• Na jaren is het dan eindelijk gelukt: de Avatar is gedood in zijn trance en er zal geen nieuwe meer komen. De Firenation regeert over de wereld, en de Airbenders zijn volledig uitgeroeid.
    Echter nog niet iedereen heeft geaccepteerd dat de Avatar niet meer terug zal keren, er op elke hoek Firenation-Soldaten staan en iedereen die iets slechts over hen zegt gestraft zal worden.
    Er zijn twee steden waar de Firenation nog niet binnen is gedrongen, maar ze zijn er druk mee bezig. Elke dag dringen ze de stad Bejo een stukje verder binnen, terwijl de angst van de inwoners toeneemt. Iedereen weet dat wanneer de Firenation binnen is gedrongen, het één van de meest streng bewaakte en geleidde steden zal worden.
    Het helpt ook niet echt dat Firenation-Stad Solange (het thuis van de Fireking) er nog geen kilometer vandaan ligt, maar de inwoners van Bejo vechten dapper door. Sommigen inwoners van het dorp Fund helpen de Bejo-inwoners, met gevaar voor eigen leven aangezien Fund al wel in de handen van de Firenation is.

    __



    We hebben nog steeds een jongenstekort, dus nieuwe rollen zijn hartstikke welkom (:
    Graag even een PB sturen als je een nieuwe rol in 't Rollentopic hebt gezet, aangezien ik niet meer regelmatig in dat topic kijk.
    __


    Solange

    Jongens:
    Orlando Avan King (Fireson) (TheRumIsGone)
    Andrez Oscar Floran King (Fireson) (annickemiek)

    Meisjes:
    Chiara Jalil Nuray (Guerra)
    Catherine 'Cathy' Adéline Roux (Aragog)
    Louize Feline Kata (annickemiek)
    Hylke Deliza Falls (Tisiphone)
    Aimi Solei Miku (ProudxStar)

    Bejo

    Jongens:
    Quinten Delviora (bonita105)
    Alex McCane (bonita105)
    Tariq Lupus Sandulf (Guerra)

    Meisjes:
    Tessa 'Tess' Lynn Felice (xFlyy)
    Shizu Yuki Kamayi (4Everdeen)
    Satori Shinobi (FlutterDoo)
    Eliana Quincy Salomon (bonita105)
    Mirany Page (Meanie)

    Fund

    Jongens:
    Phillip Lloyd Finley (MeLuvZaynx)
    Nathan Lockwood (Meanie)
    Kane Olivier Jhonson (TheRumIsGone)

    Meisjes:
    Myla Reina Dulce (Guerra)
    Diana Anderson (RainbowShine)
    Emily Roxy Scott (Jessiiicaa)
    Alexandra Elina Scagotti (TheRumIsGone)
    Libbi Kira Makayla (MeLuvZaynx)


    "Do you believe monsters are born or made?"

    Guerra schreef:
    [Okee, tot zo :'D]

    Tariq Lupus Sandulf
    "In principe," begon ik bedenkelijk, terwijl ik met mijn ogen haar bewegingen volgde. "als jij me niet halverwege in de fik zet, kan ik je wel beloven je heelhuids te laten gaan."
    Ik haalde een hand door mijn donkere haar, en keek haar daarna weer aan. "Tenminste, wat Earthbending betreft." Dezelfde ondeugende grijns sierde mijn gezicht weer, terwijl ik steeds meer voor het plan begon te voelen.

    Catherine 'Cathy'
    ''In principe,'' begon hij. ''Als jij me niet halverwege in de fik zet, kan ik je wel beloven je heelhuids te laten gaan.'' zei hij. ''Tenminste, wat Earthbending betreft.'' zei hij met een grijns, en onbewust draaide ik een haarlok om mijn vinger.
    ''Zó gemeen ben ik nou ook weer niet.'' zei ik onschuldig, en schopte een steentje weg. Voor de zoveelste keer liet ik mijn blik over zijn lichaam glijden. ''Klinkt goed.'' zei ik toen, en ik kon mezelf niet tegenhouden om weer te grijnzen.

