• Na jaren is het dan eindelijk gelukt: de Avatar is gedood in zijn trance en er zal geen nieuwe meer komen. De Firenation regeert over de wereld, en de Airbenders zijn volledig uitgeroeid.
    Echter nog niet iedereen heeft geaccepteerd dat de Avatar niet meer terug zal keren, er op elke hoek Firenation-Soldaten staan en iedereen die iets slechts over hen zegt gestraft zal worden.
    Er zijn twee steden waar de Firenation nog niet binnen is gedrongen, maar ze zijn er druk mee bezig. Elke dag dringen ze de stad Bejo een stukje verder binnen, terwijl de angst van de inwoners toeneemt. Iedereen weet dat wanneer de Firenation binnen is gedrongen, het één van de meest streng bewaakte en geleidde steden zal worden.
    Het helpt ook niet echt dat Firenation-Stad Solange (het thuis van de Fireking) er nog geen kilometer vandaan ligt, maar de inwoners van Bejo vechten dapper door. Sommigen inwoners van het dorp Fund helpen de Bejo-inwoners, met gevaar voor eigen leven aangezien Fund al wel in de handen van de Firenation is.

    __



    We hebben nog steeds een jongenstekort, dus nieuwe rollen zijn hartstikke welkom (:
    Graag even een PB sturen als je een nieuwe rol in 't Rollentopic hebt gezet, aangezien ik niet meer regelmatig in dat topic kijk.
    __


    Solange

    Jongens:
    Orlando Avan King (Fireson) (TheRumIsGone)
    Andrez Oscar Floran King (Fireson) (annickemiek)

    Meisjes:
    Chiara Jalil Nuray (Guerra)
    Catherine 'Cathy' Adéline Roux (Aragog)
    Louize Feline Kata (annickemiek)
    Hylke Deliza Falls (Tisiphone)
    Aimi Solei Miku (ProudxStar)

    Bejo

    Jongens:
    Quinten Delviora (bonita105)
    Alex McCane (bonita105)
    Tariq Lupus Sandulf (Guerra)

    Meisjes:
    Tessa 'Tess' Lynn Felice (xFlyy)
    Shizu Yuki Kamayi (4Everdeen)
    Satori Shinobi (FlutterDoo)
    Eliana Quincy Salomon (bonita105)
    Mirany Page (Meanie)

    Fund

    Jongens:
    Phillip Lloyd Finley (MeLuvZaynx)
    Nathan Lockwood (Meanie)
    Kane Olivier Jhonson (TheRumIsGone)

    Meisjes:
    Myla Reina Dulce (Guerra)
    Diana Anderson (RainbowShine)
    Emily Roxy Scott (Jessiiicaa)
    Alexandra Elina Scagotti (TheRumIsGone)
    Libbi Kira Makayla (MeLuvZaynx)


    "Do you believe monsters are born or made?"

    Nathan Lockwood
    Verbaasd keek ik hoe ze mijn voorstel afwees, maar gooide toen mijn hoofd in mijn nek en barstte in lachen uit. Dit meisje was duidelijk in haar element en eerlijk gezegd vond ik het helemaal niet erg, als ze mij maar niet aanviel. Misschien wilde ze mijn vader wel een keer een bezoekje brengen? Hoe dan ook, op een bepaalde manier was de situatie echt hilarisch.


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Diana Anderson
    Hij was eerst verbaasd, maar lachte vervolgens. IK stuurde nog steeds water. Door een golf of water haalde ik er zo vijf naar beneden. Daarna maakte ik het water ijs, zodat ze niet weg konden. Hun hoofden zaten nog boven het ijs.
    Aan de andere kant haalde ik nog wat pijlen naar beneden en vernielde een stuk of 4 bogen en ze rende heel hard weg. Na een paar golven waren de mensen die vast zaten aan ijs bewusteloos en de rest vluchtte weg. 'Nu kunnen we weg.'


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Quinten

    zuchtend kijk ik haar na terwijl ik de soldaten in het oog houd. Zodra ze iets fouts doen in mijn ogen naar tess toe zullen ze boeten.


    -beetje kort zit op me mobiel-


    03-05-2013 <3 // 2-06-2013 // 16-02-2014 // 15-02-2014// 24-06-2014<3

    Nathan Lockwood
    'Nu kunnen we weg,' zei ze, haar stem zo rustig alsof ze net even haar drinken had opgedronken of zo. Uit niets bleek dat ze net in haar eentje een heel peloton soldaten had uitgeschakeld, behalve misschien de pretlichtjes in haar ogen die aangaven dat ze er van had genoten. Lachend schudde ik mijn hoofd. 'Kom mee iets drinken.' Hoewel het geformuleerd was als een bevel in plaats van een verzoek, maakte de toon van mijn stem en mijn lichaamshouding duidelijk dat ze gewoon nee kon zeggen.


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Aragog schreef:
    Catherine 'Cathy'
    ''Oh, T-Tariq..'' kreunde ik zachtjes toen hij bij me naar binnen kwam, en ik bewoog mijn heupen met zijn tempo mee. Zachte kreuntjes verlieten mijn mond, en ik sloot mijn ogen weer. Ik kantelde mijn bekken ietsjes zodat het wat gemakkelijker ging, en kuste hem langs zijn kaaklijn.

