• Na jaren is het dan eindelijk gelukt: de Avatar is gedood in zijn trance en er zal geen nieuwe meer komen. De Firenation regeert over de wereld, en de Airbenders zijn volledig uitgeroeid.
    Echter nog niet iedereen heeft geaccepteerd dat de Avatar niet meer terug zal keren, er op elke hoek Firenation-Soldaten staan en iedereen die iets slechts over hen zegt gestraft zal worden.
    Er zijn twee steden waar de Firenation nog niet binnen is gedrongen, maar ze zijn er druk mee bezig. Elke dag dringen ze de stad Bejo een stukje verder binnen, terwijl de angst van de inwoners toeneemt. Iedereen weet dat wanneer de Firenation binnen is gedrongen, het één van de meest streng bewaakte en geleidde steden zal worden.
    Het helpt ook niet echt dat Firenation-Stad Solange (het thuis van de Fireking) er nog geen kilometer vandaan ligt, maar de inwoners van Bejo vechten dapper door. Sommigen inwoners van het dorp Fund helpen de Bejo-inwoners, met gevaar voor eigen leven aangezien Fund al wel in de handen van de Firenation is.

    __



    We hebben nog steeds een jongenstekort, dus nieuwe rollen zijn hartstikke welkom (:
    Graag even een PB sturen als je een nieuwe rol in 't Rollentopic hebt gezet, aangezien ik niet meer regelmatig in dat topic kijk.
    __


    Solange

    Jongens:
    Orlando Avan King (Fireson) (TheRumIsGone)
    Andrez Oscar Floran King (Fireson) (annickemiek)

    Meisjes:
    Chiara Jalil Nuray (Guerra)
    Catherine 'Cathy' Adéline Roux (Aragog)
    Louize Feline Kata (annickemiek)
    Hylke Deliza Falls (Tisiphone)
    Aimi Solei Miku (ProudxStar)

    Bejo

    Jongens:
    Quinten Delviora (bonita105)
    Alex McCane (bonita105)
    Tariq Lupus Sandulf (Guerra)

    Meisjes:
    Tessa 'Tess' Lynn Felice (xFlyy)
    Shizu Yuki Kamayi (4Everdeen)
    Satori Shinobi (FlutterDoo)
    Eliana Quincy Salomon (bonita105)
    Mirany Page (Meanie)

    Fund

    Jongens:
    Phillip Lloyd Finley (MeLuvZaynx)
    Nathan Lockwood (Meanie)
    Kane Olivier Jhonson (TheRumIsGone)

    Meisjes:
    Myla Reina Dulce (Guerra)
    Diana Anderson (RainbowShine)
    Emily Roxy Scott (Jessiiicaa)
    Alexandra Elina Scagotti (TheRumIsGone)
    Libbi Kira Makayla (MeLuvZaynx)


    "Do you believe monsters are born or made?"

    Quinten
    Geschrokken draai ik me om.'Tess' schreeuw ik en ren naar haar toe. Ook wel ik ren richting het gegil. Hopelijk ben ik niet te laat. Ik wil niet weer iemand verliezen. Snel ga ik naar tess toe en trek der beschermend in mijn armen.' ik zal je altijd beschermen'fluister ik in haar oor

    Alex
    Eindelijk zit mijn dienst er op. Opgelucht dat ik eindelijk naar huis kan loop ik door de straten van Bejo. Zodra ik gegil hoor kijk ik verbaast op


    03-05-2013 <3 // 2-06-2013 // 16-02-2014 // 15-02-2014// 24-06-2014<3

    [Okee, tot zo :'D]

    Tariq Lupus Sandulf
    "In principe," begon ik bedenkelijk, terwijl ik met mijn ogen haar bewegingen volgde. "als jij me niet halverwege in de fik zet, kan ik je wel beloven je heelhuids te laten gaan."
    Ik haalde een hand door mijn donkere haar, en keek haar daarna weer aan. "Tenminste, wat Earthbending betreft." Dezelfde ondeugende grijns sierde mijn gezicht weer, terwijl ik steeds meer voor het plan begon te voelen.


    "Do you believe monsters are born or made?"

    Nathan Lockwood
    'Dan ben ik bang dat ik dat record voor je heb verpest,' zei ik en ik kon een lachje niet onderdrukken. 'Maar ben ik dan een beroemdheid bij de Waterstam, of zo? Dat is best een raar idee.' Misschien was het niet handig om er zo over te praten, aangezien het haar waarschijnlijk aan haar zus deed denken, maar ik was er nieuwsgierig naar.


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Tess
    'Z..ze.. ze zijn hier!' zeg ik geschrokken als Quinten bij me is. 'Binnenkort is dit ook van hun, ik weet het zeker' zeg ik dan. Ik kijk om me heen, en zie nu weer niemand. 'Ik.. er stond er eentje net recht voor me' mompel ik 'En nu zie ik niemand meer' Ik hoor voetstappen, en draai me om. Dan zie ik ze staan, ik schrik me dood, en wil me element gebruiken. Ik weet alleen even niet meer hoe ik er zo snel opkom. 'Daar staat die gene' fluister ik naar Quinten.


    That is a perfect copy of reality.

