• Steeds meer mensen die eens diehardfans ware van TH, haken af... ze beweren nu zelfs dat TH pokkeslecht is, en dat ze niet snappe wat ze daar ooit in gezien hebben :S vind ik zelf best grof..

    nu voel ik me soms beetje eenzaam.. x( alsof ik 1 van de laatste egte fans ben.. maar omdat ik weet dat er op quizlet.nl een paar egte diehards zitte, is het nu aan hen om hier neer te sgrijve dat ze dus nog eve die hard zijn als pakweg een jaar geleden + enkele redenen wrm je jezelf nog DIEHARDfan kunt noemen ^^

    (en ik heb het woord DIE HARD nu egt veel te veel gebruik xD maar maakt nii uit ^^ reageer nu maar gwoon xD)

    Ik ben wel Die-hard.xD Want ik vind echt alle, maar dan ook alle liedjes leuk, en vind geen een liedje van ze slecht.¬¬ En ondanks dat Bill zijn kapsel heeft veranderd, ben ik nog steeds fan, tot tegenstelling van die andere 'fans.'


    ok

    Jaah okee.
    Bill heeft zijn kapsel veranderd XD
    Ik vind dat kapsel btw beter dan dat ie eerst had:P


    hat kalte Füße! Wo bleibt der Sommer?

    weet je; dat komt omdat TH niet veel bijzondere nummers meer maakt en omdat alles Engels wordt. Daar knapt Mo0n een beetje op af;)


    Ze starten als duitse band, ze breken door als duitse band, ze zijn bekend als duitse band.

    DUS OOK OM HUN DUITSE LIEDJES.

    ZE EINDIGEN ALS DUITSE BAND.

    en dat moet zo blijven ;x

    Ik vervloek het engels ;x

    Nouja, dat ook weer niet, maar als je bekend staat als duitse band, dan ga je toch niet in Amerika alleen maar engels zingen? Tjongejonge x'D

    Daar trek je veel fans mee. ^^

    Kortom:

    Ik knap ook af op al dat engels,

    Leer het eerst maar ^^


    Men vriendin zei overlaatst `als Tokio hotel naar Amerika zou verhuizen,word ik van killerpilze´ ik dacht echt van Meen je dat nu ?! wat ben jij voor een fan! tern eerste; ze verhuizen echt niet naar amerika en ten tweede; ik zou nog steeds fan blijven,al was het zo. Als je zou afhalen,ben je toch geen echte fan!

    ik vind,dat je helemaal gelijk hebtt!


    And all the girls in the front row scream your name.

    Ik haak ook niet af, maar dat wilt niet zeggen dat het me niks doet x')

    x

    geen die-hard meer xD
    maar nog wel een fan :P

    Oh:

    En Die-Hard blijf je nooit,

    diegene die dat blijven...

    Freaky x'D

    Ik bedoel, het is en blijft toch een beetje een 'hype'

    Je kan wel zeggen dat je voor altijd van ze houdt,

    IK SPREEK JULLIE OVER 50 jaar weer! x)

    xxx

    ik ben sinds november 2007 fan geworden van TH, maar ik zal je zegge, ik ben een echte fan!!! ik doe ALLES om maar zoveel mogelijk spullen van hun te pakken te krijgen. ik heb bijv. nu 25 posters, een mega-poster dat uit 4 delen bestaat, een dekbed, 2 t-shirts, een vest, mijn vorige agenda heb ik helemaal ge-tokio-hotel-iseerd en ik heb bijna een schoolagenda van th in mijn bezit voor volgens jaar. wil je nog meer bewijs dat ik een mega fan ben?????


    herinner gisteren, droom van morgen, maar leef vandaag

    (...)
    (:


    zo als die keer dat Bill geopereerd moest worden?
    ik was echt bang dat hij zn stem zou verliezen o_O
    (komt ook wel door al die tijdschirften, ze maken je helemaal gek! 'Bill hoest bloed op', 'het einde van tokio hotel!' enzovoort.. -_-

    ik was egt DOODongerust over Bill!!:(
    het maakte me niet uit of tokio hotel ging stoppen, als alle smaar goed kwam met Bill!

    Oh:

    En Die-Hard blijf je nooit,

    diegene die dat blijven...

    Freaky x'D

    Ik bedoel, het is en blijft toch een beetje een 'hype'

    Je kan wel zeggen dat je voor altijd van ze houdt,

    IK SPREEK JULLIE OVER 50 jaar weer! x)

    xxx


    ja, voor sommige mensen is het een hype (en diegene kun je nu herkennen aan hun hysterisch gedoe rond die Jonas Brothers met wenkbrauwen die nog breder zijn dan de autosnelweg en bakkebaarden die bijna tot in hun mond kruipen.. -_- *sry voor de JB-fans xD*)
    Dat zijn er die gwoon keer op keer de hypes volgen..
    eerst TH, dan Paramore, nu JB...

    maar drm is het niet voor iedreen een hype, voor mij bijvoorbeeld helemaal niet!

    Muziek is een veel te mooi iets om zomaar ffe als een hype te zien :')

    Ales ze binne 50 jaar nog eens een herdenkingsconcert fzo iets geve(als Bill's haren al zo grijs zijn als een muis, en Tom vanuit zn rolstoel zijn gitaar moet fucken tijdens leb die sekunde >.<) zal ik er zkr staan! xD al is het maar als herinnering aan die goede oude tijd.. :') (nu dus)

    Oeh ik ben super die hard fan:O

    ten 1e de muziek is gewoon echt het aller aller beste en dan zitten er ook nog lekkere boys in de band,geweldig toch(hoera)

    Ik heb 14 juni 14 uur staan wachten op Tokio Hotel,zonder eten/drinken,ik had thuis ook niks op fsoow.En toen kwamen ze pas,maar ik bedoel ik vind het echt de moeite waard(A)


    Lalalalalalalala.

    Btw ik heb een paar dagen geleden nog mijn posters geteld,en shirtjes en al die TH zooi:

    -Posters:94
    -Shirtjes:2 xD kei weinig ofzo maarja xD
    -Plaatjes:56
    -Foto's op de pc:874(Ja echt heel erg overdreven,maar als ik een plaatje van Tokio Hotel,of iets wat er mee te maken heeft tegenkom voeg ik t toe xD)

    xx(H)


    Lalalalalalalala.

    bij die foto's van pc is het: 874 alleen komt er zo'n dom poppetje te staan hoor met zijn sarcastische wenkbrouw xD


    Lalalalalalalala.

    Ik ben geen Die Hard fan.
    Maar dat ben ik ook nooit geweest.
    Ik ben fan vn ze dat wel. Ik vind de muziek goed. En de teksten vooral. Maar ik vind persoonlijk dat er bands zijn die betere muziek maken dan TH. Maar ze zijn nog wel goed. En ik vind Tom nog steeds leuk. Ik haak niet af ofzo. Ik vind ze nog steeds geweldig. En ik denk dat ik volgend jaar en het jaar daarna nog best fan zal zijn. Maar over 50 jaar zie ik dan wel weer hoor:P
    Nouja anyway ik geef dus toe dat ik geen Die hard fan ben(A)

    x