• Het is weer tijd voor de Honger Spelen!
    Ook dit jaar lijkt het weer normaal, maar de arena is niet wat het lijkt..
    Het zit vol met vallen..
    Valluiken, takken die zomaar verdwijnen en ga zo maar door!
    Kan jij dit winnen?




    De arena:

    1. Een grote zandvlakte, met in het midden de hoorn.
    Dit is de enige hete plek in de arena, de temperatuur is hier 37 graden.

    2. Ongeveer de helft van de arena bestaat uit rotsen, hierin zitten ook grotten. Maar kijk uit. Er vallen stenen, en er zijn verborgen valluiken.

    3. Een hoge berg met op de top een meer. Uit dit meer stromen allemaal kleine riviertjes. Door het rotsengebied of de jungle naar het grote meer. Het meer op de top is koud water.

    4. De jungle, een groot gebed vol planten en bomen. Het is niet even makkelijk als het lijkt om je te kunnen verschuilen. Als je klimt kan je vallen door takken die verdwijnen. Het zit hier ook vol met dieren. Zoals trackerjackers en Jabberjays. Er zijn hele kleine meertjes, en sommigen zijn giftig. Je krijgt waanbeelden en sterft uiteindelijk door de vergiftiging.

    5. Een groot meer, helemaal achterin de jungle. Er is niks om je bij te verschuilen, het is helemaal openbaar. Dit is warm water.

    District 1:
    m/v

    District 2:
    m/v

    District 3:
    m/v

    District 4:
    g/v

    District 5:
    m/v

    District 6:
    m/v

    District 7:
    m/v

    District 8:
    m/v

    District 9:
    m/v

    District 10:
    m/v

    District 11:
    m/v

    District 12:
    m/v

    Story
    Inschrijven kan altijd!

    Regels:
    •Langer dan 4 dagen niet actief = dood
    •Max. 2 tributen. Maar één moet er da snel sterven
    •Dood of verwond alleen met toestemming
    •Je krijgt niet de hele tijd parachuutjes
    •Als je nooit gewond raakt sturen de spelmakers wat op je af
    •OOC met haakjes!

    [ bericht aangepast op 3 juni 2012 - 14:24 ]


    El Diablo.

    Damon

    'Vintain' zegt hij, en ik kijk naar Jillana.
    'Ik denk het' mompel ik droogjes.


    El Diablo.

    Vintain
    Ik heb een beetje in stilte toegekeken hoe het meisje uit 9 en daarna het meisje uit 4 zich bij ons bondgenootschap voegden. Natuurlijk had Damon mijn mening niet nodig, maar ik vroeg me af waarom hij iemand uit 9 bij ons bondgenootschap wilde. Het beroepsmeisje kon ik begrijpen. Maar hey, het was ook vreemd dat hij mij erbij had ggelaten. Waarschijnlijk zocht hij gewoon mensen met specialiteiten. Ik weet nog steeds niet of ik het helemaal vertrouw, maar goed, dat heb ik ook met Damon. 'Vintain,' zeg ik als ze mijn naam vraagt. Voorzichtig neem ik haar in me op, op het eerste gezicht ziet ze er niet heel gevaarlijk uit. Mooi, ja, maar niet alsof ze elk moment je nek kan omdraaien. 'En wat is jouw naam?' vraag ik na een stilte aan het meisje uit 4 en het meisje uit 9, die er trouwens wel iets ruiger uitziet.


    I can't define who I am.

    [ Sorry, was een lange reactie aan het typen haha ]


    I can't define who I am.

    Catlyn Grayne

    Ik bestudeer mijn armwond met het mes erin. Hij zit er diep in en de kans is dus groot dat er een slagaderlijke bloeding kan ontstaan, wanneer ik hem eruit trek.
    'Noem mij maar gewoon Cat,' zeg ik tegen Vintain. 'Heeft iemand hier ergens naald en draad of zo?' vraag ik vervolgens, terwijl ik om mij heen kijk.


    Happy Birthday my Potter!

    Jillana

    'Jillana' antwoord ik kortaf.
    Ik pak de werpmesjes, en speel er een beetje mee.
    Moet wat te doen hebben.
    ALs er om naald en draad word gevraagd rommel ik in mijn tas, en heb het te pakken. Ik geef de naald en draad. 'Asje' zeg ik.

    [ bericht aangepast op 3 juni 2012 - 19:06 ]


    El Diablo.

