• Na jaren is het dan eindelijk gelukt: de Avatar is gedood in zijn trance en er zal geen nieuwe meer komen. De Firenation regeert over de wereld, en de Airbenders zijn volledig uitgeroeid.
    Echter nog niet iedereen heeft geaccepteerd dat de Avatar niet meer terug zal keren, er op elke hoek Firenation-Soldaten staan en iedereen die iets slechts over hen zegt gestraft zal worden.
    Er zijn twee steden waar de Firenation nog niet binnen is gedrongen, maar ze zijn er druk mee bezig. Elke dag dringen ze de stad Bejo een stukje verder binnen, terwijl de angst van de inwoners toeneemt. Iedereen weet dat wanneer de Firenation binnen is gedrongen, het één van de meest streng bewaakte en geleidde steden zal worden.
    Het helpt ook niet echt dat Firenation-Stad Solange (het thuis van de Fireking) er nog geen kilometer vandaan ligt, maar de inwoners van Bejo vechten dapper door. Sommigen inwoners van het dorp Fund helpen de Bejo-inwoners, met gevaar voor eigen leven aangezien Fund al wel in de handen van de Firenation is.

    __



    We hebben nog steeds een jongenstekort, dus nieuwe rollen zijn hartstikke welkom (:
    Graag even een PB sturen als je een nieuwe rol in 't Rollentopic hebt gezet, aangezien ik niet meer regelmatig in dat topic kijk.
    __


    Solange

    Jongens:
    Orlando Avan King (Fireson) (TheRumIsGone)
    Andrez Oscar Floran King (Fireson) (annickemiek)

    Meisjes:
    Chiara Jalil Nuray (Guerra)
    Catherine 'Cathy' Adéline Roux (Aragog)
    Louize Feline Kata (annickemiek)
    Hylke Deliza Falls (Tisiphone)
    Aimi Solei Miku (ProudxStar)

    Bejo

    Jongens:
    Quinten Delviora (bonita105)
    Alex McCane (bonita105)
    Tariq Lupus Sandulf (Guerra)

    Meisjes:
    Tessa 'Tess' Lynn Felice (xFlyy)
    Shizu Yuki Kamayi (4Everdeen)
    Satori Shinobi (FlutterDoo)
    Eliana Quincy Salomon (bonita105)
    Mirany Page (Meanie)

    Fund

    Jongens:
    Phillip Lloyd Finley (MeLuvZaynx)
    Nathan Lockwood (Meanie)
    Kane Olivier Jhonson (TheRumIsGone)

    Meisjes:
    Myla Reina Dulce (Guerra)
    Diana Anderson (RainbowShine)
    Emily Roxy Scott (Jessiiicaa)
    Alexandra Elina Scagotti (TheRumIsGone)
    Libbi Kira Makayla (MeLuvZaynx)


    "Do you believe monsters are born or made?"

    Quinten Delviora
    Lachend kijk ik haar aan. 'ik ben dan wel misschien een flirter ,maar ik zal nooit zomaar met een meisje naar bed gaan die ik pas ongeveer een half uur ken. Meestal doe ik dit gewoon om te weten te komen hoe ze zijn. En mijn indruk van jou is. Je bent het perfecte meisje' glimlach ik lief naar haar. Mompelend er achter aan 'net zoals jeselina'


    03-05-2013 <3 // 2-06-2013 // 16-02-2014 // 15-02-2014// 24-06-2014<3

    [Zullen we ook verder gaan met Kane en Myla? (cat)]


    "Do you believe monsters are born or made?"

    {Sorry.. Ja is goed.. Waar waren we. XD}


    Don't be like the rest of them, darling

    Tess
    Lachend kijkt hij mij aan. 'ik ben dan wel misschien een flirter ,maar ik zal nooit zomaar met een meisje naar bed gaan die ik pas ongeveer een half uur ken. Meestal doe ik dit gewoon om te weten te komen hoe ze zijn. En mijn indruk van jou is. Je bent het perfecte meisje' glimlacht hij naar mij. 'Net zoals jeselina' mompelt hij. 'Als wie, je vriendin?' vraag ik nieuwschierig.


    That is a perfect copy of reality.

