• Na jaren is het dan eindelijk gelukt: de Avatar is gedood in zijn trance en er zal geen nieuwe meer komen. De Firenation regeert over de wereld, en de Airbenders zijn volledig uitgeroeid.
    Echter nog niet iedereen heeft geaccepteerd dat de Avatar niet meer terug zal keren, er op elke hoek Firenation-Soldaten staan en iedereen die iets slechts over hen zegt gestraft zal worden.
    Er zijn twee steden waar de Firenation nog niet binnen is gedrongen, maar ze zijn er druk mee bezig. Elke dag dringen ze de stad Bejo een stukje verder binnen, terwijl de angst van de inwoners toeneemt. Iedereen weet dat wanneer de Firenation binnen is gedrongen, het één van de meest streng bewaakte en geleidde steden zal worden.
    Het helpt ook niet echt dat Firenation-Stad Solange (het thuis van de Fireking) er nog geen kilometer vandaan ligt, maar de inwoners van Bejo vechten dapper door. Sommigen inwoners van het dorp Fund helpen de Bejo-inwoners, met gevaar voor eigen leven aangezien Fund al wel in de handen van de Firenation is.

    __



    We hebben nog steeds een jongenstekort, dus nieuwe rollen zijn hartstikke welkom (:
    Graag even een PB sturen als je een nieuwe rol in 't Rollentopic hebt gezet, aangezien ik niet meer regelmatig in dat topic kijk.
    __


    Solange

    Jongens:
    Orlando Avan King (Fireson) (TheRumIsGone)
    Andrez Oscar Floran King (Fireson) (annickemiek)

    Meisjes:
    Chiara Jalil Nuray (Guerra)
    Catherine 'Cathy' Adéline Roux (Aragog)
    Louize Feline Kata (annickemiek)
    Hylke Deliza Falls (Tisiphone)
    Aimi Solei Miku (ProudxStar)

    Bejo

    Jongens:
    Quinten Delviora (bonita105)
    Alex McCane (bonita105)
    Tariq Lupus Sandulf (Guerra)

    Meisjes:
    Tessa 'Tess' Lynn Felice (xFlyy)
    Shizu Yuki Kamayi (4Everdeen)
    Satori Shinobi (FlutterDoo)
    Eliana Quincy Salomon (bonita105)
    Mirany Page (Meanie)

    Fund

    Jongens:
    Phillip Lloyd Finley (MeLuvZaynx)
    Nathan Lockwood (Meanie)
    Kane Olivier Jhonson (TheRumIsGone)

    Meisjes:
    Myla Reina Dulce (Guerra)
    Diana Anderson (RainbowShine)
    Emily Roxy Scott (Jessiiicaa)
    Alexandra Elina Scagotti (TheRumIsGone)
    Libbi Kira Makayla (MeLuvZaynx)


    "Do you believe monsters are born or made?"

    Quinten
    'het geeft niet love en dat snap ik ook wel en mam noem der gewoon tess' zeg ik rustig.'Sorry het spijt me tess ,maar ik noemde je zo omdat ik je naam niet wist' zegt mijn moeder glimlachend terwijl ze de wonden voorzichtig verbind


    03-05-2013 <3 // 2-06-2013 // 16-02-2014 // 15-02-2014// 24-06-2014<3

    annickemiek schreef:
    {kan iemand me vertellen wat er is gebeurd?}


    welkome to my garden of fantasy

    Eliana
    Ik poke hem zacht in zijn zij als hij weer sorry zegt.'Stop.nou.met.sorry.zeggen.Philip'zeg ik langzaam zodat hij het duidelijk verstaat


    03-05-2013 <3 // 2-06-2013 // 16-02-2014 // 15-02-2014// 24-06-2014<3

    Tess
    'Het is al goed, het is al goed' zeg ik pijnlijk glimlachend. Ik moet moeite doen om mijn tranen van de pijn in te houden. 'Is het bijna klaar?' vraag ik zachtjes.


    That is a perfect copy of reality.

    'Het is bijna klaar' glimlacht mijn moeder terwijl ze het verband vast maakt. 'Dank je mam.Gaat het nog wel love' vraag ik zacht en bezorgt aan tess


    03-05-2013 <3 // 2-06-2013 // 16-02-2014 // 15-02-2014// 24-06-2014<3

    Libbi Kira Makayla.

    "Achttien," glimlachte ze, waarna ik even goedkeurend knikte. Ik heb haar wel eens eerder in het dorp zien lopen, maar dat we veel met elkaar gemeen zouden hebben, daar kon ik me eigenlijk niet zo veel bij voorstellen.
    "Hoe sta je tegenover - eh - het regime hier in Fund?" Vraagt ze dan en ik hoor de twijfel in haar stem. Ik heb wel eens van het woord gehoord, maar wat het betekend, ik heb werkelijk geen idee. "Ehm, klinkt het erg dom als ik zeg dat ik niet weet wat je er precies mee bedoelt?" Mompel ik dan en bijt even op mijn lip, omdat ik mezelf nu best wel dom vind.

    [Nee, serieus. Iets met regering ofzo?]


