• Na jaren is het dan eindelijk gelukt: de Avatar is gedood in zijn trance en er zal geen nieuwe meer komen. De Firenation regeert over de wereld, en de Airbenders zijn volledig uitgeroeid.
    Echter nog niet iedereen heeft geaccepteerd dat de Avatar niet meer terug zal keren, er op elke hoek Firenation-Soldaten staan en iedereen die iets slechts over hen zegt gestraft zal worden.
    Er zijn twee steden waar de Firenation nog niet binnen is gedrongen, maar ze zijn er druk mee bezig. Elke dag dringen ze de stad Bejo een stukje verder binnen, terwijl de angst van de inwoners toeneemt. Iedereen weet dat wanneer de Firenation binnen is gedrongen, het één van de meest streng bewaakte en geleidde steden zal worden.
    Het helpt ook niet echt dat Firenation-Stad Solange (het thuis van de Fireking) er nog geen kilometer vandaan ligt, maar de inwoners van Bejo vechten dapper door. Sommigen inwoners van het dorp Fund helpen de Bejo-inwoners, met gevaar voor eigen leven aangezien Fund al wel in de handen van de Firenation is.

    __



    We hebben nog steeds een jongenstekort, dus nieuwe rollen zijn hartstikke welkom (:
    Graag even een PB sturen als je een nieuwe rol in 't Rollentopic hebt gezet, aangezien ik niet meer regelmatig in dat topic kijk.
    __


    Solange

    Jongens:
    Orlando Avan King (Fireson) (TheRumIsGone)
    Andrez Oscar Floran King (Fireson) (annickemiek)

    Meisjes:
    Chiara Jalil Nuray (Guerra)
    Catherine 'Cathy' Adéline Roux (Aragog)
    Louize Feline Kata (annickemiek)
    Hylke Deliza Falls (Tisiphone)
    Aimi Solei Miku (ProudxStar)

    Bejo

    Jongens:
    Quinten Delviora (bonita105)
    Alex McCane (bonita105)
    Tariq Lupus Sandulf (Guerra)

    Meisjes:
    Tessa 'Tess' Lynn Felice (xFlyy)
    Shizu Yuki Kamayi (4Everdeen)
    Satori Shinobi (FlutterDoo)
    Eliana Quincy Salomon (bonita105)
    Mirany Page (Meanie)

    Fund

    Jongens:
    Phillip Lloyd Finley (MeLuvZaynx)
    Nathan Lockwood (Meanie)
    Kane Olivier Jhonson (TheRumIsGone)

    Meisjes:
    Myla Reina Dulce (Guerra)
    Diana Anderson (RainbowShine)
    Emily Roxy Scott (Jessiiicaa)
    Alexandra Elina Scagotti (TheRumIsGone)
    Libbi Kira Makayla (MeLuvZaynx)


    "Do you believe monsters are born or made?"

    [Ik had je beloofd dat ik het je even zou laten weten (cat)
    Trouwens, kun je me even die links geven van die Ian-gifdingetjes? M'n rechtermuisknop is dus naar de klote, maar ze zijn wel sexy voor die story *O*

    Aragog schreef:
    (...)
    Catherine 'Cathy'
    Ik gooide mijn hoofd in mijn nek toen hij nog dieper kwam. Ik merkte dat hij sneller ging, en ik holde mijn rug. God, dit gevoel..
    Ik ging zo staan dat het wat gemakkelijker ging voor hem, en ik kreunde luid. Het ging niet lang meer duren denk ik.
    Ik moest toegeven dat ik zulke goede seks al een tijdje niet heb gehad, al was hij een Earthbender; hij was goed. Ik bewoog mee mijn zijn ruwere en snellere bewegingen.

    [Het is moeilijk om dit soort dingen in de vroege ochtend te beschrijven, damn (cat)]

    Tariq Lupus Sandulf
    Mijn vingertoppen drukten in de zachte huid van haar heupen toen ik mijn hoogtepunt voelde naderen. Mijn andere hand was nog steeds behendig bezig met haar genot tussen haar benen, terwijl mijn ademhaling steeds meer op hijgen begon te lijken.
    Slechte seks had ik eigenlijk nog nooit gehad, omdat ik simpelweg wist wie ik ervoor uit moest kiezen. Maar zo was het in geen tijden geweest.


    "Do you believe monsters are born or made?"

    Quinten

    'huh hoezo dan en het komt gewoon door die steen daar of komt het misschien een klein beetje door jou want je weet soms wat ze zeggen verblind door de liefde' ratel ik lachend terwijl ik langzaam op sta


    03-05-2013 <3 // 2-06-2013 // 16-02-2014 // 15-02-2014// 24-06-2014<3

    Tess
    'Ik bedoel, dat ik net zelf over deze steen rende, en ik blijf staan' zeg ik grinnikend 'Gaat het?' vraag ik dan als hij staat. 'Soms praat jij echt veels te snel achter elkaar' zeg ik dan lachend.


