• RPG - THE PERFECT SUMMER.
    17 jongeren, 8 jongens en 9 meisjes, gaan met elkaar op vakantie. Ze hebben zich allemaal ingeschreven voor een soort project waarbij jongeren die elkaar niet kennen met elkaar op vakantie gaan. Uit alle inschrijvingen zijn zij uitgekozen, en nu is het tijd voor de vakantie. Met de hele groep gaan ze naar Spanje. Ze gaan met de bus naar een simpele, saaie, oude camping, en eigenlijk hadden ze er wel wat meer van verwacht. Maar wat doe je als het ergens eigenlijk helemaal niet leuk is? Dan moet je toch proberen er het beste van te maken. En dat doen ze. Tijdens de vakantie ontstaan vriendschappen, liefdes, maar ook ruzies. Wat vreselijk leek te worden, wordt de perfecte zomer.



    JONGENS:

    - Jasper Ryan Modttes - MyMisery
    - Lars Ash Raico Stefan Lonage (L.A.R.S Lonage) - MyMisery
    - Finn Marlon Elwood - Macadamia
    - Justin Jordan - BIEBERCREW
    - Mike Roberto Harrison - Blanche
    - Brad Josh Bloogerad - LuvMustache
    - Orlando Alex Jhonson - TheRumIsGone
    - Austin Andrew Foxman - LEADERLOUIS


    MEISJES:
    - Jane Sofia Liverson - xMockingJayy
    - Angel Quisha Lovely - Rahjesh
    - Ayame Hisano - Dragneel
    - Jacky May White - jaimyhoi
    - Felicia Jamesson - xIbiMalik
    - Emma Hydering - xJohnnyDepp
    - Allison Gilette - xEPONINEx
    - Megan Felicity Hope Cambrue - LEADERLOUIS
    - Gereserveerd door iZiall









    ~ Start wanneer alle 16 rollen ingevuld zijn.
    ~ De jongeren kunnen van de camping af, maar het liefst niet te vaak.
    ~ 16+ mag.
    ~ OOC tussen ( ), [ ] of { }.
    ~ Reserveringen blijven 24 uur staan.
    ~ Meerdere rollen invullen mag.



    Omgeving e.d.:
    Stadje.
    Strand (bereikbaar vanaf camping).
    Haven.
    Club.

    Updates komen later.


    The universal language of art.

    Jane
    Ik liep door de bus tot ik Lars alleen zag zitten. 'Larsje, wat doe je hier alleen?' vroeg ik lachend en sloeg een arm om hem heen waardoor de pet schuin begon te zitten. Snel zette ik hem weer goed. 'Je hebt een goede smaak in jongens hoor, hij is echt heel aardig!' fluisterde ik in zijn oor.


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    [Ben er weer :)]

    Jacky
    Hij kent mijn favoriete nummer al, Better than I know myself.. Maar of hij dat voor me wilde zingen.
    'Ik heb geen idee, wat je moet zingen.. Ik weet niet wat je allemaal kán zingen.' zeg ik hem.

    [ bericht aangepast op 30 mei 2012 - 19:31 ]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Poor me, kom ik bij training aan, gaat het niet door. Nu moet ik dus wachten tot de training is afgelopen van het meisje met wie ik meerijd... ]


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    (Ah, arme jij.)

    Jasper:


    "Ik kan alles even goed zingen." Lachte ik. Ik wou heel graag 'Girl like that' zingen, gewoon weg omdat het een geweldig nummer was. "Maar dan moet je wel van me schoot af, want ik heb mijn gitaar nodig." Zei ik sip en tikte op haar neus.


    We've lived in the shadows for far too long.

    Jacky
    Ik ging van zijn schoot af, en pakte maar gelijk zijn gitaar.
    'Hier, je gitaar. Welk nummer ga je zingen?' vroeg ik vol verwachting.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Aahh, Anne toch, dat is niet leuk xD]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jasper:


    Ik pakte mijn gitaar dankbaar aan. "Dank je." Zei ik overdreven en speelde een random deuntje. "Ik ga een heel speciaal liedje zingen." Zei ik alsof het wereldnieuws was. Even speelde ik het begin van 'Wonderwall', maar begon al snel aan het liedje Be the one.


    We've lived in the shadows for far too long.

    [Krijg ik een reactie van Lars? Ik verveel me nu namelijk. :3]


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    [Ik moet gaan :3 ga als ik terug ben antwoorden ]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Lars:

    Ik lachte een beetje. "Ja, wil jij helpen met vertellen aan iedereen dat ik, ja." Ik dacht even na. Ik wist nog niet hoe, waar of wanneer ik het ging vertellen, maar ik ging het wel doen.

    [ bericht aangepast op 30 mei 2012 - 20:00 ]


    We've lived in the shadows for far too long.

    Jane
    'Ja natuurlijk Larsje! Wanneer en hoe wil je het zeggen?' Ik kijk hem aan. 'Wanneer ga je het hem vertellen? Ik ben benieuwd hoe hij zal reageren..' Het is misschien een beetje egoistisch, maar ik ben altijd te nieuwschierig.


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    [Okay, I'm back =)]


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    Lars:

    "Ik heb nog geen idee wanneer ik ga vertellen dat ik gay ben, laat staan wanneer ik hem ga vertellen dat... Ja." k wreef even achtermijn oor. "Wij blijven el vriendinnetjes toch?" Vroeg ik hal serieus.


    We've lived in the shadows for far too long.

    [Another forever alone hier. Zijn er mensen vrij? :3 Ik heb het gevoel dat iedereen met iemand aan het praten is. :')]

    Jane
    'Zeg het maar als je er aan toe bent,' zeg ik. 'Wauw, dat klonk zo niet mij.'
    'Maar goed, tuurlijk blijven we vriendinnetjes, je wordt mijn beste homovriend!' lach ik. Ik trok hem wat dichter tegen me aan. 'Je bent echt een poepie, ik zou het bijna jammer vinden dat je homo bent,' zeg ik lachend.


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”