• Na jaren is het dan eindelijk gelukt: de Avatar is gedood in zijn trance en er zal geen nieuwe meer komen. De Firenation regeert over de wereld, en de Airbenders zijn volledig uitgeroeid.
    Echter nog niet iedereen heeft geaccepteerd dat de Avatar niet meer terug zal keren, er op elke hoek Firenation-Soldaten staan en iedereen die iets slechts over hen zegt gestraft zal worden.
    Er zijn twee steden waar de Firenation nog niet binnen is gedrongen, maar ze zijn er druk mee bezig. Elke dag dringen ze de stad Bejo een stukje verder binnen, terwijl de angst van de inwoners toeneemt. Iedereen weet dat wanneer de Firenation binnen is gedrongen, het één van de meest streng bewaakte en geleidde steden zal worden.
    Het helpt ook niet echt dat Firenation-Stad Solange (het thuis van de Fireking) er nog geen kilometer vandaan ligt, maar de inwoners van Bejo vechten dapper door. Sommigen inwoners van het dorp Fund helpen de Bejo-inwoners, met gevaar voor eigen leven aangezien Fund al wel in de handen van de Firenation is.

    __



    We hebben nog steeds een jongenstekort, dus nieuwe rollen zijn hartstikke welkom (:
    Graag even een PB sturen als je een nieuwe rol in 't Rollentopic hebt gezet, aangezien ik niet meer regelmatig in dat topic kijk.
    __


    Solange

    Jongens:
    Orlando Avan King (Fireson) (TheRumIsGone)
    Andrez Oscar Floran King (Fireson) (annickemiek)

    Meisjes:
    Chiara Jalil Nuray (Guerra)
    Catherine 'Cathy' Adéline Roux (Aragog)
    Louize Feline Kata (annickemiek)
    Hylke Deliza Falls (Tisiphone)
    Aimi Solei Miku (ProudxStar)

    Bejo

    Jongens:
    Quinten Delviora (bonita105)
    Alex McCane (bonita105)
    Tariq Lupus Sandulf (Guerra)

    Meisjes:
    Tessa 'Tess' Lynn Felice (xFlyy)
    Shizu Yuki Kamayi (4Everdeen)
    Satori Shinobi (FlutterDoo)
    Eliana Quincy Salomon (bonita105)
    Mirany Page (Meanie)

    Fund

    Jongens:
    Phillip Lloyd Finley (MeLuvZaynx)
    Nathan Lockwood (Meanie)
    Kane Olivier Jhonson (TheRumIsGone)

    Meisjes:
    Myla Reina Dulce (Guerra)
    Diana Anderson (RainbowShine)
    Emily Roxy Scott (Jessiiicaa)
    Alexandra Elina Scagotti (TheRumIsGone)
    Libbi Kira Makayla (MeLuvZaynx)


    "Do you believe monsters are born or made?"

    Tess
    'Ik laat je niet dood gaan. Ik zal voor je vechten tot ik niet meer vechten kan. Tess, ik wil jou ook niet verliezen' zegt hij zuchtend. 'Ik jou ook niet' zeg ik zachtjes. Ik ga overeind zitten, en voel een enorme pijnscheut. Mijn gezicht vertrekt van de pijn.
    [Smakelijk eten ;3]

    [ bericht aangepast op 22 mei 2012 - 18:45 ]


    That is a perfect copy of reality.

    Myla Reina Dulce
    Plagend streelden mijn vingers over zijn bovenlichaam, waarna ik mezelf achterover liet vallen.
    Op mijn rug dreef ik in het heldere water. De lucht was nog altijd blauw, maar de temperatuur was iets gaan dalen. Met een zucht sloot ik mijn ogen.


    "Do you believe monsters are born or made?"

    Quinten
    bezorgt kijk ik haar aan.'Blijf liggen tess ik wil niet det je pijn hebt' fluister ik zacht. Snel zorg ik dat mijn moeder er aan komt. 'Hallo lieverd, o mijn hemeltje wat is er gebeurt met jou popje' vraagt mijn moeder bezorgt


    03-05-2013 <3 // 2-06-2013 // 16-02-2014 // 15-02-2014// 24-06-2014<3

    Tess
    'Ugh, hoe ze praat' mompel ik onverstaanbaar. Ik ben eigenwijs, en ga toch zitten. Mijn gezicht vertrekt weer van de pijn, maar ik probeer het snel te veranderen in een smile, Quinten hoeft dat niet te zien.

