• Na jaren is het dan eindelijk gelukt: de Avatar is gedood in zijn trance en er zal geen nieuwe meer komen. De Firenation regeert over de wereld, en de Airbenders zijn volledig uitgeroeid.
    Echter nog niet iedereen heeft geaccepteerd dat de Avatar niet meer terug zal keren, er op elke hoek Firenation-Soldaten staan en iedereen die iets slechts over hen zegt gestraft zal worden.
    Er zijn twee steden waar de Firenation nog niet binnen is gedrongen, maar ze zijn er druk mee bezig. Elke dag dringen ze de stad Bejo een stukje verder binnen, terwijl de angst van de inwoners toeneemt. Iedereen weet dat wanneer de Firenation binnen is gedrongen, het één van de meest streng bewaakte en geleidde steden zal worden.
    Het helpt ook niet echt dat Firenation-Stad Solange (het thuis van de Fireking) er nog geen kilometer vandaan ligt, maar de inwoners van Bejo vechten dapper door. Sommigen inwoners van het dorp Fund helpen de Bejo-inwoners, met gevaar voor eigen leven aangezien Fund al wel in de handen van de Firenation is.

    __



    We hebben nog steeds een jongenstekort, dus nieuwe rollen zijn hartstikke welkom (:
    Graag even een PB sturen als je een nieuwe rol in 't Rollentopic hebt gezet, aangezien ik niet meer regelmatig in dat topic kijk.
    __


    Solange

    Jongens:
    Orlando Avan King (Fireson) (TheRumIsGone)
    Andrez Oscar Floran King (Fireson) (annickemiek)

    Meisjes:
    Chiara Jalil Nuray (Guerra)
    Catherine 'Cathy' Adéline Roux (Aragog)
    Louize Feline Kata (annickemiek)
    Hylke Deliza Falls (Tisiphone)
    Aimi Solei Miku (ProudxStar)

    Bejo

    Jongens:
    Quinten Delviora (bonita105)
    Alex McCane (bonita105)
    Tariq Lupus Sandulf (Guerra)

    Meisjes:
    Tessa 'Tess' Lynn Felice (xFlyy)
    Shizu Yuki Kamayi (4Everdeen)
    Satori Shinobi (FlutterDoo)
    Eliana Quincy Salomon (bonita105)
    Mirany Page (Meanie)

    Fund

    Jongens:
    Phillip Lloyd Finley (MeLuvZaynx)
    Nathan Lockwood (Meanie)
    Kane Olivier Jhonson (TheRumIsGone)

    Meisjes:
    Myla Reina Dulce (Guerra)
    Diana Anderson (RainbowShine)
    Emily Roxy Scott (Jessiiicaa)
    Alexandra Elina Scagotti (TheRumIsGone)
    Libbi Kira Makayla (MeLuvZaynx)


    "Do you believe monsters are born or made?"

    Mirany Joanne Page
    Ik knikte als teken dat ik het begreep, maar hield mijn ogen op het tafelblad gericht. Toen ik uiteindelijk weer opkeek, klonk mijn stem kleintjes, aarzelend. Als hij erbij was geweest toen Jamie stierf, wist hij misschien ook wie daar verantwoordelijk voor was. Eerlijk gezegd was ik niet het type voor wraak, maar degene die mijn broer had vermoord verdiende misschien wel niet beter. Waarschijnlijk zou de moordenaar van Jamie me binnen een seconde afmaken, maar ik moest het weten.
    'Wie was het?'

    Nathan Lockwood
    'Daar vertrouw ik dan maar op,' zei ik met een lachje waar veel meisjes voor gevallen waren. Ze deed haar schoenen uit en hoewel ik wenste dat haar shirt er achteraan ging, bleef het hierbij en enigszins teleurgesteld volgde ik haar voorbeeld, hoewel ik ervoor zorgde dat die teleurstelling niet op mijn gezicht te zien was. Dat shirt kon wel eventjes wachten.

