• De eerste keer dat de zon haar stralen op de aardse dieren wierp, werden 7 vorsten geboren. Deze staan beter bekend als Faunielen. Toen zij de leeftijd van 16 bereikten, veranderden hun levens voorgoed. Eeuwige jeugd werd hun vloek en elk had de gave om in één dier te veranderen wanneer ze dat wouden. Ze werden beschermd door hun wachter, iemand uit hun naaste omgeving.
    Om de 467 jaar wordt een nieuwe vorst geboren en eens deze 16 geworden is, zal de oudste heerser sterven en zo eindelijk rust vinden.
    Indien er geen 7 vorsten zijn, zullen wereldwijd diersoorten uit beginnen sterven. De Floraten, hun tegenpolen doen er alles aan om dit in de hand te werken en de wereld voor zichzelf te veroveren.
    Een maand voordat de nieuwe vorst zijn/ haar troon kan opeisen, wordt deze op brutale wijze door de tegenpolen ontvoerd. Zullen de Faunielen op tijd zijn om hun nieuwe medevorst te redden of zullen de dierensoorten met hem/haar verdwijnen?



    Faunielen (Koningen/Koninginnen)
    - Cosette| Koningin Camargue | Paard (1)
    - Cybele| Koningin Eleanor Acquilina | Arend
    - Merwin| Koning Juléan Yahuar | Luipaard (6 )
    - Chaim | Koning Moose Anderson | Beer
    - Burlington | Koning Rey Venado | Hert (2)
    - Burlington Fedea Ambessa |Leeuw (nieuwe vorstin)(8)
    -
    -

    Wachters
    - Cosette| Atreyu Guarin | Wachter van Fedea Ambessa
    - Chaim| Liam Oliver Sanz | Wachter van Camargue
    - MoonBerry| Jayden Scothill | Wachter van. ...
    - Cybele| Melody Hope Winslow | Wachter van Moose Anderson
    - MissDreams| Roseline Isis Amon | Wachter van Juléan Yahuar
    -
    -
    -

    Floraten onbeperkt
    Forbes| Faye Melodié Sanchez
    Citizen| Domestica Amoia Lestice

    Mensen onbeperkt
    MissDreams| Sandriné Lucia Romaní
    Cosette| William Irial Smelting
    Chaim| Madeline Lucy Walls


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Faye
    "Nope, dat is waar. Maar dat maakt je er alleen maar aantrekkelijker op." Zachtjes knijp ik in zijn hand wanneer hij mijn hand beetpakt en glimlach onschuldig.
    "Dat is mooi." zeg ik er zachtjes bij en tik met mijn voeten op de grond.
    "Ben je klaar met eten, meneer? Of wil je nog een stuk?" vraag ik en kijk even naar de pizza.
    Allicht konden we het in de koelkast stoppen of zo, het maakt mij niet veel uit en ergens is het zonde om het toch weg te gooien. We hebben er wel wat moeite ingestoken, namelijk.
    Vragend kijk ik hem nog even aan en glimlach.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Rey

    "Ben je klaar met eten, meneer? Of wil je nog een stuk?"
    Ik kijk naar de pizza.
    "Nog één stukje," zeg ik onschuldig.
    Ik neem nog een stukje en neem er een hap van.
    "Ik weet niet wat jij allemaal van plan bent met dat douchen. We hebben daarstraks al gedouchet, en als het deze keer weer zo verloopt, heb ik veel energie nodig."
    Ik grinnik even.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Camargue

    "Ik hou van je."
    Voor de zoveelste keer geniet ik als hij mijn haar streelt. Het blijft even stil maar dat deert niet. Als ik geeuw, weet ik dat ik dreig in slaap te vallen en schud mijn hoofd even.
    "Ik ben benieuwd hoe de anderen zullen reageren," zeg ik dan. "Hoewel ze het volgens mij meer dan vermoeden."
    Ik druk kleine kusjes over heel zijn gezicht.

    Atreyu

    "Wil je zo Fedea achter laten?"
    Ik haal diep adem en schud mijn hoofd. Nee, ik zou het me zelf nooit vergeven mocht ik haar voor zoiets stoms in de steek gelaten hebben. Ik zucht luid. Wat een stomme actie ook. Alleen, ik leek het niet onder controle te hebben. Ik had een onoverkomelijk gevoel dat hij moest boeten voor wat hij had gedaan en van plan geweest was. Alsof ik haar moest... beschermen. Samen met Irial loop ik naar het terrasje waar hij blijkbaar met zijn vriendin gezeten had. Ik trek Fedea recht en meteen in mijn armen.
    "Het spijt me," fluister ik met tranen in mijn ogen. "Je was zo gekwetst en ik kon het niet aanzien dat hij er zomaar me weg zou komen. I-ik zou een moord voor je plegen mocht ik ermee wegkomen, Fedea. Zoveel hou ik van je."
    Ik druk een kusje op haar zachte haren en kan de tranen niet meer tegen houden.