    Catlyn Grayne

    'Thanks,' mompel ik tegen Jillana, 'Als het mes eruit is, mag jij hem hebben.' Ik glimlach kort en trek dan het mes eruit. Ik bijt op mijn lip om niet te gillen. Flink wat bloed gutst uit mijn arm, maar als ik het zo zie, valt het mee. Ik druk wat verband tegen de wond, om wat meer zicht te krijgen. Ik merk dat een flinke rij hechtingen genoeg moet zijn. Ik spoel de wond schoon met wat water en zet dan de naald in mijn arm. Als ik nog harder op mijn lip bijt, kan ik het bloed in mijn mond proeven. Lang leven de hongerspelen!


    Happy Birthday my Potter!

    Carmen Violet Grey
    Ze was goed met messen en ik was vrij blij dat ze me als Alliance wou. Ik kijk weer naar de vijanden bij de hoorn. 'We moeten ze daar weg zien te krijgen. Tenzei je niet meer messen wilt. Ik wil namelijk wel meer speerpunten en pijlen.' Zeg ik grijnzend. Ik laat mijn pijlpunten zien. Die kon je op de drietand draaien. Ik kon ze ook in mijn mouw stoppen en als mijn lieve mentor me een katapult kon sturen kon ik ze afvuren vanaf mijn hand door een soepele beweging. 'Enig idee?' Vraag ik aan Freya.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    || Vintain ||
    Er hangt voor mijn gevoel een beetje een ongemakkelijke sfeer. Cat en Jillana, denk ik. Als ik deze meiden was tegengekomen in mijn eigen district had ik het wel geweten. Ik kan een grijns niet tegenhouden. Stop Vintain, aan dat soort dingen moet je echt niet denken op zo'n moment.
    Ik kijk naar de wond op Cat's arm, waar het mes nog in zit. Het ziet er komisch uit en doet me denken aan zo'n nepwond van de carnaval met een plastic mes erin.


    I can't define who I am.

    Jillana

    Ik knik, en kijk rond.
    'Moeten we niet naar een meer ofzo, anders hebben we straks geen water meer en het is hier bloedheet' zucht ik.


    El Diablo.

    || Vintain ||
    "Lijkt me een goed idee,' zeg ik en hijs mijn rugzak op mijn schouder.


    I can't define who I am.

    Catlyn Grayne

    'Ik was ook eigenlijk op weg naar de berg. In de jungle zijn meertjes waar duidelijk iets mis mee is en vanaf de berg stromen rivieren naar het grote meer achterin. Dat is wel gewoon schoon water, dus het water in die rivieren moet ook wel schoon zijn. Plus dat je vanaf de berg overzicht hebt.' Ik ben klaar met hechten en bind een verband om mijn arm. Dan sta ik op en zwaai met het mes. 'Wilde je er ook eentje in je arm?' vraag ik Vintain, 'Je lijkt het heel amusant te vinden.'


    Happy Birthday my Potter!

    Jillana

    Ik grinnik kort, en hijs mijn rugzak op mijn rug.
    'Let's go' grijns ik, en hou een paar messen in mijn hand.
    Voor het geval dat..


    El Diablo.

    || Vintain ||
    'Het deed me even ergens aan denken,' mompel ik betrapt waarna ik heel onschuldig naar Cat lach.
    'Nou, laten we dan maar naar de berg gaan. Ik heb nog niet echt tijd gehad om uitgebreid op de omgeving te letten, dus laten we jou maar vertrouwen.'

    [ bericht aangepast op 3 juni 2012 - 19:28 ]


    I can't define who I am.

    Catlyn Grayne

    Wat fijn, ze luisteren. Ik overhandig het mes schoongeveegd en wel aan Jillana en loop met de blaaspijp in mijn hand richting de berg. Ik blijf om mij heen kijken, maar voel mij wel veilig. Dat is het handige van bondgenoten: je hebt meer dan twee ogen die uit kunnen kijken.


    Happy Birthday my Potter!

    Freya Rose Jones

    'We moeten ze daar weg zien te krijgen. Tenzij je niet meer messen wilt. Ik wil namelijk wel meer speerpunten en pijlen.' zei Carmen, wijzend op de tributen bij de Hoorn.
    'Enig idee?' ik keek peinzend voor me uit en knik dan.
    'We kunnen een vuurtje maken om ze zo te lokken?'
    Maar dan maken de tributen zich klaar om te vertrekken, zonder dat wij iets gedaan hebben.
    'Zo kan het natuurlijk ook.' grijns ik naar haar.

    [ bericht aangepast op 3 juni 2012 - 19:37 ]


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien