• Het is weer tijd voor de Honger Spelen!
    Ook dit jaar lijkt het weer normaal, maar de arena is niet wat het lijkt..
    Het zit vol met vallen..
    Valluiken, takken die zomaar verdwijnen en ga zo maar door!
    Kan jij dit winnen?




    De arena:

    1. Een grote zandvlakte, met in het midden de hoorn.
    Dit is de enige hete plek in de arena, de temperatuur is hier 37 graden.

    2. Ongeveer de helft van de arena bestaat uit rotsen, hierin zitten ook grotten. Maar kijk uit. Er vallen stenen, en er zijn verborgen valluiken.

    3. Een hoge berg met op de top een meer. Uit dit meer stromen allemaal kleine riviertjes. Door het rotsengebied of de jungle naar het grote meer. Het meer op de top is koud water.

    4. De jungle, een groot gebed vol planten en bomen. Het is niet even makkelijk als het lijkt om je te kunnen verschuilen. Als je klimt kan je vallen door takken die verdwijnen. Het zit hier ook vol met dieren. Zoals trackerjackers en Jabberjays. Er zijn hele kleine meertjes, en sommigen zijn giftig. Je krijgt waanbeelden en sterft uiteindelijk door de vergiftiging.

    5. Een groot meer, helemaal achterin de jungle. Er is niks om je bij te verschuilen, het is helemaal openbaar. Dit is warm water.

    District 1:
    m/v

    District 2:
    m/v

    District 3:
    m/v

    District 4:
    g/v

    District 5:
    m/v

    District 6:
    m/v

    District 7:
    m/v

    District 8:
    m/v

    District 9:
    m/v

    District 10:
    m/v

    District 11:
    m/v

    District 12:
    m/v

    Story
    Inschrijven kan altijd!

    Regels:
    •Langer dan 4 dagen niet actief = dood
    •Max. 2 tributen. Maar één moet er da snel sterven
    •Dood of verwond alleen met toestemming
    •Je krijgt niet de hele tijd parachuutjes
    •Als je nooit gewond raakt sturen de spelmakers wat op je af
    •OOC met haakjes!

    [ bericht aangepast op 3 juni 2012 - 14:24 ]


    El Diablo.

    (Gaat Jillana ons aanvallen?)


    Happy Birthday my Potter!

    [Neej]


    El Diablo.

    Catlyn Grayne

    Ik gris mijn nog geladen blaaspijp uit mijn tas en richt hem op haar. 'Wat wil je?' vraag ik. Ze komt uit district 4 en zou dus een beroeps moeten zijn. Ik gebaar naar Damon en de jongen uit 3 dat ze moeten checken of er andere tributen in de buurt zijn.


    Happy Birthday my Potter!

    Jillana

    'Chill' zeg ik, en klim rustig naar beneden.
    'Vragen of er nog plek is in jullie bondgenootschap' zeg ik.


    El Diablo.

    Carmen Violet Grey
    Ik loop richting de zandvlakte als ik al mensen bijdehand hoorn zie duik in in het gras. Mijn pijl en boog hou ik strak, maar ik schiet nog niet. Plots zie ik een meisje ook in het gras zitten. Ik had een bondgenoot nodig dus waarom niet. Ik tijger naar haar toe en kijk haar aan. 'Wat heb ik gemist. Carmen By THE way. District 1' Stel ik me snel vol.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Catlyn Grayne

    Ik laat mijn wapen zakken en ga op de grond zitten. 'Dus jij hoort ook niet bij de beroepstroep? Wie dan wel?' Sinds wanneer zijn die tributen niet meer voorspelbaar. Ze hebben een raar pakket bij elkaar in een arena gestopt. Dat is wel duidelijk.


    Happy Birthday my Potter!

    Jillana

    Ik haal mijn schouders op.
    'Zover ik weet is er geen beroepspack maarja' mompel ik.


    El Diablo.

    [Carmen praat btw tegen Freya]


    I'm finally back, Finally after a Year break

    (Je weet dat Frodo offline is en Freya dus niet terug zal praten, toch?)


    Happy Birthday my Potter!

    Freya Rose Jones

    'Wat heb ik gemist. Carmen By THE way. District 1' hoor ik ineens achter me. Geschrokken draai ik me om, met mijn mes in de aanslag. Het is een vrouwelijke tribuut, die nog geen meter van me vandaan zit. Aarzelend begin ik te praten.
    '3 tributen hebben een bondgenootschap nu en waarschijnlijk komt er nog een vierde bij. Mijn naam is Freya.'
    Terwijl ik praat hou ik nog steeds mijn mes haar kant op. Eén verdachte beweging en ze is er geweest.


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Carmen violet Grey
    '3 tributen hebben een bondgenootschap nu en waarschijnlijk komt er nog een vierde bij. Mijn naam is Freya.' Zegt ze aarzelend. Haar mes zat naar mij gericht. Ik kijk ernaar. 'Rustig ik doe je niets. Als je wilt kunnen een we een Alliance sluiten.' Stel ik voor als in het mes een beetje wegduw.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Freya Rose Jones

    Het meisje -Carmen geloof ik- liet haar ogen over het uitstekende mes glijden. Voorzichtig duwt ze het wat weg.
    'Rustig ik doe je niets. Als je wilt kunnen een we een Alliance sluiten.' ik knik voorzichtig. Waarschijnlijk zou dat het slimste zijn ja.
    'Misschien,' zei ik op een onverschillige toon. Ik ging niet laten merken hoe graag ik dit wilde.
    'Waar ben je goed in?'


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Carmen Violet Grey
    'Waar ben je goed in?' vroeg ze onverschillig. Oké. Tuurlijk... Ik kijk haar even aan. 'Ik kan goed overweg met mijn drietand en pijl en boog. Ik kan ook goed klimmen en zwemmen. Ook kan ik als een van de eerste van de beroeps overleven zonder de hoorn.' Zg ik vriendelijk. 'Sn jij?' vraag ik terug.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Catlyn Grayne

    Jillana vroeg of er plek in ons bondgenootschap was... waren Damon ik en de jongen uit 3 dan bondgenoten? Ik besef dat ik de naam van de jongen uit drie nog niet eens weet.
    'Wat is jouw naam eigenlijk?' vraag ik hem.


    Happy Birthday my Potter!

    Freya Rose Jones

    Ze vertelt me haar talenten en ik moet toegeven; even ben ik blij dat ze met mij een bondgenootschap wil.
    'En jij?' vraagt ze vriendelijk. Ik haal mijn schouders op, draai me om en werp mijn mes naar een konijn. Het landt precies tussen zijn ogen.
    'Ik kan over weg met messen.' grijn is.


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien