• Let op: RPG rechten zijn van: @KaulitzGurl


    Regels:

    x Je mag voor anderen een beetje zeggen wat ze doen (DAARBIJ NIET: karakter veranderen, situatie veranderen, of andere recente dingen)
    x 16+ is toegestaan
    x Niet schelden (behalve als het je personage tegen een andere is xd)

    Dagroutine:

    - Opstaan (uiterlijk tot 12 uur)
    - Chillen en doen wat je wilt
    - Gezamelijk ontbijt (of brunch, hangt ervan af)
    - Vrij rijden [11.30 tot 12.30]
    - OF les krijgen, OF les geven aan beginners of kleintjes [1 tot 3]
    - Tussendoor kun je altijd lunchen (is niet gezamelijk)
    - Vrije tijd [3 tot 4.30]
    - Les geven aan jongeren (die al goed zijn) [5 tot 7]
    - Dinnertime [7.30 tot 8]
    - Vrije tijd [geen limiet (geen tijd dat iedereen binnen moet zijn, dat is vrij)]

    Wel aan John melden als je niet voor 12 uur terug bent en buiten hangt s' nachts een lijst (naam aftekenen als je terug bent) zodat we s' ochtends weten dat je terug bent.

    [ bericht aangepast op 3 juni 2012 - 22:12 ]


    We've lived in the shadows for far too long.

    {Ff mijn topics ^^}


    Life is like a novel, you're the author and everyday is a new page

    (Oke.)

    Liv:

    Ik denk even na. "Ik heb geen plek in het speciaal in gedachte." Zeg ik zachy en ik voel weer dat ik rood word. Dit was een heel enrdtig probleem, al dat rood worden van mij. "Jij nog een plek die je moet zien?"


    We've lived in the shadows for far too long.

    [Mijn topics]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Emily

    Ik lach en kijk hem aan "Niet speciaal iets in gedachten" zeg ik hem na en glimlach nog een keer


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    Liv:

    "Oke, dan gaan we zo en zo hier weg." Zeg ik zacht en bijt even op mijn lip. Ik werd hier zo nerveus van ik had geen idee wat ik moest doen. Ik was clueless.


    We've lived in the shadows for far too long.

    Emily
    Ik glimlachte "Absoluut hier weg" zeg ik en kijk in het rond, ik drukte nog een kusje op zijn lippen en beet even op de binnekant van mijn wang, ik wist gewoon dat mijn wangen rood waren ik was heel nerveus.


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    (Dit kan nog zo lang gaan duren xD)

    Liv:

    Ik probeerde wat te bedenken. Maar een helemoel leek ongepast en de andere dingen gewoon stom. "Ik uh...... Ik moet zo slapen aangezien ik morgen weer vroeg op moet om alles terug te lezen." Zeg ik voorzichtig en sta op. Ik zet haat op de stoel neer. En knik een beetje awkward. "Dus ik ga maar, aangezien ik ook nog moet douche en dingen opschrijven." Zei ik en draaide me om. Bij het hoekje zwaaideik nog even. En ging snel naar mijn kamer. eenmaal daar liep ik snel mijn badkamer in en kleedde me uit. Hoe sneller ik onder de douche stond, hoe sneller ik kon nadenken.


    We've lived in the shadows for far too long.

    Alex

    "Nou er was een keukenrol in het vuur gekomen."ik tril onwillekeurig
    "Ik dacht echt dat ik het weer gedoofd had met de natte theedoek"


    "Find peace in who and what you are." — Saphira

    *haha u__u c:,, oef nu weet ik echt niet wat ik moet doen haha n_n*

    Emily
    Ik zucht en kijk hem na "Ja ik blijf hier wel weer" mommpel ik en ga staan en loop naar de koelkast, ik pak een glas Ice Tea en neem het glas mee naar mijn kamer. Ik sluit de deur "nou dat was ook weer gezellig" zucht ik en ga op mijn bed zitten in kleermakers zit en pak er maar en boek bij.


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    (Wel Liv gaat straks zo en zo advies vragen^^.)


    We've lived in the shadows for far too long.

    *Aha dan zal Emily rustig afwachten haha c:*


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    David

    "Rustig, Alex." Ik trek hem tegen me aan.
    "Stop maar met vertellen als je het niet meer trekt." Zeg ik zacht.
    Ik wrijf over zijn bovenarm.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Alex

    Gah, hoe kan ik nou rustig doen als hij me over al zit aan te raken? Ik zucht. "De politie zij dat ik het niet gedaan had, ik was naar buiten met de vuilniszakken, toen ik weer naar binnen ging was er een brand lucht, ik ging naar boven om mijn ouders te waarschuwen maar de deur knop na de trap was gloeiend heet."


    "Find peace in who and what you are." — Saphira

    David

    "Wat erg." Is alles wat ik uit kan brengen.
    Ik wrijf weer even over zijn arm.
    Ik trek hem zo, dat zijn hoofd op mijn schouder ligt. Ik druk een kusje in zijn haren.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Alex

    tggg, gek joch die David, volgens mij lette hij niet goed op, maar ach. Ik had het nu wel even op een rij kunnen zetten. Ik voel mijn nek haren overeind staan om zijn aanraking.


    "Find peace in who and what you are." — Saphira