• RPG - THE PERFECT SUMMER.
    17 jongeren, 8 jongens en 9 meisjes, gaan met elkaar op vakantie. Ze hebben zich allemaal ingeschreven voor een soort project waarbij jongeren die elkaar niet kennen met elkaar op vakantie gaan. Uit alle inschrijvingen zijn zij uitgekozen, en nu is het tijd voor de vakantie. Met de hele groep gaan ze naar Spanje. Ze gaan met de bus naar een simpele, saaie, oude camping, en eigenlijk hadden ze er wel wat meer van verwacht. Maar wat doe je als het ergens eigenlijk helemaal niet leuk is? Dan moet je toch proberen er het beste van te maken. En dat doen ze. Tijdens de vakantie ontstaan vriendschappen, liefdes, maar ook ruzies. Wat vreselijk leek te worden, wordt de perfecte zomer.


    JONGENS:
    - Jasper Ryan Modttes - MyMisery
    - Lars Ash Raico Stefan Lonage (L.A.R.S Lonage) - MyMisery
    - Finn Marlon Elwood - Macadamia
    - Justin Jordan - BIEBERCREW
    - Mike Roberto Harrison - Blanche
    - Brad Josh Bloogerad - LuvMustache
    - Orlando Alex Jhonson - TheRumIsGone
    - Austin Andrew Foxman - LEADERLOUIS



    MEISJES:
    - Jane Sofia Liverson - xMockingJayy
    - Angel Quisha Lovely - Rahjesh
    - Ayame Hisano -Dragneel
    - Jacky May White - jaimyhoi
    - Felicia Jamesson - xIbiMalik
    - Emma Hydering - Pronks
    - Allison Gilette - xEPONINEx
    - Megan Felicity Hope Cambrue - LEADERLOUIS
    - Gereserveerd door iZiall






    ~ Start wanneer alle 16 rollen ingevuld zijn.
    ~ De jongeren kunnen van de camping af, maar het liefst niet te vaak.
    ~ 16+ mag.
    ~ OOC tussen ( ), [ ] of { }.
    ~ Reserveringen blijven 24 uur staan.
    ~ Meerdere rollen invullen mag.






    Omgeving e.d.:
    Stadje.
    Strand (bereikbaar vanaf camping).
    Haven.
    Club.

    Updates komen later.


    *RPG rechten zijn van: @BIEBERCREW

    [ bericht aangepast op 2 juni 2012 - 17:03 ]


    We've lived in the shadows for far too long.

    Felicia

    Hij kroop de tent weer in en ik zag hem zijn iPhone pakken en eventjes raar kijken. 'Wat is er?' vroeg ik nieuwsgierig. 'Als je niet wilt hoef je het niet te zeggen hoor.' zei ik er snel achteraan.


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    Jacky
    Ik zat er voor mijn gevoel al een tijd, maar ik wist dat het nog niet zo lang was. Hoogstens 2 minuten ofzo. Toen hoorde ik vanaf ver geroep, wat heel zachtjes klonk:
    'Jacky, Jacky waar ben je!' en het was Jasper. Hij was nog erg ver weg, en ik was laf. Als ik heel goed tuurde door de bladeren kon ik Jasper wanhopig zien staan. Maar ik kon het niet. Ik kon het niet aan om naar beneden te klimmen, en naar hem toe te lopen. Ik was en ben laf. En een ongelooflijke sukkel. Mam, wat maak ik toch een puinhoop van mijn leven hè. zei ik richting het bladerden boven mij. Jane heeft niets fouts gedaan. En Jasper is naar mij op zoek. En het enige wat ik kan is hier een beetje zitten kniezen. Wat een lafaard ben ik ook. Ik miste mama, en ik zie weer voor me hoe ze stierf. En het leek ineens alsof ze zei Lieve Jacky toch, dat ik niet meer naast je kan staan in levende lijven, betekent niet dat ik er niet ben naast je
    En je bent niet laf, mooie dochter van me. En je maakt al helemaal geen puinhoop van je leven. Ik ben trots op je, zoals je bent. Ik hou van je, lieverd.
    ik twijfelde een moment of ik gek was geworden of dat het mijn verbeelding was. Of dat ze het echt zei. Ik hou ook van jou mama, ik ook van jou. Ik ging nog niet naar beneden, daar zouden vragen gesteld worden, en ik stopte dan altijd het liefst mijn vingers in mijn oren. Dus ik bleef zitten, laf als ik was.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Ik ga ook zo eten, ben later wel weer terug. Adios Amigo's]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Felicia

    Mijn gezicht draaide haar kant weer op. Elke keer ik haar zag was het alsof het nieuw voor me was. Dat ik elke keer weer overdonderd werd door haar. "Josh heeft zijn grote mond weer niet kunnen houden" zei ik glimlachend.

    Felicia

    Hij draaide zijn gezicht naar me toe en glimlachtte. 'Josh heeft zijn grote mond weer eens niet kunnen houden'. Josh? Oh ja, dat was die vriend die die foto's wilde. 'Wat heeft hij gedaan dan?' vroeg ik toen ik naar hem toe kroop en naast hem ging zitten.