    That is a perfect copy of reality.

    Quinten
    'het gaat prima tess. Ik heb geen gapend gat in mijn voorhoofd dus alles gaat prima' zeg ik haar lief terwijl ik mijn arm om haar middel sla. 'hmmmm wat zullen we eens gaan doen' vraag ik haar lief


    03-05-2013 <3 // 2-06-2013 // 16-02-2014 // 15-02-2014// 24-06-2014<3

    Tess
    'Ik heb ook geen gapend gat in mijn hoofd, alleen in mijn been, nouja een gapend gat' zeg ik glimlachend 'Euhw, misschien naar een andere stad, Fund of Solange ofzoow?' beantwoord ik Quintens vraag. 'Ik wel is weten hoe Solange eruit ziet' zeg ik dan grinnikend.


    That is a perfect copy of reality.

    Quinten
    'Hmmm fund vind ik een goed idee , maar solange gewoon niet. wie weet zitten daar wel enge mannetjes die knappe meisjes zoals jou graag willen rapen en daardoor eerst mij doodmaken en dan jou meenemen' zeg ik dood serieus tegen haar


    03-05-2013 <3 // 2-06-2013 // 16-02-2014 // 15-02-2014// 24-06-2014<3

    Tess
    'Doe.Nou.Is.Een.Keer.Niet.Zo.Bezorgd' zeg ik terwijl ik hem in zijn zij por bij elk woord dat ik zeg. 'En dan moeten ze eerst langs mij komen om jou te doden' zeg ik serieus.


    That is a perfect copy of reality.

    Quinten
    'hmmm dan ontvoeren ze je gelijk en dan blijf ik alleen achter zonder jou.Mijn hart zou dan breken en ik zou sterven aan verdriet' zeg ik dramatisch terwijl ik naar mijn hart grijp


    03-05-2013 <3 // 2-06-2013 // 16-02-2014 // 15-02-2014// 24-06-2014<3

    Tess
    'Ik wil het uitproberen, wedden dat het niet gebeurd' zeg ik vastbesloten. 'Zoals ik al eerder zij, als ik nieuwschierig ben naar iets, moet het ook gebeuren' denk ik. 'Pleaasee?' vraag ik aan Quinten.

    [ bericht aangepast op 23 mei 2012 - 15:49 ]


    That is a perfect copy of reality.

    Quinten

    'Okeey maar op 1 voorwaarden. We gaan er pas heen als je wonden zijn genezen. Ik wil niet dat als we moeten vluchten jij sterft van de pijn' zeg ik haar bezorgd


    03-05-2013 <3 // 2-06-2013 // 16-02-2014 // 15-02-2014// 24-06-2014<3

    Tess
    'En daar komt ie weer met zijn bezorgdheid, moet ik je weer porren?' zeg ik lachend. 'Ik kan heus wel rennen' zeg ik tegen Quinten 'Ik laat je het wel zien' zeg ik en ik begin naar het einde van de straat te rennen.


    That is a perfect copy of reality.

    Quinten
    Zuchtend ren ik achter haar aan en pak haar bij der middel. 'zullen we vandaag dan naar fund gaan en dan overmorgen naar solange' vraag ik haar lief.'dan hebben we nog even de tijd om wat dingen te kopen in fund' glimlach ik


    03-05-2013 <3 // 2-06-2013 // 16-02-2014 // 15-02-2014// 24-06-2014<3

    Tess
    Quinten rent achter me aan, en hij pakt me bij mijn middel vast. 'Zullen we vandaag dan naar Fund gaan en dan overmorgen naar solange?' vraag ik haar lief.'Dan hebben we nog even de tijd om wat dingentjes kopen in fund' zegt hij dan. 'Okee, is goed' zeg ik.


    That is a perfect copy of reality.

    RainbowShine schreef:
    Diana Anderson
    'Kom mee iets drinken.' Het klonk als een bevel, maar aan zijn houding en gezicht kon ik zien dat het een vraag was. 'Tuurlijk, waarom niet!Ik heb wel zin in even niets doen .' Antwoordde ik blij. Ik liep het water uit en droogde mijn voeten in het gras. Daarna deed ik mijn schoenen aan en liep naar de wasmand toe. Ik pakte de wasmand op en zette hem in een onder de zeer grote wortels van een zeer grote boom.'Dan weet mijn moeder dat het daar is. Kom we gaan.' Zei ik

    [Mijn laatste reactie]


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    {Alowa :Y) is er nog wat gezecht tegen Orlando of Kane? Of moet ik bij alletwee nog reageren..}


    Don't be like the rest of them, darling