• RPG - THE PERFECT SUMMER.
    17 jongeren, 8 jongens en 9 meisjes, gaan met elkaar op vakantie. Ze hebben zich allemaal ingeschreven voor een soort project waarbij jongeren die elkaar niet kennen met elkaar op vakantie gaan. Uit alle inschrijvingen zijn zij uitgekozen, en nu is het tijd voor de vakantie. Met de hele groep gaan ze naar Spanje. Ze gaan met de bus naar een simpele, saaie, oude camping, en eigenlijk hadden ze er wel wat meer van verwacht. Maar wat doe je als het ergens eigenlijk helemaal niet leuk is? Dan moet je toch proberen er het beste van te maken. En dat doen ze. Tijdens de vakantie ontstaan vriendschappen, liefdes, maar ook ruzies. Wat vreselijk leek te worden, wordt de perfecte zomer.


    JONGENS:
    - Jasper Ryan Modttes - MyMisery
    - Lars Ash Raico Stefan Lonage (L.A.R.S Lonage) - MyMisery
    - Finn Marlon Elwood - Macadamia
    - Justin Jordan - BIEBERCREW
    - Mike Roberto Harrison - Blanche
    - Brad Josh Bloogerad - LuvMustache
    - Orlando Alex Jhonson - TheRumIsGone
    - Austin Andrew Foxman - LEADERLOUIS



    MEISJES:
    - Jane Sofia Liverson - xMockingJayy
    - Angel Quisha Lovely - Rahjesh
    - Ayame Hisano -Dragneel
    - Jacky May White - jaimyhoi
    - Felicia Jamesson - xIbiMalik
    - Emma Hydering - Pronks
    - Allison Gilette - xEPONINEx
    - Megan Felicity Hope Cambrue - LEADERLOUIS
    - Gereserveerd door iZiall






    ~ Start wanneer alle 16 rollen ingevuld zijn.
    ~ De jongeren kunnen van de camping af, maar het liefst niet te vaak.
    ~ 16+ mag.
    ~ OOC tussen ( ), [ ] of { }.
    ~ Reserveringen blijven 24 uur staan.
    ~ Meerdere rollen invullen mag.








    Updates komen later.


    *RPG rechten zijn van: @BIEBERCREW

    [ bericht aangepast op 4 juni 2012 - 22:49 ]


    We've lived in the shadows for far too long.

    [Lolz, Anne toch, heb je Jacky haar stukje niet gelezen, ze zegt verstaanbaar dat ze Jane haat :P

    Slaaplekkeeerrr]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jacky
    Wanneer ik uitgehuild ben doe ik de deur weer open. En bedenk me dan ineens dat het ook mijn tent is. Niet dat ik trio wilde gaan slapen, maar ik zou ze er gewoon uit donderen. Ik liep kwaad terug naar de tent. Ritste de tent open, zei geen woord behalve:
    'eruit.' en wees naar de uitgang. Als ze het niet begrepen, hielp ik ze wel een handje, maar ik kon niet beloven dat ze dan geen blauwe plekken zouden krijgen.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    (Sweet dreams!)

    (Wait.)

    [ bericht aangepast op 8 juni 2012 - 0:03 ]


    We've lived in the shadows for far too long.

    [Wait wie?]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jasper:

    Ik kek geamuseerd naar Jane. Jacky kwam binnen met de mededeling dat we eruit moesten. "Nee, ik ga nergens heen." Zei ik arogant en keek haar even aan. "Why the fuck zouden ik en Vanilla de tent uit gaan voor een wild vreemde?" Ik sloeg mijn armen over elkaar en glimlachte even nep.


    We've lived in the shadows for far too long.

    (Nee, laat maar.)


    We've lived in the shadows for far too long.