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    Austin

    "Toen ik maar 2 foto's stuurde" begon ik terwijl ik ook recht ging zitten, "Had hij al door dat ik een vriendin had, hij kent me langer dan vandaag" lachte ik, "Maar nu heeft hij zijn mond voorbij gepraat en weet heel Fb dat ik een nieuwe vriendin heb". Ik keek naar mijn gsm en zuchtte, "Abbigail is razend en staat op het punt je te komen vermoorden, en toen heb ik gezegd dat het waar is en dat ze er maar mee moeten leren leven".

    [Eten]

    Felicia

    Hij legde wat uit over dat Josh het op Facebook had gezegd en dat nu iedereen wist dat hij een vriendin had. Ene Abbigail wilde me vermoorden en volgens hem moest ze er maar mee leren leven.
    Ik glimlachtte. 'Oh oke. Wanneer was je dan van plan om het te vertellen?' vroeg ik zachtjes. Ik besloot maar niet door te vragen over die Abbigail, was vast een ex van hem die nog niet over hem heen was ofzo.
    Ik hield niet zo van concurrentie om een jongen eigenlijk, maar als dat was wat ze wilde, dan kan ze het krijgen.


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    Austin

    Ik keek haar met een mysterieuze twinkeling in mijn chocoladebruine ogen aan. De ontblote Austin-lach kwam op mijn gezicht. "Als ik een goede foto zou hebben van jou en mij" zei ik lachend.

    Felicia

    Hij keek me mysterieus aan en lachtte. 'Als ik een goede foto zou hebben van jou en mij.' zei hij.
    'Dat kan geregeld worden.' zei ik zachtjes. Ik wilde iets anders vragen en ik opende mijn mond op het te doen maar uiteindelijk bedacht ik me en vroeg ik het maar niet. Toch bleef ik ermee zitten en flapte het er in 1 keer uit. 'Maar, zijn we nu echt officieel samen dan?' zei ik aarzelend en ik beet op mijn lip.
    Ik was zenuwachtig voor het antwoord, ik wilde zo graag dat hij ja zou zeggen en dat ik het uit kon schreeuwen van geluk, maar ook al zou hij nee zeggen, dan zou ik er nog voor vechten want ik hield echt van hem..


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    Jasper:

    Ik voelde de tranen opkomen. Wacht ik huilde nooit. Nee, dit kon niet, ik huil niet. "Jacky alsjeblieft." Schreeuw ik door het bos. "Waar ben je?" Nu stond ik echt op het punt van huilen. De laatste keer dat ik huilde was toen Mary dood ging. En dat was ook de enige keer geweest dat ik had gehuild. "Laar er alsjeblieft niks mis zijn." Mompelde ik en keek om me heen. "Jacky, kom nou." Mijn stem werd steeds zachter.


    We've lived in the shadows for far too long.

    Austin

    Verbaasd keek ik op, "Was dat nog niet zo dan ?". Ik beet op mijn lip, "Was ik toch te vroeg met mijn status te veranderen". Ik knipte even met mijn vingers en zuchtte, "Goed dan is het vanaf nu".

    Felicia

    Ik lachte en drukte snel een kusje op zijn wang. 'Dus, gaan we nog die foto maken of niet?' zei ik grijnzend.
    'Oh wacht even.' zei ik toen ineens en ik pakte mijn mobiel van onder mijn kussen. Ik startte Facebook op en veranderde mijn status van Vrijgezel naar In een relatie met Austin Foxman.
    'Kijk' zei ik trots en ik liet het zien aan hem.


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    Jane
    In mijn tas zocht ik naar alcohol, het maakte niet uit wat, als het maar iets zou zijn. Ik moest toch iets te doen hebben als ik me de hele dag loop te vervelen en dorst krijg. Ik zou ook geen idee hebben hoe ik het met mijn Spaanse kwaliteiten voor elkaar moest krijgen om een fles cola te regelen in de supermarkt. Nadat al mijn kleren door de tent liggen vind ik een fles. Zonder glas drink ik er een paar slokken uit, het moet wel sterk spul zijn anders zou ik me niet gelijk zo licht in mijn hoofd voelen. Ik neem nog een slok en ga weer verder met het meezingen van liedjes.


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    Austin

    "Nu worden ze vast zo snel jaloers" zei ik waarna ik mijn kin een stukje in de lucht stak om het diva-effect te versterken. Ik begon te lachen en haalde mijn schouders op, "Alsins, dat zijn de reacties die ik krijg als ze research hebben gedaan naar jou".

    Felicia

    'Ja, iedereen word nu vast heel jaloers op mij dat ik zo'n knappe jongen heb!' lachtte ik. 'En research naar mij? Wauw, dan zijn ze wel heel nieuwsgierig he.' zei ik.
    Ik hoorde hard gezang uit een andere tent en ik keek Austin met opgetrokken wenkbrauwen aan. Ik kroop uit onze tent en luisterde waar het vandaan kwam. De tent langs ons, Jane, de bruid van vandaag. Ze zat met een fles drank naast zich hardop mee te zingen met liedjes.
    'Is het gezellig hier?' zei ik grinnikend toen ik haar aantikte.


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.