• Soms hebben ouders er genoeg van. Altijd maar die zeikende tieners, dat ze niet genoeg hebben, dat ze iets nieuws willen. En dan klapt er iets, de ouders hebben er genoeg van. Dat is het moment dat je weggestuurd wordt. En dat is wat hier gebeurt. 9 rijke tieners worden ‘gestraft’. Je zou denken: ‘Wat een straf zeg, ze moeten in een aparte villa gaan wonen.’, maar niets is minder waar. Ze moeten er wonen met 9 tieners die het thuis wat slechter hebben. Tot overmaat van ramp mogen de groepen niet gescheiden blijven. Ze moeten zich opdelen in groepen van drie en mengen. Hierdoor komen in elke villa 6 jongeren te wonen. 3 rijke, 3 arme zullen samen leven voor 4 weken en niet van elkaars zijde wijken. Alles wordt anders.. Zullen ze hier het beste van maken en tot besef komen dat iedereen gelijk is of zullen ze elkaar gaan haten, langzaam gek worden, elke dag hopen dat ze naar huis mogen.




    Dat is het idee, 18 jongeren, die zijn uitgekozen voor dit project moeten 4 weken gedwongen samen wonen. Dit idee is opgericht door meneer Lonage.


    De regels:
    - OCC is met haakjes []{}()
    - In het echt zijn mensen ook niet na een uur al verliefd. Ze vinden elkaar wel leuk, dat is wat anders.
    -Schelden mag, allen wel met de personages
    -16+ is toegestaan
    -Overdag ben je samen, als er een dag programma is, anders zit je met de andere in jouw persoonlijke villa
    -Ga anderen niet lopen besturen.
    -De plaatsen waar we heen gaan worden aangegeven. Als je zelf ergens naartoe wil moet je dat vragen
    -Het liefst drie regels, meer mag altijd.
    - Max. twee jongeren per persoon.
    -niemand is perfect
    -ik wil minimaal nog 1 iemand onder de 16. (Die van mij is 14)
    -Realistisch en actief. Als je dat bent mag je meedoen


    Bericht van Eric lonage:
    Beste ouders,

    Vanaf vandaag kunnen jullie je kinderen opgeven voor het project: ‘The other side’.
    Jullie hebben al een eerdere brief gehad met uitleg en het doel van het project. Dus heeft u thuis een kind tussen de 14 en de 20, voel u vrij om hem of haar op te geven voor dit verbazing wekende project.

    MVG E. Lonage




    Dus ben jij iemand die is opgegeven? Vul dan in:

    Villa nummer:
    Gelacht:
    Rijk of arm:
    Naam:
    Bijnaam:
    Leeftijd & geboortedatum:
    Werk ouders:
    Uiterlijk: (Het liefst met foto)
    Innerlijk: (Ook slechte kanten)
    Talenten:
    Verleden:


    Villa 1
    villa 2
    villa 3

    Bewoners:

    Villa 1

    Rijke jongeren:
    -Misery -MyMisery
    - Brandon- Nidiot
    - Amber- PreciousSwag

    arme jongeren:
    -Piper -SkyFall
    -Orlando -TheRumIsGone
    -Jayden- SilverCoast


    Villa 2

    Rijke jongeren:
    -Yasmin Inore - xIbiMalik
    - Robin- adores
    - (jongen)

    arme jongeren:
    -Elena-TheRumIsGone
    -Madeline- aragog
    - Anthony- Nidiot


    Villa drie:

    Rijke jongeren:
    -Tiffany - xMockingjayy
    - Tyler-LovelyLonely
    - Daphne- Danielle237

    arme jongeren:
    -Jacky- jaimyhoi
    -Jasper Vincent Merdge- MyMisery
    - (jongen)

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 4 juni 2012 - 21:12 ]


    We've lived in the shadows for far too long.

    Kan ik het arme meisje zijn in villa 3 (:


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    xMarvelous schreef:
    hmm, doe dan maar een rijk meisje ^^


    Is goed hoor^^


    Aragog schreef:

    Mag ik een rijk meisje reseveren?
    Als ze niet meer in één kan, doe dan maar drie ;d.


    Sorry, ik heb helemaal geen meiden meer.


    We've lived in the shadows for far too long.

    Villa drie:

    Rijke jongeren:
    -Tiffany Chandler- xMockingjayy
    - (Jongen)
    - (Meisje)


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    jaimyhoi schreef:
    Kan ik het arme meisje zijn in villa 3 (:



    Is dit toeval?? Nou ja, mag wel hoor.


    We've lived in the shadows for far too long.

    Oh, nvm.
    Nouuuuu :c.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Sorry.

    [ bericht aangepast op 31 mei 2012 - 7:42 ]


    We've lived in the shadows for far too long.