    Kane Olivier Jhonson

    Bij wijze van een andwoord kwam er een golf water op me af waardoor mijn haar ook net over mijn ogen zakte, met mijn hand streek ik mijn haar weer achteruit, 'Hmm..' mompelde ik waarna ik de steen achter haar omhoog liet komen en een eind boven haar stil in de lucht liet hangen, 'Ik zou boven je kijken' zeg ik grijnzend, ik had er geen moeite mee om de steen in de lucht te houden.


    Don't be like the rest of them, darling

    Diana Anderson
    'Dan ben ik bang dat ik dat record voor je heb verpest,' Hij lachte even.'Maar ben ik dan een beroemdheid bij de Waterstam, of zo? Dat is best een raar idee.' Ik kon me voorstellen dat hij nieuwsgierig. 'Iedereen die tegen de Firenation is wel ja. Je bent ten slotte de zoon van een hoge ambtenaar, die behoorlijk goed vuur kan sturen. Hij is een dreiging voor iedereen die een andere element stuurt en tegen de Firenation is. Maar toen hij een zoon kreeg die niet kon vuur sturen, werd hij nog meer een dreiging. Iedereen zegt dat je anders bent dan hij' Vertelde ik hem.


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Myla Reina Dulce
    Nietsvermoedend keek ik omhoog, en aangezien ik toch echt blauwe lucht had verwacht schoot ik naar voren. Mijn handen streken even over zijn borst, waarna ik hem met mijn vuist een plagende stomp op zijn buik gaf.
    "Ik hou niet van schrikken," klaagde ik met een halfzacht stemmetje, en liet daarna een straaltje water in zijn gezicht springen.


    "Do you believe monsters are born or made?"

    Quinten
    'Tess ren zo snel mogelijk het dorp in en waarschuw zoveel mogelijk benders.Ik blijf hier om ze zo veel mogelijk af te laten remmen'fluister ik zacht in haar oor. Kwaad kijk ik naar de soldaat die ik ergens van herken ,maar me niet kan herinneren van waar

    Alex
    'hmmm geen gegil meer' mompel ik zachtjes


    03-05-2013 <3 // 2-06-2013 // 16-02-2014 // 15-02-2014// 24-06-2014<3

    Phillip Lloyd Finley.

    Glimlachend draait ze haar hoofd naar me toe en legt hem op mijn schouder.
    "Ik wou dat iedereen net zo lief was als jou Philip dan werd ik niet elke dag uitgemaakt voor het blinde meisje dat niks kan" Fluistert ze.
    "Ieder mens is gelijk toch? Ik voel me niet beter dan jou." Zeg ik en glimlach even.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Tess
    'Nee, ik ga niet weg. Ik laat jou niet hier alleen staan, met je eeh.. vage vuurkunst' zeg ik. Ik loop naar de soldaten en zeg 'En waarom willen jullie Bejo hebben?' vraag ik. 'Omdat wij een groot rijk moeten hebben' zegt een van de soldaten. 'Dat gaat dan mooi niet door' roep ik. Ik gebruik mijn water en doe iets wat ik nog niet eerder heb gedaan. Ik zie de soldaten boos worden, ze beginnen met het vuur. Ik probeer allerlei stralen te ontwijken, totdat ik er door lichtjes geraakt wordt.
    [Ik ga eten, tot straks (:]

    [ bericht aangepast op 22 mei 2012 - 17:51 ]


    That is a perfect copy of reality.

    Eliana
    'tja hier in bejo denken vele daar anders over. Ze denken dat het gevaarlijk is als ik ga trainen. Ze zijn bang dat ik hun verwond ,maar ik weet perfect wat er staat in deze omgeving' vertel ik en zucht dan diep


    03-05-2013 <3 // 2-06-2013 // 16-02-2014 // 15-02-2014// 24-06-2014<3

    Quinten
    Zodra een van de soldaten Tess raakt is mijn geduld op. Snel maak ik een aantal bewegingen en stuur een grote vuurstraal op hun af. 'gaat het tess' vraag ik haar bezorgd terwijl ik het vuur onder controle houd


    03-05-2013 <3 // 2-06-2013 // 16-02-2014 // 15-02-2014// 24-06-2014<3

    Phillip Lloyd Finley.

    "Tja, hier in Bejo denken vele daar anders over. Ze denken dat het gevaarlijk is als ik ga trainen. Ze zijn bang dat ik hun verwond, maar ik weet perfect wat er staat in deze omgeving" Vertelt ze, waarna ze even zucht.
    "Iedereen heeft een andere mening over zulke dingen" Zeg ik en haal even mijn schouders op.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    [Man, ik besef ineens hoeveel Nathan qua verhaal op Zuko lijkt. Verstoten door familie en toen opgevoed door vreedzame oom. Faal.]
    Nathan Lockwood
    'Ik hoop dat ze gelijk hebben,' mompelde ik. 'Het is niet echt een prettig idee om op hem te lijken, namelijk. Mijn oom, die me daarna dus in huis heeft genomen, was veel aardiger. Hij is twee jaar geleden overleden.' Ik miste hem wel, maar er viel mee te leven en na twee jaar was het verdriet sowieso grotendeels gezakt. Dit meisje miste haar zus duidelijk stukken meer, maar dat was dan ook een heel ander verhaal.


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Eliana
    'Dat is waar'zeg ik hem lief. 'hmmmm zullen we iets gaan doen.Ik word hier lui van' vraag ik hem lachend


    03-05-2013 <3 // 2-06-2013 // 16-02-2014 // 15-02-2014// 24-06-2014<3