• RPG rechten zijn van: @MyMisery

    Om het topic netjes te houden ga ik alles in een story zetten.
    http://www.quizlet.nl/stories/87645/rpg-the-poor-the-rich-the-dogs-amp-the-villas/


    Speciaal voor julie nog even de regels:

    - OCC is met haakjes []{}()
    - In het echt zijn mensen ook niet na een uur al verliefd. Ze vinden elkaar wel leuk, dat is wat anders.
    -Schelden mag, allen wel met de personages
    -16+ is toegestaan
    -Overdag ben je samen, als er een dag programma is, anders zit je met de andere in jouw persoonlijke villa
    -Ga anderen niet lopen besturen.
    -De plaatsen waar we heen gaan worden aangegeven. Als je zelf ergens naartoe wil moet je dat vragen
    -Het liefst drie regels, meer mag altijd.
    - Max. twee jongeren per persoon.
    -niemand is perfect
    -ik wil minimaal nog 1 iemand onder de 16. (Die van mij is 14)
    -Realistisch en actief. Als je dat bent mag je meedoen




    Als ik offline ben en er moet een nieuw topic geopend worden
    Mag er overlegd worden en gewoon een nieuw topic geopend worden,
    indien Alles wat hier staat er ook in komt te staan, ook de story.

    Veel plezier, het vertrek van de bussen staat ook in de story.

    [ bericht aangepast op 4 juni 2012 - 19:04 ]


    We've lived in the shadows for far too long.

    Piper
    De jongen plofte naast me neer en ik nam hem rustig op, geen merkkleding, mooi geen rijke arrogante gast, ik nam zijn gezicht op knap was hij wel.
    Ik knikte naar hem als begroeting.
    "Ik ben Piper" zei ik "En jij bent?"


    Black is not longer dangerous, so what's dangerous now? Colour. Colour is super dangerous

    Jayden

    Een grijns gleed over mijn lippen wanneer het meisje zich meteen voorstelde. Normaal gezien zou ik dergelijke dingen antwoorden als Je prins op het witte paard.. Zulke grapjes waren enorm flauw maar heel vaak al genoeg om het ijs te breken. "Jayden." Ik knikte even kort met mijn hoofd ter begroeting waarna ik me beter naast haar neerzette. "Zo , wat brengt jou hierheen?" Mijn ogen beten zich zowat vast in de hare. Ze waren licht van kleur. Lichtblauw ofzelfs grijs. Een speelse blonde lok hing uitdagend voor haar ene oog. Hij schreeuwde haast naar me om hem met een vederlichte beweging achter haar oor te steken. Maar ik had besloten niet al mijn charmes uit de kast te gooien dus deed ik niets en kon ik er enkel en alleen maar naar kijken.


    And I hope.. we'll meet again..

    Piper
    Hij grijnst en stelt zich voor als Jayden, heel leek zeker 2 jaqar ouder dan mij misschien wel meer. "Zo , wat brengt jou hierheen?" vroeg hij terwijl hij mijn blik vasthield. Ik haal zo onverschillig mogelijk mijn schouders op "Ik hield het thuis niet meer uit, en dit was de gemakkelijkste uitweg, op zelfmoord na dan" zeg ik en ik veeg de pluk haar uit mijn gezicht. Nog een eigenschap van mij, ik vertel mensen niet vaak dingen, maar ik loog bijna nooit, onhandig natuurlijk maar beter dan alleen leugens te vertellen om alles te verbloemen. "En wat brengt jou hier?"


