• Een Groep jongeren van 16 tot 22 mogen gratis naar een prachtig hotel op een eiland. De eigenaar van het hotel wou zeker weten of dit een goede vakantie plek zou zijn voor jongeren. Aangezien er weinig hotels zijn of villa's maar wel uitgaanscentra stranden en andere dingen die leuk zijn voor jongeren. Deze stonden er al voor de mensen die er wonen. Het eiland vrij klein, maar met de auto doe je er 5 uur over om aan de andere kant van het eiland te komen. Deze jongeren verblijven 6 weken op dit eiland. Ze mogen alles doen in hun villa. Feesten geven en nog meer.


    Regels
    - Denk na voor je een rol neemt, want er zijn er al vrij weinig. Ik hou niet van snelle stoppers dus als je denkt ik doe maar 1 topic mee sla dit dan over.
    - Ooc is met Haakjes ()[]{}
    - Geen One-Liners. Soms mag je wat minder maar het liefst meer als 4 regels.
    - Niet iedereen is perfect.
    - Sluit geen mensen buiten dat is voor niemand leuk.
    - het is niet de bedoeling dat het na 1 blik van een jongen en een meisje al meteen liefde is. Het zijn tieners ze fessen en gaan helemaal los.
    - 16+ Is toegestaan.
    - Niet meteen stoppen als je het niet meer volgt. Vraag het aan anderen en vraag of je je bij een gesprek kan voegen!

    De Villa


    Zwembaden:
    Pool 1
    Pool 2
    Kamers:
    SlaapKamer
    (De kleuren mag je zelf verzinnen, maar zo is het ingedeelt)
    Keuken
    Woonkamer


    Jongens:
    - Simon Elijah Blake -> Gabumon
    - Jason Alexander Scagotti -> TheRumIsGone
    - Zachery Di'Omain -> Avenged7Fold
    - Robin Daniel Hastings -> adores
    - Jim Alex Mcarty -> LuvMustache
    - Joshua Christopher Maxwell -> Rechazame
    - Noah Nicolas Blackbund -> Macadamia

    Meisjes:
    - Katherina Alice Distiny Moon -> STwilight
    - May Violet 'Carmen Rose' Grey -> Hurtedheart
    - Lana Juana Lancaster -> RainbowShine
    - Evelyn Farah Winter -> xMarvelous
    - Chayenne Lawhead -> xIbiMalik
    - Taylor Jennifer Turner -> HarrysCats
    - Jerrilyn Milexi Rodriguez -> IHeartMusicc


    In het begin komt iedereen aan op het vliegveld. Je word in een auto van de eigenaar van hè hotel en de villa gebracht naar de Villa en daar kan je elkaar tegenkomen na je een kamer hebt gekozen!
    Inspringen kan altijd!!


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Simon Elijah Blake

    Ik lachte eventjes om haar Spaans. Ik verstond het wel, maar het praten was ik een beetje verleerd. 'Désolé,' zei ik in het Frans. Ik wou niet weten wat ze nu dacht. Ik zei sorry. Ik schakelde maar weer over zodat zij het wel kon verstaan. 'Ben Spaans beetje verleerd. Te veel talen onthouden is te veel voor mijn hersens.'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Evelyn Farah Winter
    'Ooh dus zo ga jij met knappe jongens om hmm? je duwt ze in het zwembad?' grijnst Josh als hij omhoog gekomen is.
    'Alleen als ze Christopher als tweede naam hebben,' lach ik onschuldig.
    'En ik ben niet 100% Nederlands hoor. Mijn vader is Australisch Nederlands en mijn moeder Engels Frans,' zeg ik waarna ik me vlak naast hem in het water laat vallen.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    [Datxis geen Google vertLing. Dit is Google vertaling: Hispano o no? Que puedo hacerlo un poco. Yo soy dos talig planteado]


    I'm finally back, Finally after a Year break

    May Violet Grey
    Ik kon geen Frans. Alleen mijn naam en leeftijd. Was hij Spaans verleerd? Wat een slimmerd. 'Ik kan Engels Spaans Italiaans. Een beetje Grieks en duits.' Zeg ik grinnikend. 'Maar nu is het vakantie. Heb je zin om te zwemmen?' Vraag ik nieuwschierig aan hem. Het viel me namelijk opeens weer op dat ik alleen een bikini droeg.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Simon Elijah Blake

