• RPG rechten zijn van: @MyMisery

    Om het topic netjes te houden ga ik alles in een story zetten.
    http://www.quizlet.nl/stories/87645/rpg-the-poor-the-rich-the-dogs-amp-the-villas/


    Speciaal voor julie nog even de regels:

    - OCC is met haakjes []{}()
    - In het echt zijn mensen ook niet na een uur al verliefd. Ze vinden elkaar wel leuk, dat is wat anders.
    -Schelden mag, allen wel met de personages
    -16+ is toegestaan
    -Overdag ben je samen, als er een dag programma is, anders zit je met de andere in jouw persoonlijke villa
    -Ga anderen niet lopen besturen.
    -De plaatsen waar we heen gaan worden aangegeven. Als je zelf ergens naartoe wil moet je dat vragen
    -Het liefst drie regels, meer mag altijd.
    - Max. twee jongeren per persoon.
    -niemand is perfect
    -ik wil minimaal nog 1 iemand onder de 16. (Die van mij is 14)
    -Realistisch en actief. Als je dat bent mag je meedoen




    Als ik offline ben en er moet een nieuw topic geopend worden
    Mag er overlegd worden en gewoon een nieuw topic geopend worden,
    indien Alles wat hier staat er ook in komt te staan, ook de story.

    Veel plezier, het vertrek van de bussen staat ook in de story.

    [ bericht aangepast op 4 juni 2012 - 19:04 ]


    We've lived in the shadows for far too long.

    Yasmin

    Mijn arm sliep doordat Robin er de hele tijd tegenaan gelegen had. Uiteindelijk werd hij wakker en ging hij weer rechtop zitten. 'Nog steeds in de bus?' vroeg hij en aan zijn stem was duidelijk te horen dat hij net wakker was. Ik zuchtte en knikte, 'Ja, nog steeds.' Ondertussen bewoog ik mijn arm een beetje onhandig, al het gevoel was eruit leek wel.


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    Er wordt omgeroepen dat jullie er bijna zijn! Yay!


    We've lived in the shadows for far too long.

    {O_O Jullie zijn snel.. Waar kan ik met Orlando of elena heen?}


    Don't be like the rest of them, darling

    [in welke bus zitten ze?]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Robin Daniel Hastings
    'GELUKKIG!' Riep ik richting de stem die het had omgeroepen. Wat me wat aanstarende blikken van de andere passagiers opleverde wat me eigenlijk niks kon schelen het enige wat ik nu wilde was deze bus uit. Ik schudde mijn krullen naar roven en gooide ze daarna weer terug op hun plaats.'Ik heb eigenlijk best goed geslapen, ik hoop alleen dat ze schouder ooit nog optimaal zal functioneren.'


    “Do what I do. Hold tight and pretend it’s a plan!” - The Doctor

    Piper
    "Afgesproken" zeg ik en ik schudt mijn hoofd terwijl er een kleine grijns op mijn lippen ligt. Ineens komt er een jongen bij die vraagt wanneer we aankomen. "Er werd net omgeroepen dat we er bijna zijn dus ik denk nog een kwartier" zeg ik bot, hij was een van de rijkeluis kinderen, mocht ik niet, had ik al besloten, dus konden ze niks aardigs verwachten.

    [ bericht aangepast op 5 juni 2012 - 19:58 ]


    Black is not longer dangerous, so what's dangerous now? Colour. Colour is super dangerous

    {Orlando in 1 & Elena in 2}


    Don't be like the rest of them, darling

    Yasmin

    'Daar zal wat moeite voor nodig zijn.' zei ik lachend. 'Bah, ik wil echt uit deze vieze bus, gelukkig zijn we er bijna.'
    Oke, ik ben best verwend, maar ik ben niet anders gewend, en daarom stuurde mijn ouders me naar hier. Ik haat ze, lekker een villa delen met van die vieze arme mensen, en dan ook nog zo'n stinkdier verzorgen. Bah bah.


