• RPG - THE PERFECT SUMMER.
    17 jongeren, 8 jongens en 9 meisjes, gaan met elkaar op vakantie. Ze hebben zich allemaal ingeschreven voor een soort project waarbij jongeren die elkaar niet kennen met elkaar op vakantie gaan. Uit alle inschrijvingen zijn zij uitgekozen, en nu is het tijd voor de vakantie. Met de hele groep gaan ze naar Spanje. Ze gaan met de bus naar een simpele, saaie, oude camping, en eigenlijk hadden ze er wel wat meer van verwacht. Maar wat doe je als het ergens eigenlijk helemaal niet leuk is? Dan moet je toch proberen er het beste van te maken. En dat doen ze. Tijdens de vakantie ontstaan vriendschappen, liefdes, maar ook ruzies. Wat vreselijk leek te worden, wordt de perfecte zomer.


    JONGENS:
    - Jasper Ryan Modttes - MyMisery
    - Lars Ash Raico Stefan Lonage (L.A.R.S Lonage) - MyMisery
    - Finn Marlon Elwood - Macadamia
    - Justin Jordan - BIEBERCREW
    - Mike Roberto Harrison - Blanche
    - Brad Josh Bloogerad - LuvMustache
    - Orlando Alex Jhonson - TheRumIsGone
    - Austin Andrew Foxman - LEADERLOUIS



    MEISJES:
    - Jane Sofia Liverson - xMockingJayy
    - Angel Quisha Lovely - Rahjesh
    - Ayame Hisano -Dragneel
    - Jacky May White - jaimyhoi
    - Felicia Jamesson - xIbiMalik
    - Emma Hydering - Pronks
    - Allison Gilette - xEPONINEx
    - Megan Felicity Hope Cambrue - LEADERLOUIS
    - Gereserveerd door iZiall






    ~ Start wanneer alle 16 rollen ingevuld zijn.
    ~ De jongeren kunnen van de camping af, maar het liefst niet te vaak.
    ~ 16+ mag.
    ~ OOC tussen ( ), [ ] of { }.
    ~ Reserveringen blijven 24 uur staan.
    ~ Meerdere rollen invullen mag.






    Omgeving e.d.:
    Stadje.
    Strand (bereikbaar vanaf camping).
    Haven.
    Club.

    Updates komen later.


    *RPG rechten zijn van: @BIEBERCREW

    [ bericht aangepast op 2 juni 2012 - 17:03 ]


    We've lived in the shadows for far too long.

    Megan

    "Ik had er meer van verwacht" verzuchtte ik, "I mean, Lars vrolijkt me wel op met het kijken naar leuke jongens en het zingen in een karaokebar," begon ik, "Maarja, de camping zelf is echt niks !".

    Ayame
    'Ja, zelfde. Ik ken tot nu toe ook nog maar een handjevol mensen. Jou, Emma, Brad en Lars. En de helft niet eens echt kennen, gewoon een paar woorden gewisseld.'

    Jasper:

    Ik zag dat iedereen op het strand zat. "Nou zeg." Ik hoorde alleen dat een meisje zei dat ze nog niet zoveel mensen kon. "Dan wil ik je wel leren kennen." Schreeuwde ik en liet me in het zand naast haar vallen. "Ik ben flawless, maar de meeste noemen me Jasper." Grapte ik.


    We've lived in the shadows for far too long.

    Ayame
    Ik reageer meteen. 'Nou, hallo Flawless, mensen noemen mij Ayame,' zeg ik droog.

    Jacky
    Jasper reageerde niet, leek me volkomen te negeren, en even kromp mijn hart ineen. Sukkel dat je bent, sukkel dat je bent, sukkel dat je bent zei ik tegen mezelf. Ik ging er ook bij zitten en ging naast Megan zitten. Het andere meisje had zich voorgesteld als Ayame.
    'Hoi, ik ben.. gewoon Jacky. Jacky May White. Maar je mag me noemen zoals je wilt,' zeg ik, en ik weet een glimlach op mijn gezicht te brengen.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jasper:

    "Ayame." Mompel ik een beetje. "Ik ga je denk ik anders noemen. Ik wil namelijk voor iedereen een bijnaam. Zoals Jane is Vanilla." Zeg ik lachend en draai op me buik. "En jij bent vanaf nu Neon." Besloot ik zo even, nu nog een bijnaam voor Megan. "Megan is Evil." Zei ik en keek even naar de zee.


    We've lived in the shadows for far too long.

