• RPG - THE PERFECT SUMMER.
    17 jongeren, 8 jongens en 9 meisjes, gaan met elkaar op vakantie. Ze hebben zich allemaal ingeschreven voor een soort project waarbij jongeren die elkaar niet kennen met elkaar op vakantie gaan. Uit alle inschrijvingen zijn zij uitgekozen, en nu is het tijd voor de vakantie. Met de hele groep gaan ze naar Spanje. Ze gaan met de bus naar een simpele, saaie, oude camping, en eigenlijk hadden ze er wel wat meer van verwacht. Maar wat doe je als het ergens eigenlijk helemaal niet leuk is? Dan moet je toch proberen er het beste van te maken. En dat doen ze. Tijdens de vakantie ontstaan vriendschappen, liefdes, maar ook ruzies. Wat vreselijk leek te worden, wordt de perfecte zomer.


    JONGENS:
    - Jasper Ryan Modttes - MyMisery
    - Lars Ash Raico Stefan Lonage (L.A.R.S Lonage) - MyMisery
    - Finn Marlon Elwood - Macadamia
    - Justin Jordan - BIEBERCREW
    - Mike Roberto Harrison - Blanche
    - Brad Josh Bloogerad - LuvMustache
    - Orlando Alex Jhonson - TheRumIsGone
    - Austin Andrew Foxman - LEADERLOUIS



    MEISJES:
    - Jane Sofia Liverson - xMockingJayy
    - Angel Quisha Lovely - Rahjesh
    - Ayame Hisano -Dragneel
    - Jacky May White - jaimyhoi
    - Felicia Jamesson - xIbiMalik
    - Emma Hydering - Pronks
    - Allison Gilette - xEPONINEx
    - Megan Felicity Hope Cambrue - LEADERLOUIS
    - Gereserveerd door iZiall






    ~ Start wanneer alle 16 rollen ingevuld zijn.
    ~ De jongeren kunnen van de camping af, maar het liefst niet te vaak.
    ~ 16+ mag.
    ~ OOC tussen ( ), [ ] of { }.
    ~ Reserveringen blijven 24 uur staan.
    ~ Meerdere rollen invullen mag.






    Omgeving e.d.:
    Stadje.
    Strand (bereikbaar vanaf camping).
    Haven.
    Club.

    Updates komen later.


    *RPG rechten zijn van: @BIEBERCREW

    [ bericht aangepast op 2 juni 2012 - 17:03 ]


    We've lived in the shadows for far too long.

    Austin

    Die had ik niet zien aankomen. Echt niet. Ik beet zachtjes op mijn lip en probeerde me op iets anders te concentreren, maar dat ging niet goed. Ik zuchtte. Oké, goed ! Zij had gewonnen. Ik draaide mijn hoofd haar richting op en nam haar gezicht tussen mijn handen. "You win" zei ik zachtjes voordat ik mijn lippen op de hare plantte.

    Felicia

    'You win.' zei hij toen hij mijn gezicht vastpakte met beide handen zijn lippen op de mijne plantte. 'Weet ik toch, ik ben onverslaanbaar.' fluisterde ik toen ik mijn lippen even van de zijne afhaalde. Daarna sloeg ik mijn armen om hem heen.


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    Austin

    Ik begon te lachen, "Het is niet eerlijk" zei ik, "Je bent veel te schattig, je ogen, je lengte, je zwarte haren, je bent gewoon te schattig !". Ik trok haar op mijn schoot en sloeg een arm om haar heup.

    Felicia

    Ik sloeg 1 arm om zijn nek en haalde snel mijn hand door zijn haar. Ik wist dat hij dat haatte want dan zat zijn perfecte haar niet meer goed. 'Ik ben niet schattig.' zei ik zachtjes. 'Ik vind niks schattig aan mezelf.'


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    Austin

    Ik keek haar boos aan en sloeg mijn armen over elkaar. "Ohoh, deze keer hou ik het vol hoor !" zei ik terwijl ik rechtstond en een paar stappen verder ging zitten. Ik begon weer waar ik het eerste mee bezig was, bloemetjes plukken, maar deze keer maakte ik er een kroontje van.

    Felicia

    Nee niet weer he. Kon hij nou zo slecht tegen een grapje of was dit zijn eigen grapje en ging ik er perfect in mee? Ik zuchtte en zakte weer achterover. De felle zon scheen in mijn ogen en de blauwe lucht verblindde me. Ik trok mijn shirtje uit, dat ik in mijn bh lag maakte me nu ook niks meer uit, dat was hetzelfde als een bikini eigenlijk, en ik genoot van de warme zon die op mijn bovenlichaam en blote benen scheen. Austin zou vanzelf wel spijt krijgen hoopte ik.


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    Austin

    Een grom verliet mijn mond toen het zoveelste bloemetje kapot ging. Ik kroop wat verder en begon weer bloemetjes te plukken. Uiteindelijk was mijn kroontje klaar en kroop ik trots naar Felicia. "Ik heb mezelf weer eens overtreffen" grijsde ik terwijl ik mijn flip deed omdat mijn haar nog altijd niet goed lag.

    Felicia

    'Wauw, wat is dat een mooi... kroontje?' zei ik aarzelend toen ik het ding gemaakt van bloemetjes bekeek. 'Ik wist niet dat jij zo creatief was.' Nog steeds zat hij met zijn haar te kloten omdat het volgens hem nog niet perfect lag. Wat een ijdeltuit, volgens mij deed hij er langer over om te douchen en zich klaar te maken dan ik deed.


