• RPG - THE PERFECT SUMMER.
    17 jongeren, 8 jongens en 9 meisjes, gaan met elkaar op vakantie. Ze hebben zich allemaal ingeschreven voor een soort project waarbij jongeren die elkaar niet kennen met elkaar op vakantie gaan. Uit alle inschrijvingen zijn zij uitgekozen, en nu is het tijd voor de vakantie. Met de hele groep gaan ze naar Spanje. Ze gaan met de bus naar een simpele, saaie, oude camping, en eigenlijk hadden ze er wel wat meer van verwacht. Maar wat doe je als het ergens eigenlijk helemaal niet leuk is? Dan moet je toch proberen er het beste van te maken. En dat doen ze. Tijdens de vakantie ontstaan vriendschappen, liefdes, maar ook ruzies. Wat vreselijk leek te worden, wordt de perfecte zomer.


    JONGENS:
    - Jasper Ryan Modttes - MyMisery
    - Lars Ash Raico Stefan Lonage (L.A.R.S Lonage) - MyMisery
    - Finn Marlon Elwood - Macadamia
    - Justin Jordan - BIEBERCREW
    - Mike Roberto Harrison - Blanche
    - Brad Josh Bloogerad - LuvMustache
    - Orlando Alex Jhonson - TheRumIsGone
    - Austin Andrew Foxman - LEADERLOUIS



    MEISJES:
    - Jane Sofia Liverson - xMockingJayy
    - Angel Quisha Lovely - Rahjesh
    - Ayame Hisano -Dragneel
    - Jacky May White - jaimyhoi
    - Felicia Jamesson - xIbiMalik
    - Emma Hydering - Pronks
    - Allison Gilette - xEPONINEx
    - Megan Felicity Hope Cambrue - LEADERLOUIS
    - Gereserveerd door iZiall






    ~ Start wanneer alle 16 rollen ingevuld zijn.
    ~ De jongeren kunnen van de camping af, maar het liefst niet te vaak.
    ~ 16+ mag.
    ~ OOC tussen ( ), [ ] of { }.
    ~ Reserveringen blijven 24 uur staan.
    ~ Meerdere rollen invullen mag.








    Updates komen later.


    *RPG rechten zijn van: @BIEBERCREW

    [ bericht aangepast op 4 juni 2012 - 22:49 ]


    We've lived in the shadows for far too long.

    Jane
    'Het was maar een grapje Jappie, maak je er niet druk om.' Ik blaas ook een plukje uit mijn gezicht. 'Oehh, het vliegt!' De hele tijd blijf ik blazen zodat het plukje niet omlaag vliegt. Ik hou op omdat ik begin te giechelen. 'Ik heb magische krachten!' Het plukje valt van mijn gezicht als ik me omdraai naar Jappie. 'Hoe laat is het?'


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    (OMJ OMJ OMJ, ik ken dat idd)

    Jasper:

    "Laat, het is laat." Dat was mijn geweldige antwoord. Ik was zo goed in antwoorden bedenken als ik dronken was. Ik murmerlde de het 1 en ander voordat ik op mijn buik ging liggen. "Trusten."


    We've lived in the shadows for far too long.

    Jane
    Ik vond het niet leuk dat Japppie opeens zo afstandelijk deed. Hij zat maar een beetje te mompelen. De hele avond was hij gezellig en nu deed hij zo. 'Ok,' zeg ik als enige terug. Dan probeer ik ook te slapen, wat al snel lukt.


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    [Ik wist wel dat je het zou kennen :3]

    Jacky
    De rust keert terug op de camping, en ook ik stop met gitaar spelen. Ik loop weer terug naar de tent. En doe een poging tot slapen. Ik slaap, maar het is onrustig. Ik droom over verre landen. En ik ga iets of iemand achterna, maar ik weet niet waarheen, en ook niet wie of wat. Dan zie ik ineens mama staan. Tranen vullen mijn ogen. 'Mama,' fluister ik zacht. Ik fluister het waarschijnlijk ook hardop, want ik praat over de dingen die ik zie in mijn slaap. We lopen naar elkaar toe, en een traan glipt over mijn wang. Ze lacht lief naar me, en dan ren ik naar haar toe. 'MAMA,' roep ik vrolijk, blij, ze is er weer. Ze is niet weg. En net wanneer ik mijn armen om haar heen wil slaan, verdwijnt ze. Ik denk eerst dat ze een grapje met me uithaalt. 'Mam, waar ben je nou?' zeg ik, en ik word steeds minder vrolijk. 'Mam?'. En dan ben ik inens niet meer in verre landen, ik ben thuis. Ik herken het gelijk. De luchtvochtigheid, de lichtval in de kamer, hoe het ruik. De dag dat mama stierf.
    'MAMA!' schreeuw ik. En dan word ik wakker, schreeuwend. En ik zie dat het ochtend is, ik ben bezweet en de tranen lopen over mijn wangen. En wanneer ik zie dat de plek naast mij ook leeg is, herinner ik me gisteravond weer, en ga nog harder huilen.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Ik heb het maar ffkes ochtend laten worden, zodat het gewoon makkelijk door kan gaan :3]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jasper:

    Ik knipper een paar keer met mijn ogen. "Hoofdpijn. Au." Mompel ik snikkend en sta op. Meteen val ik weer en zucht even. "Poging twee." Ik stond op en kroop de tent uit. Onderweg nam ik een broek mee en trok die aan. Ik haalde mijn hand door mijn haar. Wacht eens even, dit is niet mijn tent..... Ik knikte even langzaam en probeerde me te herinneren wat er gister was gebeurt. Helaas was er niks dat ik me kon herinneren, het laatste was een blond meisje, daarna was het leeg. Ik loop vrolijk naar de douches met wat kleren. Nee, het was niks voor mijn om depressief te gaan lopen doen. Ik waste mijn haren en dat was het wel. Ik liep terug naar de tent. O, dit was Jane haar tent, maar wat deed ik hier? Ik lag mijn spullen weg en kroop de tent gelijk weer uit. Op weg naar het strand.....


    We've lived in the shadows for far too long.

    Jacky
    Ik wilde gaan douchen. Omdat ik helemaal bezweet was, toen ik er bijna was zag ik Jasper ineens. Shit. Ik liep gauw terug. Ik legde mijn douchespullen terug in mijn tent, en besloot om dan maar naar het strand te gaan. Ik trok snel mijn bikini aan en liep richting het strand. Gelukkig dat was leeg. Ik ging bij het strand zitten. Op het gedeelte waar de golven net bij mijn voeten konden, maar ik voor de rest niet nat werd. De zon die scheen al, en het was een aangename temperatuur. Niet te warm, maar zeker niet koud. Ik werd rustiger toen ik de golven van de zee hoorde. En ik zuchtte.

    [Lol, sorry, ik kon het niet laten ;D]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Trrrouuuuwwens, wat ik me dus bedacht..

    Jasper had moeite met Jacky leuk vinden, omdat hij vond dat hij Mary anders verried. Maar hij flirt wel met iedereen als hij gedronken heeft? xD Valt het dan echt allemaal weg? xD Al zijn grenzen? xd]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jasper:

    Ik liep rustig naar het strand. Af en toe stopte ik even en bekeek iets. Het was hier heel mooi, zeker wel mooier dan in nederland. Ik pakt mijn zwembroek uit mijn tent, waarvoor ik terug moest lopen en liep weer naar he strand. Dit keer stopte ik niet om mooie dingen te bekijken. Ik ging surfen, ik ging zo wel surfen, en coffee halen. Ik liep vrolijk naar het hutje en bestelde coffee. Ik vroeg me wel af waar Jacky was. Ik huurde nog een surfboard voordat ik het water opging. De golven waren niet zo goed als gister, maar nog steeds beter dan in Nederland.


    We've lived in the shadows for far too long.

    (Aha, dronken doet hij best wel alles, zonder na te denken)


    We've lived in the shadows for far too long.

    Jacky
    Ineens zie ik Jasper met een surfboard de golven in gaan. Mijn eerste ingeving was opstaan en weglopen, maar ik was het zat om weg te lopen. Hij zou heus wel uit mijn buurt blijven als hij een geweten zou hebben. Ik bleef gewoon recht voor me uit staren terwijl ik het liedje neuriëde van before the worst van the script. En het enige wat ik deed, was gewoon recht voor me uit staren, en aan niets denken.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jasper:

    De golven, geweldig. De mensen, geweldig. Het weer, geweldig. Spanje was gewoon geweldig had ik even bepaald. Ik begon te zingen. Surfen en zingen, dat was een hele goede combie.Op mijn hardst begon ik ´Animal´ te zingen. Dit was wat ik graag deed. Toen keeg ik Jacky in de gaten. Sne lzorgde ik ervoor dat ik naar de kantlijn kom en zet het surfboard weg. "Jacky." Zeg ik vrolijk en huppel op haar af. Ik zwwai nog naar wat mensen, die naar mij zwaaien, geen idee waarom. "Hallo Jacky, wat doe je?"


    We've lived in the shadows for far too long.

    Jasper
    'Jacky,' hoor ik vrolijk. Fuck, Jasper. Hij komt mijn richting in lopen, maar ik blijf stak vooruit kijken.
    'Hallo Jacky, wat doe je?' zei Jasper. Ik wilde hem negeren, een stekende opmerking maken, maar het enige wat ik zei, zacht:
    'Kan je me alsjeblieft met rust laten.' want ik kon niet gemeen doen tegen Jasper. Niet zoals gisteravond. Ik was nog steeds kwaad op hem, die olifant met obesitas die op mijn hart had getrapt, die leek nog steeds te trappen. Maar ik kon de kracht niet leveren om kwaad te zijn.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jasper:

    Ik keek haar even aan. "Wat is er?" Vroeg ik en ging zitten. Ik sak mijn voeten in het zand en leunde iets achterover. "Wie heeft je pijn gedaan? Ik doe hem wat." Zeg ik vastbesloten en lach even. Dan realiseer ik het me even. Ik flirtte met alles en iedereen als ik dronken was. "Of beter gezegdt wat heb ik gedaan?" Vroeg ik zacht en haalde mijn and -alweer- door mijn haar.


    We've lived in the shadows for far too long.

    Jacky
    Ik lachtte vreugdeloos toen hij zei dat hij degene iets aan ging doen die ervoor gezorgd had dat ik me kortom klote voelde. Hij zat naast me. En toen zei hij zacht:
    'Of beter wat heb ik gedaan?' en hij haalde een hand door zijn haar. Eerst dronken worden, en dan niet meer weten wat je allemaal gedaan hebt. Ik werd weer kwaad. Ik stond op, ik kon niet stil blijven staan. Het weg ren gevoel kwam weer naar boven.
    'Nee, tuurlijk joh. Moet ik het je ook nog eens gaan vertellen. Alsof ik me zo al niet klote genoeg voel.' zeg ik, zacht, maar kwaad. 'Ga gewoon naar Jane, of naar Dianta. Of dat ene onbekende meisje, waar je mee wilden slowen. Verdomme.'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.