    Black is not longer dangerous, so what's dangerous now? Colour. Colour is super dangerous

    Jayden

    Ik luisterde geïnteresseerd naar wat ze te zeggen had. "Het zou zonde zijn om iemand als jij uit de wereld te laten stappen dus wat dat betreft heb je de juiste keuze gemaakt." Ik ontblootte mijn tanden tot een glimlach en keek haar geruststellend aan waaarna ik hoorde dat ze hetzelfde aan mij vroeg. "Niets speciaals. Ik klaagde niet ofzo, maar mijn ouders. Mijn ogen tolden een keer rond in hun kassen waarna ik haar opnieuw aankeek. "Je kent het wel. Ze vinden me onvoorzichtig en niet 'braaf'" Ik moet even lachen als ik mijn moeders hoofd voor me zie en schud de gedachte snel weg. "Ze denken dat ik in een diepe put zal belanden dus vandaar dat ze me hebben ingeschreven." Nog steeds probeer ik uit te vissen welke kleur ogen ze heeft x'D. Ik zak opnieuw onderuit en kijk haar geïnteresseerd aan. "Hoeveel zomers ben je jong?"


    And I hope.. we'll meet again..

    [Bam zit ook in bus 1. Hij is wel rijk. Maar ma hij piper en Jayden vergezellen? [A] ]

    [ bericht aangepast op 5 juni 2012 - 19:04 ]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    [Van mij mag hij]
    Piper
    Ik hoor zijn uitleg aan. "Mijn moeder was vanochtend allang weer vergeten waar ik heen ging" vluchtig voel ik aan mijn wang om te ontdekken dat hij nog steeds pijn deed en mijn gezicht verschoot een beetje, en ik keek even weg om weer met mijn normale niet met pijn vertrokken gezicht terug naar Jayden te kijken.
    "Hoeveel zomers ben je jong?" vraagt hij dan. "15, bijna 16, ik wordt deze zomer 16" zeg ik. "En jij?"
    Ik kijk even naar zijn glimlach door het licht dat door het raam schijnt fonkelen zijn tanden.

    [ bericht aangepast op 5 juni 2012 - 18:44 ]


    Black is not longer dangerous, so what's dangerous now? Colour. Colour is super dangerous

    sure :D

    Jayden

    Ik zag hoe ze aan haar wang voelde en vernauwde mijn ogen even. Als ik erachter zou komen dat haar vader haar had geslagen kreeg die keren ervan langs. Tegen een moeder wilde ik echter niets beginnen. Noem het belachelijk maar tegen sommige principes ga ik nooit in en zo zal ik ook nooit een meisje slaan. Tenzij ze het verdient vult een nijdig stemmetje mijn zin aan in mijn hoofd. "Ik ben al 19." Zeg ik koel terwijl ik onderuit zak. Ik weet namelijk dat ik dan al lang weg kon gaan bij mijn ouders, maar dat deed ik niet.... en zij durfden me niet buiten te gooien.


    And I hope.. we'll meet again..

    Piper
    "Ik ben al 19." zegt hij erg koel en hij zakt onder uit. "Waarom ga je dan niet gewoon bij je ouders weg?" vraag ik. "Jij kan te minste al weg"
    Ik zou er een moord voor doen om weg te komen uit mijn oude buurt, weg bij mijn moeder. Gelukkig was een moord voor deze 4 weken niet nodig geweest alleen een vervalste handtekening, en het hacken van haar moeders e-mail account. Een eitje voor mijn doen.


    Black is not longer dangerous, so what's dangerous now? Colour. Colour is super dangerous

    Jayden

    "O, oh," Ik grijnsde even breed naar haar en kneep zacht in haar wang. "Ruik ik daar jaloezie?" Met lachende ogen keek ik in de hare waarna ik even mijn hoofd schudde. "Waarom zou ik alleen gaan wonen? Dan zou ik moeten werken , geld verdienen, rekeningen betalen.. HEt is allemaal niet zo makkelijk hoor." Ik grinnik even , ze moest eens weten. Àls ik al geld verdiende was dat beslist niet om uit te geven aan water of elektriciteit.


    And I hope.. we'll meet again..

    Piper
    Ik keek hem onderzoekend aan. "Ja, dat is jaloezie" zeg ik botter dan ik gehoopt had dat het eruit zou komen. "Ben je zo lui dan? Ik zou er alles voor over hebben om daar weg te gaan, al zou ik in een doos moeten wonen onder een brug zonder baan, zonder schone kleding" ik keek hem aan en kneep mijn ogen ietsjes dicht voordat ik weer mijn "pokerface" opzette.


