• De eerste keer dat de zon haar stralen op de aardse dieren wierp, werden 7 vorsten geboren. Deze staan beter bekend als Faunielen. Toen zij de leeftijd van 16 bereikten, veranderden hun levens voorgoed. Eeuwige jeugd werd hun vloek en elk had de gave om in één dier te veranderen wanneer ze dat wouden. Ze werden beschermd door hun wachter, iemand uit hun naaste omgeving.
    Om de 467 jaar wordt een nieuwe vorst geboren en eens deze 16 geworden is, zal de oudste heerser sterven en zo eindelijk rust vinden.
    Indien er geen 7 vorsten zijn, zullen wereldwijd diersoorten uit beginnen sterven. De Floraten, hun tegenpolen doen er alles aan om dit in de hand te werken en de wereld voor zichzelf te veroveren.
    Een maand voordat de nieuwe vorst zijn/ haar troon kan opeisen, wordt deze op brutale wijze door de tegenpolen ontvoerd. Zullen de Faunielen op tijd zijn om hun nieuwe medevorst te redden of zullen de dierensoorten met hem/haar verdwijnen?



    Faunielen (Koningen/Koninginnen)
    - Cosette| Koningin Camargue | Paard (1)
    - Cybele| Koningin Eleanor Acquilina | Arend
    - Merwin| Koning Juléan Yahuar | Luipaard (6 )
    - Chaim | Koning Moose Anderson | Beer
    - Burlington | Koning Rey Venado | Hert (2)
    - Burlington Fedea Ambessa |Leeuw (nieuwe vorstin)(8)
    -
    -

    Wachters
    - Cosette| Atreyu Guarin | Wachter van Fedea Ambessa
    - Chaim| Liam Oliver Sanz | Wachter van Camargue
    - MoonBerry| Jayden Scothill | Wachter van. ...
    - Cybele| Melody Hope Winslow | Wachter van Moose Anderson
    - MissDreams| Roseline Isis Amon | Wachter van Juléan Yahuar
    -
    -
    -

    Floraten onbeperkt
    Forbes| Faye Melodié Sanchez
    Citizen| Domestica Amoia Lestice

    Mensen onbeperkt
    MissDreams| Sandriné Lucia Romaní
    Cosette| William Irial Smelting
    Chaim| Madeline Lucy Walls


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Faye
    "Gaan zwemmen en waar dan? Is zwemmen niet een beetje te braaf voor jou?" Grinnikend kijk ik hem aan en haal mijn schouders op.
    "Bij een meertje," stel ik voor en sluit mijn ogen even om de plek waar ik Rey gisteren over verteld heb in te beelden. Misschien dat als we naar mijn oude huis rijden, ik het vanaf daar zal kunnen vinden.
    "Gisteren vertelde ik je er nog over. Ik en mijn broer zwommen er wel eens." herinner ik hem. Het idee om nu buiten te zwemmen, brengt me de rillingen, maar ergens is het wel uitdagend.
    "Het is wel een eindje lopen vanaf de bosrand, maar ik denk dat ik het nog wel kan vinden." zeg ik bedenkelijk.

    [ bericht aangepast op 30 mei 2012 - 17:07 ]


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Rey

    "Bij een meertje. Gisteren vertelde ik je er nog over. Ik en mijn broer zwommen er wel eens. Het is wel een eindje lopen vanaf de bosrand, maar ik denk dat ik het nog wel kan vinden."
    Ik kijk haar even aan.
    "Je wil gaan zwemmen in de buurt waar je ouders zitten?"
    Ik schud mijn hoofd.
    "Goed zot, Faye."

    [I'm off]


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Faye
    "Je wil gaan zwemmen in de buurt waar je ouders zitten? Goed zot, Faye." Ik schud mijn hoofd.
    "Is wel een kilometer of twintig er vandaan en morgen is het geen weekend." verdedig ik mijn woorden en trek een pruillipje.
    "We zijn daar al in geen twee jaar meer geweest met ze." ga ik verder en kijk hem glimlachend aan.
    "Plus, ik vind het wel een leuke uitdaging." zeg ik grinnikend, wetend dat als ik nu ongelijk heb en ze daar wel zijn, we behoorlijk in de problemen zitten, maar ik gok erop van niet.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Rey

    "Is wel een kilometer of twintig er vandaan en morgen is het geen weekend. We zijn daar al in geen twee jaar meer geweest met ze. Plus, ik vind het wel een leuke uitdaging."
    Ik denk even na.
    "Ben je niet geruster als we gewoon naar een openbaar zwembad gaan? Ik zou je zelfs nog meenemen naar de zee."


