• Let op: RPG rechten zijn van: @KaulitzGurl


    Regels:

    x Je mag voor anderen een beetje zeggen wat ze doen (DAARBIJ NIET: karakter veranderen, situatie veranderen, of andere recente dingen)
    x 16+ is toegestaan
    x Niet schelden (behalve als het je personage tegen een andere is xd)

    Dagroutine:

    - Opstaan (uiterlijk tot 12 uur)
    - Chillen en doen wat je wilt
    - Gezamelijk ontbijt (of brunch, hangt ervan af)
    - Vrij rijden [11.30 tot 12.30]
    - OF les krijgen, OF les geven aan beginners of kleintjes [1 tot 3]
    - Tussendoor kun je altijd lunchen (is niet gezamelijk)
    - Vrije tijd [3 tot 4.30]
    - Les geven aan jongeren (die al goed zijn) [5 tot 7]
    - Dinnertime [7.30 tot 8]
    - Vrije tijd [geen limiet (geen tijd dat iedereen binnen moet zijn, dat is vrij)]

    Wel aan John melden als je niet voor 12 uur terug bent en buiten hangt s' nachts een lijst (naam aftekenen als je terug bent) zodat we s' ochtends weten dat je terug bent.

    [ bericht aangepast op 3 juni 2012 - 22:12 ]


    We've lived in the shadows for far too long.

    Emily
    "Dat is wel romantische" zeg ik lachend en ga met mijn hand door het zand "Misschien valt zand ook wel mee" zeg ik even en kijk Liv eventjes aan.


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    Liv:

    "Zand valt heel erg mee. Zolang je het niet eet." ik sprak hier uit eigen ervaring. Ik zette het bakje voorzichtig andersom. "Kijk een zandtaartje." Trots keek ik er naar en klom ook op de rand. "Als je niet van zand houd, wat wil je dan doen?"


    We've lived in the shadows for far too long.

    Emily
    Ik kijk even naar zijn creatie en lach even, hij ging naast me op de rand zitten "Als je niet van zand houd, wat wil je dan doen?" ik haal mijn schouders op, eigelijk wist ik genoeg dingen die ik wou doen met Liv maar ik hield mijn mond dicht.


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    liv:

    ""Daar kan ik heel veel mee." Zei ik sarcastisch. Een zucht verliet mijn mond. "Anders gaan we ons gewoon vervelen hoor." Ik haalde mijn schouders op. "Maar ik vind dingenniet zo snel kinderachtig of raar. Dus noem het maar." Zei ik. Ikverveelde me nou eenmaal snel.Ik kon er niets aan doen.


    We've lived in the shadows for far too long.

    Emily
    Ik kijk hem aan "Ok wat wil jij dan doen" vraag ik en ga voor hem staan "you name it" zeg ik lach even. En ik besluit om voor hem op de grond te zitten en ik kijk hem aan.


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    Liv:

    Ik dacht even goed na. "Ïk wil cakejes bakken. Met heel veel versiersels." Zeg ik en sta op. "En blauw glazuur." Ik wijs even naar het padje. "Kom op, als je iets anders wilt doen zeg je het maar, anders gaan we cakejes bakken."


    (waarom geeft ze geen antwoord??? *Rubs invisible beard*)


    We've lived in the shadows for far too long.

    Emily
    Ik kijk hem aan en ga staan "Klinkt goed" zeg ik en loop achter hem aan, terwijl ik aan het lopen ben kijk ik hem af en toe aan ik was het echt compleet aan het verpeste voor mezelf. Ik sla mijn armen om mijn middel en kijk een beetje afwezig naar de grond.

    *I like your invisble beard c:*


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    Liv:

    Ik kijkevn naar Emily. "Mensen kijken niet zomaar naar de grond." Fluister ik en sla een arm om haar heen. "Wat is er? Je kan me alles vertellen." Verzeker ik haar. Ik glimlach even zwak.

    *Who doesn't?*


    We've lived in the shadows for far too long.

    Emily
    Ik stop met lopen "Het is gewoon dat ik je echt heel erg leuk vind en ik het helemaal voor mezelf aan het verpesten ben" gooi ik erop eens in een keer uit, en ik sla mijn handen voor mijn mond

    *c:*


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    Liv:

    "Nee, nee gewoon niet. Hoezo verpesten?" Ik Trek haar mee en begin te huppelen. "Het enige niet leuke nu is is dat je niet weet wat JIJ wil doen." Zeg ik en open de deur. "Kom cupcakes bakken zichzelf niet"


    We've lived in the shadows for far too long.

    Emily
    Ik lach even en loop dan ook weer de deur in en kijk weer om me heen, ik zou ook nog straks naar Mason moeten. Ik bind mijn haar vast in een hoge staart en ga alvast mijn handen wassen "Dus hoe gaan we beginnen" vraag ik.

    *Ik ga denk ik zo wel slapen moet morgen weer kwart voor 7 mijn bed uit :c*

    [ bericht aangepast op 19 juni 2012 - 0:46 ]


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    (Ga maar hoor, we gaan morgen wel verder.)


    We've lived in the shadows for far too long.

    *c: ok tot morgen xx*


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    (tot morgen xoxo)


    We've lived in the shadows for far too long.