    Black is not longer dangerous, so what's dangerous now? Colour. Colour is super dangerous

    Jacky
    Ik zat maar wat te staren naar buiten in de bus, het was een mooie omgeving. Ik ergerde me een beetje aan de rijke mensen hier in de bus. Zodra ik uit deze bus kon zou ik weer naar Antz gaan. Hij was tenminste aardig. En ik moest toch somehow hier doorkomen. Tot dt we er waren genoot ik van het uitzicht. Ik bedacht dat de hond die in de villa op ons aan het wachten was. En deze busrit het beste zouden zijn. Ik wilde gewoon terug naar papa en Jack. Maar ja, met pussy zijn kom je nergens Jacky. Zei ik tegen mezelf. Ik sloot mijn ogen en ging een beetje neuriën. Somewhere only we know, van Keane.

    [Dit is het enige wat ik vandaag kan posten, heb mij. Laptop niet hier ): en zit even stiekem op de iPad, maar ik kan niet nog een x stiekem komen xd Adios amigo's. Je kan Jacky gewoon laten zitten waar ze zit ;p]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Robin Daniel Hastings
    Ik wreef met mijn handen door mijn ogen gevolgd door een soort dinosaurus geluidje dat uit mijn mond ontsnapte.'Nog steeds in de bus?' Mijn ;net wakker; stem klonk nog heser dan normaal. Ik lag nog steeds op de schouders van Yasmin daarom strekte ik mijn handen en ging met nog gesloten ogen rechtop zitten.


    “Do what I do. Hold tight and pretend it’s a plan!” - The Doctor

    JAyden

    Ik moest even lachen, opvliegerig kon je haar wel noemen ja x'D
    "Nou, laten we 1 ding afspreken. Als we hieruit komen , dan adopteer ik je." Zijn ogen lichtten op bij het idee. "Jij doet het huishouden: wassen, koken, strijken, je weet wel en ondertussen ga ik dealen en met dat geld kunnen we rondkomen. Zo ben jij van je huis weg en kan ik evengoed lui zijn." Samenzweerderig keek hij haar aan toen hij zich wat naar haar toeboog. "Dus, moppie, wat denk je?"


    And I hope.. we'll meet again..

    Brandon 'Bam'
    Mijn voeten had ik tegen de leuning voor mij geplaatst en verveeld keek ik naar de afgetrapte vans die ik aanhad. Ze waren van oorsprong rood, maar waren zo vaal geworden dat ze bijna roze leken. Zuchten keek ik rond en mijn oog viel op twee personen die in een gesprek gewikkeld waren. Normaal was ik niet iemand die zich in een al bestaand gesprek tussen twee mensen zou storten, maar aangezien de rest hun ego al van ver te ruiken was stond ik toch op. Ik ging met mijn knieën op de bank achter hun zitten en plaatste mijn onderarmen op hun rugleuning. 'sorry dat ik stoor. Maar weet een van jullie Hoelaat we ongeveer aankomen?' vroeg ik toen ze beide even niks zeiden. Ik stak mijn hoofd tussen die voor hun en keek ze een voor een vragend aan.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Tiffany
    Niemand volgde dus mijn voorbeeld. Juist ik zit dus in het huis met de saaiste kaklui en zwerfers. Geirriteerd spring ik van de stoel en ga in het midden van het gangpad staan. 'Jullie zijn echt verschrikkelijk!' roep ik gefrustreed. Ik laat me op de eerste en beste stoel die ik zie zakken en gebruik beide stoelen om op te liggen. Nu moet ik dus een hele reis zien te overleven zonder te praten, wat voor mij al onmogelijk is, en daar ook nog eens een hond verzorgen met iemand die geen verstand heeft van plezier maken. Dit wordt echt geweldig.


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”