• RPG rechten zijn van: @MyMisery

    Om het topic netjes te houden ga ik alles in een story zetten.
    http://www.quizlet.nl/stories/87645/rpg-the-poor-the-rich-the-dogs-amp-the-villas/


    Speciaal voor julie nog even de regels:

    - OCC is met haakjes []{}()
    - In het echt zijn mensen ook niet na een uur al verliefd. Ze vinden elkaar wel leuk, dat is wat anders.
    -Schelden mag, allen wel met de personages
    -16+ is toegestaan
    -Overdag ben je samen, als er een dag programma is, anders zit je met de andere in jouw persoonlijke villa
    -Ga anderen niet lopen besturen.
    -De plaatsen waar we heen gaan worden aangegeven. Als je zelf ergens naartoe wil moet je dat vragen
    -Het liefst drie regels, meer mag altijd.
    - Max. twee jongeren per persoon.
    -niemand is perfect
    -ik wil minimaal nog 1 iemand onder de 16. (Die van mij is 14)
    -Realistisch en actief. Als je dat bent mag je meedoen




    Als ik offline ben en er moet een nieuw topic geopend worden
    Mag er overlegd worden en gewoon een nieuw topic geopend worden,
    indien Alles wat hier staat er ook in komt te staan, ook de story.

    Veel plezier, het vertrek van de bussen staat ook in de story.

    [ bericht aangepast op 4 juni 2012 - 19:04 ]


    We've lived in the shadows for far too long.

    Yasmin

    'Dus, hoe was jou busreis?' vroeg ik glimlachend aan Tiffany. 'Die van mij viel gelukkig nog mee, ik heb niks van die vieze zwervers gemerkt gelukkig.' zei ik blij. Robin zette zijn koffers voor de deur en ging er toen op zitten. Hij was leuk, zelfs van zo ver weg.


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    Tiffany
    'Ugh, zoals ik al zei: zo saai als maar kan. Deze mensen hebben geen idee hoe je echt plezier moet maken!' Ik zie Yasmin door het raam naar Robin kijken, wat ik wel begrijp, hij is zeker geen lelijke jongen. 'Hallo?' Met mijn handen zwaai ik voor haar ogen. 'Leuk aan het dagdromen?'


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    Jacky
    Ik deed mijn ogen open, de bus was gestopt. Ik keek naar buiten en zag 3 gigantische huizen staan. Met zwembad. Ik hield net op tijd een hand onder mijn mond, anders was hij zeker opengevallen. Ik fluit even, stapte de bus uit, en hoorde een meisje zeggen:
    'Dus, hoe was jou busreis?'.aan een ander meisje. 'Die van mij viel gelukkig mee,' ik pakte net mijn tas en gooide die op mijn schouder.'ik heb niks van die vieze zwervers gemerkt gelukkig.'. En toen begon ik toch een beetje kwaad te worden. Die uit de hoogte gevallen trut moest echt normaal doen. Ik keek even naar mezelf, bedacht dat ik wel een grap met haar kon uithalen. Ik zag er gewoon verzorgd uit, niet arm ofzo. Ik liep naar haar toe en zei met een grote glimlach:
    'Hoi,' en nep opgewekt' dat was wel een lange busreis hè. Ik snap echt niet dat we niet gewoon met het vliegtuig konden gaan.' en ik doe net alsof ik diep zucht. 'Maar ja, ik ga zo maar douchen. Anders stink ik dadelijk nog naar zwervers. Zo noem je ze toch, zwervers?' en in mijn laatste zin kwam iets meer venijn. Toen draaide ik me om. En liep weg. Ik ging Antz zoeken, na even te zoeken had ik hem gevonden. 'He Antz' zei ik vrolijk tegen hem.

    [Lol, waar is Antz? Xd ik heb geen idee van waar ik ben. Adios]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Anthony 'Antz'
    Zodra de bus gestopt was wist ik niet hoe snel ik buiten moest zijn. Ik nam niet eens de moeite om eerst alles te bekijken en zodra ik de bus uit was let ik mijn koffer liggen en ging er bovenop zitten waarna ik al mijn benodigdheden voor een goede j pakte. En deze in mijn zak stopte. Het leek me niet al te verstandig me meteen uit te geven als een junk dus dat zou op mijn kamer wel komen. Ik pakte mijn sigareten en stak er een op. Voor de zoveelste keer vandaag zetten ik mijn zonnebril weer op en nam toen pas alles een beetje in me op. De drie grote villa's intresseerde me totaal niet en ik snapte ook niet waar het allemaal voor nodig was. Met een bed en een douche kwam je ook al heel ver. Ik had niet gemerkt dat Jacky naar me toe was gelopen en keek pas op toen ze me begroeten. 'hè Antz.' zei ze vrolijk en ik keek haar aan. Gelukkig noemde ze me niet echt Kilian. 'He, mini J' grijzende ik terwijl ik nog een heis van mijn sigaret nam. Door die busreis had ik echt nicotine tekort.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Jacky
    'Hé mini J,' zei Antz grijnzend. En hij nam een heis van zijn sigaret. Hij zat op zijn koffer met zijn zonnebril op. Ik had de mijne der net ook al opgedaan, zodat ik iets beter kon kijken. 'Lange bus reis was het, maar goed. Ik ben tenminste niet lastig gevallen met make up vragen of whatever.' zei ik tegen hem. Ik ging op de grond zitten, richting Antz, zodat ik hem kon aankijken gewoon. 'Waarom eigenlijk niet Kilian? Ik bedoel, waarom wilde je niet dat ik je zo noemde.' vroeg ik. Want ik vroeg het me af, ik dacht niet dat er iets mis mee was ofzo. Maar ja, iedereen zijn eigen keus, right. 'Ik denk niet dat we al die luxe nodig hebben hiero. Volgens mij is dat alleen maar gedaan voor de rijke mensen hier.'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [is het niet een beetje raar dat Jacky nu alles zegt wat Antz eerst dacht? of ze moet gedachtens kunnen lezen natuurlijk ;p]

