• Na jaren is het dan eindelijk gelukt: de Avatar is gedood in zijn trance en er zal geen nieuwe meer komen. De Firenation regeert over de wereld, en de Airbenders zijn volledig uitgeroeid.
    Echter nog niet iedereen heeft geaccepteerd dat de Avatar niet meer terug zal keren, er op elke hoek Firenation-Soldaten staan en iedereen die iets slechts over hen zegt gestraft zal worden.
    Er zijn twee steden waar de Firenation nog niet binnen is gedrongen, maar ze zijn er druk mee bezig. Elke dag dringen ze de stad Bejo een stukje verder binnen, terwijl de angst van de inwoners toeneemt. Iedereen weet dat wanneer de Firenation binnen is gedrongen, het één van de meest streng bewaakte en geleidde steden zal worden.
    Het helpt ook niet echt dat Firenation-Stad Solange (het thuis van de Fireking) er nog geen kilometer vandaan ligt, maar de inwoners van Bejo vechten dapper door. Sommigen inwoners van het dorp Fund helpen de Bejo-inwoners, met gevaar voor eigen leven aangezien Fund al wel in de handen van de Firenation is.

    __



    We hebben nog steeds een jongenstekort, dus nieuwe rollen zijn hartstikke welkom (:
    Graag even een PB sturen als je een nieuwe rol in 't Rollentopic hebt gezet, aangezien ik niet meer regelmatig in dat topic kijk.
    __


    Solange

    Jongens:
    Orlando Avan King (Fireson) (TheRumIsGone)
    Andrez Oscar Floran King (Fireson) (annickemiek)

    Meisjes:
    Chiara Jalil Nuray (Guerra)
    Catherine 'Cathy' Adéline Roux (Aragog)
    Louize Feline Kata (annickemiek)
    Hylke Deliza Falls (Tisiphone)
    Aimi Solei Miku (ProudxStar)

    Bejo

    Jongens:
    Quinten Delviora (bonita105)
    Alex McCane (bonita105)
    Tariq Lupus Sandulf (Guerra)

    Meisjes:
    Tessa 'Tess' Lynn Felice (xFlyy)
    Shizu Yuki Kamayi (4Everdeen)
    Satori Shinobi (FlutterDoo)
    Eliana Quincy Salomon (bonita105)
    Mirany Page (Meanie)

    Fund

    Jongens:
    Phillip Lloyd Finley (MeLuvZaynx)
    Nathan Lockwood (Meanie)
    Kane Olivier Jhonson (TheRumIsGone)

    Meisjes:
    Myla Reina Dulce (Guerra)
    Diana Anderson (RainbowShine)
    Emily Roxy Scott (Jessiiicaa)
    Alexandra Elina Scagotti (TheRumIsGone)
    Libbi Kira Makayla (MeLuvZaynx)


    "Do you believe monsters are born or made?"

    Tess
    Ik zucht, en laat de wond op men been zien en mijn zij. Ik wijs naar mijn zij 'Hier werd ik hard geraakt' zeg ik zachtjes. 'Maar liever dat jij helemaal wondloos ben, in plaats van ik' zeg ik dan. 'Maar ik ben zo eigenwijs dat ik terug wil, mag toch niet van jou' zeg ik grinnikend.


    That is a perfect copy of reality.

    Libbi Kira Makayla.

    Verrast keek ze op.
    "Dan mag ik je nu al" Zegt ze vrolijk en liet haar arm langs haar lichaam hangen, waardoor de dauwdruppels weer in het gras vielen.
    "Hoe oud ben je?" Vraagt ze dan.
    "Zeventien" Antwoord ik glimlachend.
    "En jij?" Stel ik de vraag dan terug, terwijl ik haar vragend aankijk.

    Phillip Lloyd Finley.

    "Hmm, geen idee wat wil jij doen?" Vraagt ze dan, waarna ze lachend een rondje draait. "Ja ik weet het soms ben ik wel eens raar" Zegt ze lachend, waarna ze stopt met rondjes draaien.
    "Dat zie ik" zeg ik en lach even. "Mij maakt het niet uit. Ik ben niet echt bekend hier in Bejo" Zeg ik en glimlach even bescheiden.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Myla Reina Dulce
    Rustig kwam ik weer dichterbij, zodat mijn borsten net even over zijn bortkas streken. Mijn ogen gleden naar de zijne.
    "Ik heb jou toch om me te beschermen?"
    Ik had mezelf door, ik probeerde het toch. Ik was verdomme zestien, een beetje ervaring met het één of ander mocht wel. Maar waarom ook alweer bij Kane? We waren vrienden, en dat was toch genoeg?
    Maar hij was echt een lekker ding, bedacht ik me daarna weer.


    "Do you believe monsters are born or made?"

    Quinten
    met gemak til ik haar op en ren snel naar een dokter toe zodat de wond kan worden genezen.'Ik laat jou echt niet gaan love. Je bent er nou niet bepaald goed aan toe en anders mocht je toch niet' zeg ik haar met een bezorgde ondertoon


    03-05-2013 <3 // 2-06-2013 // 16-02-2014 // 15-02-2014// 24-06-2014<3

    Catherine 'Cathy'
    ''Minuutje of twee lopen.'' mompelde hij, en ik kreeg kippenvel van de lichte aanraking bij mijn heupen. Hij maakte me gek.
    ''Het is wel praktischer, maar ik weet niet hoe geduldig je bent.'' zei hij, en direct daarna kwam hij een stukje dichterbij, en ik beet op mijn onderlip toen ik zijn lippen in mijn hals voelde en zijn handen uiteindelijk bij mijn billen belandden. ''Hmmm?'' klonk er, en ik slaakte een lichte zucht wat duidelijk liet merken dat ik niet veel langer kon wachten. ''Je huis.'' zei ik enkel, aangezien ik niet zat te wachten op vreemde beesten of 'publiek'. Mijn hand gleed uit zijn nek, lichtjes over zijn arm en ik verstrengelde mijn vingers met de zijne om hem vervolgens mee te trekken, Bejo in.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Eliana
    'dan weet ik het ook niet.Ik zou je graag willen rondleiden alleen weet ik zelf nog geen eens waar alles is en wat er is' zeg ik zuchtend terwijl ik zacht op mijn lip bijt