    [ bericht aangepast op 21 mei 2012 - 17:29 ]


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Catherine 'Cathy' Adéline Roux
    ''Sorry, sorry, voor alles. Ik bedoelde het niet zo. Maarre ik ben soms nogal onhandig.'' zei het meisje, nadat Andrez weg was gegaan. ''Já, dat heb ik gemerkt!'' snauwde ik, en stond op terwijl ik de badjas wat strakker om me heen trok. ''Fijn, hoe denken ze nu wel niet over me?'' ik zuchtte, en wierp een blik op de gesloten deur. Ik moest kleding hebben, vergeet het maar dat ik zo rond ging lopen. Twijfelend liep ik naar de deur, en opende die. Het viel me op dat Andrez ontzettend knap was, maar helaas onbereikbaar voor mij. ''Eh-'' ik krabte even aan mijn achterhoofd. Soms wou ik echt door de grond zakken, of plotseling van de aardbodem verdijnen.

    [Haha ja ze is nogal gemeen, maar dan moet je maar bij 'extra' lezen van mn personage :'D]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Tariq Lupus Sandulf
    Bedenkelijk gingen mijn wenkbrauwen omhoog, om vervolgens een lichte frons te worden.
    Een zucht ontsnapte me. "Gewoon, één van de soldaten. En ookal wist ik zijn naam, die zou ik jou niet vertellen."
    Ik keek haar even aan, om vervolgens het laatste slokje koffie op te drinken.


    "Do you believe monsters are born or made?"

    Diana Anderson
    'Daar vertrouw ik dan maar op,' Zei hij met een leuke glimlach. Hij volgde mijn voorbeeld en stapte in het water. De zon brandde nog steeds. Het was een warme dag.'Kun je vuur sturen? Zelf heb je waarschijnlijk al gezien dat ik water kan.' Zei ik met een glimlach en bewoog een beetje met mijn hand. Het water volgde de beweging van mij hand.
    {ik heb even een zin aangepast. Zag een foutje ;3]

    [ bericht aangepast op 21 mei 2012 - 17:42 ]


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Orlando Avan King

    Ik loop even kort door de paar gangen waarna ik weer naar binnen loop, fijn nu bepaalde mijn vader zelf met wie ik zou moeten trouwen, nee bedankt ik was pas net achtien geworden en hij dacht waarschijnlijk nu al dat ik klaar was om te trouwen. Ik liet mijn rug zakken tegen één van de muren van de balzaal waarna ik rondkeek, mijn oog viel op Chaira die aan het praten was met Aimi en zonder er verder over na te denken liep ik naar hun toe waarna ik achte Chaira ging staan en zacht op haar schouder tikte.

    {Here he is.. (nerd)}


    Don't be like the rest of them, darling

    Chiara Jalil Nuray
    Ik wierp een blik op Aimi, aangezien de kans dat het één van mijn ouders was veel te groot was.
    Toen ik me omdraaide en echter Orlando zag, gingen mijn wenkbrauwen verbaasd een stukje omhoog. Mijn slanke vingers pakten de steel van het wijnglas weer.
    "Wat is er?" vroeg ik nog altijd was verbaasd, en streek onzeker door mijn lange, donkere lokken. Misschien kwam hij me eens goed vertellen dat hij het absoluut niet zag zittten om met me te trouwen, of kwam hij zich verontschuldigen voor het absurde idee van ook zijn vader.
    Ik wist het niet.


    "Do you believe monsters are born or made?"

    Nathan Lockwood
    'Nee, maar jij lijkt erg goed te zijn in je Waterbending, niet?' glimlachte ik. Beetje flirten, beetje complimenteren. Ik had toch echt geen zin om vanavond niets te doen - het zou fijn zijn als ze gezellig meekwam. Natuurlijk zou ik niets doen als zij er niet mee instemde, want zo'n type was ik nou ook weer niet. Niet agressief, alleen... tja, oversekst.