    Ze ratelde een beetje door waar ik eventjes moest lachen. 'Dat zijn veel talen en natuurlijk heb ik zin in zwemmen,' zei ik met een lachje en haalde toen mijn koffers even omhoog. 'Ik heb alleen nog wel een kamer nodig om deze te dumpen en om mijzelf om te kleden,' zei ik met een lach. 'Waar zijn de kamers?'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    May Violet Grey
    'Ik heb alleen nog wel een kamer nodig om deze te dumpen en om mijzelf om te kleden, Waar zijn de kamers?' Zei hij met een lach. 'Ik laat het je wel zien.' Zeg ik behulpzaam. Ik loop voor hem uit naar de 1e verdieping en open een deur van een kamer die nog leeg is. 'Is deze goed genoeg?' Zeg ik plagend. 'Zie ik je dan zo bij het zwembad? Dan kan jij omkleden.' Zeg ik met een speelse glimlach. Ik loop de trap weer af en ga met mijn cola weer naar de bedjes. Het meisje Evelyn en Josh zaten in het water en gelijk hadden ze. Ik hield mijn topje aan de bovenkant vast en dook het water in. Anders zou hij uitvliegen of verschuiven en daar had ik geen zin in.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Simon Elijah Blake

    Ze leidde mij naar een kamer. Een lege. Ze praatte op een plagende toon en liet mij alleen achter, zodat ik mijzelf kon omkleden. Ik sloot de deur achter haar dicht. Mijn koffers had ik op bed gelegd. Ik begon mijzelf uit te kleden en trok daarna de koffers open. Al gauw had ik mijn zwembroek gevonden en trok die aan. Ik keek eventjes omlaag en glimlachte om mijn tattoo. Ik vond hem geweldig. Ik liep mijn kamer uit en ging vervolgens naar beneden naar het zwembad. Het was wel eventjes zoeken, maar naar een tijdje had ik hem gevonden.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    May Violet Grey
    Ik zwom even een paar baantjes tot Simon naar buiten liep. Die zwembroek stond hem leuk net als zijn tatoeage. Ik zwom even snel naar de kant en leunde op de kant. 'Ziet er goed uit. Kom je er ook in?' Zeg ik grijnzend. Bijhad mooie spieren dat kon ik gewoon niet ontkennen en die zwembroek stond hem gewoon leuk.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Joshua Christopher maxwell
    "Alleen als ze christopher als tweede naaam hebben, ik ben ook niet helemaal nederlands hoor mijn moeder is australisch nederlands en mijn vader is engels frans" zegt ze. "Mijn ouders komen gewoon uit the bronx" zeg ik droogjes als ze naast me in het water terecht komt.


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Evelyn Farah Winter
    'Mijn ouders komen gewoon uit the Bronx.' zegt hij droogjes.
    Ik haal mijn schouders op. 'Daar is toch helemaal niks mis mee? Volgens mij komt de vader van een vriendin van mij daar ook vandaan'.
    Zelf ben ik nog nooit naar New York geweest maar ik ben wel van plan om dat nog te doen.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Jerrilyn Milexi Rodriguez

    Je hoort mijn accent lichtjes door mijn woorden heen en ik glimlach, 'Dat is erg lief van je, enne..ik ben zo slim geweest om mijn bikini onder dit outfitje aan te trekken,' zeg ik dan met een knipoog als ik mijn zonnebril afzet.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Joshua Christopher Maxwell
    "New york is geweldig" zeg ik. "Ik ga er elk jaar heen met kerst, naar familie. Het is echt geweldig" zeg ik. "Je moet er zeker een keer heen gaan. Wil je best een rondleiding daar geven hoor" ik grijns eventjes. "Mocht je dat nodig hebben"


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Simon Elijah Blake

    'Ziet er goed uit. Kom je er ook in?' vroeg iemand. Ik keek naar waar het geluid vandaan kwam en zag May op de rand leunen. Ze zag er leuk uit. Ik knikte en glimlachte vriendelijk naar haar. Ik liep naar haar en dook vlak achter haar het water in.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    May Violet Grey
    Hij springt achter mij het water in. Ik grinnik en zwem naar hem toe. Zijn haar valt leuk voor zijn gezicht omdat het nat is en ik laat me even onder water gaan. Het water was vrij warm vergeleken bij ons. 'Hoe vind jij het tot nu toe?' Vraag ik nieuwschierig.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Simon Elijah Blake

    Eventjes bleef ik onderwater en ik zag vaag een gestalte mijn kant op zwemmen. Ik lachte eventjes en we kwamen samen weer omhoog. 'Hoe vind jij het tot nu toe?' vroeg ze met een nieuwsgierig stemmetje. Ik keek haar eventjes bedenkelijk aan. Zo veel had ik namelijk nog niet gezien. 'Leuk, het uitzicht bevalt me,' zei ik met een lachje. Ik keek om mij heen zodat het laatste stukje niet gelijk op haar slaat. Al was zij als uitzicht ook niet mis.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you