• RPG - THE PERFECT SUMMER.
    17 jongeren, 8 jongens en 9 meisjes, gaan met elkaar op vakantie. Ze hebben zich allemaal ingeschreven voor een soort project waarbij jongeren die elkaar niet kennen met elkaar op vakantie gaan. Uit alle inschrijvingen zijn zij uitgekozen, en nu is het tijd voor de vakantie. Met de hele groep gaan ze naar Spanje. Ze gaan met de bus naar een simpele, saaie, oude camping, en eigenlijk hadden ze er wel wat meer van verwacht. Maar wat doe je als het ergens eigenlijk helemaal niet leuk is? Dan moet je toch proberen er het beste van te maken. En dat doen ze. Tijdens de vakantie ontstaan vriendschappen, liefdes, maar ook ruzies. Wat vreselijk leek te worden, wordt de perfecte zomer.


    JONGENS:
    - Jasper Ryan Modttes - MyMisery
    - Lars Ash Raico Stefan Lonage (L.A.R.S Lonage) - MyMisery
    - Finn Marlon Elwood - Macadamia
    - Justin Jordan - BIEBERCREW
    - Mike Roberto Harrison - Blanche
    - Brad Josh Bloogerad - LuvMustache
    - Orlando Alex Jhonson - TheRumIsGone
    - Austin Andrew Foxman - LEADERLOUIS



    MEISJES:
    - Jane Sofia Liverson - xMockingJayy
    - Angel Quisha Lovely - Rahjesh
    - Ayame Hisano -Dragneel
    - Jacky May White - jaimyhoi
    - Felicia Jamesson - xIbiMalik
    - Emma Hydering - Pronks
    - Allison Gilette - xEPONINEx
    - Megan Felicity Hope Cambrue - LEADERLOUIS
    - Gereserveerd door iZiall






    ~ Start wanneer alle 16 rollen ingevuld zijn.
    ~ De jongeren kunnen van de camping af, maar het liefst niet te vaak.
    ~ 16+ mag.
    ~ OOC tussen ( ), [ ] of { }.
    ~ Reserveringen blijven 24 uur staan.
    ~ Meerdere rollen invullen mag.






    Omgeving e.d.:
    Stadje.
    Strand (bereikbaar vanaf camping).
    Haven.
    Club.

    Updates komen later.


    *RPG rechten zijn van: @BIEBERCREW

    [ bericht aangepast op 2 juni 2012 - 17:03 ]


    We've lived in the shadows for far too long.

    Jane
    Verveeld liep ik weer terug naar de tent. Uit de tent van Jasper en Jacky hoorde ik stemmen komen dus ik besloot daar heen te gaan. Toen ik de rits open deed zag ik Jasper met zijn armen rond Jacky. Zo te zien was dit een romantisch moment tussen die twee maar dat kon me niets schelen. Ik kruip naar binnen en ga zitten. 'Wat zijn we toch weer sociaal!' zeg ik zo sarcastisch als maar kan.

    [gheghe, evil Jane. :3]


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    Felicia
    De kusjes gingen van onder mijn oor naar mijn mondhoek, mijn sleutelbeen en uiteindelijk op mijn neus. 'Waarom plaag je me zo graag?' zei ik zielig. Stiekem vond ik het best leuk, ik genoot van zijn aandacht, en die kusjes, die waren alleen maar een pluspunt.


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    Jasper;

    Ik kijk even zuchtend naar Jane. "Vanilla, kun je alsjeblieft even eg gaan." Zeg ik en knipper lief met mijn ogen. "Ik wil graag van Jacky weten wat er aan de hand is." Zeg ik en hou haar strakker vast.


    We've lived in the shadows for far too long.

    Jane
    'Vanilla? Is dat mijn nieuwe bijnaam? Mijn lievelings smaak ijs is vanille! Deze naam past perfect bij me,' zeg ik vrolijk. Ik begin weer te zingen. 'Vanille vanille, ik ben gek op vanille.' Hopelijk begrijpt hij dat dit de hint is dat ik niet ga.


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    Megan

    "KOMOP !" riep ik uit, "Jane krijgt Vanilla, jij Neon, en ik ? Evil, IK BEN HEUS NIET KWAADAARDIG !". De verondwaardigde en iets beledigde toon in mijn stem was zeker niet te missen, "Tot hij een nieuwe naam heeft voor me, zeg ik geen woord tegen hem, néh".

    Austin

    "Ik heb een slecht karakter" lachte ik vrolijk. Ik stond op, "Of moet ik je juist straffen door je niet aan te raken, veel beter Austin !". Ik ging naast haar zitten en raakte haar niet aan. Alhoewel dat best moeilijk was, maargoed, ik deed het lekker toch.