    Jacky
    Nu werd ik echt razend. 'Omdat het ook mijn tent is, en nu verdomme die tent uit. Ga maar lekker ergens anders flikflooien.' en ik duw Jasper de tent uit. Niet zo hard dat hij struikelt of valt ofzo, hij kan nog steeds blijven staan. En dan zeg ik tegen Jane:
    'En ga jij hem maar aflebberen, dat is toch wat je wilt.' waarna ik ook haar uit de tent werkte. Toen ging ik liggen, maar ik was nog steeds kwaad. Wat een ongelooflijke klootzak.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    (Dronken Jasper is zo aardig)
    Jasper:

    Ik pakte Jane haar hand en trok haar mee naar haar tent. "Waxht even!" Ik pakte mijn spullen uit de tent. "Met zo een arogant kutwijf wil ik toch niet in een tent liggen" Zeg ik en loop de tent weer uit. Ik bedenk me dat ik de tent vastgezet had met een van mijn haakjes, degene die ik nodig had voor mijn gitaar standaart. "Die neem ik mee." Ik liep terug naar de tent van Jane en dumpte mijn spullen, daarna ging ik liggen. "Dit ligt zoveel beter."


    We've lived in the shadows for far too long.

    (Trusten, ik moet nu echt el slapen. Till tomorrow)


    We've lived in the shadows for far too long.

    [Echt, Jasper is hatelijk xd Hij heeft zoooooo geluk dat Jacky niet net zoals Megan kan kickboksen :3]
    Jacky
    Ik hoorde Jasper nog zeggen dat ik een arrogant kutwijf was. En dat brak mijn hart. Ik wilde niets liever dan nu in slaap vallen en alles vergeten. Het voelde koud en alleen zo zonder Jasper. En ik moest weer huilen.
    Mama, waarom is het niet de perfecte zomer. Waarom moet dit nou weer gebeuren?
    Ik weet niet meer wat ik moet doen.

    [Zullen we dan gaan slapen, en het gelijk weer ochtned laten worden?]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Ik ga ook slapen, adios amigos.]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jane
    Opeens was er een meisje gekomen. Vaag kon ik me haar herinneren, maar ik kon er geen naam bij plaatsen. Blijkbaar waren we in een verkeerde tent gaan zitten, Jappie kende haar ook niet. 'Jij bent slecht in nachtkusjes geven,' grinnik ik. 'Ik kan het zoveel beter.' Ik druk een klein kusje op zijn lippen en ga ook liggen. 'Dat is pas het echte werk.'


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    [Sorrryy! Ik was in slaap gevallen. *facepalm]


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    Jasper:

    Ik keek nog even naar het meisje. Wat was er met haar? of beter gezegd, wie was ze? nou ja, ik lag hier ook wel goed.'Jij bent slecht in nachtkusjes geven, Ik kan het zoveel beter." Zegt Jane, die nu ook niet meer excht Jane is. Dan kust ze me. "Dat is pas het echte werk." Ze gaat liggen. Met een half glimlachje kijk ik haar aan. "Deed je dat echt?" Vraag ik half lachend en ga op mijn zij liggen. "Want in dat geval neem ik hier geen genoegen mee." Ik blaas een plukje haar uit mijn gezicht en kijk haar aan.


    We've lived in the shadows for far too long.

    Jacky
    Ik kan niet slapen. Ik lig de hele tijd te woelen. En te huilen. Verdomme. Ik wist niet wat ik moest doen. Ik besloot om de tent weer uit te gaan. Ik had toch nog steeds mijn kleren aan. Ik pakte onderweg naar buiten mijn gitaar mee. Ik ging weer bij de boom zitten. En speelde even wat akkoorden. Toen zette ik een nummer in:

    I'm still alive but I'm barely breathing
    Just praying to a God that I don't believe in
    'Cause I got time while he got freedom
    'Cause when a heart breaks
    No
    It don't break even


    Ik speelde de rest an het nummer uit, zong erbij, maar ik deed het zacht. Zodat niemand het zou horen. Ik werd er rustiger van. En ik speelde nog meer nummers terwijl de tijd verstreek.

    [Nu ga ik maar school (: adios amigos. Oja, en Sav, je herkent het nummer vast wel wat ik der net Jacky heb laten spelen :3]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.