• Een Groep jongeren van 16 tot 22 mogen gratis naar een prachtig hotel op een eiland. De eigenaar van het hotel wou zeker weten of dit een goede vakantie plek zou zijn voor jongeren. Aangezien er weinig hotels zijn of villa's maar wel uitgaanscentra stranden en andere dingen die leuk zijn voor jongeren. Deze stonden er al voor de mensen die er wonen. Het eiland vrij klein, maar met de auto doe je er 5 uur over om aan de andere kant van het eiland te komen. Deze jongeren verblijven 6 weken op dit eiland. Ze mogen alles doen in hun villa. Feesten geven en nog meer.


    Regels
    - Denk na voor je een rol neemt, want er zijn er al vrij weinig. Ik hou niet van snelle stoppers dus als je denkt ik doe maar 1 topic mee sla dit dan over.
    - Ooc is met Haakjes ()[]{}
    - Geen One-Liners. Soms mag je wat minder maar het liefst meer als 4 regels.
    - Niet iedereen is perfect.
    - Sluit geen mensen buiten dat is voor niemand leuk.
    - het is niet de bedoeling dat het na 1 blik van een jongen en een meisje al meteen liefde is. Het zijn tieners ze fessen en gaan helemaal los.
    - 16+ Is toegestaan.
    - Niet meteen stoppen als je het niet meer volgt. Vraag het aan anderen en vraag of je je bij een gesprek kan voegen!

    De Villa


    Zwembaden:
    Pool 1
    Pool 2
    Kamers:
    SlaapKamer
    (De kleuren mag je zelf verzinnen, maar zo is het ingedeelt)
    Keuken
    Woonkamer


    Jongens:
    - Simon Elijah Blake -> Gabumon
    - Jason Alexander Scagotti -> TheRumIsGone
    - Zachery Di'Omain -> Avenged7Fold
    - Robin Daniel Hastings -> adores
    - Jim Alex Mcarty -> LuvMustache
    - Joshua Christopher Maxwell -> Rechazame
    - Noah Nicolas Blackbund -> Macadamia

    Meisjes:
    - Katherina Alice Distiny Moon -> STwilight
    - May Violet 'Carmen Rose' Grey -> Hurtedheart
    - Lana Juana Lancaster -> RainbowShine
    - Evelyn Farah Winter -> xMarvelous
    - Chayenne Lawhead -> xIbiMalik
    - Taylor Jennifer Turner -> HarrysCats
    - Jerrilyn Milexi Rodriguez -> IHeartMusicc


    In het begin komt iedereen aan op het vliegveld. Je word in een auto van de eigenaar van hè hotel en de villa gebracht naar de Villa en daar kan je elkaar tegenkomen na je een kamer hebt gekozen!
    Inspringen kan altijd!!


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Lana Juana Lancaster
    'Gewoon, meisjes.' Mompelde hij zacht. Ik gaf hem een schouderklopje. 'Dan zit je denk ik op het verkeerde eiland.' Zei ik plagend. Ik lied mijn linkerarm zien. 'Auto ongeluk. Paar weken in het ziekenhuis gelegen en mijn broertje ging dood. Na een paar jaar weer mijn normale leven opgepakt, maar soms word het mij nog steeds te veel.' Vertelde ik en liet mijn arm weer zakken. Ik nam nog een schep ijs.


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Evelyn Farah Winter
    'Dat mag je helemaal zelf weten,' lacht Joshua.
    Ik denk even na. 'Hmmm, wat dacht je van nu alvast?' zeg ik en ik zwem naar hem toe. Als ik vlak voor hem ben stop ik, buig ik zijn kant op druk ik mijn lippen voor een paar seconden op de zijne waarna ik me weer terug trek.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Noah Nicolas Blackbund
    'Ach, één meisje in het bijzonder.', zeg ik gemaakt nonchalant. Wanneer ze me haar verhaal verteld, weet ik niet wat zeggen.
    'Wow.', mompel ik. 'En ik zit hier te zeuren over meisjes en shit, terwijl jij...' Ik maak mijn zin niet af en hoop dat ze zo ook wel begrijpt wat ik bedoel. Dat ik gewoon niet gezegd krijg hoe erg ik het voor haar vindt.


    The truth may be orange!

    Lana Juana Lancaster
    'Wow.' Mompelde hij. 'En ik zit hier te zeuren over meisjes en shit, terwijl jij...' Hij maakte zijn zin niet af. 'Maak niet uit. De kleine dingen in het leven kunnen ook irritant zijn.' Zei ik. 'Maar ik loop nog steeds rond en haal het beste uit mijn leven.' Zei ik er nog even achterna en haalde een blik cola uit de koelkast. 'En welke voor welke meiden problemen ben jij weg gevlucht?'


