• RPG - THE PERFECT SUMMER.
    17 jongeren, 8 jongens en 9 meisjes, gaan met elkaar op vakantie. Ze hebben zich allemaal ingeschreven voor een soort project waarbij jongeren die elkaar niet kennen met elkaar op vakantie gaan. Uit alle inschrijvingen zijn zij uitgekozen, en nu is het tijd voor de vakantie. Met de hele groep gaan ze naar Spanje. Ze gaan met de bus naar een simpele, saaie, oude camping, en eigenlijk hadden ze er wel wat meer van verwacht. Maar wat doe je als het ergens eigenlijk helemaal niet leuk is? Dan moet je toch proberen er het beste van te maken. En dat doen ze. Tijdens de vakantie ontstaan vriendschappen, liefdes, maar ook ruzies. Wat vreselijk leek te worden, wordt de perfecte zomer.


    JONGENS:
    - Jasper Ryan Modttes - MyMisery
    - Lars Ash Raico Stefan Lonage (L.A.R.S Lonage) - MyMisery
    - Finn Marlon Elwood - Macadamia
    - Justin Jordan - BIEBERCREW
    - Mike Roberto Harrison - Blanche
    - Brad Josh Bloogerad - LuvMustache
    - Orlando Alex Jhonson - TheRumIsGone
    - Austin Andrew Foxman - LEADERLOUIS



    MEISJES:
    - Jane Sofia Liverson - xMockingJayy
    - Angel Quisha Lovely - Rahjesh
    - Ayame Hisano -Dragneel
    - Jacky May White - jaimyhoi
    - Felicia Jamesson - xIbiMalik
    - Emma Hydering - Pronks
    - Allison Gilette - xEPONINEx
    - Megan Felicity Hope Cambrue - LEADERLOUIS
    - Gereserveerd door iZiall






    ~ Start wanneer alle 16 rollen ingevuld zijn.
    ~ De jongeren kunnen van de camping af, maar het liefst niet te vaak.
    ~ 16+ mag.
    ~ OOC tussen ( ), [ ] of { }.
    ~ Reserveringen blijven 24 uur staan.
    ~ Meerdere rollen invullen mag.








    Updates komen later.


    *RPG rechten zijn van: @BIEBERCREW

    [ bericht aangepast op 4 juni 2012 - 22:49 ]


    We've lived in the shadows for far too long.

    Jacky
    Ik zat tegen een boom aangeleund. Ik wist niet meer waar ik het moest zoeken. Ik wilde terug gaan, naar de tent, maar ook weer niet. Ik wilde schreeuwen, heel de bomen verrot slaan, maar ook weer niet. Ik wilde dat alles goed zou komen, maar dat komt het niet. Ik zucht. Ik sta op, pak mijn spullen en neem een besluit. Ik ging weg van hier. Tijdelijk. Ik wist niet voor hoelang, ik kon net zo goed weer in een uur terug zijn. Ik deed mijn gitaarkoffer op mijn rug, en rolde mijn koffer achter me aan. Ik kwam bij ingang van de camping. Goodbye camping, for now. Dacht ik bij mezelf. En ik verliet de camping.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [xD dan ben ik dus niet de enige. Ik vind het gewoon echt zielig xd. Weet je, YES, POLEN 1-0 VOOR. TOT ZOVER KLOPT MIJN VOORSPELLLING. Als de Grieken nu ook nog scoren, klopt mijn voorspelling ;D maar dan moet polen niet meer scoren xD. Oja, JJ. Ik vind het echt droevig en zielig, en tragisch. Het is gewoon een moderne griekse tragedie xD.]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    (Weet je wat echt heel erg faalt. Hun shippings naam. Je krijgt of Jacky als in JAsper & jaCKY of het word jasper als in JAcky & jaSPER. Het faalt dus hoe dan ook.)


    We've lived in the shadows for far too long.

    [Had Felicia nog wat gedaan ofzo ?]

    (Weet niet, waar zijn jullie laatste berichjes?)


    We've lived in the shadows for far too long.

    [Nope, behalve dat Felicia tegen Aussie zei; ik was je ineens kwijt. En ze omhelst hem van achteren ofzo. Maar wij zitten in de volgende ochtend al xd

    En Sav, daar heb je dus zo gelijk in. Of het moet Jacper of Jasky worden. En dát faalt al helemaal xd.]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    (OMJ, wij falen gewoon. Nou ja, ik mot even eten. Laterzzzzzzzzzzzzzz of zo als Jasper zou zeggen............. Laterzzzzzzzzzzzzzz.)


    We've lived in the shadows for far too long.

    [eeeetsmakelijk Sav :3 Weet je, ik blijf het zielig vinden xD. Tottt laaaaaters :3]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Ik ga ook, ik ga huiswerk maken. Adios amigos.]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    (Oke, wat nu. Aangezien de rest er nooitttttttttttttttttttttttttttttttt is, en jasp en jac ruzie hebben.........)


    We've lived in the shadows for far too long.