    Onderaan de pagina beland :3.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    [Bij mij is het als ik 2 regels schrijf, is het er al 4 op het scherm, op mijn mobiel]
    Tess
    Ik kom binnen, en zie het bord eten klaar staan. 'Fijn, ze hebben dus zonder mij gegeten' denk ik. Ik eet snel mijn bord op en ga dan naar buiten. Ik kijk even, en de soldaten staan er nog. Ik loop weer terug in de hoop dat ze me niet opmerken, maar het is al te laat, Ik begin te rennen met een paar soldaten op mijn hielen. Ik ga het pad in waar Quinten staat, het helpt niet echt, want al snel zijn we ingesloten. 'Ze moeten het ook altijd op ons muntten' fluister ik naar Quinten.


    That is a perfect copy of reality.

    Tariq Lupus Sandulf
    Mijn heupen stootten aardig ruw tegen haar aan, het lukte me om haar met één hand te ondersteunen en de andere weer tussen haar benen te laten verdwijnen.
    Af en toe verliet iets tussen een grom en een kreun in mijn lippen, terwijl mijn vingers over haar clitoris streelde.
    Een grijns verscheen op mijn gezicht toen ik haar gekreun hoorde.


    "Do you believe monsters are born or made?"

    Diana Anderson
    'Kom mee iets drinken.' Het klonk als een bevel, maar aan zijn houding en gezicht kon ik zien dat het een vraag was. 'Tuurlijk, waarom niet!Ik heb wel zin in even niets doen .' Antwoordde ik blij. Ik liep het water uit en droogde mijn voeten in het gras. Daarna deed ik mijn schoenen aan en liep naar de wasmand toe. Ik pakte de wasmand op en zette hem in een onder de zeer grote wortels van een zeer grote boom.'Dan weet mijn moeder dat het daar is. Kom we gaan.' Zei ik
    [Ik ga douche, dus echt antwoord geven word het moeilijk :Y)]


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    [Ik moet eigenlijk ook zo afsluiten. Anders gaan we morgen verder of zo?]


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Quinten

    Heldhaftig ga ik voor tess staan. 'wat willen jullie van ons' vraag ik snel en sta alvast in de verdedigings houding.

    -hahahh okeey bij mij is het een lange regel-


    03-05-2013 <3 // 2-06-2013 // 16-02-2014 // 15-02-2014// 24-06-2014<3

    Catherine 'Cathy'
    Hij begon harder te stoten, en éen hand verdween tussen mijn benen. Ik hapte naar adem toen hij af en toe langs mijn clitoris streek, en mijn gekreun werd luider. Mijn ademhaling werd met de minuut zwaarder en onregelmatiger. Ik streek met mijn handen langs zijn armen en gespierde bovenlichaam, om vervolgens mijn benen strakker om zijn heupen te wikkelen zodat ik hem nog beter voelde, en bewoog mee op zijn ritme.

    [ bericht aangepast op 22 mei 2012 - 21:42 ]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Tess
    'Ik denk dat ze willen dat we ons overgeven aan de firenation, maar ik kan geen vuur besturen' fluister ik 'Kan het dan misschien zijn dat ik een slachtoffer wordt?' fluister ik dan. 'Zolang wij niks doen, doen hun hopelijk ook niks' denk ik. Toch kijk ik alleen maar angstig toe.


    That is a perfect copy of reality.

    Tariq Lupus Sandulf
    God, ze voelde geweldig aan. Ik had eigenlijk geen idee hoe lang ik dit nog vol ging houden, dus misschien was een ander standje een idee.
    Nadat ik haar nog twee keer volledig gepenetreerd had, gleed ik langzaam en plagend uit haar.
    Vervolgens tilde ik haar weer op en nam haar gemakkelijk mee naar de woonkamer. Daar draaide ik haar met haar rug naar me toe en liet haar voorover buigen over de keukentafel.
    Nadat ik nog een rondje om haar clitoris had gedraaid, gleden er weer een aantal vingers bij haar vagina naar binnen. Daarna nam mijn erectie de plaats van mijn vingers weer in, terwijl ik nog steeds achter haar stond en haar heupen vastpakte met mijn handen.


    "Do you believe monsters are born or made?"

    Catherine 'Cathy'
    Ik keek hem ongeduldig aan toen hij uit me kwam, me optilde en meenam naar de woonkamer. Ik liet hem zijn ding doen toen hij me voorover boog over de keukentafel.
    Toen hij een paar vingers naar binnen bracht, plaatste ik mijn ellebogen wat comfortabeler, en kreunde zachtjes. Hij was verdomd goed, dat moest ik toegeven.
    Voordat ik het wist, waren zijn vingers vervangen door zijn lid, en hij pakte mijn heupen vast. Mijn haar dat langs mijn gezicht hing bewoog ritmisch mee met zijn gestoot, en ik deed geen moeite om gekreun te onderdrukken. Ik boog me wat verder voorover, en voelde het koude oppervlakte van het tafelblad tegen mijn borsten aan, maar negeerde het en focuste me op de bewegingen van Tariq.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Quinten
    Snel pak ik haar hand vast.' we komen hier wel uit let maar op' fluister ik en tel zacht af

    Alex
    Voorzichtig houd ik de ijzeren knuppel vast en sla op elke soldaat zijn hoofd zodat ze weg vallen.' kom mee ze herinneren zich niks meer zo' fluister ik terwijl ik de soldaten vast maak met vuurbestendige handboeien die ook aan hun voeten komen

    [ bericht aangepast op 22 mei 2012 - 22:07 ]


    03-05-2013 <3 // 2-06-2013 // 16-02-2014 // 15-02-2014// 24-06-2014<3