• Na jaren is het dan eindelijk gelukt: de Avatar is gedood in zijn trance en er zal geen nieuwe meer komen. De Firenation regeert over de wereld, en de Airbenders zijn volledig uitgeroeid.
    Echter nog niet iedereen heeft geaccepteerd dat de Avatar niet meer terug zal keren, er op elke hoek Firenation-Soldaten staan en iedereen die iets slechts over hen zegt gestraft zal worden.
    Er zijn twee steden waar de Firenation nog niet binnen is gedrongen, maar ze zijn er druk mee bezig. Elke dag dringen ze de stad Bejo een stukje verder binnen, terwijl de angst van de inwoners toeneemt. Iedereen weet dat wanneer de Firenation binnen is gedrongen, het één van de meest streng bewaakte en geleidde steden zal worden.
    Het helpt ook niet echt dat Firenation-Stad Solange (het thuis van de Fireking) er nog geen kilometer vandaan ligt, maar de inwoners van Bejo vechten dapper door. Sommigen inwoners van het dorp Fund helpen de Bejo-inwoners, met gevaar voor eigen leven aangezien Fund al wel in de handen van de Firenation is.

    __



    We hebben nog steeds een jongenstekort, dus nieuwe rollen zijn hartstikke welkom (:
    Graag even een PB sturen als je een nieuwe rol in 't Rollentopic hebt gezet, aangezien ik niet meer regelmatig in dat topic kijk.
    __


    Solange

    Jongens:
    Orlando Avan King (Fireson) (TheRumIsGone)
    Andrez Oscar Floran King (Fireson) (annickemiek)

    Meisjes:
    Chiara Jalil Nuray (Guerra)
    Catherine 'Cathy' Adéline Roux (Aragog)
    Louize Feline Kata (annickemiek)
    Hylke Deliza Falls (Tisiphone)
    Aimi Solei Miku (ProudxStar)

    Bejo

    Jongens:
    Quinten Delviora (bonita105)
    Alex McCane (bonita105)
    Tariq Lupus Sandulf (Guerra)

    Meisjes:
    Tessa 'Tess' Lynn Felice (xFlyy)
    Shizu Yuki Kamayi (4Everdeen)
    Satori Shinobi (FlutterDoo)
    Eliana Quincy Salomon (bonita105)
    Mirany Page (Meanie)

    Fund

    Jongens:
    Phillip Lloyd Finley (MeLuvZaynx)
    Nathan Lockwood (Meanie)
    Kane Olivier Jhonson (TheRumIsGone)

    Meisjes:
    Myla Reina Dulce (Guerra)
    Diana Anderson (RainbowShine)
    Emily Roxy Scott (Jessiiicaa)
    Alexandra Elina Scagotti (TheRumIsGone)
    Libbi Kira Makayla (MeLuvZaynx)


    "Do you believe monsters are born or made?"

    [Sinds wanneer heb jij een personage die Nathan heet??]


    That is a perfect copy of reality.

    dat is een tik van mij op mijn mobiel
    ik type asl ik ergens anders mee bezig ben de verkeerde namen


    03-05-2013 <3 // 2-06-2013 // 16-02-2014 // 15-02-2014// 24-06-2014<3

    [Ben ik weer (cat)

    Sorry dat ik opeens weg was, maar m'n computer liep vast en werkte niet mee. Dus toen heb ik eerst chagrijnig zitten roken, deed m'n laptop 't nog steeds niet en ben ik maar even tv gaan kijken met m'n moeder xd]


    "Do you believe monsters are born or made?"

    Aragog schreef:
    Catherine 'Cathy'
    Ik keek hem ongeduldig aan toen hij uit me kwam, me optilde en meenam naar de woonkamer. Ik liet hem zijn ding doen toen hij me voorover boog over de keukentafel.
    Toen hij een paar vingers naar binnen bracht, plaatste ik mijn ellebogen wat comfortabeler, en kreunde zachtjes. Hij was verdomd goed, dat moest ik toegeven.
    Voordat ik het wist, waren zijn vingers vervangen door zijn lid, en hij pakte mijn heupen vast. Mijn haar dat langs mijn gezicht hing bewoog ritmisch mee met zijn gestoot, en ik deed geen moeite om gekreun te onderdrukken. Ik boog me wat verder voorover, en voelde het koude oppervlakte van het tafelblad tegen mijn borsten aan, maar negeerde het en focuste me op de bewegingen van Tariq.

