• Na jaren is het dan eindelijk gelukt: de Avatar is gedood in zijn trance en er zal geen nieuwe meer komen. De Firenation regeert over de wereld, en de Airbenders zijn volledig uitgeroeid.
    Echter nog niet iedereen heeft geaccepteerd dat de Avatar niet meer terug zal keren, er op elke hoek Firenation-Soldaten staan en iedereen die iets slechts over hen zegt gestraft zal worden.
    Er zijn twee steden waar de Firenation nog niet binnen is gedrongen, maar ze zijn er druk mee bezig. Elke dag dringen ze de stad Bejo een stukje verder binnen, terwijl de angst van de inwoners toeneemt. Iedereen weet dat wanneer de Firenation binnen is gedrongen, het één van de meest streng bewaakte en geleidde steden zal worden.
    Het helpt ook niet echt dat Firenation-Stad Solange (het thuis van de Fireking) er nog geen kilometer vandaan ligt, maar de inwoners van Bejo vechten dapper door. Sommigen inwoners van het dorp Fund helpen de Bejo-inwoners, met gevaar voor eigen leven aangezien Fund al wel in de handen van de Firenation is.

    __



    We hebben nog steeds een jongenstekort, dus nieuwe rollen zijn hartstikke welkom (:
    Graag even een PB sturen als je een nieuwe rol in 't Rollentopic hebt gezet, aangezien ik niet meer regelmatig in dat topic kijk.
    __


    Solange

    Jongens:
    Orlando Avan King (Fireson) (TheRumIsGone)
    Andrez Oscar Floran King (Fireson) (annickemiek)

    Meisjes:
    Chiara Jalil Nuray (Guerra)
    Catherine 'Cathy' Adéline Roux (Aragog)
    Louize Feline Kata (annickemiek)
    Hylke Deliza Falls (Tisiphone)
    Aimi Solei Miku (ProudxStar)

    Bejo

    Jongens:
    Quinten Delviora (bonita105)
    Alex McCane (bonita105)
    Tariq Lupus Sandulf (Guerra)

    Meisjes:
    Tessa 'Tess' Lynn Felice (xFlyy)
    Shizu Yuki Kamayi (4Everdeen)
    Satori Shinobi (FlutterDoo)
    Eliana Quincy Salomon (bonita105)
    Mirany Page (Meanie)

    Fund

    Jongens:
    Phillip Lloyd Finley (MeLuvZaynx)
    Nathan Lockwood (Meanie)
    Kane Olivier Jhonson (TheRumIsGone)

    Meisjes:
    Myla Reina Dulce (Guerra)
    Diana Anderson (RainbowShine)
    Emily Roxy Scott (Jessiiicaa)
    Alexandra Elina Scagotti (TheRumIsGone)
    Libbi Kira Makayla (MeLuvZaynx)


    "Do you believe monsters are born or made?"

    Orlando Avan King

    'Ja, waarom niet denk ik' Stemde ze in waarna ik haar naar de dansvloer begeleide en in het midden stil bleef staan waarna een nieuw nummer in werd gezet, 'Sorry van mijn vader' Zei ik waarna ik haar aankeek.


    Don't be like the rest of them, darling

    Catherine 'Cathy' Adéline Roux
    Ik glimlachte. ''Dankuwel.'' zei ik, terwijl ik hem even bekeek. Strakke kaaklijn, kleine stoppeltjes, gespierd.. Ik zuchtte onhoorbaar. Als hij niet de fireson was, had ik het wel geweten..
    Ik leunde tegen de muur aan. Ik wist niet wat ik moest zeggen, ik was sowieso over het algemeen niet erg beleefd, dus waarschijnlijk zou ik het weer voor mezelf verpesten als ik mijn mond opentrok.

    [ bericht aangepast op 21 mei 2012 - 18:07 ]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Chiara Jalil Nuray
    Mijn handen rustten op zijn schouders, zoals ik had geleerd op de belachelijk dure danslessen die mijn vader me had gegeven liet ik Orlando leiden.
    Toen ik naar hem opkeek, ontmoetten onze ogen elkaar. Een zucht ontsnapte aan mijn volle lippen.
    "Mijn vader is niet bepaald minder erg."


    "Do you believe monsters are born or made?"

    /ben over ong 1,5 uur terug ga de honden uitlaten/


    03-05-2013 <3 // 2-06-2013 // 16-02-2014 // 15-02-2014// 24-06-2014<3

    [Reaction? (no_chears)]


    "Do you believe monsters are born or made?"

    Orlando Avan King

    'Hmm.. Mischien' Zei ik, waarschijnlijk was mijn vader de oorzaker, of in ieder geval de man met het idee, zoals altijd. Ik draaide haar één keer rond waardoor haar jurk ook een beetje ronde.


    Don't be like the rest of them, darling

    {Sorry.. I am and I whas watshing Nikita on the computer :Y)}


    Don't be like the rest of them, darling

    mijn topics.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    {Even eten :Y) See you later ^^}


    Don't be like the rest of them, darling

    Chiara Jalil Nuray
    "Ik had alleen nooit gedacht dat hij zo ver zou gaan," mompelde ik toen hij me weer vast had.
    Terwijl de muziek verder ging, voelde ik hoe steeds meer mensen nieuwsgierig onze kant op keken.
    "Het zou toch niet zo zijn dat je vader het doodleuk gaat aan kondigen, hè?" siste ik, terwijl mijn goudbruine ogen de ruimte afzochten naar de Fireking of mijn vader.


    "Do you believe monsters are born or made?"

    [Wilt iemand Myla ontmoeten? (cat)]


    "Do you believe monsters are born or made?"

    Andrez Oscar Floran King
    ik leunde met mijn hand op de muur net boven haar schouder. ''noem me maar andrez. wat is jouw naam?''


    welkome to my garden of fantasy

    Catherine 'Cathy' Adéline Roux
    ''Noem me maar Andrez. Wat is jouw naam?'' vroeg hij, en ik keek een tikkeltje verbaasd op.
    ''Catherine.'' glimlachte ik. ''Eh- maar ze noemen me Cathy.'' zei ik schouderophalend, en ik rook zijn parfum. Ik had een zwak voor mannen die lekker roken, slecht moment dit..
    Ik trok mijn badjas een stukje omlaag, aangezien dat ding steeds omhoog kroop. Ik haalde een hand door mijn haar, een slechte gewoonte.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Andrez Oscar Floran King
    ''wat een mooie naam voor zo'n mooie meid.'' ik glimlachte.


    welkome to my garden of fantasy

    Eliana Quincy Salomon
    'het geeft niet als je knikt.Ik merk de meeste beweging op dankzij de trillingen in de lucht' glimlach ik naar hem.


    03-05-2013 <3 // 2-06-2013 // 16-02-2014 // 15-02-2014// 24-06-2014<3