    Irial

    Ik ga naast Madeline zitten en neem haar hand in de mijne terwijl Atreyu zich met Fedea bezig houdt. Ik kijk niet naar hen om hen toch ietwat privacy te gunnen.
    "Ben je niet te hard geschrokken?" vraag ik bezorgd aan Madeline, om Madeline.
    Ik strijk een lokje haar uit haar gezicht en kijk haar liefdevol aan. Geduldig wacht ik op antwoord.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Faye
    "Ik weet niet wat jij allemaal van plan bent met dat douchen. We hebben daarstraks al gedouchet, en als het deze keer weer zo verloopt, heb ik veel energie nodig." Ik haal mijn schouders op en kijk toe hoe hij nog een stuk pizza naar binnen werkt.
    "Nou, ik ben zo klaar hoor, even me omspoelen." geef ik toe.
    Snel som ik even de dingen op die ik nog wil doen voor we weg gaan. Nagerecht, douchen, omkleden, haar, we hebben immers nog meer dan genoeg tijd.
    "Zoveel energie kost dat trouwens niet, of doel je op iets anders?" vraag ik speels en kijk hem grinnikend aan.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Liam

    "Hoewel ze het volgens mij meer dan vermoeden." Ik glimlach en haal enkel mijn schouders op. 'Ik denk dat ze het inderdaad al vermoeden en anders zullen ze het vast leuk vinden.' antwoord ik en haal even diep adem. Haar warmte zo dicht bij me maakt me slapperig.

    Madeline

    "Ben je niet te hard geschrokken?" Hij strijkt een lokje haar naar achter. Ik knik. 'Het uhm gaat wel.' Prevel ik en neem zijn hand vast. Ik trilde een beetje maar meer was er ook niet aan de hand.

    Fedea

    "Het spijt me. Je was zo gekwetst en ik kon het niet aanzien dat hij er zomaar me weg zou komen. I-ik zou een moord voor je plegen mocht ik ermee wegkomen, Fedea. Zoveel hou ik van je."
    Het kan me even niet schelen waar we zijn, en dat we helemaal niet alleen zijn. Ik zet me op zijn schoot, en begraaf mijn gezicht in zijn hals.
    "Ik weet het," zeg ik zacht.
    Ik veeg zijn tranen weg en kijk hem even aan. Zacht druk ik mijn lippen op de zijne.
    "Is het raar dat ik je sexy vond?" fluister ik zacht.
    Mijn hand gaat door zijn haren.
    "En wat zei je daarnet tegen hem? Ik kon je tot buiten horen schreeuwen."


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Rey

    "Zoveel energie kost dat trouwens niet, of doel je op iets anders?"
    Ik grinnik.
    "Ach, je bent nog zo lekker onschuldig en denkt alleen maar aan douchen."
    Lachend schud ik mijn hoofd en kijk haar aan.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Camargue

    "Ik denk dat ze het inderdaad al vermoeden en anders zullen ze het vast leuk vinden."
    Ik knik zachtjes en laat mijn hoofd op zijn schouder rusten. Mijn ogen zakken automatisch dicht. Ik heb er een hekel aan dat ik zo snel moe ben de laatste tijd. Ik probeer mijn ogen wel open te houden, maar het lukt gewoon niet. Ik sla mijn armen om Liam's hals.
    "Ik ben moe," zeg ik haast kinderlijk.

    Irial

    "Het uhm gaat wel."
    Ik neem haar even in me op om er zeker van te zijn dat ze het meent. Ik breng haar hand naar mijn mond en druk er een kusje op. Glimlachend kijk ik haar aan.
    "Ik weet niet of je het apprecieert, maar waarschijnlijk had ik hetzelfde voor jou gedaan mocht iemand- Nou dat is tussen Fedea en Atreyu. Alleen kan ik niet zo hard meppen als hij," lach ik zachtjes.
    Ik meen het, voor haar ram ik iedere rotzak die haar wat doet in elkaar.

    Atreyu

    Ik kom met een plofje in een stoel terecht en het duurt slechts luttele seconden voor Fedea op mijn schoot zit. Ik ril even als ik haar warme adem in mijn hals voel.
    "Ik weet het. Is het raar dat ik je sexy vond? En wat zei je daarnet tegen hem? Ik kon je tot buiten horen schreeuwen."
    Ik lach zachtjes en schud mijn hoofd. En hoewel ze net mijn tranen weggeveegd heeft, voel ik ze weer komen. Ze zijn zowel uit opluchting dat ze niet laaiend is, als uit nazinderende woede.
    "Ik- Laten we zeggen dat ik hem duidelijk gemaakt heb dat het niet oké is te knoeien met iemands drankje en dat "nee" ook effectief "nee" betekent."
    Dit keer ben ik degene die mijn gezicht in haar hals verbergt.
    "Ik hou van je," zucht ik.

