• Soms hebben ouders er genoeg van. Altijd maar die zeikende tieners, dat ze niet genoeg hebben, dat ze iets nieuws willen. En dan klapt er iets, de ouders hebben er genoeg van. Dat is het moment dat je weggestuurd wordt. En dat is wat hier gebeurt. 9 rijke tieners worden ‘gestraft’. Je zou denken: ‘Wat een straf zeg, ze moeten in een aparte villa gaan wonen.’, maar niets is minder waar. Ze moeten er wonen met 9 tieners die het thuis wat slechter hebben. Tot overmaat van ramp mogen de groepen niet gescheiden blijven. Ze moeten zich opdelen in groepen van drie en mengen. Hierdoor komen in elke villa 6 jongeren te wonen. 3 rijke, 3 arme zullen samen leven voor 4 weken en niet van elkaars zijde wijken. Alles wordt anders.. Zullen ze hier het beste van maken en tot besef komen dat iedereen gelijk is of zullen ze elkaar gaan haten, langzaam gek worden, elke dag hopen dat ze naar huis mogen.




    Dat is het idee, 18 jongeren, die zijn uitgekozen voor dit project moeten 4 weken gedwongen samen wonen. Dit idee is opgericht door meneer Lonage.


    De regels:
    - OCC is met haakjes []{}()
    - In het echt zijn mensen ook niet na een uur al verliefd. Ze vinden elkaar wel leuk, dat is wat anders.
    -Schelden mag, allen wel met de personages
    -16+ is toegestaan
    -Overdag ben je samen, als er een dag programma is, anders zit je met de andere in jouw persoonlijke villa
    -Ga anderen niet lopen besturen.
    -De plaatsen waar we heen gaan worden aangegeven. Als je zelf ergens naartoe wil moet je dat vragen
    -Het liefst drie regels, meer mag altijd.
    - Max. twee jongeren per persoon.
    -niemand is perfect
    -ik wil minimaal nog 1 iemand onder de 16. (Die van mij is 14)
    -Realistisch en actief. Als je dat bent mag je meedoen


    Bericht van Eric lonage:
    Beste ouders,

    Vanaf vandaag kunnen jullie je kinderen opgeven voor het project: ‘The other side’.
    Jullie hebben al een eerdere brief gehad met uitleg en het doel van het project. Dus heeft u thuis een kind tussen de 14 en de 20, voel u vrij om hem of haar op te geven voor dit verbazing wekende project.

    MVG E. Lonage




    Dus ben jij iemand die is opgegeven? Vul dan in:

    Villa nummer:
    Gelacht:
    Rijk of arm:
    Naam:
    Bijnaam:
    Leeftijd & geboortedatum:
    Werk ouders:
    Uiterlijk: (Het liefst met foto)
    Innerlijk: (Ook slechte kanten)
    Talenten:
    Verleden:


    Villa 1
    villa 2
    villa 3

    Bewoners:

    Villa 1

    Rijke jongeren:
    -Misery -MyMisery
    - Brandon- Nidiot
    - Amber- PreciousSwag

    arme jongeren:
    -Piper -SkyFall
    -Orlando -TheRumIsGone
    -Jayden- SilverCoast


    Villa 2

    Rijke jongeren:
    -Yasmin Inore - xIbiMalik
    - Robin- adores
    - (jongen)

    arme jongeren:
    -Elena-TheRumIsGone
    -Madeline- aragog
    - Anthony- Nidiot


    Villa drie:

    Rijke jongeren:
    -Tiffany - xMockingjayy
    - Tyler-LovelyLonely
    - Daphne- Danielle237

    arme jongeren:
    -Jacky- jaimyhoi
    -Jasper Vincent Merdge- MyMisery
    - (jongen)

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 4 juni 2012 - 21:12 ]


    We've lived in the shadows for far too long.

    jaimyhoi schreef:
    (...)