    Felicia

    'Oh als je me toch niet aanraakt kan ik makkelijk dit doen.' zei ik grijnzend en ik pakte een handje gras en gooide die naar hem toe. Hij zou nu toch niks terug doen. 'Lekker he?' lachtte ik.


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    [Hoi, ben er weer, voor heeeeel ffkes, moest der net ineens afsluiten]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Austin

    Ik begon te grijnsen en plukte de grassprietjes van mijn broek. Rusti liet ik ze op het gras vallen en keek voor me uit. Ze zou wel rap genoeg doorhebben dat, hoe langer ze met gras gooide, hoe minder aandacht ik haar gaf. Wat stiekem voor mij ook best moeilijk was, maar ik zweeg erover.

    [NAH JANE/ANNE, IK VERMOORD JE MORGEN OP SCHOOL XD XD XD]

    Jacky
    Ineens hield hij een roos voor mijn neus:
    'Voor jou,' zei hij. 'En trouwens, waarom begin je over de bijnamen? Ik had er trouwens ook een voor Jane, maar oke.' zei hij. Hij keek me even aan en legde toen zijn armen om mijn middel. 'Zeg het nou? Dan kan ik je weer vrolijk maken.' lachtte hij. Het was nog niet op mijn gezicht gezien, maar aan de ene kant werd ik blijer van de roos, aan de andere kant verdrietiger, het was zo lief, en ik twijfelde aan hem. Alleen maar omdat ik zèlf nooit meer iemand heb toegelaten in mijn hart. Stupide dus. Ik wil het net eerlijk tegen hem zeggen als ineens de tent wordt opengeritst. Jane. Wie had het ook anders kunnen zijn.
    'Wat zijn we toch weer sociaal.' zegt Jane zo sarcastisch als maar kan.
    Jasper keek even zuchtend naar Jane. En hij zegt zo lief mogelijk:
    'Vanilla, kun je alsjeblieft even weg gaan.' en hij knipperde lief met zijn ogen. 'Ik wil graag van Jacky weten wat er aan de hand is.' zegt hij, en zijn armen gaan iets steviger om mijn middel. Ik legde mijn hoofd tegen zijn schouder en Jane zei enthousiast:
    'Vanilla? Is dat mijn nieuwe bijnaam? Mijn lievelingssmaak ijs is vanille. Deze naam past perfect bij me.' zei ze vrolijk. En ze begint te zingen: 'Vanille, vanille, ik ben gek op vanille.' het deed me denken aan Lulu van True Jackson, wafels wafels ik ben gek op wafels. Het klonk alsof ze voorlopig niet weg zou gaan, dus ik zei:
    'He Jane, ik hoorde trouwens dat Finn naar je op zoek is. Over de bruiloft nog even. En dat hij je dringend moest spreken. En wij waren bezig met praten over wat we nog moesten doen voor je bruiloft. Ja, Jasper zei der net dat hij iets van me mooest weten, maar hij zei dat omdat hij niet wilde dat je wist dat we ermee bezig waren. Dus, adios amigo, en ga gauw je verloofde zoeken.' zeg ik met een glimlach. De afgelopen paar jaar had ik telkens geglimlacht naar papa als hij vroeg hoe het met me ging. Dus daar was ik goed in.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Felicia

    Hij zei er niks over en keek rustig voor zich uit. 'Austinnnnn.' zeurde ik en ik prikte in zijn zij. 'Zelfs als je me negeert en niks zegt ben je mooi.' zei ik zachtjes. Hij zat daar gewoon stil voor zich uit te staren, en zelfs dan kreeg ik nog die kriebels in mijn buik als ik naar hem keek.


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    Austin

    Ik kreeg een ontblote lach op mijn gezicht maar ik bleef rustig voor me uit kijken. Ik plukte kleine bloemetjes uit het gras en gooide die weer weg. Ik keek naar de lucht en probeerde dingen in de wolken te zien. Wat dus grandioos faalde, want het enige wat ik kon zien waren ofwel mensen met een handicap ofwel dieren met een handicap.

    Felicia

    Ik zuchtte en ging rechtop zitten. 'Oke, dan gaan we het zo spelen.' zei ik glimlachend en ik boog naar hem toe. Ik drukte zachte kusjes in zijn nek, over zijn kaaklijn en op zijn schouder. 'Je had niet gezegd dat ik jou niet mocht aanraken.' fluisterde ik voordat ik een kusje op zijn wang drukte.


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    [Ik ga slapen, adios amigos. Baaaaiiibaaaii]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Slaap lekker Jaimsss.]


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    (Trustennnnnnnnnnnnnn!!!! )


    We've lived in the shadows for far too long.