• Let op: RPG rechten zijn van: @KaulitzGurl


    Regels:

    x Je mag voor anderen een beetje zeggen wat ze doen (DAARBIJ NIET: karakter veranderen, situatie veranderen, of andere recente dingen)
    x 16+ is toegestaan
    x Niet schelden (behalve als het je personage tegen een andere is xd)

    Dagroutine:

    - Opstaan (uiterlijk tot 12 uur)
    - Chillen en doen wat je wilt
    - Gezamelijk ontbijt (of brunch, hangt ervan af)
    - Vrij rijden [11.30 tot 12.30]
    - OF les krijgen, OF les geven aan beginners of kleintjes [1 tot 3]
    - Tussendoor kun je altijd lunchen (is niet gezamelijk)
    - Vrije tijd [3 tot 4.30]
    - Les geven aan jongeren (die al goed zijn) [5 tot 7]
    - Dinnertime [7.30 tot 8]
    - Vrije tijd [geen limiet (geen tijd dat iedereen binnen moet zijn, dat is vrij)]

    Wel aan John melden als je niet voor 12 uur terug bent en buiten hangt s' nachts een lijst (naam aftekenen als je terug bent) zodat we s' ochtends weten dat je terug bent.

    [ bericht aangepast op 3 juni 2012 - 22:12 ]


    We've lived in the shadows for far too long.

    [Ik ga denk ik ook maar slapen. xXx]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    (niemand speelt John btw, moeten we zelf doen xD)

    Alex

    Volgens mij heeft hij opvoeding gehad, schone kamer, steeds douchen, manieren. Ik grinnik, dat hadden mijn stiefouders ook bij mij geprobeert maar zonder succes.


    "Find peace in who and what you are." — Saphira

    David
    "Zolang alles netjes blijft en dat jullie alle troep die jullie maken opruimen mogen jullie pizza's maken." Zegt John dan.
    "Dank u meneer." Zeg ik beleefd en ik trek Alex mee naar de kookruimte.
    "Zo, handen wassen." Zeg ik dan en loop naar de kraan.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Alex

    "weetjd dat ik moeite moet doen om niet in de lach te schieten?" zeg ik weer grinnikend tegen hem, ik sop mijn handen in met zeep. Tot het dikke witte schuim word


    "Find peace in who and what you are." — Saphira

    David

    Ik kijk met opgetrokken wenkbrauw naar Alex.
    "Waar slaat dat nou weer op?" Vraag ik lachend en spoel mijn handen af.
    Dan droog ik ze af en ontsmet ze. Ik kij kweer naar Alex.
    "Je maakt er wel een zooitje van zeg." Grinnik ik.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Alex

    "dat slaat op jou!" zeg ik speels en sla mijn zeep hand op zijn schouder, waardoor er een zeep plek onstaat. Ik staar duivels naar David als ik de zeep van mijn handen spoel.


    "Find peace in who and what you are." — Saphira

    David

    "Alex!" roep ik als ik de zeepplek zie.
    "Ik heb dat net schoon aan." Piep ik.
    Als ik vroeger thuis zou komen met een vlek, zou ik een tik krijgen.
    Ik begin hysterisch over de schuimplek te vegen.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Alex

    "gekkerd" ik pak een nat doekje en veeg de plek weg, "wacht maar tot ik de tarwe bloem te pakken heb" mompel ik terwijl ik hem schoon maak


    "Find peace in who and what you are." — Saphira

    David

    "Neen, dat doe je niet." Zeg ik dan hoofdschuddend.
    "Ik wil geen boze-" Ik stopte. Mijn ouders zijn hier helemaal niet.
    Ik lach even. "Laat maar." Zeg ik snel.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Alex

    "Dus ga ik je onder peperen" glimlach ik duivels, ik ontsmet mijn handen.
    daarna pak ik alle spullen die we nodig hebben, bakjes, beslag kom, deeg roller, enz.


    "Find peace in who and what you are." — Saphira

    David

    "Alsjeblieft niet, oké?" Zeg ik tegen Alex.
    Ik help hem mee met de spullen pakken.
    "We hebben alles, zullen we beginnen?"


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Alex

    "ja dat is goed!" roep ik
    "Maar uh, hoe moet het okal weer?" ik wrijf over mijn achterhoofd, iets mengen toch?


    "Find peace in who and what you are." — Saphira

    David

    Ik lach even.
    "Je doet schattig. Maar goed, eerst weeg je alles." Zeg ik en zet een bakje op de weegschaal en duw de bak met tarwe bloem in Alex' handen.
    "Tweehonderdvijftig gram." Zeg ik en zet de weegschaal aan.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Alex

    ik grijns, ik had de neiging om het in zijn nek te smeren, of op zijn hoofd, maar ik deed het niet, of zou ik het wel doen? zou hij het expres gegeven hebben? of is hij het gewoon vergeten? Ik zet de bak maar neer op het aanrecht en pak een lepel om de aantal gram in het bakje te scheppen.


    "Find peace in who and what you are." — Saphira

    Emily
    Ik zucht en kijk rond naar mijn kamer voordat ik mezelf op mijn bed laat ploffen en ik snel mijn laptop er bij pak.
    Met een vaart is mijn laptop aan en zet ik meteen een nummer op, ik begin zachtjes mee te zingen en open mijn mail. Alle berichten die ik heb zijn van mijn vrienden en ik glimlach terwijl ik ze een voor een open maak en lees.


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.