• RPG - THE PERFECT SUMMER.
    17 jongeren, 8 jongens en 9 meisjes, gaan met elkaar op vakantie. Ze hebben zich allemaal ingeschreven voor een soort project waarbij jongeren die elkaar niet kennen met elkaar op vakantie gaan. Uit alle inschrijvingen zijn zij uitgekozen, en nu is het tijd voor de vakantie. Met de hele groep gaan ze naar Spanje. Ze gaan met de bus naar een simpele, saaie, oude camping, en eigenlijk hadden ze er wel wat meer van verwacht. Maar wat doe je als het ergens eigenlijk helemaal niet leuk is? Dan moet je toch proberen er het beste van te maken. En dat doen ze. Tijdens de vakantie ontstaan vriendschappen, liefdes, maar ook ruzies. Wat vreselijk leek te worden, wordt de perfecte zomer.


    JONGENS:
    - Jasper Ryan Modttes - MyMisery
    - Lars Ash Raico Stefan Lonage (L.A.R.S Lonage) - MyMisery
    - Finn Marlon Elwood - Macadamia
    - Justin Jordan - BIEBERCREW
    - Mike Roberto Harrison - Blanche
    - Brad Josh Bloogerad - LuvMustache
    - Orlando Alex Jhonson - TheRumIsGone
    - Austin Andrew Foxman - LEADERLOUIS



    MEISJES:
    - Jane Sofia Liverson - xMockingJayy
    - Angel Quisha Lovely - Rahjesh
    - Ayame Hisano -Dragneel
    - Jacky May White - jaimyhoi
    - Felicia Jamesson - xIbiMalik
    - Emma Hydering - Pronks
    - Allison Gilette - xEPONINEx
    - Megan Felicity Hope Cambrue - LEADERLOUIS
    - Gereserveerd door iZiall






    ~ Start wanneer alle 16 rollen ingevuld zijn.
    ~ De jongeren kunnen van de camping af, maar het liefst niet te vaak.
    ~ 16+ mag.
    ~ OOC tussen ( ), [ ] of { }.
    ~ Reserveringen blijven 24 uur staan.
    ~ Meerdere rollen invullen mag.






    Omgeving e.d.:
    Stadje.
    Strand (bereikbaar vanaf camping).
    Haven.
    Club.

    Updates komen later.


    *RPG rechten zijn van: @BIEBERCREW

    [ bericht aangepast op 2 juni 2012 - 17:03 ]


    We've lived in the shadows for far too long.

    Austin

    Ik begon te lachen en haalde spijtig mijn schouders op, "Nu heb je een probleempje" zuchtte ik. Ik boog naar voor en bleef net op 2 cm van haar lippen hangen, "Weet je wat nog veel erger is dan kieteldood ?" vroeg ik fluisterend, "Je blijven plagen door je altijd net niet te kussen op je lippen". Ik drukte een vlinderzacht kusje op haar mondhoek en keek haar met twinkelende oogjes aan.

    [Ik neem aan van niet dus.
    Volgens mij hebben Felicia & Austin en Jacky & Jasper even een ramantisch momentje, wie niet die online is? :')]

    [Megan, snik snik]

    [Dan komt Ayame wel even. Waar is Megan? Lol together forever alone. :"D]

    [Ze zit aan het strand]

    [Mag Jane er ook bij komen? :3]


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    [Sure. :3]

    Ayame
    Ik liep naar het strand. Het water waar ik vanmorgen nog in gezwommen heb is nu heel anders.
    Er zat een meisje. Ik liep naar haar toe. 'Hoi,' zei ik.

    [Ik reageer later, moet eten -- Oh en nog studeren, damn]

    Felicia

    'Nee! Dat is nog veel erger.' zei ik toen hij een heel zacht kusje naast mijn mond drukte en me aankeek met zijn twinkelende ogen. 'Lieve lieve Austin, kan je me asjeblieft vergeven?' fluisterde ik.


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    Jasper:


    Ik sta op. Weet je, het is al laat. We moeten maar eens gaan." Fluister ik en sta op. Ik begin alles op te ruimen. "Ik ben benieuwd waar de andere zijn." Denk ik hardop. Als ik alles opgeruimd heb. Loop ik richting het pad. "We kunnen."


    We've lived in the shadows for far too long.

    Austin

    "Het wordt net zo leuk" fluisterde ik in haar oor waarna ik een een zacht kusje net onder haar oor drukte. "Vind je ook ?". Ik lachte zachtjes en drukte weer een kusje op haar mondhoek. Toen haar sleutelbeen, haar neus. "Ik vind het best leuk".

    Megan

    Ik keek naar boven. "Heei !" zei ik vrolijk, "Godzijdank, ik dacht even dat ik forever alone zou zijn !" lachte ik, "Ik ben Megan".

    Jacky
    'Weet je, het is al laat. We moeten maar eens gaan.' fluistert Jasper en hij staat op. Hij begint alles op te ruimen en zegt: 'Ik ben benieuwd waar de andere zijn.' alles is opgeruimd en hij loopt richting het pad. 'We kunnen.' ik ga naast hem lopen en pak zijn hand beet. 'Het was geweldig,' fluisterde ik tegen hem. Ik weet niet, ik gaf de voorkeur aan fluisteren. 'En ik moet Jane nog spreken over haar bruiloft, of hij wel of niet vandaag door gaat. Aangezien ik noch haar noch Finn ben tegengekomen.' en ik dacht even terug. Ik was eigenlijk alleen maar met Jasper geweest, wat ik ook niet zo erg vond om eerlijk te zijn. 'Ik moet ook nog dingen plannen voor mijn birthdayparty volgende week. Ik denk eraan om het gewoon in een club te houden, goed idee?' vroeg ik hem.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jasper:


    Ik knikte even. "Ja, dat zou kunnen." Zeg ik en lach even. Ik kon niet wachten op haar verjaardag. Vooral omdat ik haar ging verassen met een feest op een jacht. "Ik kan ook niet wachten om Jane en Finn te zien trouwen." Zei ik blij en keek even om me heen. Ik vond het jammer we waren er al weer bijna, wat zou betekenen dat ik niet langer alleen met Jacky was.


    We've lived in the shadows for far too long.

    Ayame
    'Zelfde dacht ik. Ik ben Ayame.' Ik ging naast haar zitten. 'En, hoe vind je het kamp tot nu toe?'

    Jacky
    Ik zag dat we er al bijna waren, en vond dat jammer. Niet meer alleen met Jasper. Ik keek even naar hem, en glimlachte.
    'Ik wil nog niet terug,' fluisterde ik. 'Het liefst was ik gewoon daar gebleven, met jou.' ik vroeg me af hoe dit op hem overkwam, maar besloot me daar geen zorgen over te maken. En ik vroeg me af of hij me nu zou zoenen, waar ik me wel lichtelijk zorgen over maakte, omdat ik dat wel wilde.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.