• Na jaren is het dan eindelijk gelukt: de Avatar is gedood in zijn trance en er zal geen nieuwe meer komen. De Firenation regeert over de wereld, en de Airbenders zijn volledig uitgeroeid.
    Echter nog niet iedereen heeft geaccepteerd dat de Avatar niet meer terug zal keren, er op elke hoek Firenation-Soldaten staan en iedereen die iets slechts over hen zegt gestraft zal worden.
    Er zijn twee steden waar de Firenation nog niet binnen is gedrongen, maar ze zijn er druk mee bezig. Elke dag dringen ze de stad Bejo een stukje verder binnen, terwijl de angst van de inwoners toeneemt. Iedereen weet dat wanneer de Firenation binnen is gedrongen, het één van de meest streng bewaakte en geleidde steden zal worden.
    Het helpt ook niet echt dat Firenation-Stad Solange (het thuis van de Fireking) er nog geen kilometer vandaan ligt, maar de inwoners van Bejo vechten dapper door. Sommigen inwoners van het dorp Fund helpen de Bejo-inwoners, met gevaar voor eigen leven aangezien Fund al wel in de handen van de Firenation is.

    __



    We hebben nog steeds een jongenstekort, dus nieuwe rollen zijn hartstikke welkom (:
    Graag even een PB sturen als je een nieuwe rol in 't Rollentopic hebt gezet, aangezien ik niet meer regelmatig in dat topic kijk.
    __


    Solange

    Jongens:
    Orlando Avan King (Fireson) (TheRumIsGone)
    Andrez Oscar Floran King (Fireson) (annickemiek)

    Meisjes:
    Chiara Jalil Nuray (Guerra)
    Catherine 'Cathy' Adéline Roux (Aragog)
    Louize Feline Kata (annickemiek)
    Hylke Deliza Falls (Tisiphone)
    Aimi Solei Miku (ProudxStar)

    Bejo

    Jongens:
    Quinten Delviora (bonita105)
    Alex McCane (bonita105)
    Tariq Lupus Sandulf (Guerra)

    Meisjes:
    Tessa 'Tess' Lynn Felice (xFlyy)
    Shizu Yuki Kamayi (4Everdeen)
    Satori Shinobi (FlutterDoo)
    Eliana Quincy Salomon (bonita105)
    Mirany Page (Meanie)

    Fund

    Jongens:
    Phillip Lloyd Finley (MeLuvZaynx)
    Nathan Lockwood (Meanie)
    Kane Olivier Jhonson (TheRumIsGone)

    Meisjes:
    Myla Reina Dulce (Guerra)
    Diana Anderson (RainbowShine)
    Emily Roxy Scott (Jessiiicaa)
    Alexandra Elina Scagotti (TheRumIsGone)
    Libbi Kira Makayla (MeLuvZaynx)


    "Do you believe monsters are born or made?"

    [Volgens mij moet je bij beiden reageren, maar wat ik had gezegd weet ik niet meer... (cat)]


    "Do you believe monsters are born or made?"

    Quinten

    'alleen heb ik geen idee hoe we er moeten komen. Ik ben nog nooit uit bejo geweest'zucht ik terwijl ik haar verlegen aankijk


    03-05-2013 <3 // 2-06-2013 // 16-02-2014 // 15-02-2014// 24-06-2014<3

    {ik zoek het wel even op ^^}


    Don't be like the rest of them, darling

    Tess
    'Ik wel'zeg ik 'Ik ben vaker in Fund geweest'
    We lopen Bejo uit, 'Zo nu nog een kilometer' zeg ik lachend.


    That is a perfect copy of reality.

    Quinten
    'Is het niet slim om geld mee te nemen zodat we daar dingen kunnen kopen of ben ik nu dom aan het doen' vraag ik haar rustig

    -sorry voor de korte reacties zit op mijn mobiel de laptop is te warm geworden en ik zit buiten in de zon-


    03-05-2013 <3 // 2-06-2013 // 16-02-2014 // 15-02-2014// 24-06-2014<3

    Tess
    'Nah, dan kijken we wel wat' zeg ik. We lopen verder en verder totdat we in Fund aankomen. 'Dus jij bent Bejo nog nooit uitgeweest?' vraag ik aan Quinten. Ik let even niet op en loop tegen een paal aan. 'Rot paal' mompel ik.


    That is a perfect copy of reality.

    Quinten
    'ik ben bejo inderdaad nog nooit uitgeweest en gaat het' zeg en vraag ik bezorgd. Snel sla ik mijn arm om haar middel


    03-05-2013 <3 // 2-06-2013 // 16-02-2014 // 15-02-2014// 24-06-2014<3

    Tess
    'Ik ben bejo inderdaad nog nooit uitgeweest en gaat het?' zeg en vraagt hij alweer bezorgd aan mij. 'J..ja hoor' zeg ik licht duizelig 'Ik was gewoon weer is onhandig bezig, en minder bezorgd zijn mag ook wel, of je krijgt weer een paar porren van mij' zeg ik glimlachend.


    That is a perfect copy of reality.

    Quinten
    'tja ik wil je gewoon nog lang niet kwijt daarom ben ik zo bezorgd om je' glimlach ik naar haar. 'wil je anders op mijn rug'vraag ik lief


    03-05-2013 <3 // 2-06-2013 // 16-02-2014 // 15-02-2014// 24-06-2014<3

    Tess
    'Dat weet ik toch' zeg ik glimlachend. 'En nee, ik kan zelf ook lopen' zeg ik nep gekwetst. Ik geef hem snel een kusje.


    That is a perfect copy of reality.

    Quinten
    'hm dat is ook goed ' zeg ik en zoen der daarna lief maar ook teder terwijl ik der zacht tegen een boom aan duw en mijn handen op haar heupen laat rusten


    03-05-2013 <3 // 2-06-2013 // 16-02-2014 // 15-02-2014// 24-06-2014<3

    Tess
    Ik wordt zachtjes tegen een boom aangeduwd door Quinten. Dan zoent hij me teder. Ik schrik als er een man schreeuwend op ons af komt lopen. Ik weet niet wat hij zegt, maar het is vast niet iets goed.


    That is a perfect copy of reality.

    Quinten

    snel laat ik tess los.' Meneer wat is er aan de hand?' vraag ik de man beleefd en pak snel tess haar hand vast


    03-05-2013 <3 // 2-06-2013 // 16-02-2014 // 15-02-2014// 24-06-2014<3

    Tess
    'Jij kan ook echt bij dit soort momenten rustig blijven' fluister ik in Quintens oor. De man komt dichterbij, en duwt eerst Quinten op de grond, daarna trekt hij me mee. 'Hallo, waar denk je dat je mee bezig bent?' vraag ik boos. 'Hoe durf je?' vraagt de man boos terug. Ik trek me los en roep boos 'Hoe durf ik wat, je bent mijn vader niet' en ik loop terug. Al snel wordt ik weer vastgepakt en meegetrokken.


    That is a perfect copy of reality.

    quinten

    Snel ren ik er heen als ik ben opgestaan en pak tess bij haar middel. 'Meneer kunt u me even uitleggen waarom u me net op de grond duwde en mijn vriendin mee nam' vraag ik half boos


    03-05-2013 <3 // 2-06-2013 // 16-02-2014 // 15-02-2014// 24-06-2014<3