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    TheRumIsGone schreef:
    {Orlando in 1 & Elena in 2}


    Yasmin en Robin zitten in 2. x


    “Do what I do. Hold tight and pretend it’s a plan!” - The Doctor

    Jayden

    "Dan is het beslist." zei ik nog, mooi , nu had ik een nieuwe huishoudster. Wat nog beter was want ze was ook nog eens knapper dan mijn eigen moeder. Niet dat dat zo moeilijk was. "Inderdaad, we zullen dadelijk wel aankomen." Ik keek even naar de jongen en glimlachte koel. Niet gelijk op de vuist gaan Jayd, hou je in. Me inhouden, aha , iets wat me vandaag aardig lukte. Ik sloot mijn ogen even en zakte met een grijns onderuit. "Ik daag je uit, Piper, om met je kleren in het water te springen bij aankomst àls er een zwembad is." Onderzoekend zochten zijn ogen opieuw achter de hare


    And I hope.. we'll meet again..

    Piper
    "Ik daag je uit, Piper, om met je kleren in het water te springen bij aankomst àls er een zwembad is." zegt hij, wat een uitdaging ik had wel voor grotere vuren gestaan. "Oke ik doe het, maar wat krijg ik er voor terug?" vraag ik. Ik keek hem inschattend aan, wat wou hij van haar dat hij haar ergens voor uitdaagde? Ik kon zo een miljoen verschillende dingen bedenken, maar ik was wel benieuwd.

    [ bericht aangepast op 5 juni 2012 - 20:07 ]


    Black is not longer dangerous, so what's dangerous now? Colour. Colour is super dangerous

    Robin Daniel Hastings
    'Je zou het iemand moeten laten masseren' doelend op haar schouder. 'Niet dat dat hier zou kunnen het enige wat ze kunnen doen is een hond uitlaten.' Het landschap buiten ons begon steeds langzamer voorbij te trekken een teken dat we er echt bijna waren. "Houd je van dieren?" ik deed een poging ons schare gesprek op gang te houden.


    “Do what I do. Hold tight and pretend it’s a plan!” - The Doctor

    Yasmin

    'Wel, jij zou het kunnen doen, dadelijk als ik lig te zonnen!' zei ik grijnzend. 'Nee eigenlijk niet zo, ik heb het vooral niet zo op honden. Als ze zo groot zijn springen ze, en dan krassen ze heel mijn armen en benen vol.' zeurde ik. 'En jij?' vroeg ik toen ik hem vrolijk aan keek.


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    Orlando

    Verveeld kijk ik de bus rond, natuurlijk was het nieuws dat we de hele tijd opgescheept zaten met een rijk iemand niet echt een prettig idee geweest, het liefst was ik gewoon weer weg gegaan, maar zat hier nu toch vast dus zou ik het beste er van moeten maken. In dezelfde bus zaten meer mensen, waar voor zover ik wist ongeveer de helft rijk zou moeten zijn en de helft arm heel zeker was ik er niet van, als we er bijna waren was ik al goed bezig, nog niemand aangesproken en ik kende nog niemand.

    [ bericht aangepast op 5 juni 2012 - 20:21 ]


    Don't be like the rest of them, darling

    [ je kan van Brandon totaal niet zien dat hij rijk is maar dat zal wel aan mij liggen. Daarbij vroeg hij het voordat het werd omgeroepen. ]

    Brandon 'bam'
    De botte blik van het meisje van het meisje beviel me totaal niet. En spottend begon ik te lachen. 'Doe is lekker normaal, het was maar een vraag hoor.' ik haalde mijn hoofd tussen de twee vandaan terwijl ik.'en dan zeggen hun wat over mensen met geld. Ik ben tenminsten wel opgevoed.' als ze nu al zulke vooroordelen over me hadden werd het nog een leuke ervaring. Hoe konden ze denken dat ze me nu al zo konden behandelen. Of ze nou geld hadden of niet. Ze konden tenminsten op een normale manier antwoord geven.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''