• Na jaren is het dan eindelijk gelukt: de Avatar is gedood in zijn trance en er zal geen nieuwe meer komen. De Firenation regeert over de wereld, en de Airbenders zijn volledig uitgeroeid.
    Echter nog niet iedereen heeft geaccepteerd dat de Avatar niet meer terug zal keren, er op elke hoek Firenation-Soldaten staan en iedereen die iets slechts over hen zegt gestraft zal worden.
    Er zijn twee steden waar de Firenation nog niet binnen is gedrongen, maar ze zijn er druk mee bezig. Elke dag dringen ze de stad Bejo een stukje verder binnen, terwijl de angst van de inwoners toeneemt. Iedereen weet dat wanneer de Firenation binnen is gedrongen, het één van de meest streng bewaakte en geleidde steden zal worden.
    Het helpt ook niet echt dat Firenation-Stad Solange (het thuis van de Fireking) er nog geen kilometer vandaan ligt, maar de inwoners van Bejo vechten dapper door. Sommigen inwoners van het dorp Fund helpen de Bejo-inwoners, met gevaar voor eigen leven aangezien Fund al wel in de handen van de Firenation is.

    __



    We hebben nog steeds een jongenstekort, dus nieuwe rollen zijn hartstikke welkom (:
    Graag even een PB sturen als je een nieuwe rol in 't Rollentopic hebt gezet, aangezien ik niet meer regelmatig in dat topic kijk.
    __


    Solange

    Jongens:
    Orlando Avan King (Fireson) (TheRumIsGone)
    Andrez Oscar Floran King (Fireson) (annickemiek)

    Meisjes:
    Chiara Jalil Nuray (Guerra)
    Catherine 'Cathy' Adéline Roux (Aragog)
    Louize Feline Kata (annickemiek)
    Hylke Deliza Falls (Tisiphone)
    Aimi Solei Miku (ProudxStar)

    Bejo

    Jongens:
    Quinten Delviora (bonita105)
    Alex McCane (bonita105)
    Tariq Lupus Sandulf (Guerra)

    Meisjes:
    Tessa 'Tess' Lynn Felice (xFlyy)
    Shizu Yuki Kamayi (4Everdeen)
    Satori Shinobi (FlutterDoo)
    Eliana Quincy Salomon (bonita105)
    Mirany Page (Meanie)

    Fund

    Jongens:
    Phillip Lloyd Finley (MeLuvZaynx)
    Nathan Lockwood (Meanie)
    Kane Olivier Jhonson (TheRumIsGone)

    Meisjes:
    Myla Reina Dulce (Guerra)
    Diana Anderson (RainbowShine)
    Emily Roxy Scott (Jessiiicaa)
    Alexandra Elina Scagotti (TheRumIsGone)
    Libbi Kira Makayla (MeLuvZaynx)


    "Do you believe monsters are born or made?"

    TheRumIsGone schreef:
    {Mijn vader is echt boos om niets.. kwam net totaal boos binnen te zeggen 'Doe eens wat met je leven, droom niet altijd zo' En nog veel meer dingen.. Ik ben echt gwn aan het huilen..}


    [tss wat stom zeg :( laat hem! Jij weet zelf wat goed voor je is, waar je gelukkig van wordt! Laat je avond niet verpesten!]

    {Ik moet nu gaan, ik heb pijn in mijn hooft en totaal geen zin om beneden te blijven zitten See you later guys)


    Don't be like the rest of them, darling

    Tess
    'Ik weet ook niet wat ze hier doen, alleen weet ik wel dat ik nu echt naar huis moet' zeg ik 'En er is maar een manier om daar te komen' zeg ik met mijn eigewijse glimlach. 'En ik weet dat jij die niet fijn vind' zeg ik.


    That is a perfect copy of reality.