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Faye
    "Ben je niet geruster als we gewoon naar een openbaar zwembad gaan? Ik zou je zelfs nog meenemen naar de zee." Grinnikend kijk ik hem aan en haal mijn schouders op.
    "Kan ik ook mee leven." zeg ik en kijk even naar mijn stuk pizza. "We zien wel. Misschien bedenk jij of ik vanavond nog wel iets anders?" bedenk ik me en kijk dan even op. We hebben immers nog genoeg tijd.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Rey

    "Kan ik ook mee leven. We zien wel. Misschien bedenk jij of ik vanavond nog wel iets anders?"
    Ik knik.
    "Uhu, wie weet."
    Glimlachend kijk ik haar aan.
    "Zit jij je ook af te vragen of die pizza al eetbaar is?" vraag ik lachend.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Faye
    "Zit jij je ook af te vragen of die pizza al eetbaar is?" Ik kijk hem grinnikend aan en knik dan vluchtig. Ik heb er al een paar kleine hapjes uitgenomen, maar dat bleek niet echt een succes, nog na te voelen aan mijn gehemelte.
    "Ik denk dat je hem nu wel kan eten hoor." zeg ik en druk met mijn vinger even op het droge stuk van de pizzabodem, vlug neem ik een hap als bewijs en steek dan daarna glimlachend mijn duim op.
    "Is goed te doen." zeg ik en kijk dan even trots naar ons geleverde werk.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Rey

    "Ik denk dat je hem nu wel kan eten hoor. Is goed te doen."
    "Ik vertrouw je."
    Grinnikend neem ik een hap van de pizza.
    "Wauw, en nog lekker ook. Wij zijn super."


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Atreyu

    "Wauw, je hebt echt veel vertrouwen in me. Maar ik vertrouw jou ook, Trey. Andere mensen daar tegen..."
    Ik denk even na over haar woorden en kijk haar aan als we uitgestapt zijn.
    "Weet je, dat snap ik nou niet," lach ik. "Je vertrouwt mij, maar toch ben je bang voor andere mensen terwijl je dus wel gelooft dat ik er niks mee zou uithalen. Waarom?"
    Ik wacht tot ze haar deur dicht heeft en vergrendel dan de wagen om vervolgens naast haar te gaan lopen. Ik neem haar hand in de mijne en kijk haar vragend aan. Het is geen raadsel dat ik haar wil laten oplossen, ik begrijp het gewoon zelf niet. Er moeten twee partijen toestemmen voor er iets kan gebeuren en die van mij komt er niet tegenover een ander dan Fedea.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Faye
    "Ik vertrouw je. Wauw, en nog lekker ook. Wij zijn super." Ik knik glimlachend en steek dan mijn hand naar hem uit om hem een high five te geven.
    "Ik wist wel dat we het konden!" zeg ik grinnikend en neem daarna nog een hapje.
    "En natuurlijk zijn wij super." vervolg ik mijn woorden en knipoog ietwat overdreven, waarna ik moet lachen en een stukje olijf van de pizza afhaal om het daarna in mijn mond te steken.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Fedea

    "Weet je, dat snap ik nou niet. Je vertrouwt mij, maar toch ben je bang voor andere mensen terwijl je dus wel gelooft dat ik er niks mee zou uithalen. Waarom?"
    Ik haal mijn schouders op en verstrengel mijn vingers met de zijne.
    "Je weet nooit waartoe mensen in staat zijn. Soms zeggen ze alleen maar dingen waarvan ze weten dat je het wil horen," zeg ik zacht.
    Ik blijf even staan en kijk naar de grond. De herinneringen aan die avond, die ik zo goed had opgeborgen, komen met elk woord dat ik zeg, elke stap die ik zet mijn hoofd weer binnengesijpelt.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Rey

    Lachend geef ik haar een high five.
    "Ik wist wel dat we het konden! En natuurlijk zijn wij super."
    Lachend knipoog ik terug.
    "Tuurlijk. Wij zijn het geweldige douche-duo."


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Atreyu

    "Je weet nooit waartoe mensen in staat zijn. Soms zeggen ze alleen maar dingen waarvan ze weten dat je het wil horen."
    Ik blijf stokstijf staan, alsof haar woorden een ijskoud mes zijn dat ze net in mijn rug geboord heeft. Denkt ze zo over me? Dat ik haar verhaaltjes wijsmaak? Dat ik zou kunnen liegen over wat ik voel? Ik klem mijn kaken op elkaar en probeer rustig te blijven. Misschien begrijp ik haar verkeerd.
    "Dus... je vertrouwt mij eigenlijk ook niet?" vraag ik met een mezelf opgelegde kalmte.
    Ik richt mijn blik op een boom achter haar. Met heel wat moeite weet ik mijn voet tegen te houden om te gaan tikken, terwijl ik op antwoord wacht.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Fedea

    "Dus... je vertrouwt mij eigenlijk ook niet?"
    "Wat?"
    Een beetje afwezig kijk ik hem aan. Langzaam dringt zijn vraag tot me door.
    "Nee, ik bedoel jawel. Ik vertrouw je wel."
    Ik kijk hem aan.
    "Het zijn de anderen die ik niet vertrouw. Voor je het weet doen ze iets inn je drankje, of hebben ze je bijna-"
    Mijn stem sterft even weg en ik staar vlak voor me uit, in een verte die ik niet kan zien. Ik wou dat ik er daarstraks niets van gezegd had. De herinneringen zaten goed waar ze zaten, ver weg.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Faye
    "Tuurlijk. Wij zijn het geweldige douche-duo." Ik knik vrijwel automatisch.
    "En vanavond karaoke-duo?" gok ik en kijk hem geamuseerd aan, mijn ogen glijden even naar mijn glas wijn, waarvan ik een slokje neem.
    "Dat wordt wat hoor." zeg ik nog lachend. Wetend dat als we samen een liedje gaan zingen, ik er toch heel wat moeite voor moet doen om naderhand niet een kus op zijn lippen te drukken voor onze goede prestatie's.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.