    [Lol, eerst de Fireson en nu een dude uit Bejo, doet ze goed :').]

    [ bericht aangepast op 22 mei 2012 - 17:59 ]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    [Ik reageer later, want ik moet eerst eten en eten klaar maken (cat)]


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    [Maar met Tariq gaat ze leukere dingen doen dat met de Fireson (wbw)]

    Tariq Lupus Sandulf
    Ik beantwoordde die grijns, en liep naar haar toe. Soms als mijn spieren zich aanspanden ging er een lichte pijnscheut door mijn buik, maar ik had wel andere dingen aan mijn hoofd.
    Mijn sterke handen sloten zich om haar heupen toen ik dichtbij genoeg was, waarna ik haar naar me toe trok en zonder aarzelen mijn lippen op die van haar plaatste.
    Haar lippen waren vol en zacht, en omdat ik het niet kon laten liet ik mijn lippen van elkaar wijken en mijn handen een stukje naar beneden afdwalen.

    [ bericht aangepast op 22 mei 2012 - 18:03 ]


    "Do you believe monsters are born or made?"

    Phillip Lloyd Finley.

    "Dat is waar. Hmm, zullen we iets gaan doen? Ik word hier lui van" Zegt ze dan lachend.
    Ik knik even en sta vervolgens op. "Wat wil je gaan doen?" Vraag ik haar dan. Het zal vast moeilijk voor haar zijn om blind te zijn. het voordeel is wel dat je gehoord en gevoel beter werkt. Tja, toch zou ik liever zicht willen hebben dan een beter gehoor.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Eliana
    'hmmmmmm geen idee wat wil jij doen'vraag ik druk aan hem terwijl ik lachend een rondje draai.'ja ik weet het soms ben ik wel eens raar'zeg ik hem lachend. Als ik misselijk en duizelig word stop ik snel met draaien voordat ik neer val.


    03-05-2013 <3 // 2-06-2013 // 16-02-2014 // 15-02-2014// 24-06-2014<3

    Tess
    Ik zie Quinten allemaal vuurstralen naar de soldaten vuren. 'Gaat het?' vraagt hij ondertussen aan mij. 'J.. ja hoor, maar kijk alsjeblieft uit' zeg ik. Ik wil opstaan, maar meteen voel ik een pijnscheut in mijn been. Ik overwin de pijn en ga Quinten helpen. Ik stuur waterstralen naar hun, en meteen mikken sommige op mij. Ik hou er een paar tegen door het water, maar eentje raakt me op een haar niet. Ik zie een iemand naar Quinten iets afvuren, ik duw Quinten opzij, en wordt voor de tweede keer geraakt.


    That is a perfect copy of reality.

    [Hehe, daar hou ik je aan :3]
    Catherine 'Cathy'
    Hij kwam regelrecht op me aflopen, met die eeuwige, ondeugende grijns. Hij pakte mijn heupen vast en drukte zijn lippen op de mijne. Zijn mond opende een stukje, en zijn handen dwaalden af naar beneden.
    Mijn handen liet ik echter rusten op zijn borstkas, en ik beet zachtjes op zijn onderlip. Onze tongen ontmoette elkaar, en waren in een spel verwikkeld waar alleen wij de regels van wisten.
    Ik sloot mijn ogen en zette mijn hoofd iets schuiner, terwijl ik één hand naar zijn nek liet afdwalen.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Tariq Lupus Sandulf
    Ik nam de tijd voor deze al aardig heftige kus, liet mijn hand langs haar heup naar beneden en naar haar ribbenkast omhoog glijden zonder echt aan haar te zitten.
    "Wil je mee naar m'n huis of ben je een natuurliefhebber?" vroeg ik toen ik de kus had gestopt, mijn stem was enigzins schor en de donkere glans in mijn ogen gaf mijn lichte opgewondenheid prijs.


    "Do you believe monsters are born or made?"

