• Let op: RPG rechten zijn van: @KaulitzGurl


    Regels:

    x Je mag voor anderen een beetje zeggen wat ze doen (DAARBIJ NIET: karakter veranderen, situatie veranderen, of andere recente dingen)
    x 16+ is toegestaan
    x Niet schelden (behalve als het je personage tegen een andere is xd)

    Dagroutine:

    - Opstaan (uiterlijk tot 12 uur)
    - Chillen en doen wat je wilt
    - Gezamelijk ontbijt (of brunch, hangt ervan af)
    - Vrij rijden [11.30 tot 12.30]
    - OF les krijgen, OF les geven aan beginners of kleintjes [1 tot 3]
    - Tussendoor kun je altijd lunchen (is niet gezamelijk)
    - Vrije tijd [3 tot 4.30]
    - Les geven aan jongeren (die al goed zijn) [5 tot 7]
    - Dinnertime [7.30 tot 8]
    - Vrije tijd [geen limiet (geen tijd dat iedereen binnen moet zijn, dat is vrij)]

    Wel aan John melden als je niet voor 12 uur terug bent en buiten hangt s' nachts een lijst (naam aftekenen als je terug bent) zodat we s' ochtends weten dat je terug bent.

    [ bericht aangepast op 3 juni 2012 - 22:12 ]


    We've lived in the shadows for far too long.

    David

    Ik kijk toe hoe Alex het in de bakjes doet en glimlach naar hem.
    "Heel goed." Zeg ik alsof hij een klein kind is en ik geef hem een tik op zijn kont. Ik grinnik even.
    "En nu deze dingen mengen." Zeg ik en zet de schaaltjes die hij nodig heeft naast elkaar.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    [Alex?]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Alex

    ik pak hem nog wel terug, maar dan erger. ik meng de bakjes, natuurlijk niet de zout bij de gist maar op het bloem. En begin erin te kleden, ik had een sort of idea.


    "Find peace in who and what you are." — Saphira

    David

    "Ik snijd de groenten wel alvast." Zeg ik en pak de groenten bij een.
    Haal een scherp mes en begin het te snijden.
    Ik kijk naar beneden maar schuin naar Alex.
    Hij is echt leuk, hij ziet er echt schattig uit.
    Voor hij kan opmerken dat ik kijk, kijk ik snel terug naar de groenten.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Alex

    Hij is echt niet geconcentreerd bezig, merk ik op, als hij in zijn vinger snijd ga ik lachen. Je kan gewoon horen wat hij doet, snel snijden opgelet, sloom ergens anders naar kijken, humor. Ik maak een 'opwindende' vorm in het deeg en grinnik.


    "Find peace in who and what you are." — Saphira

    Emily
    Na een tijdje ben ik verveeld en berg ik mijn laptop weer op, ik stap in mijn uggs en doe de deur open. Als ik op de de hal sta trek ik mijn deur dicht en loop ik de trap af, naar de keuken.


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    David

    Ik snijdt in mijn vinger en bijt op mijn lip. Lekker dan...
    "Niet lachen." Zeg ik tegen Alex en kijk op.
    Ik zie wat hij met de deeg doet en bijt weer op mijn lip.
    Ik probeer zo goed mogelijk verder te snijden maar ik kan me niet concentreren. Ik laat het mesje los en tik met mijn vingers op het aanrecht, dan pak ik het mesje weer op en probeer weer te snijden.
    Ik bijt op de binnenkant van mijn wang.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Alex

    Ik bijt per ongeluk op mijn tong als ik mijn lach in hou.
    "Hitsig?" zeg ik tegen hem als hij helemaal gek gaat doen om het vormpje dat ik heb gemaakt. "Exspermaarmus" roep ik en zwaai met het ding naar hem.


    "Find peace in who and what you are." — Saphira

    David

    "Kappen!" Roep ik en kijk hem aan.
    "Alex, alsjeblieft." Smeek ik.
    Ik hoor iemand binnen komen maar hou mijn aandacht op Alex gericht.
    "Het is niet leuk dat," Ik breng mijn lippen naar zijn oor. "ik zo snel opgewonden ben." Zeg ik dan en ga weer terug staan.
    "Hoi." Zeg ik tegen het meisje dat binnenkwam, het is Emily.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Emily
    Ik loop de keuken binnen en zie Alex en David staan of dat is mij vertelt dat ze zo heten. Ik loop langs de keukentafel naar de koelkast "Heey" begroet ik ze en schenk nog een glas Ice Tea in.


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    Alex

    Ik maak een vaag geluid, dat krijg ik meestal als ik lachen binnen hou.
    Ik kneed het deeg weer in elkaar als Emily binnen komt.
    Ik zou David nog meer gaan pesten in deze manier, dat wist ik zeker.
    "Sperma-armus" mompel ik zo zacht dat alleen David het kan horen.


    "Find peace in who and what you are." — Saphira

    [ bericht aangepast op 4 juni 2012 - 22:38 ]


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    David

    Ik grom naar Alex en pak hem bij zijn schouders en duw hem tegen de muur.
    "Ik zei; kappen!" Zeg ik en laat hem los, waarna ik omdraai en de groente in een bakje die, dan snijd ik de ham en salami.
    Ik voel de tintelingen in mijn onderbuik langzaam weer wegtrekken.
    Ineens staan Emily naast me. "Pizza." Zegt ze dan. Ik knik.
    "Ja, we maken hem zelf." Zeg ik dan met een klein glimlachje.

    [ bericht aangepast op 4 juni 2012 - 22:37 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    *mijn computer doet kut :c*

    Emily
    Ik glimlach snel maar kijk snel weer weg "Nou ik zal jullie maar alleen laten" zeg ik en loop zachtjes weer de trap op naar mijn kamer.


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    Alex

    Ik sta tegen de muur met een zenuwen lachje, ik vond het echt leuk om hem te plagen, ondanks dat hij me had geholpen of getroost. Ik weet voral zeker dat ik dit 2x zo hard terug zou krijgen, op wat voorn manier dan ook.


    "Find peace in who and what you are." — Saphira