• RPG - THE PERFECT SUMMER.
    17 jongeren, 8 jongens en 9 meisjes, gaan met elkaar op vakantie. Ze hebben zich allemaal ingeschreven voor een soort project waarbij jongeren die elkaar niet kennen met elkaar op vakantie gaan. Uit alle inschrijvingen zijn zij uitgekozen, en nu is het tijd voor de vakantie. Met de hele groep gaan ze naar Spanje. Ze gaan met de bus naar een simpele, saaie, oude camping, en eigenlijk hadden ze er wel wat meer van verwacht. Maar wat doe je als het ergens eigenlijk helemaal niet leuk is? Dan moet je toch proberen er het beste van te maken. En dat doen ze. Tijdens de vakantie ontstaan vriendschappen, liefdes, maar ook ruzies. Wat vreselijk leek te worden, wordt de perfecte zomer.


    JONGENS:
    - Jasper Ryan Modttes - MyMisery
    - Lars Ash Raico Stefan Lonage (L.A.R.S Lonage) - MyMisery
    - Finn Marlon Elwood - Macadamia
    - Justin Jordan - BIEBERCREW
    - Mike Roberto Harrison - Blanche
    - Brad Josh Bloogerad - LuvMustache
    - Orlando Alex Jhonson - TheRumIsGone
    - Austin Andrew Foxman - LEADERLOUIS



    MEISJES:
    - Jane Sofia Liverson - xMockingJayy
    - Angel Quisha Lovely - Rahjesh
    - Ayame Hisano -Dragneel
    - Jacky May White - jaimyhoi
    - Felicia Jamesson - xIbiMalik
    - Emma Hydering - Pronks
    - Allison Gilette - xEPONINEx
    - Megan Felicity Hope Cambrue - LEADERLOUIS
    - Gereserveerd door iZiall






    ~ Start wanneer alle 16 rollen ingevuld zijn.
    ~ De jongeren kunnen van de camping af, maar het liefst niet te vaak.
    ~ 16+ mag.
    ~ OOC tussen ( ), [ ] of { }.
    ~ Reserveringen blijven 24 uur staan.
    ~ Meerdere rollen invullen mag.






    Omgeving e.d.:
    Stadje.
    Strand (bereikbaar vanaf camping).
    Haven.
    Club.

    Updates komen later.


    *RPG rechten zijn van: @BIEBERCREW

    [ bericht aangepast op 2 juni 2012 - 17:03 ]


    We've lived in the shadows for far too long.

    Felicia

    Een dikke Nutellavlek bleef achter op mijn wang en ik stuurde snel de foto door naar mama met de tekst. 'Hier is hij dan. x Felies
    Ik vergrendelde mijn mobiel en zag in het scherm dat er een mooie Nutella afdruk in de vorm van Austin's lippen zat. 'Hoe charmant!' zei ik lachend. 'Kijk uit of ik doe hetzelfde als gister met het ijsje.' zei ik daarna uitdagend en ik beet speels op mijn lip.


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    [Fuck you guys xd, nu moet ik echt freaking veel terug lezen. Tenzij iemand zo lief is om mij een samenvatting te geven. Wauw, normaal ben ik altijd degene die iemand anders een samenvatting geeft. Zou iemand dat voor mij willen doen? :D]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Nou, Austin en Felicia zijn net naar de supermarkt geweest om ontbijt te halen en zitten nu in de tent te 'picknicken' en Lars en Megan zijn in de pizzabar 'ontbijten'. Jane doet ochtendgymnastiek en Finn snurkt. Zoiets haha]


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    Austin

    Ik greep dramatisch mijn pot Nutella vast. "Niet de Nutella ! Ik smeek het je" zei ik op een jammerende, dramatische manier. Ik begon te lachen door de vlek op haar wang. "Serieus, ik ben geniaal gewoon !".

    Lars:

    "Ja, pizza voor ontbijd." Ik kinkte en schudde mijn hoofd tegelijk. "Dat is zo goed." Ik ging zitten en sloeg mijn benen over elkaar. "Ik ben ook heel blij met jou als vriendin." Ik zucht even. "Weet je, ik schrok me gister dood toen je begon te zingen." Ze keek me beledigt aan, maar ik ging snel verder. "Ik had niet gedacht dat je zo goed was." Legde ik uit.


    We've lived in the shadows for far too long.

    Felicia

    'Het plakt.' zeurde ik en ik begon er als een gek met mijn hand overheen te wrijven maar het was al zo goed als opgedroogd dus ik kreeg het er niet meer af. 'Mijn eerste tatoeage, een Nutella vlek in de vorm van Austin's lippen, hoe romantisch.' zei ik vrolijk en ik lachtte. Ineens begon mijn mobiel te trillen onder mijn kont, nee ik zat niet op mijn mobiel, hij lag onder mijn luchtbed. Ik pakte het eronderuit en keek naar de melding. 'Mama.' zei ik en ik opende het berichtje.