    Mirany Joanne Page
    Ik snoof geërherd, nam een slok koffie en besefte toen dat hij waarschijnlijk gelijk had. Een zucht ontsnapte aan mijn lichtroze lippen. Misschien zou ik inderdaad stomme dingen doen als ik een doelwit had, want mijn sturing was nog lang niet goed genoeg om echt iets mee te kunnen.


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Tariq Lupus Sandulf
    Onwillekeurig rekte ik mijn sterke lichaame eens uit, om mijn arm vervolgens over de rugleuning te leggen.
    Ongeduldig keek ik rond in het café. Ondanks mijn vermoeidheid wilde ik iets gaan doen, maar wat wist ik ook niet. En om de één of andere reden leek Mirany me aangenaam gezeldschap, maar naar mijn idee ook weer iets te aangenaam.
    Vanwege haar leeftijd en broer kon ik het niet maken, maar zoals bij vele vrouwelijke schepsels kon ik de gedachte ook moeilijk weer loslaten.


    "Do you believe monsters are born or made?"

    {Ik ben verslaaft aan het liedje This is war van Thirty Seconds to mars..}

    Orlando Avan King

    Ik zag dat ze zich verbaast omdraaide, waarna ik mezelf vroeg waar ik ooit mee bezig was, daarnaast voelde ik er niets voor om hier een gesprek te hebben met Aimi en de mensen die nu ook al enigsins aandachtig stonden te kijken, 'Zin in een dans?' Vroeg ik haar met een onzekere glimlach, op de dansvloer waren best veel mensen, waardoor we ook samen waarschijnlijk minder opvielen.


    Don't be like the rest of them, darling

    Diana Anderson
    'Nee, maar jij lijkt erg goed te zijn in je Waterbending, niet?' Hij glimlachte. 'Beter dan de meeste mensen denken.' Antwoordde ik erop. In een stad dat was bezet door Firenation was het moeilijk om nog een leraar te vinden die water kan sturen. Iemand die aarde kon sturen kon zo iemand vinden. Ik moest het helemaal zelf doen. 'Moet je dit zien.' Zei ik. Ik stapte een paar meter achteruit, zodat ik hem niet zo raken. Ik maakte een paar bewegingen met mijn handen en armen. Vervolgens deed ik ze omhoog en heel veel water ging ook omhoog langs me. Zelf mij een paar plukjes haar gingen omhoog door de snelheid. Ik liet het even in de lucht hangen en toen weer rustig zakken.


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    [Die is ook mooi (:]

    Chiara Jalil Nuray
    Bedenkelijk keek ik naar hem, wierp een blik op de dansvloer. Een bedenkelijk glimlachje speelde rond mijn lippen.
    "Ja, waarom niet denk ik," stemde ik ermee in, en liet me door hem naar de dansvloer begeleiden.


    "Do you believe monsters are born or made?"

    [Ik ga eten xd Tot zo!]


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    [En ik ga koken+ eten -.-]


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Meanie schreef:
    [Ik ga eten xd Tot zo!]


    "Do you believe monsters are born or made?"

    Andrez Oscar Floran King
    ''eh'' zij ze. ze zat er nogal hulpeloos bij. ''kleding?'' vroeg ik. ze knikte. ik draaide me om en tastte met mijn hand achter het gordijn. toen ik eindelijk het koord vond trekte ik eraan. een paar seconde later kwam er een bediende van achter een schilderij vandaan. er bestond een heel gangenstelsel dat overal op het kasteel uitkwam. eigenlijk alleen bedoeld voor bediendes maar ik gebruikte het ook heel vaak. ik kende hem als de binnenkant van mijn zak. alhoewel die binnenkand was erg groot dus ik verdwaalde soms in die gangen. ''twee paar vrouwenkledeng.'' de bediende knikte en schoot weer weg.


    welkome to my garden of fantasy