    [ bericht aangepast op 22 mei 2012 - 18:49 ]


    That is a perfect copy of reality.

    {kan iemand me vertellen wat er is gebeurd?}


    welkome to my garden of fantasy

    Quinten
    'Mam schiet nou gewoon op. Ik wil niet dat ze nog langer pijn lijdt' zeg ik vlug. 'Het spijt me lieverd'zegt ze zich verontschuldigend. Voorzichtig begint ze de wonden te onderzoeken.


    03-05-2013 <3 // 2-06-2013 // 16-02-2014 // 15-02-2014// 24-06-2014<3

    Tess
    Ik kijk Quinten met een pijnlijk gezicht aan. 'Altijd moet dit mij weer overkomen'denk ik. Ik schrik even, als ik iemand zie langslopen. 'Z.. zij..zijn ze er weer?' vraag ik 'Quinten, volgens mij zijn ze door gelopen' zeg ik dan.


    That is a perfect copy of reality.

    [I'm waiting.... (cat)]


    "Do you believe monsters are born or made?"

    Catherine 'Cathy'
    Ik knikte enkel, en zoog in zijn nek zodat het net geen plekje werd. Een lichte kreun ontsnapte uit mijn mond toen hij met zijn hand onder mijn shirt glipte, en afdwaalde naar mijn borst. Hij drukte zijn lichaam tegen de mijne, en ik liet mijn hand afdwalen naar de bobbel in zijn broek. Ik liet mijn hand daar rusten terwijl ik af en toe streelde. Ik grijnsde lichtjes. Ik hield van plagen op dit gebied.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    [Hihi sorry, heb een aantal requests voor covers die ik nog moet maken (cat)]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    [Kies je een lekker moment voor xd]

    Tariq Lupus Sandulf
    Mijn vingers drukten zich automatisch iets feller in haar borst toen haar hand over mijn kruis streelde.
    Ik begon met de band van haar kimono te prusten, maar de combinatie van het feit dat ik geen verstand had van zulke kleren en dat de lust door mijn lichaam gierde zorgde ervoor dat het even duurde. Toen hij los was, trok ik echter meteen alles van haar lichaam waardoor ze halfnaakt voor me stond.
    Even liet ik mijn blik over haar lichaam glijden, klemde haar lichaam tussen mijn handen en tilde haar op, haar rug wat tegen de muur gedrukt.
    Mijn lippen kustten haar borsten, waarna ik haar weer naar beneden liet glijden en haar weer op haar mond zoende.


    "Do you believe monsters are born or made?"

    Quinten
    'sttttt love ze komen hier niet binnen gewoon rustig blijven nu' stel ik haar gerust. Ik zie dat mijn moeder de wonden eerst goed schoonmaakt en dan een speciaal zalfje erop doet. 'dit kan prikken popje'zegt ze tegen tess


    03-05-2013 <3 // 2-06-2013 // 16-02-2014 // 15-02-2014// 24-06-2014<3

    Tess
    'Hou op met dat popje van u alstublieft' zeg ik ietwat chagrijnig en geïrriteerd tegen Quintens moeder. 'Sorry Quinten, maar mijn goede bui is nu helemaal verdwenen' zeg ik tegen Quinten.

    [ bericht aangepast op 22 mei 2012 - 19:14 ]


    That is a perfect copy of reality.

    [Ik ben even eten.]


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Phillip Lloyd Finley.

    "Dan weet ik het ook niet. Ik zou je graag willen rondleiden alleen weet ik zelf nog geen eens waar alles is en wat er is" Zegt ze zuchtend, terwijl ze zachtjes op haar lip bijt. Oei, gevoelige snaar geraakt. Nogal logisch trouwens.
    "Eh, sorry.." Mompel ik dan en kijk even naar mijn schoenen die opeens wel heel interessant lijken.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'