    [Ik begin wel ergens als ik straks ook voor Chiara ga typen :']


    "Do you believe monsters are born or made?"

    {Is goed ^^}


    Don't be like the rest of them, darling

    Orlando Avan King

    'Hmm.. Waarschijnlijk omdat hij denk dat ik er klaar voor ben, hij zeurde er in elk geval al een tijdje over door' Zei ik zuchtend, ik had al gedacht dat zoiets zou gebeuren, alleen niet zo snel, en niet op deze manier.


    Don't be like the rest of them, darling

    Quinten Delviora
    'Was dat maar waar geweest. Nog voordat ik haar kon vertellen dat ik haar leuk vond was ze al gedood. Niemand wist waarom en wie het deed' Vertel ik haar en bijt dan hard op mijn wang om niet te gaan huilen


    03-05-2013 <3 // 2-06-2013 // 16-02-2014 // 15-02-2014// 24-06-2014<3

    Catherine 'Cathy'
    Ik sloot mijn ogen toen hij me kuste. Mijn handen dwaalden af naar zijn brede schouders, en ik beet zachtjes op zijn onderlip als teken dat hij zijn mond moest openen.
    Elke keer dat ik lichamelijk contact had met een jongen, gaf het me een kick. Ik kon er niets aan doen, maar ik hield er van. Ik kon me redelijk goed inhouden, maar bij Andrez was het anders.

    [ bericht aangepast op 21 mei 2012 - 20:36 ]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Tess
    'Was dat maar waar geweest. Nog voordat ik haar kon vertellen dat ik haar leuk vond was ze al gedood. Niemand wist waarom en wie het deed' Vertelt hij mij. Ik zie dat hij moeite moet doen om zijn tranen in te houden. 'Oh.. ehh.' is het enigste wat ik uit kan brengen.


    That is a perfect copy of reality.

    Chiara Jalil Nuray
    "Ben je niet zo'n rokkenjager dan?" vroeg ik grinnikend.
    Dat zou je wel denken, de zoon van de Fireking. Het was voor hem vast niet moeilijk om meisjes het bed in te lokken.
    En als hij er "klaar voor was" besprong hij vast niet elk meisje dat langs liep en hem wel aanstond.
    Maar ja, je wist maar nooit.

    Myla Reina Dulce
    Met de nodige moeite balanceerde ik op de stenen die langs het riviertje liepen, waarna ik er soepel vanaf sprong. De landing was echter minder charmant, aangezien ik half tegen Kane botste.
    "Oh." Ik streek mijn lange blonde lokken uit mijn gezicht en keek glimlachend op. "Sorry, foutje."


    "Do you believe monsters are born or made?"

    Quinten
    'Je kon het niet weten Tess' zeg ik haar met een zucht. Met een glimlach kijk ik haar aan 'zullen we anders wat drinken want ik wil niet de hele tijd gaan treuren' vraag ik haar met een glimlach


    03-05-2013 <3 // 2-06-2013 // 16-02-2014 // 15-02-2014// 24-06-2014<3

    Andrez Oscar Floran King
    ik heb met veel meisjes gezoend, maar zij was verreweg de beste. ze beet op mijn lip en ik opende mijn mond. onze tongen raakte elkaar. wauw, ik werd bijna gek van de opwinding. ik sloot mijn armen om haar heen en zoende verder.


    welkome to my garden of fantasy

    Tess

    'Je kon het niet weten Tess' zegt hij met een zucht. Hij geeft mij een glimlach en zegt 'Zullen we anders wat drinken, want ik wil niet de hele tijd gaan treuren' vraagt hij glimlachend aan mij. 'Ja, is goed' zeg ik glimlachend terug.
    [Misschien kunnen we doen dat Alex daar ook is ^^]


    That is a perfect copy of reality.

    Quinten Delviora
    'Okeey laten we dan maar gaan' glimlachend pak ik haar hand vast en neem haar mee richting een klein restaurantje.

    Alex McCane
    Snel vlucht ik het huis uit en ren naar het restaurantje waar ik help in de bediening om zo geld te verdienen wat ik weer aan eliana kan geven. Zij heeft het harder nodig dan ik


    03-05-2013 <3 // 2-06-2013 // 16-02-2014 // 15-02-2014// 24-06-2014<3