• Soms hebben ouders er genoeg van. Altijd maar die zeikende tieners, dat ze niet genoeg hebben, dat ze iets nieuws willen. En dan klapt er iets, de ouders hebben er genoeg van. Dat is het moment dat je weggestuurd wordt. En dat is wat hier gebeurt. 9 rijke tieners worden ‘gestraft’. Je zou denken: ‘Wat een straf zeg, ze moeten in een aparte villa gaan wonen.’, maar niets is minder waar. Ze moeten er wonen met 9 tieners die het thuis wat slechter hebben. Tot overmaat van ramp mogen de groepen niet gescheiden blijven. Ze moeten zich opdelen in groepen van drie en mengen. Hierdoor komen in elke villa 6 jongeren te wonen. 3 rijke, 3 arme zullen samen leven voor 4 weken en niet van elkaars zijde wijken. Alles wordt anders.. Zullen ze hier het beste van maken en tot besef komen dat iedereen gelijk is of zullen ze elkaar gaan haten, langzaam gek worden, elke dag hopen dat ze naar huis mogen.




    Dat is het idee, 18 jongeren, die zijn uitgekozen voor dit project moeten 4 weken gedwongen samen wonen. Dit idee is opgericht door meneer Lonage.


    De regels:
    - OCC is met haakjes []{}()
    - In het echt zijn mensen ook niet na een uur al verliefd. Ze vinden elkaar wel leuk, dat is wat anders.
    -Schelden mag, allen wel met de personages
    -16+ is toegestaan
    -Overdag ben je samen, als er een dag programma is, anders zit je met de andere in jouw persoonlijke villa
    -Ga anderen niet lopen besturen.
    -De plaatsen waar we heen gaan worden aangegeven. Als je zelf ergens naartoe wil moet je dat vragen
    -Het liefst drie regels, meer mag altijd.
    - Max. twee jongeren per persoon.
    -niemand is perfect
    -ik wil minimaal nog 1 iemand onder de 16. (Die van mij is 14)
    -Realistisch en actief. Als je dat bent mag je meedoen


    Bericht van Eric lonage:
    Beste ouders,

    Vanaf vandaag kunnen jullie je kinderen opgeven voor het project: ‘The other side’.
    Jullie hebben al een eerdere brief gehad met uitleg en het doel van het project. Dus heeft u thuis een kind tussen de 14 en de 20, voel u vrij om hem of haar op te geven voor dit verbazing wekende project.

    MVG E. Lonage




    Dus ben jij iemand die is opgegeven? Vul dan in:

    Villa nummer:
    Gelacht:
    Rijk of arm:
    Naam:
    Bijnaam:
    Leeftijd & geboortedatum:
    Werk ouders:
    Uiterlijk: (Het liefst met foto)
    Innerlijk: (Ook slechte kanten)
    Talenten:
    Verleden:


    Villa 1
    villa 2
    villa 3

    Bewoners:

    Villa 1

    Rijke jongeren:
    -Misery -MyMisery
    - Brandon- Nidiot
    - Amber- PreciousSwag

    arme jongeren:
    -Piper -SkyFall
    -Orlando -TheRumIsGone
    -Jayden- SilverCoast


    Villa 2

    Rijke jongeren:
    -Yasmin Inore - xIbiMalik
    - Robin- adores
    - (jongen)

    arme jongeren:
    -Elena-TheRumIsGone
    -Madeline- aragog
    - Anthony- Nidiot


    Villa drie:

    Rijke jongeren:
    -Tiffany - xMockingjayy
    - Tyler-LovelyLonely
    - Daphne- Danielle237

    arme jongeren:
    -Jacky- jaimyhoi
    -Jasper Vincent Merdge- MyMisery
    - (jongen)

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 4 juni 2012 - 21:12 ]


    We've lived in the shadows for far too long.

    Ik vind het goed. Maar dan heb je wel een meisje uit villa twee hé


    We've lived in the shadows for far too long.

    Aragog schreef:
    (...)
    Wil je dat eeeeecht? Want dan vind ik je heel lief. :3.


    Ja ik maak wel een jongen!


    “Do what I do. Hold tight and pretend it’s a plan!” - The Doctor

    adores schreef:
    (...)

    Ja ik maak wel een jongen!


    Dus ik kan jouw meisje weghalen, die op resevering van Aragon zetten en voor jouw een jongen reseveren?


    We've lived in the shadows for far too long.

    MyMisery schreef:
    Ik vind het goed. Maar dan heb je wel een meisje uit villa twee hé

    Maakt niet uit :3.

    @Adores; Oeh, dat vind ik echt heel lief van je! ;D. Is het goed dat ik gewoon hetzelfde uiterlijk hou? Want anders doe ik er uuuren over om een gepast uiterlijk te vinden, hihi.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Aragog schreef:
    (...)
    Maakt niet uit :3.

    @Adores; Oeh, dat vind ik echt heel lief van je! ;D. Is het goed dat ik gewoon hetzelfde uiterlijk hou? Want anders doe ik er uuuren over om een gepast uiterlijk te vinden, hihi.


    Ja is goed!

    @Mymisery ja, liefst wel een rijke. Villa maakt niet uit!