    [ bericht aangepast op 6 juni 2012 - 16:51 ]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Anthony 'Antz.'
    Met opgetrokken wenkbrauwen keek ik haar aan. of ze moest hetzelfde denken als mij of ze kon gedachten lezen, dat kon niet anders. Maar ik haalde onverschillig mijn schouders op. 'het is niets voor niets mijn tweede naam en niet mijn eerste.' Merkte ik toen op waarna ik mijn nu opgebrande sigaret uitduwde op de grond en meteen weer mijn pakje tevoorschijn haalde. Met mijn Pakje sigareten nam ik ook mijn lonfvlo, tip en wiet mee en toen het op de grond viel begon ik zachtjes te vloeken en het weer bij elkaar te rapen waarna ik het terug in mijn zak duwde. 'Ja, ze hadden beeter kunnen laten zien aan die verwende kinderen wat het echt leven inhoud inplaats van ons heel even een stukje van de zogenaamde ''hemel'' te laten proeven om ons daarna weer thuis te dumpen.' Merkte ik op. ONdertussen stak ik weer een siagret op terwijl ik wat met mijn lippiercing speelde. Ik ging in kleermakerzit zitten en brande met mijn sigaret wat loszittende draaidjes aan mijn broek weg waarna ik opkeek naar Jacky. 'Kan jij gedachten lezen?' vroeg ik toen toch maar.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Yasmin

    'Ja hoor.' zei ik en ik draaide me glimlachend om. Ineens komt een of ander meisje een heel sarcastisch verhaal ophangen en loopt dan weer weg. 'Wat een mega-attitude, wie denkt ze wel niet dat ze is?' zeg ik verbaasd tegen Tiffany.
    De eerste dag hier en dan gaat ze al met zo'n attitude tegen mij en Tiffany praten. Ze ging het nog wel merken.


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    {Zijn ze al aangekomen? Wie wil er met Orlando (Villa 1) of Elena (Villa 2) spraten?}


    Don't be like the rest of them, darling

    Tiffany
    'Ze komt er nog wel achter dat niemand zo met mij om mag gaan.' Ik zag haar praten met een jongen, die duidelijk arm was. Sorry hoor, maar je laten tattoeren vind ik echt vreselijk. 'En ook niet met jou natuurlijk.' Ik glimlach even. 'Echt, jij bent samen met Robin het enige normale mens hier. Tot nu toe dan.'


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    [ze zijn nu bij de villa's en je kan naar Bam of ANtz komen. Bam skatebord nu ergens rond en Antz zit samen met Jacky voor de bussen]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Yasmin

    'Oh my god, ja he! En dan moeten we ook nog een hond gaan verzorgen met hun' zei ik en ik keek ze een beetje verafschuwd aan. 'Echt jammer dat je in een andere villa zit.' zuchtte ik. 'Anders konden we ze eventjes laten zien wat feesten en los gaan is!'


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    Tiffany
    'Geloof me, dat zullen ze nog wel zien,' lach ik. Die meid kreeg er nog wel van langs, ik ben nog nooit beledigt. Ooit zal ik er wel voor zorgen dat ze haar excuses aanbied. 'Jij zit tenminste nog met Robin.' Ik graaf diep in mijn gedachten om mijn villagenoten te herinneren. 'Ik ziet bij dat wijf!' roep ik uit. 'Zin om een leuke grap met haar uit te halen?'


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    Yasmin

    'Oh en hoe, ze gaat merken wat er gebeurt als ze ons beledigd.' Ik keek uit het raam en zag hoe ze samen met een andere jongen tegen de bus aan zat. 'Kijk die kleren en dat haar ook, alsof ze nooit naar de kapper gaat of nieuwe kleren koopt.' Ik snapte niet hoe je jezelf zo kon verwaarlozen. Het is toch een kleine moeite om een beetje mee te gaan met de mode?


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    [Wie wil gezellig een praatje maken met Brandon? ;3]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''