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Joshua Christopher Maxwell
    "Hmm wat dacht je van nu alvast?" Ze zwemt naar me toe en drukt haar lippen een paar seconde op dE mijne. En ik maar denken dat ze een kus op mijn wang bedoelde. Ik glimlach eventjes. "Dat was een lief kusje" zeg ik met een kleine grijns. Echt zon kusje die je aan een jonger zusje zou geven ofzo. Als ik die zou hebben.


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Evelyn Farah Winter
    'Dat was een lief kusje,' zegt hij met een kleine grijns.
    Ik lach even en kom dan weer wat dichterbij.
    'Had je dan liever een stout kusje gehad?' grinnik ik terwijl ik hem even goed bestudeer. Hij is erg gespierd en heeft verschillende tatoeages. Niet slecht.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    May Violet Grey
    Hij zwemt van me weg en ik zwem hem onderwater vliegensvlug achter hem aan. 'Waar kom je eigelijk vandaan?' Vraag ik als ik weer voor hem zwom.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    [Onderwater kan je moeilijk praten hea ;P Verzin wel iets]

    Simon Elijah Blake

    Ik keek achter me en zag May achter mij aanzwemmen. Ik glimlachte en zwom omhoog. Even later dook May voor me op. 'Waar kom je eigelijk vandaan?' vroeg ze waarna er weer een klein lachje op mijn mond verscheen. 'Welke wil je weten?' vroeg ik een beetje geheimzinnig. 'Ik kom bijna overal vandaan.'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Joshua Christopher Maxwell
    Ze komt wat dichterbij. "had je liever een stout kusje gehad?" Ze grinnikt en bekijkt me even. Ik trek een onschuldig gezicht. "Misschien" antwoord ik onschuldig. Al is het niet moeilijk te raden hoe ik ben met mijn uiterlijk en met mijn tattoages. Ik grijns eventjes.


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Zacky


    Ik was niet erg gesteld op dit soort nieuwsgierigheid, maar dit was wel mijn kans om nieuwe vrienden te maken en daarom besloot ik, met enige tegenzin, om gewoon een antwoord te formuleren.
    'Ik ben opgegroeid in Spanje,' vertelde ik. 'Tot ik een jaar of twaalf was. Toen ben ik geëmigreerd.'
    Ik vond dat dit wel weer even genoeg was voor nu.


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    Evelyn Farah Winter
    'Misschien?' zegt hij onschuldig.
    'Hmmm, dat vat ik maar op als een ja,' zeg ik langzaam. Ik kom nog wat dichterbij en sla mijn armen rond zijn nek en druk mijn lippen weer op die van hem. Met mijn tong streel ik zijn lippen waarna ik op zijn onderlip bijt.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Joshua Christopher Maxwell
    "Hmmm, dat vat ik maar op als een ja" ze komt dichterbij, slaat mijn armen om mijn nek en kust me weer. Ik voel haar tong langs mijn lippen en ze bijt zacht op mijn onderlip. Ik leg mijn handen op haar heupen en kus terug. IK kan een grijns niet onderdrukken als ze in mijn onderlip bijt. Zacht trek ik hem terug, kus haar onderlip, haar bovenlip en neem dan haar onderlip even tussen mijn tanden.


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Evelyn Farah Winter
    Josh legt zijn handen op mijn heupen en kust terug. Als hij mijn onderlip even tussen zijn tanden neemt grijns ik even. Ik hou mijn lippen nog even op die van hem gedrukt en haal ze er dan weer van af maar ik hou mijn hoofd dichtbij die van hem. 'Was dat ook zo lief?' vraag ik met een klein lachje.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Joshua Christopher Maxwell
    "Was ddat ook zo lief?" vraagt Evelyn met een lachje. "Nee dat was heel stout meisje foei" zeg ik met een strenge blik en grijns dan. "Dat was een hele lekkere kus" voeg ik er met een lachje aan toe. Ik probeer nog een beetje onschuldig te kijken maar dat lukt niet echt en grinnik dan even. "Dat valt niet te ontkennen"


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    May violet Grey
    'Welke wik je weten?' Vroeg hijgeheimzinnig. 'Ik kom bijna overal vandaan.' Gaat hij verder. Ik grijns even kort. 'Waar woon je op dit moment voordat je hier kwam?' Vraag ik dan iets gedetailleerder. 'Ik zelf kom uit Miami.' Begin ik even kort en kijk hem dan verwachtingsvol aan. Tuurlijk wou ik het weten...

    [Sorry ik moest optreden voor 300 mensen :D met een toneelschool en ik kreeg geld. Mensen betaalde voor mij :D Jeej!! Daarom reageer ik nu pas. Sorry :'S]


    I'm finally back, Finally after a Year break