• Soms hebben ouders er genoeg van. Altijd maar die zeikende tieners, dat ze niet genoeg hebben, dat ze iets nieuws willen. En dan klapt er iets, de ouders hebben er genoeg van. Dat is het moment dat je weggestuurd wordt. En dat is wat hier gebeurt. 9 rijke tieners worden ‘gestraft’. Je zou denken: ‘Wat een straf zeg, ze moeten in een aparte villa gaan wonen.’, maar niets is minder waar. Ze moeten er wonen met 9 tieners die het thuis wat slechter hebben. Tot overmaat van ramp mogen de groepen niet gescheiden blijven. Ze moeten zich opdelen in groepen van drie en mengen. Hierdoor komen in elke villa 6 jongeren te wonen. 3 rijke, 3 arme zullen samen leven voor 4 weken en niet van elkaars zijde wijken. Alles wordt anders.. Zullen ze hier het beste van maken en tot besef komen dat iedereen gelijk is of zullen ze elkaar gaan haten, langzaam gek worden, elke dag hopen dat ze naar huis mogen.




    Dat is het idee, 18 jongeren, die zijn uitgekozen voor dit project moeten 4 weken gedwongen samen wonen. Dit idee is opgericht door meneer Lonage.


    De regels:
    - OCC is met haakjes []{}()
    - In het echt zijn mensen ook niet na een uur al verliefd. Ze vinden elkaar wel leuk, dat is wat anders.
    -Schelden mag, allen wel met de personages
    -16+ is toegestaan
    -Overdag ben je samen, als er een dag programma is, anders zit je met de andere in jouw persoonlijke villa
    -Ga anderen niet lopen besturen.
    -De plaatsen waar we heen gaan worden aangegeven. Als je zelf ergens naartoe wil moet je dat vragen
    -Het liefst drie regels, meer mag altijd.
    - Max. twee jongeren per persoon.
    -niemand is perfect
    -ik wil minimaal nog 1 iemand onder de 16. (Die van mij is 14)
    -Realistisch en actief. Als je dat bent mag je meedoen


    Bericht van Eric lonage:
    Beste ouders,

    Vanaf vandaag kunnen jullie je kinderen opgeven voor het project: ‘The other side’.
    Jullie hebben al een eerdere brief gehad met uitleg en het doel van het project. Dus heeft u thuis een kind tussen de 14 en de 20, voel u vrij om hem of haar op te geven voor dit verbazing wekende project.

    MVG E. Lonage




    Dus ben jij iemand die is opgegeven? Vul dan in:

    Villa nummer:
    Gelacht:
    Rijk of arm:
    Naam:
    Bijnaam:
    Leeftijd & geboortedatum:
    Werk ouders:
    Uiterlijk: (Het liefst met foto)
    Innerlijk: (Ook slechte kanten)
    Talenten:
    Verleden:


    Villa 1
    villa 2
    villa 3

    Bewoners:

    Villa 1

    Rijke jongeren:
    -Misery -MyMisery
    - Brandon- Nidiot
    - Amber- PreciousSwag

    arme jongeren:
    -Piper -SkyFall
    -Orlando -TheRumIsGone
    -Jayden- SilverCoast


    Villa 2

    Rijke jongeren:
    -Yasmin Inore - xIbiMalik
    - Robin- adores
    - (jongen)

    arme jongeren:
    -Elena-TheRumIsGone
    -Madeline- aragog
    - Anthony- Nidiot


    Villa drie:

    Rijke jongeren:
    -Tiffany - xMockingjayy
    - Tyler-LovelyLonely
    - Daphne- Danielle237

    arme jongeren:
    -Jacky- jaimyhoi
    -Jasper Vincent Merdge- MyMisery
    - (jongen)

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 4 juni 2012 - 21:12 ]


    We've lived in the shadows for far too long.

    Ik wil wel een rijk meisje, kies jij maar welke villa.

    Toen je gister om ideeen vroeg dacht ik hier serieus aan.


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    Villa nummer: 2
    Gelacht: Meisje
    Rijk of arm: Rijk
    Naam: Yasmin Inore
    Bijnaam: Yas
    Leeftijd & geboortedatum: Yasmin is 18
    Werk ouders: Yasmin's moeder is een schrijfster en Yasmin's vader is een succesvolle zakenman.
    Uiterlijk:


    Innerlijk: Daar hou ik me meestal niet zo goed aan.. Mag ik dat voor in de RPG houden?
    Talenten: Yasmin kan zingen en gitaar spelen.
    Verleden: Yasmin is heel haar leven verwent door haar ouders. Ze is erg afhankelijk van hun en verwend door het leven gegaan waardoor ze nu nogal neerbuigend tegen mensen van een 'lagere klasse' aankijkt. Maar in de maatschappij zijn er nou eenmaal ook van die mensen en haar ouders vinden dat Yasmin maar eens zelfstandig en volwassen moet worden.