    03-05-2013 <3 // 2-06-2013 // 16-02-2014 // 15-02-2014// 24-06-2014<3

    Tess
    'Wat ben je toch weer bezorgd bezig' zeg ik lachend. 'Mag ik trouwens lopen?' vraag ik dan, 'Ik vind tillen niet zo prettig'
    Ik zie dat we bijna bij een doktor zijn. 'Een doktor hé' zeg ik. Ik probeer uit zijn handen te komen, uiteindelijk lukt het. 'Sorry dat ik zo doe, maar ik haat doktoren' zeg ik.


    That is a perfect copy of reality.

    [Ik kan best wel gedetailleerde seks beschrijven, maar als jij dat niet wilt/doet o.i.d. schrijf ik 't wel gewoon.. oppervlakkig.. (cat)]

    Tariq Lupus Sandulf
    Meteen toen we in Bejo waren, glipte ik het hoekje om en trok de deur van mijn huis open.
    Gelukkig stond mijn huis dichtbij de deuren van Bejo, aangezien ik geen zin had in nieuwsgierigen. Niet dat het vreemd voor hen was dat ik een meisje mee naar huis nam, maar ze kenden haar niet eens.
    Op dat moment bedacht ik me dat ik haar naam niet wist.
    Eenmaal binnen, duwde ik haar met haar rug tegen de muur. "Hoe mag ik je noemen, schat?" vroeg ik met een lichte grijns, terwijl mijn vingers van haar kaak naar haar borsten streelden.


    "Do you believe monsters are born or made?"

    Emily Roxy Scott

    'Zeventien,' beantwoordde ze mijn vraag. 'En jij?'
    'Achttien,' glimlachte ik. Hetzelfde element, rond dezelfde leeftijd en in dezelfde stad. Ik twijfelde opnieuw. De brandende vraag die op mijn lippen hing het moment dat ik haar tegenkwam, móést ik stellen.
    'Hoe sta je tegenover - eh - het regime hier in Fund?'

    Quinten
    'hmm nee dat mag niet en love het is of naar de dokter toe of rond blijven lopen met die wonden. Het is jouw keuze' vertel ik haar bezorgd. Zuchtend open ik de deur en leg der op een speciaal bed neer


    03-05-2013 <3 // 2-06-2013 // 16-02-2014 // 15-02-2014// 24-06-2014<3

    Tess
    Ik wil opstaan, maar bedenk dat ik dan toch tegengehouden wordt door Quinten. 'Ik wil niet blijven rondlopen met deze wonden, maar toch haat ik doktoren' zeg ik. Ik kijk wat rond, 'Nou maar hopen dat ze hier niet komen' zeg ik dan 'Straks ga ik nog dood door die stomme soldaten'


    That is a perfect copy of reality.

    [Ahjoh, doe maar :'). Ik vind het niet erg hoor, 'k zal mijn best doen om het ook een beetje goed te beschrijven, haha ;3]

    Catherine 'Cathy'
    Uiteindelijk belandden we in zijn huis, die verassend dichtbij was. Hij duwde me tegen de muur, en een lichte grijns sierde mijn lippen. Niet te soft, daar hield ik van.
    ''Hoe mag ik je noemen, schat?'' zei hij, en ik realiseerde me dat we elkaars namen niet eens wisten. ''Cathy.'' zei ik zachtjes, en halverwege mijn antwoord werd ik schor, aangezien zijn vingers mijn borsten streelden. Ik keek hem met een vragende blik aan, doelend op zijn naam.
    Ik kraste zachtjes met mijn nagels over zijn bovenlichaam, de wond ontwijkend, en glipte onder de rand van zijn boxer. Plagerig trok ik deze naar me toe, en liet los waardoor die weer terug tegen zijn huid kaatste. Ik plaatste mijn lippen op die van hem, en gaf kleine kusjes door tot zijn nek.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Quinten
    'Ik laat je niet dood gaan.Ik zal voor je vechten tot ik niet meer vechten kan Tess.Ik wil jou ook niet verliezen'zeg ik haar zuchtend

    -even eten xxx-


    03-05-2013 <3 // 2-06-2013 // 16-02-2014 // 15-02-2014// 24-06-2014<3

    Tariq Lupus Sandulf
    Een geluid tussen een kreun en een grom in ontsnapte aan me toen ik haar volle lippen in mijn nek voelde en haar vingers mijn boxer inglipten.
    Een tevreden zucht klonk.
    "Tariq," mompelde ik daarna, terwijl mijn rechterhand gretig onder haar shirt gleed en haar rechterborst omvatte.
    Met mijn andere hand trok ik haar lichaam dicht naar het mijne toe, zodat mijn onderlichaam overduidelijk in mijn bedoelingen tegen haar aandrukte.


    "Do you believe monsters are born or made?"

    Kane Olivier Jhonson

    'Tuurlijk' Andwoorde ik terwijl een glimlach mijn gezicht sierde, 'Ik zal jouw altijd beschermen' Voegde ik eraan toe, ik zou niemand haar iets aan laten doen, om veel redenen niet.


    Don't be like the rest of them, darling