    [ik ben er weeer, wat heb ik gemist? And heuuj Finnie is back.]


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    [Nou, Aussie, Megan, Felicia, Lars en Jane zijn er wel altijd zowat :3 en Finnie is ook weer terug. Dus dan hebben we in totaal even tellen 8 mensen. En soms is Dragneel/Ayame er, dus dat is 9. En Jack en Jasp die ruzie hebben, de wereld die vergaat gewoon. Hahaha.]

    Jacky
    Ik had de camping verlaten. Met mijn gitaarkoffer op mijn rug, en mijn koffer nog steeds achter me aanrollend. Spanje is echt een mooi land. En ik zie ook hoe de stad open bloeit. Ik stop even, en pak dan uit mijn gitaarkoffer mijn zonnebril. Een rode. Ik zet hem op en loop verder. Onderweg begroet ik wat mensen, die mij ook begroeten. Ik ben blij dat ik een beetje Spaans kan. Zo kan ik me tenminste nog een beetje oriënteren. Ik vroeg me af waar ik Patch zou kunnen vinden. Maar die zou ik waarschijnlijk niet tegen komen. Ik ging ergens op een restaurant zitten. Ik keek op de kaart en toen er een jongen kwam om mijn bestelling op te nemen keek ik op de kaart en zei in het Spaans:
    'Doe maar een fanta alsjeblieft.' en ik keek naar de kaart om te kijken wat ik zou eten.
    'Maar natuurlijk Jacky,' hoor ik iemand lachend zeggen. Ik kijk van de kaart en zie Patch daar grijnzend staan.
    'Patch!' zeg ik verbaasd. 'Werk jij hier?' der net dacht ik nog dat ik hem nooit zou kunnen vinden.
    'Wat doe je hier met je spullen?' vroeg Patch aan mij. En ik werd weer minder vrolijk gelijk.
    'Ik ben weg gegaan van de camping,' zeg ik zacht.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Wat is er tussen Jasper en Jacky gebeurt? Is het weer goed tussen hun? Ik ben te lui om het terug te lezen.. ]


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    [Eh, nee, het is verre van goed. Het is niet zoveel om terug te lezen. Maar oke,

    Jasper en Jacky kwamen elkaar tegen op het strand. Jasper herinnert zich niets meer, Jacky vertelt wat er allemaal gebeurt is. Jasper weet niet wat hij moet zeggen. Hij wilt weggaan, dan vraagt Jacky aan hem waarom hij zei dat hij van haar hield. En Jasper zei dat hij zichzelf had aangeleerd dat hij wel ik hou van je tegen mensen kon zeggen. Maar de mensen die hij vertrouwde of wat dan ook i love you tegen zei. En toen zei hij dat er iets met liefhebben ofzo. Dath ij leeg is? Ik weet het niet precies meer. Jacky is gebroken. Zegt dat ze de grootste fout in haar leven heeft gemaakt. Jasper loopt uiteindelijk zacht zingend weg, empty van the click five. En Jacky trekt het niet meer, pakt haar gitaartas en koffer, en verdwijnt van de camping. maar ze heeft wel een briefje neergelegd op Jaspers bed. Dat is echt freaking zielig. Ik meost er gewoon zelf om janken xd. maar ja, ik ben een emotioneel wrak wat boeken betreft. En Jacky zit nu op een terrasje. En Jasper die ging terug naar de tent, zag dat Jacky's spullen weg waren, maar vond dat niet erg. En hij breekt het tentje op en zet het op een of andere mooie plaats in het bos waar ook een vuurkorf is enzo. En Jacky wilde op zoek naar Patch. De jongen van de dancebattle van gister, die had gezegd dat Jasper Jacky niet waard was. En nu komt ze hem tegen op dat terrasje.

    Tada, alles behalve goed dus. Oja, en dat briefje, dat moet je echt teruglezen xD als ik er aan terug denk kan ik wel weer gaan janken xD]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Austin

    Ik voelde me slecht. Ronduit slecht. Ik had veel te veel gedronken gisteren. Al goed dat ik dan geen belachlijke dingen begin te doen. Ik draaide me om en zuchtte zachtjes. Ik ging dus echt nog niet opstaan. Het maakte niet uit of het nu middag of ochtend was. Ik bleef gewoon liggen. Stomme kater.

    Megan

    Langzaam gingen mijn ogen open door het geluid van pratende mensen. Ik ging langzaam rechtzitten en keek om me heen. Nouja, op de grond aan een rood licht was ook een leuke plaats om wakker te worden. Niet dus. Ik stond langzaam op en fatsoeneerde mijn haar. Ik keek naar mijn blote voeten. "Fijn, ik ben mijn schoenen kwijt" mompelde ik zachtjes, "Dat is nou al de 5e keer ! In het vervolg ga ik gewoon op blote voeten hoor". Ik probeerde me te oriënteren, maar dat ging niet zo goed. Achja, dan maar gewoon een kant uitlopen.