• RPG - THE PERFECT SUMMER.
    17 jongeren, 8 jongens en 9 meisjes, gaan met elkaar op vakantie. Ze hebben zich allemaal ingeschreven voor een soort project waarbij jongeren die elkaar niet kennen met elkaar op vakantie gaan. Uit alle inschrijvingen zijn zij uitgekozen, en nu is het tijd voor de vakantie. Met de hele groep gaan ze naar Spanje. Ze gaan met de bus naar een simpele, saaie, oude camping, en eigenlijk hadden ze er wel wat meer van verwacht. Maar wat doe je als het ergens eigenlijk helemaal niet leuk is? Dan moet je toch proberen er het beste van te maken. En dat doen ze. Tijdens de vakantie ontstaan vriendschappen, liefdes, maar ook ruzies. Wat vreselijk leek te worden, wordt de perfecte zomer.


    JONGENS:
    - Jasper Ryan Modttes - MyMisery
    - Lars Ash Raico Stefan Lonage (L.A.R.S Lonage) - MyMisery
    - Finn Marlon Elwood - Macadamia
    - Justin Jordan - BIEBERCREW
    - Mike Roberto Harrison - Blanche
    - Brad Josh Bloogerad - LuvMustache
    - Orlando Alex Jhonson - TheRumIsGone
    - Austin Andrew Foxman - LEADERLOUIS



    MEISJES:
    - Jane Sofia Liverson - xMockingJayy
    - Angel Quisha Lovely - Rahjesh
    - Ayame Hisano -Dragneel
    - Jacky May White - jaimyhoi
    - Felicia Jamesson - xIbiMalik
    - Emma Hydering - Pronks
    - Allison Gilette - xEPONINEx
    - Megan Felicity Hope Cambrue - LEADERLOUIS
    - Gereserveerd door iZiall






    ~ Start wanneer alle 16 rollen ingevuld zijn.
    ~ De jongeren kunnen van de camping af, maar het liefst niet te vaak.
    ~ 16+ mag.
    ~ OOC tussen ( ), [ ] of { }.
    ~ Reserveringen blijven 24 uur staan.
    ~ Meerdere rollen invullen mag.








    Updates komen later.


    *RPG rechten zijn van: @BIEBERCREW

    [ bericht aangepast op 4 juni 2012 - 22:49 ]


    We've lived in the shadows for far too long.

    Jasper:

    Ik begin te lachen. "Je heb gelijk, nederlandse meisje zijn ook heel mooi. En goed in zingen." Zeg ik grijzend. Ik haal mijn handen even over mijn gezicht en strijk mijn haar naar achter. "Maar, het was mijn idee om te gaan douche, dus dat is ook wat ik nu ga doen." Zeg ik schouder ophalend en trek mijn shirt over mijn hoofd. Mijn broek volgt en samen komen ze om het hoekje op een hoopje te liggen. Ik haal de modder van mijn gezicht en begin ´´Girl like that´ te zingen. Gewoon omdat het kan.


    We've lived in the shadows for far too long.

    [En zelfs wanneer Jasper nat word, dus toch wel een beetje bij zinnen hoort te komen, blijft hij nog steeds bij Jane en denkt hij niet aan Jacky xd. Ik heb medelij met Jacky :Y)]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jane
    Ook Jasper begint te douchen en te zingen. 'Vooral dit Nederlands meisje is mooi!' lach ik vrolijk en haal een plekje modder weg die hij was vergeten. 'Ben ik niet een goede prinses? Ik verzorg je geweldig!' Van de grond pak ik een shampoofles en spuit de halve inhoud op zijn haar en begin het er in te wrijven. Dan spel ik het er weer uit en ruik aan zijn haar. 'Nu ruik je naar bloemetjes!'


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    Jasper:

    Ik kijk even scheel in de hoop mijn haar te zien. Nee, lukt niet. Ik haalde mijn handen door mijn haar en keek Jane glimlachend aan. "Jou beurt, Vanilla." Ik pakte de shampoo over en begon vrolijk haaar haar te wassen "Lars heeft het me uitgelgd." Zeg ik trost. En begin weer te lachen. Ik ging tegen het muurtje staan. "Maar nu moet je wel even weg aangezien ik nu echt wil douche. Zonder mijn..." Ikk wijs overdreven naar mijn boxer, maar zeg iets totaal anders. "Mijn sokken."


    We've lived in the shadows for far too long.