    OMFG OMFG OMFG DAT IS CHANNING TATUM <3


    Indeed, hij is gwn zo foking sexy :9~


    Don't be like the rest of them, darling

    jaimyhoi schreef:
    BAM, en daar is Bam :3

    Ik denk dat Jacky nog leuke grappen gaat uithalen bij Bam ^^

    oke, nu word Bam bang., ;'c Want Bam mag alleen grappen bij andere uithalen., ;x

    oke, eigenlijk heb ik wel zin om te beginnen., ;3


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Villa nummer: 2
    Gelacht: Vrouwelijk
    Rijk of arm: Arm
    Naam: Elena Ever Night
    Bijnaam: Ze word voornamelijk bij haar 2de naam aangesproken.
    Leeftijd 15
    Geboortedatum/b] 15 Maart
    Werk ouders: /komt later
    Uiterlijk:




    Innerlijk: /komt later
    Talenten: Ze kan goed zingen en piano spelen.
    Verleden: /komt later

    Ik vul de rest zo in


    Don't be like the rest of them, darling

    @TheRumIsGone, mag ik vragen wie dat is?


    We've lived in the shadows for far too long.

    Die van de foto? Dat is Birdy, die zingt onder andere People help the people en skinny love


    Don't be like the rest of them, darling

    Dat is dus birdy, aha


    We've lived in the shadows for far too long.

    kan er nog een rijke?
    want ik heb enkele ideetjes


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Ik heb nog een rijke jongen.


    We've lived in the shadows for far too long.

    bedankt, maar ga het toch niet doen denk ik
    Het is echt wel een goed idee, maar ik denk dat ik er snel mee ga stoppen
    en dat is alleen maar irritant voor jullie, natuurlijk!
    sorry!


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Villa nummer: 1
    Gelacht: meisje
    Rijk of arm: rijk
    Naam: Misery Mahone
    Bijnaam: Mis
    Leeftijd & geboortedatum: 14, 12 april 1998
    Werk ouders: Misery’s moeder is vliegvekeersleidster en haar vader wil nooit precies zeggen wat hij doet. Ze weet wel dat ze veel moeten verhuizen en hij er bijna nooit is..
    Uiterlijk: (Het liefst met foto)


    Innerlijk: (Ook slechte kanten)
    Misery is een aardig en vrolijk meisje, meestal. Want ze is ook snel op haar teentjes getrapt en kan er niet tegen als dingen niet gaan zo als ze wil. Ze is soms nogal bazig en als je wil dat ze stil is, moet je haar echt de mond snoeren. Ze is liever lui dan moe en is alleen druk als ze daar zin in heeft.
    Talenten: Haar enige talent is dat ze dingen snel leert. Ze kan van zichzelf ook wel schrijven. Maar omdat haar ouders het kunnen betalen zit ze, voor alles wat ze wil leren, op les.
    Verleden: Misery heeft ten ze klein was veel verdriet gekend. Haar moeder is twee keer te vroeg bevallen vaneen tweeling. Hierdoor is Misery gevoelloos geworden, behalve voor muziek. Ze is wel al heel vaak verhuisd (Door haar vaders werk), hierdoor heeft ze nooit echte vrienden gehad.




    Villa nummer: 3
    Gelacht: jongen
    Rijk of arm: arm
    Naam: Jasper Vincent Merdge
    Bijnaam: Vince, Jas
    Leeftijd & geboortedatum: 17, 12 september
    Werk ouders: Zijn vader werkt in een bakker en zijn moeder heeft een bijbaantje als postbezorger maar moet voornamelijk thuis blijven voorde kinderen.
    Uiterlijk: (Het liefst met foto)