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    Villa nummer:3
    Gelacht:Vrouw
    Rijk of arm:Rijk
    Naam:Tiffany Chandler
    Bijnaam:Soms wordt ze Tiff genoemd, gewoon een afkorting van haar naam.
    Leeftijd & geboortedatum:16 jaar.
    Werk ouders:Haar moeder heeft een eigen kledinglijn die erg populair is. De vader van Tiffany heeft veel goedlopende bedrijven.
    Uiterlijk:


    Tiffany heeft lange blonde haren die ze altijd los draagt. Ze heeft grijze ogen. Ze is klein en is tenger gebouwd. Tiffany is om precies te zijn 1.62. Jane is een echt meisje meisje. Het liefst draagt ze jurkjes en ze heeft altijd wel wat mascara op.
    Innerlijk: Tiffany is iemand die altijd vrolijk is en doet wat ze wilt. Het maakt haar niet uit wat anderen over haar denken, als ze er zelf maar plezier in heeft. Ze is erg verwend, als iets niet gaat zoals zij het wilt, kan ze snel geïrriteerd raken. Als ze geïrriteerd is kan dat zo over zijn, dan is ze al snel weer de oude gezellige Tiffany. Ze heeft ook een hekel aan ‘saaie’ mensen. Onder saai verstaat zij iemand die nooit eens iets doet wat niet hoort. Je zult Tiffany bijna altijd zien lachen.
    Talenten:Ze heeft een prachtige stem en begeleid zichzelf op de piano. Al haar hele leven heeft ze in deze twee dingen lessen gehad. Hier doet ze echter niets mee. Het liefst sport ze. Het maakt haar niet uit welke sport ze doet, alles vindt ze leuk en kan ze ook goed.
    Verleden: Haar ouders zijn door hun werk vaak van huis. Tiffany heeft haar hele leven al op kostscholen gezeten. Haar ouders geven haar veel en dure cadeaus om te zorgen dat ze niet gaat zeuren over het feit dat ze er nooit voor haar zijn als er iets is.

    [ bericht aangepast op 31 mei 2012 - 15:19 ]


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    Mag ik een arm meisje & jongen reserveren? Meisje vila numer 2 en jongen vila numer 1


    Don't be like the rest of them, darling

    Ik heb jullie erbij gezet^^


    We've lived in the shadows for far too long.

    Villa nummer: 1
    Rijk of arm: arm
    Naam: Piper Skye Anderson
    Bijnaam: /
    Leeftijd & geboortedatum: Piper is 15 jaar, ze is jarig op 6 augustus
    Werk ouders:Haar vader zit in de gevangenis dus heeft geen werk, haar moeder drinkt te veel om werk te hebben.
    Uiterlijk:


    Piper heeft half lang blond haar met een slag erin, ze heeft mooie licht blauwe ogen en een egale blanke huid. Ze is 1 meter 68 lang en als ze glimlacht krijgt ze kuiltjes in haar wangen.
    Meestal draagt ze ripped jeans en een normaal topje, meestal draagt ze haar afgetrapte all-stars.
    Innerlijk: Piper is niet echt wat je op het eerste oog een aardig meisje vind, ze vertrouwt mensen niet snel en ze bijt snel van zich af, ze is niet bang voor de gevoelens van anderen, ze is best agressief ingesteld en voor niemand of iets bang. Ze durft risico's te nemen want haar leven voor deze villa was één grote risico, ze vindt de meeste mensen softie's omdat ze niet hebben gezien wat zei heeft gezien.
    Talenten: Piper is ontzettend goed in welke sport je haar dan ook geeft, vooral dingen met snelheid of vechtsporten kan ze erg goed.
    Verleden: Pipers vader kwam sinds ze klein is al regelmatig met de politie in aanraking waardoor hij zijn baan verloor en ze naar een soort van achterbuurt moesten verhuizen, haar vader is toen ze 10 was opgepakt voor seriemoorden, haar moeder en zij weten niet of hij het nou wel echt heeft gedaan of niet, wel weet Piper dat haar vader een gevaarlijke gek is. Nadat haar vader in de gevangenis was beland begon haar moeder met drinken, soms wel een hele krat bier, of wel 3 flessen whiskey per dag. Ze was te dronken om aan werk te komen en Piper moest zichzelf door een periode vol gepest heen slaan, en natuurlijk was het in de buurt ook erg gevaarlijk daardoor leerde Piper vechten, met woorden en vuisten.
    Toen Piper 13 was kwam haar moeder er ineens mee aanzetten dat ze zwanger was, ze kwam wel vaker naar huis met onbekende mannen en verdween dan in de slaapkamer, maar nooit was ze zwanger van zo'n gast en nu dus wel.
    Ze stopte met drinken toen ze zwanger was en begon wat beter voor zichzelf te zorgen. Toen haar zusje Hope werd geboren begon haar moeder weer te drinken en Hope werd uit huis geplaatst, dit deden ze niet met Piper omdat zij geen redeloze baby was.
    Ook doordat ze in deze buurt is opgegroeid heeft ze nog meer gruwelijke dingen meegemaakt, de buren zijn vermoord, en 's avonds schoten horen is niks nieuws voor haar.