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Phillip Lloyd Finley.

    "Stop.nou.met.sorry.zeggen.Philip" Zegt ze en legt de nadruk op ieder woord wat er langzaam uit haar mond komt, terwijl ze me even port.
    "Owja, dat mocht ik niet meer doen toch?" Zeg ik en lach even zachtjes. Ik zeg nou eenmaal vaak sorry als er iets mis gaat maakt niet uit wat het is.

    [Phillip :Y)]


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Tess
    'Nee, het gaat niet' zeg ik als ik opsta. 'Bedankt, Quintens moeder' zeg ik tegen Quintens moeder. Ik pak Quintens zijn hand en loop naar buiten. 'Ik ga nu niet meer naar huis, ik slaap wel ergens buiten ofzoow' zeg ik als we buiten zijn.


    That is a perfect copy of reality.

    Guerra schreef:
    [Kies je een lekker moment voor xd]

    Tariq Lupus Sandulf
    Mijn vingers drukten zich automatisch iets feller in haar borst toen haar hand over mijn kruis streelde.
    Ik begon met de band van haar kimono te prusten, maar de combinatie van het feit dat ik geen verstand had van zulke kleren en dat de lust door mijn lichaam gierde zorgde ervoor dat het even duurde. Toen hij los was, trok ik echter meteen alles van haar lichaam waardoor ze halfnaakt voor me stond.
    Even liet ik mijn blik over haar lichaam glijden, klemde haar lichaam tussen mijn handen en tilde haar op, haar rug wat tegen de muur gedrukt.
    Mijn lippen kustten haar borsten, waarna ik haar weer naar beneden liet glijden en haar weer op haar mond zoende.

    [Haha, ze staan er al een tijdje dusja :'D.]
    Catherine 'Cathy'
    Na een tijdje viel de kimono als een votje op de grond, en Tariq tilde me een stukje op. Zijn lippen plaatsten zich op mijn borsten, en ik sloot voor een momentje genietend mijn ogen. Mijn vingers liet ik door zijn donkere haren glijden, en uiteindelijk zette hij me weer neer. Hij drukte zijn lippen weer op de mijne, en gewillig kuste ik terug. Ondertussen prutste ik aan de gulp van zijn broek, en niet lang daarna viel zijn broek op de grond. Ik drukte hem tot zover het kon nog dichter tegen me aan, waardoor ik zijn erectie duidelijk voelde.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Eliana
    'jupp en nu moet je worden gestraft meneertje' zeg ik hem met een speelse lach op mijn gezicht terwijl ik zacht in zijn buik por.

    Quinten
    'Ik weet wel een plek waar we kunnen slapen love' zeg ik haar licht blozend. Hopend dat ze ja zegt


    03-05-2013 <3 // 2-06-2013 // 16-02-2014 // 15-02-2014// 24-06-2014<3

    Tariq Lupus Sandulf
    Ongeduldig grommend trapte ik de spijkerbroek van mijn benen, om die vervolgens naar achteren te schoppen.
    Een genietende kreun klonk toen ze mijn erectie tegen haar lichaam drukte, mijn hand schoot naar haar billen waardoor ze nog dichterbij kwam.
    Als het aan mij lag nam ik haar gewoon hier, tegen de muur aan in de gang. Ik had geen geduld meer om ergens anders heen te gaan.
    Mijn vingers kneedden haar kont, terwijl de kus steeds hongeriger werd.


    "Do you believe monsters are born or made?"

    Tess
    'Waardan?' vraag ik nieuwschierig aan Quinten.


    That is a perfect copy of reality.

    Emily Roxy Scott

    Ze keek me met een twijfelend gezicht aan en zei toen: 'Ehm, klinkt het erg dom als ik zeg dat ik niet weet wat je er precies mee bedoelt?'
    Ze beet beschamend op haar lip, maar ik haalde mijn schouder op.
    'Dat klinkt niet dom!' zei ik waarheidsgetrouw. 'Maar daarmee bedoel ik: hoe sta jij tegenover alles wat er nu speelt? Dat de Vuurnatie onze dorpen overneemt en er zich langzaam maar zeker een dictatuur vormt? En of je voor de Vuurnatie bent of ertegen? Ben je een rebel? Of hou je je liever afzijdig of neutraal?'
    De woordenstroom rolde uit mijn mond zonder dat ik er erg in had.



    [dat is het bestuur van het land, inderdaad. Aangezien Fund nu is overgenomen en Emily tot een van de rebellen behoort is ze benieuwd of Libbi ook zo opstandig is]

    Quinten
    'het is een klein huisje hier in bejo.Mijn ouders hebben het gekocht voor mij om me te laten wennen als ik op mezelf ging wonen en het is hier vlak bij en ik wil niet dat je buiten slaapt' zeg ik met een licht bezorgde toon


    03-05-2013 <3 // 2-06-2013 // 16-02-2014 // 15-02-2014// 24-06-2014<3

    {Wat is mijn vader lekker chagarijning -.-' 'Die dames kunnen ook niets' Leuk als je zoiets van je vader hoort}


    Don't be like the rest of them, darling