• Na jaren is het dan eindelijk gelukt: de Avatar is gedood in zijn trance en er zal geen nieuwe meer komen. De Firenation regeert over de wereld, en de Airbenders zijn volledig uitgeroeid.
    Echter nog niet iedereen heeft geaccepteerd dat de Avatar niet meer terug zal keren, er op elke hoek Firenation-Soldaten staan en iedereen die iets slechts over hen zegt gestraft zal worden.
    Er zijn twee steden waar de Firenation nog niet binnen is gedrongen, maar ze zijn er druk mee bezig. Elke dag dringen ze de stad Bejo een stukje verder binnen, terwijl de angst van de inwoners toeneemt. Iedereen weet dat wanneer de Firenation binnen is gedrongen, het één van de meest streng bewaakte en geleidde steden zal worden.
    Het helpt ook niet echt dat Firenation-Stad Solange (het thuis van de Fireking) er nog geen kilometer vandaan ligt, maar de inwoners van Bejo vechten dapper door. Sommigen inwoners van het dorp Fund helpen de Bejo-inwoners, met gevaar voor eigen leven aangezien Fund al wel in de handen van de Firenation is.

    __



    We hebben nog steeds een jongenstekort, dus nieuwe rollen zijn hartstikke welkom (:
    Graag even een PB sturen als je een nieuwe rol in 't Rollentopic hebt gezet, aangezien ik niet meer regelmatig in dat topic kijk.
    __


    Solange

    Jongens:
    Orlando Avan King (Fireson) (TheRumIsGone)
    Andrez Oscar Floran King (Fireson) (annickemiek)

    Meisjes:
    Chiara Jalil Nuray (Guerra)
    Catherine 'Cathy' Adéline Roux (Aragog)
    Louize Feline Kata (annickemiek)
    Hylke Deliza Falls (Tisiphone)
    Aimi Solei Miku (ProudxStar)

    Bejo

    Jongens:
    Quinten Delviora (bonita105)
    Alex McCane (bonita105)
    Tariq Lupus Sandulf (Guerra)

    Meisjes:
    Tessa 'Tess' Lynn Felice (xFlyy)
    Shizu Yuki Kamayi (4Everdeen)
    Satori Shinobi (FlutterDoo)
    Eliana Quincy Salomon (bonita105)
    Mirany Page (Meanie)

    Fund

    Jongens:
    Phillip Lloyd Finley (MeLuvZaynx)
    Nathan Lockwood (Meanie)
    Kane Olivier Jhonson (TheRumIsGone)

    Meisjes:
    Myla Reina Dulce (Guerra)
    Diana Anderson (RainbowShine)
    Emily Roxy Scott (Jessiiicaa)
    Alexandra Elina Scagotti (TheRumIsGone)
    Libbi Kira Makayla (MeLuvZaynx)


    "Do you believe monsters are born or made?"

    Catherine 'Cathy' Adéline Roux
    Ik keek hem weer aan, en glimlachte in de eerste instantie. Ik voelde mijn wangen een beetje rood worden, en ik liet mijn haren langs mijn gezicht vallen, in de hoop dat hij het niet zag. Waarom deed ik zo achterlijk? De normale Cathy was die jongen vol op de bek gegaan.
    Ik keek weer op. ''Waar heb ik dat aan te danken?'' zei ik, en zette mijn charmanste glimlach op. Niet te trashy, maar een tikkeltje ondeugend mocht wel, toch? Onbewust draaide ik een donkere haarlok om mijn vinger.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    [ik heb het warm, jongens x'D man wat posten jullie snel zeg. Ik kom thuis en topic 1 is al helemaal vol. Maargoed.]

    Libbi Kira Makayla.

    Emily knikt even.
    "Klopt," Zegt ze dan vrolijk. "Het weer is echt zalig, vind je niet?" Vraagt ze dan, waarna ik weer even knik en glimlach. "Zeker, en dat lichte briesje maakt het helemaal af. Niet te warm en niet te koud" Zeg ik en grinnik even. Een koel briesje neemt mijn blonde haren weer mee en laat ze vrolijk in het rond vliegen. Evenals het bruine haar van Emily.


    Emily Roxy Scott

    Ik knik bevestigend. 'Het weer is echt perfect, momenteel.'
    'Zo..' zeg ik na een korte stilte en ik twijfel even, gezien het feit dat ik niet weet hoe zij over de huidige omstandigheden denkt. Ik besluit een veilige vraag te stellen.
    'Bender of non-Bender?'

    [*wacht geduldig tot er een stukje word geschreven :W*]


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    [Is er iets tegen mijn personage gezegd?]


    That is a perfect copy of reality.