    Innerlijk: (Ook slechte kanten)
    Vincent is vaak bot en gemeen, vooral tegen rijke mensen. Hij vindt dat ze best wat kunnen missen. Als je hem eenmaal kent is hij een hele lieve jongen. Hij is bijna altijd wakker, gewoonweg omdat hij niet moe is. Hij kan goed argumenteren, behalve als het hem niet interesseert.
    Talenten: Hij kan skateboarden en een klein beetje zingen(Niet dat hij dit graag doet.) Zijn opa heeft hem gitaar leren spelen.
    Verleden: Toen hij zes was, heet zijn moeder een drieling gehad. Hierdoor was het huis te klein en moesten ze verhuizen. Vanaf daar ging alles bergafwaarts, ze kwamen er later achter dat het een bedrieger was en stonden op straat. Ze mochten bij zijn opa wonen. Toen ze daar 2 jaar woonden kreeg hij de gitaar van zijn opa, die hem heeft leren spelen. Tenminste tot Jasper 12 was, want oten overleed zijn opa. Ze wonen nog wel in dat huis en zijn ‘gelukkig’.


    We've lived in the shadows for far too long.

    Jacky gusta Jasper Hahaha, alweer xd


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Eerste topic


    We've lived in the shadows for far too long.

    Hoi hoi, ik kom jullie stalken (:

    Villa nummer: 1
    Gelacht: Man
    Rijk of arm: Arm
    Naam: Jayden
    Bijnaam: Jay
    Leeftijd & geboortedatum: 19 ~ 24 Januari 1993
    Werk ouders: Fabrieksarbeider en huismoeder
    Uiterlijk:


    http://freshfacemalemodels.com/gallery/2011/12/Edd-111201-04.jpg

    Innerlijk: Jayden is een impulsieve jongen. Hij denkt nooit na voordat hij actie onderneemt. Hij kan nogal opvliegerig zijn en heeft vaak energie op overschot. De momenten dat hij rustig is zijn uiterst zeldzaam. Meestal zoekt Jayden problemen bij andere jongens of een meisje waar hij een leuke avond mee kan beleven. Hij bindt zich niet snel aan een persoon, gelooft niet in de ware liefde en/of de eeuwige vriendschap.


    Talenten: Hoewel hij misschien enorm grof over kan komen verschuilt er achter deze rebel een soort van kunstenaar. Hij heeft verschillende schetsboeken die hij zowat overal mee naartoe neemt. Daar tekent hij in wanneer het hem teveel wordt. Helaas krijgt niemand ooit de tekeningen te zien, je zou kunnen zeggen dat het boekje het enige voorwerp is dat iets van zijn gevoelige kant te zien krijgt.


    Verleden: Zijn periode thuis verliep niet zonder problemen. Jayden kwam enkel nog naar huis om te slapen. Iets wat ook nog zelden gebeurde. Verder was hij steeds aanwezig in de donkere steegjes van de stad. Hij hield zich oa. bezig met alcohol en drugs. Hij profiteerde enkel nog van zijn ouders en toen hij begon met geld te 'lenen' uit hun portefeuille besloten ze om hem in te schrijven voor dit project


    ==> Een vraagje , OCC staat dat voor Off topic berichten ofzo :] Sorry maar dit wordt mijn eerste spel op Q *Gil* x'D

    [ bericht aangepast op 4 juni 2012 - 20:39 ]


    And I hope.. we'll meet again..

    {Stalken.. Dat mag altijd.. Zoizo met zo'n jongen -wbw-

    & OOC Staad voor Out of Caracter ^^}

    [ bericht aangepast op 4 juni 2012 - 20:40 ]


    Don't be like the rest of them, darling

    TheRumIsGone schreef:
    {Stalken.. Dat mag altijd.. Zoizo met zo'n jongen -wbw-}


    [ahaha , nouja , probleem is dat mijn meiden altijd enorm falen x'D En mijn jongens komen altijd sadistisch over ._.

    Dat wordt wennen met die haakjes d:]

    [ bericht aangepast op 4 juni 2012 - 20:41 ]


    And I hope.. we'll meet again..