    “Do what I do. Hold tight and pretend it’s a plan!” - The Doctor

    Villa nummer: 2
    Gelacht: Man
    Rijk of arm: Rijk
    Naam: Robin
    Bijnaam: Robbie
    Leeftijd & geboortedatum: 18 (01-02-1994)
    Werk ouders: Robin's moeder is een visagiste die de modellen voor zijn vaders foto's opmaakt. Zijn vader is namelijk fotograaf voor een goed lopend blad.
    Uiterlijk:
    Robin heeft wild staande krullen die vaak schattig gevonden worden. Zijn ogen zijn groen van kleur.
    Hij is 1.78 lang en heeft een redelijk gespierd lichaam. Zijn kleding stijl is erg basic gewoon een jeans met een wit t-shirt maar wel gecombineerd met een blazer.


    http://img641.imageshack.us/img641/2599/tumblrm2ulpvwbnk1r33i4k.gif
    Innerlijk: Robin is erg sociaal en stapt zo op mensen af. Hij maakt mensen graag aan het lachen en staat graag in het middelpunt. Toch kan hij ook heel ingetogen zijn bijvoorbeeld als hij met zijn muziek bezig is. Hij zingt erg graag waar hij ook vaak complimenten over krijgt, dit maakt hem soms wel een beetje arrogant maar dit is alleen een eerste indruk als je hem beter leert kennen merk je dat hij eigenlijk een heel zorgzame jongen is die soms best verlegen kan zijn.
    Talenten: Robin is heel erg muzikaal en kan iedereen aan het lachen maken.
    Verleden: Robin is geboren in een volgens zijn ouders 'perfecte' wereld hij is opgevoed met normen en waarden en is geleerd altijd goed zijn best te doen op school omdat hij later kostwinner wordt en zijn vrouw en kinderen goed moet kunnen onderhouden. Enkele jaren geleden is een vriendin van hem dakloos geworden door ondermeer drugs en drankgebruik hij heeft haar toen bij hem laten slapen en door ging het mis. Robin werd brutaal en zijn ouders wisten niet meer hoe ze hem onder de duim moesten krijgen. Maar stiekem deed hij deed hij dit alleen om indruk te maken op Alli.


    “Do what I do. Hold tight and pretend it’s a plan!” - The Doctor

    Ik wil graag een rol reseveren
    Villa 3
    geslacht jongen
    rijk/arm arm
    naam Danny Sky
    Bijnaam boy
    Leeftijd 14
    geboortedatum 23 juli
    werk ouders Vader werkt bij bank Moeder huisvrouw
    talenten speelt heel goed piano en heeft fotogravisch geheugen, is dislectisch
    verleden moest veel voor zichzelf zorgen dus weet niet meer
    wie hij moet vertrouwen en probeert hier vrienden te maken


    Spring... en laat op weg naar beneden je vleugels groeien!

    danielle237 schreef:
    Ik wil graag een rol reseveren
    Villa 3
    geslacht jongen
    rijk/arm arm
    naam Danny Sky
    Bijnaam boy
    Leeftijd 14
    geboortedatum 23 juli
    werk ouders Vader werkt bij bank Moeder huisvrouw
    talenten speelt heel goed piano en heeft fotogravisch geheugen, is dislectisch
    verleden moest veel voor zichzelf zorgen dus weet niet meer
    wie hij moet vertrouwen en probeert hier vrienden te maken



    Goed zo. Ik help je later wel met een oto plaatsen.


    We've lived in the shadows for far too long.

    @TheRumIsGone @xMarvelous en @aragog kan ik jullie rollen zo snel mogelijk hebben?


    We've lived in the shadows for far too long.

    Zondag krijg je 'm, ben dit weekend afwezig :c.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Sorry, schrijf mij maar uit, heb al te veel RPG's


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Kan ik het meisje krijgen inplaats van de jongen? aangezien er nu weer 1 vrij is.


    Spring... en laat op weg naar beneden je vleugels groeien!

    Tuurlijk.


    We've lived in the shadows for far too long.

    Villa nummer:3
    Gelacht:Man
    Rijk of arm: Rijk
    Naam:Tyler Noah Wese
    Bijnaam:Ty
    Leeftijd & geboortedatum:13-11-1994- 18 jaar
    Werk ouders:Zijn moeder heeft een eigen Modellen bureau en zijn vader is Manger van Justin Bieber.
    Uiterlijk: (Het liefst met foto)

    Hij heeft bijna alles van zijn moeder behalve zijn oren.
    Innerlijk: (Ook slechte kanten)-In de RPG te zien--Natuurlijk ook met slechte kanten-
    Talenten:Hij kan goed zingen en hij zingt ook het liefst. Hier is een zong van hem

    Verleden:Hij is alleen opgevoed met zijn moeder. Zijn vader was vaak met Justin bieber of met chris brown op tour. Hij haat zijn vader, Vooral omdat hij degene was die hem hierna stuurde. Tyler denkt vooral dat het aan zijn vader ligt en niet aan zichzelf. Vanaf jongs afaan zong hij al, Maar zijn vader vond dat hij hellemaal niet mooi kon zingen.

    Villa nummer: 3
    Gelacht: meisje
    Rijk of arm: rijk
    Naam: Daphne Evangeline Sky
    Bijnaam: Eve
    Leeftijd & geboortedatum: 15
    Werk ouders: Haar vader is rechter en haar moeder heeft een eigen mode bedrijf.
    Uiterlijk: (Het liefst met foto)[/b]


    Innerlijk: (Ook slechte kanten)
    Ze is een lief en rustig meisje. Ze wilt het liefst iedereen vrolijk zien. Maar als ze eenmaal hyper is dan moet je echt haar mond snoeren.
    Talenten: Speelt piano,(Doet aan heleboel wedstrijden mee)kan heel goed schilderen en tekenen. Is heel erg goed met het combineren van kleding en sieraden, wil later daarom ook personal shopper worden of iets met haar andere hobby's gaan doen.
    Verleden:Heeft een hele leuke jeugd gehad en zit hier omdat ze een beetje te enthousiast was met geld uitgeven.


    Spring... en laat op weg naar beneden je vleugels groeien!