    Tariq Lupus Sadulf
    Onbewust ging ik dichter tegen haar aan staan, waardoor mijn lid zich nog dieper naar binnen bewoog. Een genietende kreun steeg op uit mijn keel, ik boog wat voorover en liet mijn vingers weer in de richting van haar clitoris bewegen.
    Met mijn andere hand had ik haar heup nog vast, mijn bewegingen werden wat ruwer en mijn ademhaling versnelde.
    Als ik te ruw was, liet ze het wel merken. Maar ik wás ruw tijdens seks, in al mijn bewegingen. "Tedere seks" zou ik nooit kunnen hebben denk ik.


    "Do you believe monsters are born or made?"

    Tess
    Ik weet niet wat ik net allemaal zag gebeuren, maar het eerste dat in me opkomt is weg hier. Ik kruip onder de armen van Quinten door en glip dan weg.
    'Kijken of hij een goed gehoor heeft' denk ik, ik moet zachtjes lachen. 'Quinten, kijk is achter je' zeg ik, en dan ren ik weg. Al weet ik dat Quinten me toch wel inhaalt.

    [ bericht aangepast op 22 mei 2012 - 22:35 ]


    That is a perfect copy of reality.

    Quinten
    ' daaar trap ik niet in Tess' lachend ren ik achter haar aan. Zodra ik haar vast kan pakken struikel ik over een verdomde steen.'okeey dat deed zeer' mompel ik zacht


    03-05-2013 <3 // 2-06-2013 // 16-02-2014 // 15-02-2014// 24-06-2014<3

    {wie wil andrez of louize ontmoeten?}


    welkome to my garden of fantasy

    Guerra schreef:
    (...)
    Tariq Lupus Sadulf
    Onbewust ging ik dichter tegen haar aan staan, waardoor mijn lid zich nog dieper naar binnen bewoog. Een genietende kreun steeg op uit mijn keel, ik boog wat voorover en liet mijn vingers weer in de richting van haar clitoris bewegen.
    Met mijn andere hand had ik haar heup nog vast, mijn bewegingen werden wat ruwer en mijn ademhaling versnelde.
    Als ik te ruw was, liet ze het wel merken. Maar ik wás ruw tijdens seks, in al mijn bewegingen. "Tedere seks" zou ik nooit kunnen hebben denk ik.

    Catherine 'Cathy'
    Ik gooide mijn hoofd in mijn nek toen hij nog dieper kwam. Ik merkte dat hij sneller ging, en ik holde mijn rug. God, dit gevoel..
    Ik ging zo staan dat het wat gemakkelijker ging voor hem, en ik kreunde luid. Het ging niet lang meer duren denk ik.
    Ik moest toegeven dat ik zulke goede seks al een tijdje niet heb gehad, al was hij een Earthbender; hij was goed. Ik bewoog mee mijn zijn ruwere en snellere bewegingen.

    [Het is moeilijk om dit soort dingen in de vroege ochtend te beschrijven, damn (cat)]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    {kan ik nog meedoen?}


    vive la France

    [mijn topics.]


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Phillip Lloyd Finley.

    "Jup en nu moet je worden gestraft meneertje" Zegt ze met een speelse lach op haar gezicht, terwijl ze me weer zachtjes in mijn buik port.
    "En wat mag die straf dan wel niet zijn?" Vraag met ik een lichte grijns, waarna ik even terug por en grinnik.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Libbi Kira Makayla.

    "Dat klinkt niet dom!" Zegt ze, waarna ik even bescheiden glimlach.
    "Maar daarmee bedoel ik; hoe sta jij tegenover alles wat er nu speelt? Dat de Vuurnatie onze dorpen overneemt en er zich langzaam maar zeker een dictatuur vormt? En of je voor de Vuurnatie bent of ertegen? Ben je een rebel? Of hou je je liever afzijdig of neutraal?" Vervolgt ze dan uitleggend. "Ow, nou ik heb al gezegd dat ik zéker tegen de vuurnatie ben. Ik ben niet heel erg opstandig, maar zo af en toe ben ik het gewoon even zat. Toch ben ik nog wel wat voorzichtig in de buurt van bewakers, want je weet maar nooit" Antwoord ik en glimlach even kleintjes.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Hello allemaal *O*


    "Do you believe monsters are born or made?"

    Eliana Quincy Salomon
    Zacht slaak ik een kreetje. ' hmm ik weet niet wat vind jij een leuke straf?' vraag ik met een licht geamuseerde toon in mijn stem.Die duidelijk aangaf dat het me totaal niet uitmaakte wat hij zei.


    03-05-2013 <3 // 2-06-2013 // 16-02-2014 // 15-02-2014// 24-06-2014<3

    Tess
    Ik voel dat Quinten me vastpakt, daarna hoor ik een plof. Ik draai me om en zie Quinten op de grond vallen. 'En nu ben jij de onhandige' zeg ik lachend, en help hem. 'En ik wist gewoon dat je sneller bent als mij' zeg ik grinnikend.


    That is a perfect copy of reality.