• Okay, ik ben verbaasd dat hier nog geen topic over is, dus bij deze.

    Dit topic is dus voor het EK. Wie denken jullie dat gaat winnen, wie vinden jullie goed/knappe spelers etc?

    Je kunt ook de wedstrijden discusiëren etc als het is begonnen =3


    Polen 1 - 1 Griekenland
    Rusland 4 - 1 Tsjechië

    Nederland
    0 - 1 Denemarken
    Duitsland 1 - 0 Portugal

    Mod: dit is vanaf nu het algemene topic voor het EK. Alle andere topics worden gesloten.

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 10 juni 2012 - 10:20 ]

    [ bericht aangepast door een moderator op 8 juni 2012 - 19:27 ]


    "Il fine giustifica i mezzi" ~ Niccolò Machiavelli

    Jakhals schreef:
    (...)

    dat ben ik zwaar met je eens, de laatste jaren in Nederland wel goed bezig
    en niet vergeten dat wij Brzilië versloegen op het WK, 1 van de sterkste voetballanden ter wereld


    Ja maar Nederland is er echt gewoon een beetje ingerold vind ik. Ze speelde lang niet zo goed hoor. Ze hebben het geluk ook echt zwaar aan hun kant gehad. En Nederland is het enige land wat 3 keer in de finale gestaan heeft en 0 keer heeft gewonnen. Dat is ook echt gewoon waardeloos. Je zou denken 3 keer is scheepsrecht.

    [ bericht aangepast op 31 mei 2012 - 19:19 ]


    The odds are néver in our favor.

    Jakhals schreef:
    (...)

    dat ben ik zwaar met je eens, de laatste jaren in Nederland wel goed bezig
    en niet vergeten dat wij Brzilië versloegen op het WK, 1 van de sterkste voetballanden ter wereld


    Nou.. als je nu Brazilië kijkt vind ik dat ze er niet veel van kunnen hoor. Het is niet egt veel meer. Het wordt nog erg opgehemeld en tja. ik vind Brazilië niet egt meer het brazilië van vroeger.

    Maar ik vind dat Nederland het op 2 na beste land is tot nu toe.
    Duitsland en Spanje vind ik toch net een maatje beter. :P


    "There’s no such thing as miracles, only the inevitable and the accidental – and what we do. I’ve always believed that.

    Cadentium schreef:
    (...)

    Ja maar Nederland is er echt gewoon een beetje ingerold vind ik. Ze speelde lang niet zo goed hoor. Ze hebben het geluk ook echt zwaar aan hun kant gehad. En Nederland is het enige land wat 3 keer in de finale gestaan heeft en 0 keer heeft gewonnen. Dat is ook echt gewoon waardeloos. Je zou denken 3 keer is scheepsrecht.


    Tja, maar Nederland heeft egt zo'n pech gehad qua finale. Vooral in 74 met die bal op de paal. En ook dat cruijff toen niet meeging in de fianle tegen Argentinië anders dan hadden we hem denk ik wel gewonnen. das wel balen. Maar das het WK
    Nederland heeft het EK Weleens gewonnen. in 88 :) met Marco van basten, rijkaard en guilit :) die tijd :)


    "There’s no such thing as miracles, only the inevitable and the accidental – and what we do. I’ve always believed that.

    Destined schreef:
    (...)

    Nou.. als je nu Brazilië kijkt vind ik dat ze er niet veel van kunnen hoor. Het is niet egt veel meer. Het wordt nog erg opgehemeld en tja. ik vind Brazilië niet egt meer het brazilië van vroeger.

    Maar ik vind dat Nederland het op 2 na beste land is tot nu toe.
    Duitsland en Spanje vind ik toch net een maatje beter. :P


    Ahw God, ik ben echt verliefd op die twee landen qua voetbal :'D.


    The odds are néver in our favor.

    Destined schreef:
    (...)

    Tja, maar Nederland heeft egt zo'n pech gehad qua finale. Vooral in 74 met die bal op de paal. En ook dat cruijff toen niet meeging in de fianle tegen Argentinië anders dan hadden we hem denk ik wel gewonnen. das wel balen. Maar das het WK
    Nederland heeft het EK Weleens gewonnen. in 88 :) met Marco van basten, rijkaard en guilit :) die tijd :)


    Ohw nee, ik had het over WK.


    The odds are néver in our favor.

    Cadentium schreef:
    (...)

    Ahw God, ik ben echt verliefd op die twee landen qua voetbal :'D.


    Jaaaa, ik vind het ook egt geweldig die landen zeg. Duitsland vind ik ook zo mooi dat ze nog redelijk jong zijn en dat die spelers nog niet op hun top zijn. Je ziet ze dan groeien en das gwn mooi om te zien :)

    Ach, egt mooi team, allebei.


    "There’s no such thing as miracles, only the inevitable and the accidental – and what we do. I’ve always believed that.

    Nah, weetje
    Ik denk dat ik rustig ga afwachten


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Dickinson schreef:
    Nah, weetje
    Ik denk dat ik rustig ga afwachten


    Afwachten? :P
    Op wat?
    Denk je dat Polen dit jaar voor een verrassing gaat zorgen? :P


    "There’s no such thing as miracles, only the inevitable and the accidental – and what we do. I’ve always believed that.

    Destined schreef:
    (...)

    Afwachten? :P
    Op wat?
    Denk je dat Polen dit jaar voor een verrassing gaat zorgen? :P


    Wat heb jij toch met Polen '-.-


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Wie vinden jullie trouwens de knapste voetballers :'D ?


    The odds are néver in our favor.

    Mebarak schreef:
    (...)

    Wat heb jij toch met Polen '-.-


    Ik vind het een goed land :P
    Spelen sterk op de counter hebben goede vleugelspitsen en die Smolarek die is zooo goed, ja ze worden europees kampioen :P

    neeh jo xD
    ik vind Polen gwn een gemakkelijk voorbeeld, maar ik wil ook best Oekranie of Griekenland of Tjechië gebruiken als je wilt. Ik ben heel ruim in me assortiment hoor ;)


    "There’s no such thing as miracles, only the inevitable and the accidental – and what we do. I’ve always believed that.

    Cadentium schreef:
    Wie vinden jullie trouwens de knapste voetballers :'D ?


    ehhh ik ben een jongen hè ;p
    Ik val niet egt op voetballers en zo ;)
    Of bedoel je qua prestaties en kwaliteit?


    "There’s no such thing as miracles, only the inevitable and the accidental – and what we do. I’ve always believed that.

    Destined schreef:
    (...)

    Ik vind het een goed land :P
    Spelen sterk op de counter hebben goede vleugelspitsen en die Smolarek die is zooo goed, ja ze worden europees kampioen :P

    neeh jo xD
    ik vind Polen gwn een gemakkelijk voorbeeld, maar ik wil ook best Oekranie of Griekenland of Tjechië gebruiken als je wilt. Ik ben heel ruim in me assortiment hoor ;)


    Zucht.....


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Cadentium schreef:
    Wie vinden jullie trouwens de knapste voetballers :'D ?


    Rafael van der Vaart (H)

    Destined schreef:
    (...)

    ehhh ik ben een jongen hè ;p
    Ik val niet egt op voetballers en zo ;)
    Of bedoel je qua prestaties en kwaliteit?


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf