• RPG - THE PERFECT SUMMER.
    17 jongeren, 8 jongens en 9 meisjes, gaan met elkaar op vakantie. Ze hebben zich allemaal ingeschreven voor een soort project waarbij jongeren die elkaar niet kennen met elkaar op vakantie gaan. Uit alle inschrijvingen zijn zij uitgekozen, en nu is het tijd voor de vakantie. Met de hele groep gaan ze naar Spanje. Ze gaan met de bus naar een simpele, saaie, oude camping, en eigenlijk hadden ze er wel wat meer van verwacht. Maar wat doe je als het ergens eigenlijk helemaal niet leuk is? Dan moet je toch proberen er het beste van te maken. En dat doen ze. Tijdens de vakantie ontstaan vriendschappen, liefdes, maar ook ruzies. Wat vreselijk leek te worden, wordt de perfecte zomer.


    JONGENS:
    - Jasper Ryan Modttes - MyMisery
    - Lars Ash Raico Stefan Lonage (L.A.R.S Lonage) - MyMisery
    - Finn Marlon Elwood - Macadamia
    - Justin Jordan - BIEBERCREW
    - Mike Roberto Harrison - Blanche
    - Brad Josh Bloogerad - LuvMustache
    - Orlando Alex Jhonson - TheRumIsGone
    - Austin Andrew Foxman - LEADERLOUIS



    MEISJES:
    - Jane Sofia Liverson - xMockingJayy
    - Angel Quisha Lovely - Rahjesh
    - Ayame Hisano -Dragneel
    - Jacky May White - jaimyhoi
    - Felicia Jamesson - xIbiMalik
    - Emma Hydering - Pronks
    - Allison Gilette - xEPONINEx
    - Megan Felicity Hope Cambrue - LEADERLOUIS
    - Gereserveerd door iZiall






    ~ Start wanneer alle 16 rollen ingevuld zijn.
    ~ De jongeren kunnen van de camping af, maar het liefst niet te vaak.
    ~ 16+ mag.
    ~ OOC tussen ( ), [ ] of { }.
    ~ Reserveringen blijven 24 uur staan.
    ~ Meerdere rollen invullen mag.








    Updates komen later.


    *RPG rechten zijn van: @BIEBERCREW

    [ bericht aangepast op 4 juni 2012 - 22:49 ]


    We've lived in the shadows for far too long.

    Jane
    Nadat ik het jurkje aan had werkte ik mijn make-up nog een beetje bij, deed hakken aan en liep naar buiten, waar ik Felies zag staan. Ik gaf haar een knuffel. 'Sorry, ik was een bitch.' Dan maak ik me los uit de omhelzing. 'Het spijt me echt.'


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    Austin

    Ik gooide mijn stokjes weg en stond op. Terwijl ik begon te lopen haalde ik mijn iPhone uit mijn broekzak. Het was al redelijk laat eigenlijk. Ik liep naar het tentje en zuchtte. Waarvoor ging Jane zich klaarmaken ? Ik liet mijn hoofd in mijn nek vallen en zuchtte. Ik wist het niet meer.

    Jasper:

    Ik werd uit mijn chat-mood gehaald door Jacky. "Wat? Is er iets?" Vroeg ik en deed snel mijn blouse aan. Ik keek weer op en zag Jacky in een jurkje staan. Het zag er echt schattig uit, dat was gewoon een feit. "Je ziet er heel schattig uit." Zei ik overtuigend en liep met haar naar buiten. "We gaan, kom je Fel?" Vroeg ik nadat ik haar vrolijk voorbij was gehuppeld..


    We've lived in the shadows for far too long.

    Jacky
    'Je ziet er heel schattig uit,' zei Jasper overtuigd. En hij liep met mij naar buiten.
    'We gaan, kom je Fel?' vroeg hij.
    'Janiebanie, gaat het weer met je?' vroeg ik aan haar terwijl ik naast haar liep. 'O wacht! We moeten Austin, Megan en Lars ook wel meenemen!' ik liep richting het tentje van Austin en Felies en riep:
    'Aaauuusstin, jou heb ik nog nooit gesproken maar ik weet wel je naaaaaamm.'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Austin

    Ik begon zachtjes te lachen, "Austin is er niet" riep ik terug. Ik stak mijn iPhone weg en ging languit in de tent liggen. Oh, dit lag best goed eigenlijk. Ik wachtte op het moment iemand de tent kwam binnenstormen.

    Jacky
    'Austin is er niet,' riep hij terug. Ik ritste zijn tent open alsnog, en ging voorzichtig de tent in, want ik wilde niet dat mijn jurkje ineens omhoog zou kruipen.
    'Aangenaam Austin, dan ontmoet ik je toch eindelijk eens van dichtbij. Terwijl we al 2 dagen de gelegenheid daar voor hebben gehad.' zeg ik tegen hem. 'We gaan partyhardy'en, dus trek je dansschoenen maar aan, en kom mee!'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Austin

    Ik begon te grijnsend en duwde haar mijn tent uit. "Geef me 5 minuten !" riep ik, "Of 10". Ik kroop naar het achterkamertje om het zo te noemen en haalde daar een zwart V-hals shirt uit dat redelijk aanspande. Ik nam een beige broek en ook nog mijn rode pet. Ik deed een paar Sneakers aan en fatsoeneerde mijn haren waarna ik de pet opzette. Ik kroop het tentje uit, nadat ik ook nog wat deo en parfum had gespoten en ritste het tentje dicht. "Klaar" zei ik. Ik keek even op mijn zwarte Ice Watch. "Ouwch, 15 minuten".

    jacky
    Hij duwde me grijnzend te tent uit en zei dat hij 5 minuten of 10 nodig had. Ik liep terug naar Jasper en Felicia. 'We kunnen bijna gaan, Austin gaat zich klaar maken.' en ik pak Jasper's hand vast.
    'Weet jij waar Megan of Lars zijn? Dan kunnen zij ook mee.' zei ik.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jasper:

    "Eindelijk we kunnen." Schreeuwde ik en keek even om me heen. "Ik weet dat Lars op het strand met iemand aan het praten was." Zeg ik nadenkend en haal mijn schouders op. "Nou ja, als we Evilnu nog even vinden is het goed."


    We've lived in the shadows for far too long.

    Megan

    Ze hadden dus echt niet door dat ik achter hun stond he ? Ik rolde met mijn ogen, "Ik ben niet Evil, waarom moet ik die naam krijgen ?!" riep ik uit. Ik begon te lachen toen ik hun geschrokken gezichten zag, "Jullie moesten me iets vragen ?".

    Jasper:

    "Ja, ja we moesten je iets vragen." Ik keek haar een beetje beledigt aan. "Evil was wel de bijnaam van Mary, je zou trots moeten zijn." Zeg ik leg mijn arm over haar schouders. "We gaan naar de club. Ga je mee?"


    We've lived in the shadows for far too long.

    Jacky
    Ik schrok me rot toen Megan ineens achter ons iets zei.
    'Ja, echt geweldig, je liet me echt rot schrikken!' zeg ik lachend tegen haar. Jasper vroeg aan Megan of ze ook mee ging. 'En dan ga ik Lars ook nog even snel halen.' zeg ik tegen ze. Ik had makkelijke schoenen aan. Jurkje of niet, ik hield gewoon mijn sneakers aan. Je moest weg kunnen rennen als dat nodig was. Ik rende richting het strand en zag Lars daar, hij was nog met iemand aan het praten.
    'He,' riep ik naar ze, 'wij zijn van plan om uit te gaan, gaan jullie mee?'

    [ bericht aangepast op 6 juni 2012 - 20:25 ]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    (1, je slaat Jasper over en 2 wie zegt dat hij niet aan het praten was?)


    We've lived in the shadows for far too long.

    [Ik pas het al aan, ik had mijn stukje pas na geplaatst]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Felicia

    'Is al goed.' zei ik toen Jane haar excuses aanbood en me knuffelde. Ik glimlachtte. Meende ik het? Nee. Ik wist dat ze van plan was Austin af te pakken, en dat was het laatste wat ik wilde.
    'Gaan we onderhand?' zei ik een beetje chagrijnig en ongeduldig. Ik stond al lang genoeg te wachten en was nu wel eens klaar om te gaan.

    [ bericht aangepast op 6 juni 2012 - 20:30 ]


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.