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    Jane
    'Nope,' zeg ik. 'Weet je wel niet hoe saai het is om hier de hele dag in je eentje rond te moeten hangen? Ik heb zelfs niets gegeten omdat iedereen boem foetsie was.' Ik ga naast ze zitten en leg, net als Jacky, ook mijn hoofd op Jasper zijn schouder. 'Jaloers Jacky?' grijns ik.


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    [Heeellloooo Amigo's.]

    Jacky
    'Nee hoor Jane, niet jaloers.' grijnsde ik terug, zogenaamd vrolijk ineens. Wellicht zou Jasper het vergeten dan. 'Maar Jane, Finn is naar je op zoek, en heb je de perfecte bikini al klaarliggen?' ik ging maar wat dingen opnoemen, ik wilde haar niet echt weg hebben, het was meer dat ik nog dingen tegen Jasper wilde zeggen. 'O, moet je niet nog even naar de stad om je bruidstaart uit te zoeken! Dat moet je volgens mij ook nog doen.' ik dacht na over wat ik nog meer kon opsommen. 'En heb je al met Finn geoefend, voor de openingsdans.' en ik bedacht me dat ik nog spullen voor hun bruiloft moest halen. 'Weet je wat, anders gaan Jasper en ik wel een bruidstaart voor je uitzoeken, dan is dat een leuke verrassing. En ik wil nog een paar andere dingetjes halen in de stad voor vanmiddag. Dus Jasper, zullen wij dan even naar de stad gaan?' en ik stond op en pakte al vast mijn portemonnee en mijn tas zodat ik haar eigenlijk weinig keuze gaf.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jane
    'Als je me weg wilt hebben kan je het ook gewoon zeggen hoor, ik ga wel weer heel leuk in mijn eentje over de leukste camping van de hele wereld lopen, doei Jacky.' Boos sta ik op en ga opzoek naar iemand die wél met me wilt praten.

    [Dus, iemand zin in een boze Jane?]


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    Jacky
    Boos stond Jane op, en ik kon haar niet zomaar laten gaan.
    'He Janiebanie, je mág best met ons mee, en ik wil best met je praten. Alleen,' en ik zweeg even. Ik had het nog niet eigen iemand anders vertelt, over mijn moeder. En dat had ik der net tegen Jasper willen vertellen. 'ik moest Jasper iets vertellen.' en er kwam een kleine brok in mijn keel, die waarschijnlijk ook nog doodleuk hoorbaar was. 'En het is nu niet echt een happy story. Ik wilde Jasper over,' en heel even zweeg ik, ik voelde tranen opwellen, maar knipperde ze hevig weg. Wat ook lukte, en ik vervolgde zacht' mijn moeder vertellen die ik heb zien sterven.' en met die woorden rende ik weg. Niet richting de tent terug. Maar zo het bos in. Het maakte me niet uit waar ik terecht zou komen. Ik rende en rende, totdat ik een geschikte boom zag, ik klom er in. Heel hoog. Zodat niemand me kon zien, en snikkend trok ik mijn benen op. Voor zover dat lukte in de boom, en liet hangend mijn hoofd erop vallen. Jane zou me nu niet kunnen vinden, niemand niet. En ik vond het helemaal goed.

    [ bericht aangepast op 4 juni 2012 - 15:54 ]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jasper:

    Ik loop de tent uit aangezien Jane en Jacky net ook zijn weggelopen. "Jacky laat..." Ik zie nog net hoe Jacky het bos in rent. "Wat heb je gedaan!" Schreeuw ik naar Jane en ren achter Jacky aan het bos in. niet dat het veel zin heeft aangezien ik har al niet meer zag. "Jacky, Jacky waar ben je!" Schreeuwde ik wanhopig.


    (Ik ga even eten)


    We've lived in the shadows for far too long.

    Austin

    Nou Felicia, het is de bedoeling dat dat kroontje er zo uit ziet. Dat is nou het idee van een bloemenkroontje. Het lijkt niet op een kroontje. Ik kruip het tentje in en neem mijn iPhone vanonder mijn kussen. Ik ontgrendel die en ga naar Fb. Ik rol met mijn ogen als ik zie dat Josh zijn grote mond weer niet heeft kunnen houden aangezien nu iedereen weet dat ik een vriendin heb.

    Jup People, het is waar, get over it.


    Sommige mensen zijn nogal aan me gehecht tijdens het single zijn. Ik dus niet.

    Jane
    'Ohw,' mompel ik als Jacky wegrent. Ik wist niet hoe ik hierop moest reageren, dit krijg je nou niet echt elke dag te horen. Ik schrik op uit mijn gedachten als ik Jasper naar me hoor schreeuwen. 'Wat heb je gedaan!' Hij rent Jacky daarna achterna. Dus nu sta ik hier, alleen, forever alone enzo. Ik haat het om alleen te zijn, ik heb het nooit gemogen. Iedereen hier heeft iemand waar hij de hele tijd mee optrekt, en ik loop er maar een beetje bij. Finn is ook nergens te bekennen. Verveeld en schuldig tegelijk loop ik naar mijn tent en begin wat muziek te luisteren.


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”