• Ben ik weer, alleen nu is t Zayn. :p
    I only give you an update

    Link





    wat vinden jullie?
    AUB GEEN HAAT REACTIES, DAT VERDIEN-T-(EN) (ZOWEL) PERRIE(, DANIELLE, ELEANOR EN EMILIY) NIET.(maar natuurlijk mag je wel je mening geven)
    sorry ik kan er echt niet tegen als mensen dat gaan tweeten naar Danielle of Eleanor.

    x

    [ bericht aangepast op 23 mei 2012 - 16:11 ]


    Thank you for the tragedy, I need it for my art.

    Ik ben blij als Zayn blij is met der, ookal vind ik haar nogal fake.
    Maar het gelukkig van de jongens gaat voor mij mening (:


    Dreams are only dreams until you wake up and make them real.

    Ik ben blij voor ze. Wel zielig voor Liam. x'd


    If you could live anywhere in the world, where would it be? 'Where would you live Zayn?' 'Right next to you, Liam.'

    Ik ben heel blij voor Zayn en Perrie! Zolang ze gelukkig zijn, ben ik blij voor ze.

    Ik persoonlijk heb het niet zo met Perrie.. Vind haar ook niet echt een typ voor Zayn. Maargoed, zoals ik al zei ben ik blij voor ze. Iedereen verdiend een kans op liefde! (:

    Ik ben nog altijd blij voor Zayn hoor, maar dit moest egt ff.

    KLIK.

    Echt, ik snap al dat gehaat niet. Volgens mij is het een heel leuk meisje, anders zou Zayn niet op haar vallen. Al dat gezeur over dat haar ouders van Phineas en Ferb houden en dat soort dingen is echt bullshit. I think they're cute. <3


    Legendary

    Phineas en Ferb bestaat nog niet eens zo heel lang, Perrie was al vele jaren eerder geboren. Dus dat ouders gedoe is onzin =).

    Maar ik had dat seizoen van x-factor gevolgd en toen vond ik heel lil'mix niet eens zo leuk. Dus haar ook niet, maar als hun gelukkig zijn. Wie zijn wij om ze tegen te houden?

    They look happy, good enough for me.


    Take me to wonderland

    Haha ik dacht even dat er fuck op Zayn's onderbroek stond ;p Ik vind ze GE-WEL-DIG samen <33

    [ bericht aangepast op 6 juni 2012 - 19:25 ]


    Don't let others knock you down.

    Chiddy schreef:
    Haha ik dacht even dat er fuck op Zayn's onderbroek stond ;p Ik vind ze GE-WEL-DIG samen <33

    Haha, mindFUCK.


    There's power in the words you whisper.

    Ik ben blij voor ze!


    Enjoy the best things in you life, cause you aint gonna live it twice.

    Omg, lucky bitches. :3.
    Ik ben blij voor ze!


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Zolang Zayn blij is vind ik het niet erg ofzo, maar ik vind Perrie een beetje eng. :E

    MAHONECREW schreef:
    Ik vind haar niet geweldig, maar ze zijn wel echt schattig samen.

    Dit. + op deze foto's is ze veel mooier dan anderen. Waar ze echt té veel make-up op draagt.


    Birds born in a cage think flying is an illness.

    Ik vind haar echt lelijk ... (krul)


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    http://www.youtube.com/watch?v=eV7lgn2WcRQ&feature=g-u-u
    dus omdat ze makeup draagt is ze gelijk lelijk? uh okay, maar hoe kan je haar haten, like, she's just a perfect.


    Levensgenieter.