    [ bericht aangepast op 5 juni 2012 - 18:45 ]


    Black is not longer dangerous, so what's dangerous now? Colour. Colour is super dangerous

    SkyFall schreef:
    Ik wil graag een arm meisje reserveren.


    Tuurlijk, nog voorkeur welke villa?


    We've lived in the shadows for far too long.

    MyMisery schreef:
    (...)

    Tuurlijk, nog voorkeur welke villa?

    1 :)


    Black is not longer dangerous, so what's dangerous now? Colour. Colour is super dangerous

    [ bericht aangepast op 31 mei 2012 - 19:40 ]


    “Do what I do. Hold tight and pretend it’s a plan!” - The Doctor

    MyMisery schreef:
    (...)


    Dus ben jij iemand die is opgegeven? Vul dan in:

    Villa nummer:
    Gelacht:
    Rijk of arm:
    Naam:
    Bijnaam:
    Leeftijd & geboortedatum:
    Werk ouders:
    Uiterlijk: (Het liefst met foto)
    Innerlijk: (Ook slechte kanten)
    Talenten:
    Verleden:


    Villa 1
    villa 2
    villa 3

    Bewoners:

    Villa 1

    Rijke jongeren:
    -Misery Mahone-mymisery
    - (Jongen)
    - (Meisje)

    arme jongeren:
    -Piper Skye Anderson-Skyfall
    -g -TheRumIsGone
    -(Jongen)


    Villa 2

    Rijke jongeren:
    -Yasmin Inore - xIbiMalik
    - (Jongen)
    - (jongen)

    arme jongeren:
    -g-TheRumIsGone
    -Ruby Hastings- adores
    -(Jongen)


    Villa drie:

    Rijke jongeren:
    -Tiffany Chandler- xMockingjayy
    - (Jongen)
    - (Meisje)

    arme jongeren:
    -(Meisje)
    -Jasper Vincent Merdge- mymisery
    -(Jongen)

    Villa nummer:1
    Geslacht:Meisje
    Rijk of arm:Rijk
    Naam:Amber Alexia Tomson
    Bijnaam:Alex
    Leeftijd & geboortedatum: 16
    Werk ouders:Haar vader is de baas van een bank en haar moeder advocaat
    Uiterlijk:


    Innerlijk:Ze is vaak arogant en veel eisend,ze is gewend dat ze niks hoeft te doen waardoor ze heel lui is,ze kan lief en begrijpelijk zijn maar soms ook zo'n aso bitch.Ze had last van woedenbeheersing daarvoor is ze op kickboksen gegaan(Eigenlijk een priveleraar ingehuurd)Waardoor ze het nu gemakkelijker kan het is nogsteeds moeilijk voor haar.Ze vind arme mensen maar vies en zegt dat het hun eigen schuld is dat ze arm zijn,ze is soms super lief zoals een engel maar soms zo gemeen als de duivel
    Talenten:Ze kan zingen en ook viool,piano en een beetje gitaar spelen,ook is zse heel goed in schilderen en tekenen
    Verleden:

    [ bericht aangepast op 31 mei 2012 - 0:28 ]

    kan ik nog een meisje aanmaken? Het maakt me niet uit of ze rijk of arm is


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Ik weet niet hoe je er fotos in moet plakken

    xMarvelous schreef:
    kan ik nog een meisje aanmaken? Het maakt me niet uit of ze rijk of arm is



    Ik heb nog twee meisjes, beide villa 3. Dus eenvan die twee.

    PreciousSwag schreef:

    Ik weet niet hoe je er fotos in moet plakken[/b]


    Dan is een link ook goed

    [ bericht aangepast op 31 mei 2012 - 7:00 ]


    We've lived in the shadows for far too long.

    hmm, doe dan maar een rijk meisje ^^


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Mag ik een rijk meisje reseveren?
    Als ze niet meer in één kan, doe dan maar drie ;d.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''