    Nope, geen toeval :Y) althans. Ik had gekeken welke rollen er al bezet zijn xD. Lol, ik ga gewoon Jacky hier neerzitten. Ik vind het trouwens wel komisch dat je personage nu Jasper en Vincent heet Hahaha, dan kan je tenminste de fout maken ;p tenminste, dan is het geen fout meer xD


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Naam: Jacky May White
    Leeftijd: 17, bijna 18
    Uiterlijk: Ze heeft halflang lichtbruin haar, met een lichte slag erin. Ze heeft bruin met groene spikkel ogen. En ze draagt geen maar-up omdat ze gewoon naturel is. Ze is 176 cm lang en heeft hier en daar moedervlekjes.
    http://screenrant.com/jennifer-lawrence-the-hunger-games-sandy-106369/
    Karakter: Jacky vind het leuk om nieuwe vrienden te maken. Ze is dan ook erg sociaal. Ze is vaak vrolijk, en heeft bijna altijd een zonnebril bij zich. Dit komt doordat ze denkt; wie zomer wilt, moet zomers zijn. En Jacky is gewoon een zomermeisje. Ze kan goed zingen en speelt gitaar, maar zelf denkt ze dat ze niet zo goed kan zingen, ze vind het vooral leuk. Jacky observeert mensen, en ziet details, maar dat heeft nooit iemand door.
    Extra: Ze laat mensen niet meer binnen in haar hart, nadat ze haar moeder heeft zien sterven. Ook al lijkt ze altijd zo vrolijk, wat ze dan ook is, ze kan ook gebroken zijn. Oja, en ze is linkshandig (:


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jaimster kan iker ook eentje volgens het lijstje krijgen?(A)

    (BTW,awesome ik ben ook links.)

    [ bericht aangepast op 31 mei 2012 - 7:49 ]


    We've lived in the shadows for far too long.

    Ow.ghehehe, dat is dom van me. Die krijg je vanmiddag, ik moet nu haasten om op tijd op school te komen (: Jaimster klinkt coowl (: bbaaaaiibaaaaiiii Sav


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Update Van E. Lonage:

    Ik ben blij om te zijn dat we alle meiden hebben, maar er zijn wel nog 6 jongen over. Hiervan wil ik er minimaal twee voordat ik de villas open. Ook gaan we een story aanmaken met daarin in alle personages, veranderingen, speciaalheden en natuurlijk zal een uitje(Met foto's van de plaats) erin komen te staan. Dus eigenlijk gewoon alle berichten van mij. In het eerste hoofdstuk zal ik mezelf aan jullie voorstellen. Ik hoop dat we snel kunnen beginnen.

    Mvg.
    E. Lonage


    We've lived in the shadows for far too long.

    Ik heb mijn rol afgemaakt.


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    Als iemand echt alleen een meisje wil zijn wil ik mijn rol wel inruilen? Dan maak ik wel een jongen.


    “Do what I do. Hold tight and pretend it’s a plan!” - The Doctor

    Dus ben jij iemand die is opgegeven? Vul dan in:

    Villa nummer: 3
    Gelacht: meisje
    Rijk of arm: Arm
    Naam: Jacky May White
    Bijnaam: (Die mogen ze zelf verzinnen, daar ben ik slecht in xD)
    Leeftijd & geboortedatum: 17 jaar, 14/04/1995
    Werk ouders: Het werk van haar vader, supermarkt. Haar moeder leeft niet meer.
    Uiterlijk: Ze heeft halflang lichtbruin haar, met een lichte slag erin. Ze heeft bruin met groene spikkel ogen. En ze draagt geen maar-up omdat ze gewoon naturel is. Ze is 176 cm lang en heeft hier en daar moedervlekjes.
    klik ;D
    Innerlijk: Jacky vind het leuk om nieuwe vrienden te maken. Ze is dan ook erg sociaal. Ze is vaak vrolijk, en heeft bijna altijd een zonnebril bij zich. Dit komt doordat ze denkt; wie zomer wilt, moet zomers zijn. En Jacky is gewoon een zomermeisje. Ze kan goed zingen en heeft zichzelf gitaar leren spelen, maar zelf denkt ze dat ze niet zo goed kan zingen, ze vind het vooral leuk. Jacky observeert mensen, en ziet details, maar dat heeft nooit iemand door. Jacky is wel harder met de tijd geworden, en ze kan mensen niet snappen die veel geven om prulspulletjes. Ze wint graag een discussie. En ze kan mensen goed kwetsen, die haar kwetsen.
    Talenten: gitaar spelen, en zingen.
    Verleden: Jacky haar moeder is voor haar ogen gestorven, en haar vader is daardoor in de put geraakt. Hij verloor zijn baan, en kon alleen nog maar terecht bij een supermarkt. Jacky kreeg veel te verwerken, maar is er wel sterker door geworden. Ze heeft geen broers of zussen. Ze is door dit alles heen gekomen door haar beste vriend, Jack. Ze vonden het altijd grappig Jack en Jacky. Ze gaat hem wel missen. Ze kan best verdrietig worden als ze aan haar moeder terugdenkt, maar zal dit nooit te nimmer aan iemand laten zien. Ze denkt altijd: Als ik hard ben, dan kom ik er wel.
    Maar of dit echt zo is?

    [ bericht aangepast op 31 mei 2012 - 17:56 ]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    adores schreef:
    Als iemand echt alleen een meisje wil zijn wil ik mijn rol wel inruilen? Dan maak ik wel een jongen.

    Wil je dat eeeeecht? Want dan vind ik je heel lief. :3.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''