    Andrez Oscar Floran King
    ze probeerde de blosjes op haar wangen te verbergen. ik deed net of ik het niet zag. ''waar heb ik dit aan te danken?'' en ze glimlachte. ''zo'n knap meisje als jij kan toch niemand over het hoofd zien?'' en ik bracht mijn hoofd iets dichter bij de hare.


    welkome to my garden of fantasy

    Catherine 'Cathy'
    Mijn adem stokte lichtjes toen zijn hoofd wat dichterbij kwam, waardoor zijn geur alleen maar sterker werd. Verdomme, Cathy, hou je in..
    ''Een knap meisje dat zojuist onder de punch zat.'' voegde ik er aan toe, en grinnikte zachtjes. ''Sorry voor dat.'' mompelde ik nog, terwijl ik in zijn donkerbruine ogen keek.

    [Ik ga even douchen, terug in een kwartiertje ;D]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''


    Orlando Avan King

    'Ik hoop van niet' Zeg ik waneer ik ook rond kijk, gelukkig was in ieder geval mijn vader nergens te bekennen, al waren er wel een aantal mensen die nieuwschierig naar ons keken.


    Don't be like the rest of them, darling

    Andrez Oscar Floran King
    haar ogen waren net diepe poelen als de sterren aan de hemel, net zo mooi glinsterend en diep. ik breng me hoofd nog iets dichterbij zodat onze lippen elkaar bijna raaken. ''je hebt mooie ogen'' fluisterde ik.


    welkome to my garden of fantasy

    xFlyy schreef:
    [Is er iets tegen mijn personage gezegd?]


    /uh ja in het vorige topic xD/


    03-05-2013 <3 // 2-06-2013 // 16-02-2014 // 15-02-2014// 24-06-2014<3

    Chiara Jalil Nuray
    Het was zo onwerkelijk. Natuurlijk had ik Orlando wel eens gezien op feestjes van zijn vader, maar ik kende hem niet eens persoonlijk. En nu verwachtten onze ouders dat we binnenkort zouden trouwen.
    Een bedenkelijke zucht ontsnapte aan mijn lippen, toen ik opeens Orlando's vader op het podium zag verschijnen. Mijn eigen vader stond niet ver van hem vandaan, zijn handen op zijn rug en met een strenge uitdrukking op zijn gezicht.
    Onwillekeurig verstijfde ik, mijn nagels drukten zich in Orlando's pak.


    "Do you believe monsters are born or made?"

    bonita105 schreef:
    (...)

    /uh ja in het vorige topic xD/

    [Wat dan, ben te lui om helemaal terug te lezen xd]


    That is a perfect copy of reality.

    xFlyy schreef:
    (...)
    [Wat dan, ben te lui om helemaal terug te lezen xd]


    Quinten Delviora

    'Aangenaam ik ben Quinten en dat is heey waar is Alex nou weer.'zeg ik vrolijk tegen Tess terwijl ik zoekend om me heen kijk naar Alex


    03-05-2013 <3 // 2-06-2013 // 16-02-2014 // 15-02-2014// 24-06-2014<3

    Orlando Avan King

    Een hol gevoel kwam op in mijn maag toen ik mijn vader op het podium zag verschijnen, hij kwam ook altijd op het juiste moment, dacht ik geiriteerd waarna ik om me heen zocht na de dichtsbijzinde deur, hopend dat ik in iedergeval de kamer uit kon komen voordat hij het vertelde 'Ik weet niet hoe het met jouw zit maar ik blijf hier liever niet al hij het gaat vertellen' Zei ik waarna ik keek wat mijn vader aan het doen was.


    Don't be like the rest of them, darling

    Chiara Jalil Nuray
    Het leek wel alsof iedereen het al wist, zo geïnteresseerd gingen de blikken van mij naar Orlando.
    "Zullen we dan maar gaan?" stelde ik met een zachte stem voor terwijl ik een grote glimlach van mijn moeder opving.
    Geërgerd zocht ik een uitweg die niet bewaakt werd door een boom van een man.


    "Do you believe monsters are born or made?"

    bonita105 schreef:
    (...)

    Quinten Delviora

    'Aangenaam ik ben Quinten en dat is heey waar is Alex nou weer.'zeg ik vrolijk tegen Tess terwijl ik zoekend om me heen kijk naar Alex

    Tess
    'Aangenaam, ik ben Quinten, en dat is heey waar is Alex nou weer' zegt Quinten. 'Wie?' vraag ik aan hem. Ik zie hem zoekend rondkijken, ik kijk hem wat onbegrijpend aan.

    [ bericht aangepast op 21 mei 2012 - 20:02 ]


    That is a perfect copy of reality.