    [Ik ga slapen.]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Faye
    "Ach, je bent nog zo lekker onschuldig en denkt alleen maar aan douchen." Lachend hef ik mijn schouders en trek een wenkbrauw op.
    "Misschien wel, misschien ook niet." zeg ik grinnikend en friemel wat aan mijn shirt waarna ik weer opkijk.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Fedea

    "Ik- Laten we zeggen dat ik hem duidelijk gemaakt heb dat het niet oké is te knoeien met iemands drankje en dat "nee" ook effectief "nee" betekent. Ik hou van je."
    Ik leg mijn handen op zijn wangen en veeg zijn tranen weg. Ik druk een kusje op zijn lippen.
    "Ik ook van jou, Trey," fluister ik.
    "Niet wenen, lieverd, waarom...?" vraag ik zacht.
    Ik trek hem tegen me aan en streel over zijn hoofd, zoals een moeder dat bij een kindje doet. Ik druk een kusje op zijn hoofd en sus hem even.


    Rey

    "Misschien wel, misschien ook niet."
    Ik grinnik.
    "Vertel."
    Lachend sta ik op en was mijn handen.
    "Wil je nu al douchen?"

    [Ik ga ook. X]


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Faye
    "Vertel. Wil je nu al douchen?" Ik draai me even zijn richting op en kijk dan even naar de klok.
    "Zo direct," geef ik toe met een glimlach op mijn gezicht en ruim dan de borden op, zet deze netjes in de vaatwasser. Ik besluit de overige stukjes pizza in folie te wikkelen, zodat we ze een andere keer nog op zouden kunnen eten, of anders gewoon later nog kunnen weggooien.
    Daarna pak ik glimlachend Rey zijn hand beet, ga op mijn tenen staan om mijn lippen zacht op de zijne te drukken.
    "Hadden we nog een nagerecht?" vraag ik fluisterend in zijn oor en kijk hem uitdagend aan, waarna ik mijn lippen zachtjes in zijn hals druk.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Rey

    "Zo direct."
    Ik kijk haar glimlachend aan terwijl ze het lieve huisvrouwtje speelt, en neem nog een slok van mijn wijn, zodat die op is.
    "Hadden we nog een nagerecht?"
    Ik ga rechtstaan wanneer ze mijn hand vastneemt en kijk haar grijnzend aan.
    "Nou, ik heb niet meteen iets in huis, maar iets zegt me dat jij een alternatief hebt?"
    Grinnikend leg ik mijn armen om haar middel en druk mijn lippen even op de hare.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Liam

    "Ik ben moe," Ik glimlach om haar kinderlijke stemmetje. 'Wil je slapen?' Vraag ik haar en druk een kusje op haar kruin. 'Ik wil je best naar bed brengen als je zo moe bent.' Fluister ik zachtjes.

    Madeline

    "Ik weet niet of je het apprecieert, maar waarschijnlijk had ik hetzelfde voor jou gedaan mocht iemand- Nou dat is tussen Fedea en Atreyu. Alleen kan ik niet zo hard meppen als hij," Ik glimlach naar hem. 'Dat is lief van je.' Reageer ik en knijp zacht in zijn hand voor ik op mijn tenen ga staan om hem een kusje op zijn lippen te kunnen geven.

    Faye
    "Hadden we nog een nagerecht? Nou, ik heb niet meteen iets in huis, maar iets zegt me dat jij een alternatief hebt?" Ik kijk hem grinnikend in zijn ogen.
    "Ik stel voor dat we het origineel geplande voorgerecht wat naar achteren schuiven, dus als nagerecht." Ik druk kort mijn lippen op de zijne.
    "En dat we daarna gaan douchen." Speels tik ik met mijn vinger op zijn neus en kijk hem dan geamuseerd aan.
    "Klinkt dat als een goed plan, of niet?" vraag ik dan nieuwsgierig, afwachtend op zijn antwoord.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Rey

    "Ik stel voor dat we het origineel geplande voorgerecht wat naar achteren schuiven, dus als nagerecht. En dat we daarna gaan douchen. Klinkt dat als een goed plan, of niet?"
    Lachend kijk ik haar aan en schud mijn hoofd.
    "Je bent echt onvoorstelbaar, Faye."
    Ik leg mijn armen om haar heen.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.