    Quinten

    'Nee love dat ga je niet doen. Je gaat gewoon met mij mee ik wil niet dat je het doet want ik wil je niet kwijt raken' ratel ik bezorgd terwijl ik der stevig vasthoud


    03-05-2013 <3 // 2-06-2013 // 16-02-2014 // 15-02-2014// 24-06-2014<3

    Nathan Lockwood
    Ik vloekte hardgrondig en wilde eigenlijk zoals het hoorde voor haar springen, maar aangezien zij met haar water duidelijk een stuk beter was dan ik op dat gebied liet ik haar maar gewoon. Toen een groot deel van hen gevangen genomen was in het ijs, besloot ik toch maar iets te zeggen. 'Zeg, zou het misschien geen goed idee zijn om heel hard weg te rennen?' Wat een watje was ik eigenlijk.


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    [Faalstukje xd Ik ben even inspiratieloos.]


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    I am back (cat)


    "Do you believe monsters are born or made?"

    Tess
    'Quint, ik moet wel gaan, mijn ouders worden gek als ik nu niet thuis kom' zeg ik. Ik ruk me los, en loop zachtjes langs de muur van mijn huis naar de voordeur. 'Zie je straks' zeg ik nog tegen Quinten, en ik ga de hoek om.


    That is a perfect copy of reality.

    Guerra schreef:
    I am back (cat)

    \o/


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Aragog schreef:
    Catherine 'Cathy'
    Ik beet zachtjes en plagerig in zijn oorlel, en kuste langs zijn kaaklijn. Uiteindelijk stopte ik met hem bevredigen, en liet mijn vingers langs zijn lies glijden.
    In een soepele beweging trok ik mijn slipje uit die ergens in een hoekje belandde, en ik drukte mijn lippen op de zijne.

    Tariq Lupus Sandulf
    Toen haar laatste kledingstuk op de grond was geland, liet ik twee vingers bij haar naar binnen glijden. Mijn andere hand had een borst vast, mijn vingertop gleed soms over haar stijve tepel.
    Ondertussen drukte ik mijn erectie verlangend tegen haar aan en speelde het spelletje met haar tong mee.


    "Do you believe monsters are born or made?"

    Diana Anderson
    'Zeg, zou het misschien geen goed idee zijn om heel hard weg te rennen?' Ik stopte meteen met sturen en keek hem aan. 'Serieus? Ze kunnen niet sturen en nauwelijks vechten. Leuker kan het niet worden!' Zei ik aan het eind met een glimlach. Ik had wel zin om wat soldaten bewusteloos te slaan. Ik stuurde water omhoog en maakte er ijs pegels van die stuurde ik op en paar af en ze vielen meteen om.


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Catherine 'Cathy'
    Mijn adem stokte even toen hij twee vingers naar binnen liet glijden, en een luide kreun ontsnapte uit mijn mond. Ik zette mijn nagels in zijn vel, terwijl mijn andere hand langs zijn lid streek. Ik legde mijn hoofd in mijn nek, en sloot genietend mijn ogen.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    [Damn, die is wel heel kort. Sorry :c]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    [Geeft niet hoor, mijne zijn soms ook niet echt lang ofseu :3]

    Tariq Lupus Sandulf
    Soepel begon ik mijn vingers te bewegen, kustte ondertussen haar hals en liet mijn hand afdwalen naar haar billen.
    Na een tijdje kon ik het simpelweg niet meer uithouden. Ik pakte haar bovenbenen vast en sloeg haar benen rond mijn heupen. Haar ondersteunend en wat tegen de muur drukkend kwam ik dichterbij, zoende haar terwijl ik zacht kreunend bij haar naar binnen ging.


    "Do you believe monsters are born or made?"

    Catherine 'Cathy'
    ''Oh, T-Tariq..'' kreunde ik zachtjes toen hij bij me naar binnen kwam, en ik bewoog mijn heupen met zijn tempo mee. Zachte kreuntjes verlieten mijn mond, en ik sloot mijn ogen weer. Ik kantelde mijn bekken ietsjes zodat het wat gemakkelijker ging, en kuste hem langs zijn kaaklijn.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''