    Jacky
    Ik moest heel nodig plassen, maar ik wilde niet naar het douchegebouw. Ik was bang dat Jasper en Jane daar nog waren. Maar ach, fuck it. Ik liep er toch heen, en ging naar het toilet. Je kon alles horen, en ik hoorde Jane zeggen:
    'Vooral dit Nederlands meisje is mooi!' en ze lacht. 'Ben ik niet een goede prinses? Ik verzorg je geweldig!' ik wist niet wat ze allemaal deden. Ik wist alleen dat ik het haatte. Ik hoorde dat de douche nog aan stond. En na even zei jane:
    'Nu ruik je naar bloemetjes!' ik kon het niet langer aan. Ik trok door, en rende het gebouw uit. Ik liep weer richting het bos, en dit keer hoefde ik van mezelf nooit meer terug te komen.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jane
    Mijn haar krijgt ook een wasbeurt, hij doet het zeker niet slecht voor een jongen. Het zal est lastig zijn met mijn haar, het is best lang. 'Niet weggaan!' zeg ik sip. Ik geef hem zo stevig mogelijk een knuffel. 'Nu moet je wel bij mij blijven, je kan niet weg.' Ik val bijna maar weer nog net mijn evenwicht te behouden. 'Blijf alsjeblieft.'


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    Jasper:

    Ze vraagt of ik alsjeblieft wil blijven. Ik schud mijn hoofd en water spat alle kanten op. "Nee, jij moet weg aangezien ik moet douche en wel naakt." Schreeuw ik. Ik kijk der even heel geschokt aan. Daarna draai ik haar om en duw haar langzaam de douche uit.


    We've lived in the shadows for far too long.

    Jane
    Ik pak lachend zijn hand vast en ren met hem naar buiten. 'Je hoort een meisje af te zetten bij haar tent, ik ben bang in het donker.' Opeens bedenk ik me iets. 'Finnie is er niet! Ik ga bij jou en Jacky!' vrolijk begin ik ronddjes te draaien midden op het veld. Het kan me niet schelen dat we hier beiden in ons ondergoed staan.


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    Jasper:

    Ik kijk haar even raar aan. "vindt Jacky vast niet erg." Ik ging langzaam weer in mijn flirt-bui. Wat logisch was aangezien we net weer een vreemde bui hadden gehad. "Kom maar mee." Fluisrede ik en huppelde vrolijk naar de tent. "Kijk hier is het, alleen Jacky is er niet." Zei ik.


    We've lived in the shadows for far too long.

    Jacky
    Ik ren verder en verder, en het wordt steeds donkerder in het bos. Dan stop ik ineens. Wat heeft het voor zin om weg te rennen Jacky? Helemaal niets, je kunt er alleen maar verdwaald door raken. Dus ik rende weer terug. Terug naar de camping, weg van het bos. Ik raak buiten adem, maar daar is de camping gelukkig al. En ik vertraag mijn pas, en loop gewoon. De tranen staan in me ogen, en ik besluit om maar naar de tent te gaan. Eerst pak ik nog mijn slaapzak die nog bij de boom ligt, en dan wil ik naar de tent lopen. Maar dan zie ik Jasper en Jane in ondergoed lopen richting onze tent. Ik word boos, ik word verdomme boos. Ze kruipen de tent in, en ik ben een moment besluitloos. Dan loop ik naar de tent toe, en zeg door de tent heen:
    'Verdomme, Jane, ik haat je, Jasper, ik haat jou ook. Ga maar lekker samen liggen. Ik verdwijn wel.' en dan loop ik weer weg. En ik verdwijn richting het douchegebouw waar ik mezelf opsluit in het toilet.

    [ bericht aangepast op 7 juni 2012 - 23:48 ]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    (Wij waren al in de tent......)


    We've lived in the shadows for far too long.

    [Ik heb het ook al aangepast. Ik had het geschreven toen jullie reacties er nog niet waren. Maar tijdens het schrijven, wat ik dan niet meer zie, kwamen ze :3]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jane
    'Als Jacky er niet is moet jij bij me blijven.' Ik sla mijn armen weer om hem heen. 'Je wilt toch niet dat ik bang ben?'
    Ik kijk om me heen, er is niemand te bekennen. Het wordt tijd mijn angst te overwinnen en dasr alleen in te gaanz
    'Ik wil een kusje voor het slapen gaan.'


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    [Ik ga nu echt slapen.]


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    Jasper:

    Ik hoor vaag geschreeuw. Ik heren het, mar kan het niet plaatsen. Ik geef Jane een knuffel en blijf even zo zitten. Ten minste todat ze zegt: "Ik wil wel een kusje voor het slapen gaan." Ik schud mijn hoofd en grinnik. "Tuurlijk krijg je die, zo lief ben ik nog wel." Lach ik en geef een kusje op haar wang.


    We've lived in the shadows for far too long.