• Let op: RPG rechten zijn van: @KaulitzGurl


    Regels:

    x Je mag voor anderen een beetje zeggen wat ze doen (DAARBIJ NIET: karakter veranderen, situatie veranderen, of andere recente dingen)
    x 16+ is toegestaan
    x Niet schelden (behalve als het je personage tegen een andere is xd)

    Dagroutine:

    - Opstaan (uiterlijk tot 12 uur)
    - Chillen en doen wat je wilt
    - Gezamelijk ontbijt (of brunch, hangt ervan af)
    - Vrij rijden [11.30 tot 12.30]
    - OF les krijgen, OF les geven aan beginners of kleintjes [1 tot 3]
    - Tussendoor kun je altijd lunchen (is niet gezamelijk)
    - Vrije tijd [3 tot 4.30]
    - Les geven aan jongeren (die al goed zijn) [5 tot 7]
    - Dinnertime [7.30 tot 8]
    - Vrije tijd [geen limiet (geen tijd dat iedereen binnen moet zijn, dat is vrij)]

    Wel aan John melden als je niet voor 12 uur terug bent en buiten hangt s' nachts een lijst (naam aftekenen als je terug bent) zodat we s' ochtends weten dat je terug bent.

    [ bericht aangepast op 3 juni 2012 - 22:12 ]


    We've lived in the shadows for far too long.

    David

    Ik glimlach naar Emily en sluit de keukendeur en doe hem onopgemerkt voor Alex op slot. Dan richt ik me tot Alex.
    "Wat verstond jij niet onder kappen?" Vraag ik dan en loop op hem af.
    Ik zet mijn handen langs zijn hoofd tegen de muur, zodat hij niet weg kan.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Alex

    meep, ik krijg over al tintelingen als hij me insluit. maar ga toch door.
    "Heel veel niet" zeg ik plagerig en houd de vorm vlak bij zijn gezicht.

    [ bericht aangepast op 4 juni 2012 - 22:49 ]


    "Find peace in who and what you are." — Saphira

    David

    "Je vraagt er gewoon om." Zeg ik en ruk het deeg uit zijn hand en leg het op het aanrecht.
    Ik zet mijn handen weer langs zijn hoofd en ga dichter tegen hem aanstaan, nog net niet zo dat we contact krijgen.
    "JE bent echt slecht bezig." Zeg ik dan met een kleine grijns.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Alex

    "Nou eigenlijk is dat wat jij doet veel slechter" Mompel ik.
    "Maar d-dan op een andere manier" zeg ik met rillingen.
    Gaan we weer, maar deze zijn anders. ik grinnik, mijn handen zijn nog vrij, ik kan hem zo knijpen of kietelen en weg rennen.


    "Find peace in who and what you are." — Saphira

    David

    "Ik slecht bezig?" Vraag ik met opgetrokken wenkbrauw.
    "Volgens mij zit jij mij op te winden, en dan en ík slecht bezig?" Vraag ik en ik pak in een simpele beweging zijn polsen en draai ze achter zijn rug, ik duw hem tegen de muur en ga tegen hem aanstaan. Ik leg mijn hoofd op zijn schouder.
    "Volgens mij daag jij mij uit." Zeg ik op fluistertoon in zijn oor.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Alex

    Fuck, dag plan B.
    "Z-zou je denken?" zeg ik onder een tinteling door.
    Klote tintelingen zin niet te harden.
    "Geilegeilerd" daag ik hem verder uit. ik kon niks met mijn handen, maar wel met mijn benen, en woorden. Ik ga met mijn voet zijn broekspijp een stukje in, puur om hem te plagen en omdat ik niet verder kan dan een stukje. "Geilenattekikker"


    "Find peace in who and what you are." — Saphira

    David

    En kreun ontsnapt aan mijn mond.
    "A-Alex." Zeg ik en pak hem strakker vast.
    Ik duw mijn onderlichaam tegen zijn kont zodat hij kan merken wat er is gebeurd.
    "Je bent echt ongelofelijk... irritant." Zeg ik dan maar, omdat ik niets wist. Ik duw hem strakker tegen de muur.
    "Je wilt het gewoon hé?" Fluister ik nu weer.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    (Oh ik zie het nu, hij had hem om gedraaid xD)


    "Find peace in who and what you are." — Saphira

    [Failure xD]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Alex

    "Kan je niet tegen he?" fluister ik terug, ik wist waarschijnlijk al wat er zou gaan gebeuren maar dat boeide mij niet. Ik kan er tegen, ik vraag me juist af of hij mij zo ver kan krijgen. Ik ga met mijn tenen over zijn been heen. "Geilepad" daagde ik hem weer uit.


    "Find peace in who and what you are." — Saphira

    David

    Ik duw me strakker tegen hem aan.
    "Alex..." Zeg ik haast smekend, ik draai hem om zodat hij met zijn rug tegen de muur staat, leg zijn handen naast zijn hoofd, tegen de muur aan en kijk hem aan.
    Ik krijg een idee... Gewoon, om hem terug te pakken...
    Ik zet mijn lippen in zijn hals en geef kleine kusjes.

    [Ik krijg hem wel!]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Alex

    "DA! Trut" vloek ik kreunend als hij bij mijn hals begint.
    Ik had het hem nooit moeten vertellen, mijn armen, handen zitten geplet achter mijn eigen lichaam, maar mijn benen kan ik nog gebruiken. oja duivelskind, zo werd ik genoemd, en met een heel goede reden. Ik haal mijn voet uit zijn broekspijp en zet hem bovenaan zijn been, waarna ik hem langzaam naar beneden streel.

    [ bericht aangepast op 4 juni 2012 - 23:14 ]


    "Find peace in who and what you are." — Saphira

    David

    Ik zak haast door mijn benen van opwinding. Zonder dat ik het wil gaat de grip op Alex' handen losser, het lukt me ook niet meer om het weer te verstrakken.
    Ik kreun een keer binnensmonds en lik een keer in zijn hals waarna ik mijn lippen op zijn kaaklijn zet en hem daar kusjes geef.
    Nog steeds lukt het me niet de grip te verbeteren op zijn handen.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Emily

    Mijn telefoon was aan het bliepen, ik loop er rustig naar toe en zie dat mijn vader heeft gebeld ik zucht en verwijder het bericht. Ik ga zitten op mijn bed en vraag me af of ik Liv nog zou zien vanavond, voordat ik slechts een vage herinner was.


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    Alex

    ik win, dat ik nooit iemand heb gehad of nog nooit wat heb laten staan betekend niet dat ik nog nooit stuiten dingen gedaan had, Vandaar de naam Duivelskind.
    "Fuck-" ik wou Fuck You kreunen maar dat was nou ook weer niet echt de bedoeling. Ik trek een van mijn handen los, gotcha, en ga onder zijn shirt. Ik ga ook nog een keer met mijn voet naar beneden, maar dan bij het andere been.


    "Find peace in who and what you are." — Saphira