    Quinten
    'Nee'schreeuw ik hard als tess geraakt word. Heel mijn lichaam zit vol met adrenaline en ik blijf vuur op ze richten. Steeds als ze terug vuur sturen zorg ik dat het wordt opgenomen in mijn vuurstralen. 'Tess ga iemand waarschuwen en haal zelf hulp' zeg ik haar


    03-05-2013 <3 // 2-06-2013 // 16-02-2014 // 15-02-2014// 24-06-2014<3

    MeLuvZaynx schreef:
    Libbi Kira Makayla.

    "Ik hoor ook zéker niet bij de Vuurnatie!" Kwam er fel uit haar mond, wat me even liet grinniken.
    "Dat betekent dat we aan dezelfde kant staan." Lachte ze dan geamuseerd. "Zeker" Bevestig ik en glimlach even.
    "En ik ben een Bender. Water." Zegt ze om vervolgens haar vingers te strekken en een paar dauwdruppels van het gras omhoog te laten komen.
    "Dat is toevallig" Zeg ik en strek mijn rechterarm uit, waarna ik mijn vingers spreid en de dauwdruppels verder duw.

    [Ze doet dus water --"]


    [hahahah geweldig! Duidelijk(a)]

    Emily Roxy Scott

    Verrast en geamuseerd keek ik op, terwijl ze de dauwdruppels met haar Bending verder duwde.
    'Dan mag ik je nu al,' zei ik vrolijk en ik liet mijn arm langs me heen vallen, waardoor de dauwdruppeltjes weer in het gras vielen.
    'Hoe oud ben je?'

    Tess
    'Nee, ik ga niemand waarschuwen, we moeten weg hier' zeg ik. Ik sta op, en trek Quinten mee. 'Weg hier' zeg ik. Ik loop wat, en ga dan een steegje in. 'Ik wil echt niet dat jou wat overkomt' zeg ik dan.


    That is a perfect copy of reality.

    Catherine 'Cathy'
    ''Hangt er van af.'' zei ik zacht, want als ik wat luider ging praten was mijn stem net zoals die van hem schor. ''Is het ver?'' vroeg ik, aangezien ik redelijk ongeduldig was als het om dit soort dingen ging. Een slechte eigenschap, maar soms kon het handig zijn omdat ik vaak kreeg wat ik wou. Een lichte grijns sierde mijn lippen bij het zien van zijn glimmende, donkere ogen. Ze verrieden één en al lust, ook iets wat ik niet kon onderdrukken.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Quinten
    'love ik wil niet dat je gewond raakt wat je nu al bent. Laat me je wonden zien als het te erg is breng ik je naar het ziekenhuis' zeg ik der snel. Ik houd mijn omgeving goed in de gaten voor als ze hier heen komen


    03-05-2013 <3 // 2-06-2013 // 16-02-2014 // 15-02-2014// 24-06-2014<3

    Tariq Lupus Sandulf
    "Minuutje of twee lopen," mompelde ik, terwijl ik met mijn vingers de contouren van haar heup volgde. "Het is wel praktischer, maar ik weet niet hoe geduldig je bent."
    Met die woorden kwam ik wat dichterbij, drukte mijn lippen in haar hals en streek verder omlaag over haar rug om mijn hand uiteindelijk op haar billen te heben.
    "Hmm?" Een lichte grijns verscheen toen ik mijn hoofd weer optilde, mijn lippen oppervlakkig langs de hare gingen.


    "Do you believe monsters are born or made?"

    Kane Olivier Jhonson

    Ik grijns als ze naar voren schiet, waarna ze haar handen over mijn borst laat gaan en daarna met haar vuist in mijn buik stompt, 'Ik hou niet van schrikken,' zei ze klaagend, 'Zoiets dacht ik al' Zeg ik nogsteeds grijnzend, 'Al moet je mischien wel wat sterker worden' Vervolg ik waarna ik met mijn hand een golf water in haar gezicht gooi, het was niet veel in vergelijking met wat zei kon.


    Don't be like the rest of them, darling