    [sinds wanneer is Jane Vanilla? xd]


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    [Sinds nu =p]

    Jacky
    En de enige die geen bijnaam kreeg was ik, en ik wist niet of ik daar blij mee moest zijn of niet, want hun bijnamen waren nou ook niet bepaald geweldig. Dus ik zei:
    'Niet te vergeten jou eigen bijnamen. Jasperos/Jappie/Ferdinand/de liefste/Jasper/Ryan en wat nog meer?' zei ik lachend.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Ayame
    'Neon. Ik zal maar niet vragen waar die naam nu weer vandaan komt?' Ik kijk omhoog naar de klif. Ik schat zo'n tien meter hoog? Ik kijk naar de zee eronder. Het ziet er niet te ondiep uit.
    Ik zucht. 'Ik heb geen zin hier de hele tijd te zitten. Ik ga even zwemmen. Wie mee wil, gaat lekker mee. Wie niet, blijft fijn hier.' Ik trek mijn broek en shirt uit - ik heb mijn bikini nog aan - en ren neer de klif waarna ik er vanaf duik.

    [ bericht aangepast op 3 juni 2012 - 20:52 ]

    Jasper:

    Ik lachte om Jacky's opmerking. "Nou kijk dat zijn geone dingen, maar hun bijnamen." Zei ik knikkend. "Vanilla is de naam van mijn eerste huisdier en is dus speciaal voor me, net als Jane." Leg ik uit. Ik slik. "Evil was Mary's bijnaam. Megan, draag hem met trots." Ik kijk even om me heen. "En Neon was bijna Misery's bijnaam. Misery is mijn soulmate." Zei ik en keek ze aan. "vandaar."


    We've lived in the shadows for far too long.

    Jacky
    En toen wist ik dus dat het iets goeds was, die bijnamen. Ik slikte even, maar de brok in mijn keel ging niet weg. En aangezien ik me niet als een mietje hier wilde laten gaan zei ik:
    'Ik.. ehh.. ik ga even terug naar onze.. tent,' en ik had moeite om de brok in mijn keel te verstoppen, maar het lukte aardig goed.
    'Ik zie jullie later nog wel weer,' en ik draaide me om en rende terug naar de tent. Ik deed de rist open en ging naar binnen waarna ik vervolgens weer de rits achter me dicht deed. Ik pakte iets waarvan ik wist dat het me zou afleiden, een boek. Het was Voor ik doodga, van Jenny Downham. En ondanks dat ik wist dat ik er altijd bij moest huilen, vond ik het niet erg. Ik zei nog even zacht tegen mama boven voordat ik ging lezen: Ik geloof dat ik toch een verkeerde keuze heb gemaakt.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jasper:

    Ik keek even raar omdat Jacky zo weg liep, nou, wegliep. "Ik ga even kijken of alles goed is." Zeg ik en sta op onder weg pluk ik nog een roos. Ik loop zacht de tent in en ga achter Jacky zitten. "Wat is er? Heb ik iets verkeerd gezegd?"


    We've lived in the shadows for far too long.

    Jacky
    Ik zat niet lekker in me boek, kon mijn aandacht er niet bij houden, en toen hoorde ik ineens achter me:
    'Wat is er? Heb ik iets verkeerd gezegd?' Jasper. Ik schrok ervan, daar stond mijn foute beslissing. Ik hakkelde een beetje:
    'Ehh.. wat?' ik was overrompelt door hem. 'Je had het toch alleen maar over bijnamen voor Megan en Ayame? Wat kan daar mis mee zijn..' ik wilde het hem wel vertellen, maar ik deed het niet. Hij had in de bus gezegd dat hij een meisje met spontane pit zocht, en daar voldeed ik dus al echt niet aan.

    [Lol, Jacky is blind, ze ziet de roos niet eens :')]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jacky
    Ik zat niet lekker in me boek, kon mijn aandacht er niet bij houden, en toen hoorde ik ineens achter me:
    'Wat is er? Heb ik iets verkeerd gezegd?' Jasper. Ik schrok ervan, daar stond mijn foute beslissing. Ik hakkelde een beetje:
    'Ehh.. wat?' ik was overrompelt door hem. 'Je had het toch alleen maar over bijnamen voor Megan en Ayame? Wat kan daar mis mee zijn..' ik wilde het hem wel vertellen, maar ik deed het niet. Hij had in de bus gezegd dat hij een meisje met spontane pit zocht, en daar voldeed ik dus al echt niet aan.

    [Lol, Jacky is blind, ze ziet de roos niet eens :')]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jasper:

    Ik hield de roos voor haar neus. "Voor jou." Zei ik. "En trouwens, waarom begin je over de bijnamen? Ik had er trouwens ook een voor Jane, maar oke." Ik keek haar even aan en lag mijn armen rond haar middel. "Zeg het nou? Dan kan ik je weer vrolijk maken." Lachte ik.


    We've lived in the shadows for far too long.