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    xIbiMalik schreef:
    [Nou, Austin en Felicia zijn net naar de supermarkt geweest om ontbijt te halen en zitten nu in de tent te 'picknicken' en Lars en Megan zijn in de pizzabar 'ontbijten'. Jane doet ochtendgymnastiek en Finn snurkt. Zoiets haha]


    [Thankyouuuu ^^ ik ga even op zoek IN HET VORIGE topic naar Jasperos reactie xD aangezien ik daar op moet reageren xd, ze kunnen in iedergeval niet van ons zeggen dat we niet actief aan het topic meedoen hahahha]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [WHATTEFACK XD SAAAVVV, JASPER HEEFT GEEN REACTIE MEER GEGEVEN OP JACKY XD, ik heb al die 8 pagina's afgezocht, niets xD en in mijn stukje gingen ze nog niet slapen hoor xD]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    (Waar waren we dan??????????????//) Ik kan het me niet herinneren...:( Faaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaal xD)


    We've lived in the shadows for far too long.

    [Dat weet ik dan weer wel. Jacky en Jasper gingen naar de tent, Jasper zei weer eens iets liefs in het Spaans. Jacky zei, als je nog 1 keer iets Spaans zegt krijg je de kussendood. Dat deed hij. Toen zei hij; ik heb nog niet genoeg. Nog meer kusjes. En toen als laatste deed Jacky; en ze zoende hem lang en intens.

    wootwoott, dus jij moet ;p maar je kunt er gewoon een einde aan brijen. En dan ook gewoon gelijk de volgende ochtend/middag eronder zetten aangezien volgens mij Austin al ergens op pagina 3 of 4 smiddags wakker werd xD]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Megan

    "Godzijdank" zei ik opgelucht, "Anders had ik mezelf wel serieus belachlijke gemaakt" glimlachte ik. Ik dacht even terug aan de avond en begon toen echt luid te lachen. "M-misschien is het d-daarom dat die gast is w-weggelopen" girde ik vrolijk.

    Austin

    Ik begon te lachen en boog voorover. "Nou toon het dan" zeurde ik. Het was altijd leuk reacties van toekomstige schoonmoeders te weten. Die van Abbigail was zoiets als: Holy shit, Abbi wat heb jij een goede smaak ! En toen ik het uitmaakte had ze blijkbaar gezegd, Maar waarom ? Hij is zo knap en stoer. Toen had Abbi dus geantwoord dat ze zelf maar met me moest daten. Thank God dat dat niet is gebeurd.

    Felicia

    Ik draaide mijn mobiel en liet het lezen.
    Jullie zien er schattig uit samen en ik ben blij om je weer gelukkig te zien na een lange tijd! Nog veel plezier en ik wil hem snel ontmoeten. Dikke kus mama
    Mijn adem stopte toen ik las wat ze had gezegd over heel het gedoe van eerst. Nu wou Austin het vast en zeker weten. Ik staarde even naar mijn mobiel en beet op mijn lip. Kon ik hem genoeg vertrouwen om het te vertellen als hij er naar vroeg?


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    Lars:

    Ik keek om me heen, iedereen staarde ons aan. "Waarom, omdat je te goed zong?" Vroeg ik verward en stak mijn handen in de lucht. "Schat, ik heb nog nooit zo iets gehoord.'

    Jasper:

    Ik lachte naar der. "We moeten gaan slapen." Fluisterde ik en ging langzaam achter overliggen. Jacky lag hal op me en ik moest zeggen: Het lag heerlijk.

    De volgende morgen werd ik rond 1 uur 's middags wakker en keek even naast me. Daar lag ze hoor. "Jacky wakker worden." Fluisterde ik in haar oor.

    [ bericht aangepast op 3 juni 2012 - 1:07 ]


    We've lived in the shadows for far too long.

    Austin

    Ik sloeg eventjes het eerste stukje over, "Dat wordt vast een awkward gesprek" lachte ik. Ik beet eventjes op mijn lip, maar besloot er nog niet naar te vragen. Ik kende haar eigenlijk nog maar een paar dagen, 4 ofzo, dus ik dacht niet dat ze direct haar ziel zou bloot leggen voor me.

    Megan

    "Juist daarom" lachte ik, "Eerst ik, dan hij, hij werd vast bang omdat hij verwachtte dat hij daarna zou moeten gaan dus liep weg, NIEMAND KAN ONS OVERTREFFEN !". De ober kwam bij ons staan. Vlug nam ik de kaart en keek ik naar verschillende pizza's. Uiteindelijk nam ik maar tonijn zonder uitjes. Vuile dingen waren het. Ik keek Lars eventjes aan, "Zeg jij dat ik een pizza Tonijn wil en een cola ?" vroeg ik liefjes.