• RPG - THE PERFECT SUMMER.
    17 jongeren, 8 jongens en 9 meisjes, gaan met elkaar op vakantie. Ze hebben zich allemaal ingeschreven voor een soort project waarbij jongeren die elkaar niet kennen met elkaar op vakantie gaan. Uit alle inschrijvingen zijn zij uitgekozen, en nu is het tijd voor de vakantie. Met de hele groep gaan ze naar Spanje. Ze gaan met de bus naar een simpele, saaie, oude camping, en eigenlijk hadden ze er wel wat meer van verwacht. Maar wat doe je als het ergens eigenlijk helemaal niet leuk is? Dan moet je toch proberen er het beste van te maken. En dat doen ze. Tijdens de vakantie ontstaan vriendschappen, liefdes, maar ook ruzies. Wat vreselijk leek te worden, wordt de perfecte zomer.


    JONGENS:
    - Jasper Ryan Modttes - MyMisery
    - Lars Ash Raico Stefan Lonage (L.A.R.S Lonage) - MyMisery
    - Finn Marlon Elwood - Macadamia
    - Justin Jordan - BIEBERCREW
    - Mike Roberto Harrison - Blanche
    - Brad Josh Bloogerad - LuvMustache
    - Orlando Alex Jhonson - TheRumIsGone
    - Austin Andrew Foxman - LEADERLOUIS



    MEISJES:
    - Jane Sofia Liverson - xMockingJayy
    - Angel Quisha Lovely - Rahjesh
    - Ayame Hisano -Dragneel
    - Jacky May White - jaimyhoi
    - Felicia Jamesson - xIbiMalik
    - Emma Hydering - Pronks
    - Allison Gilette - xEPONINEx
    - Megan Felicity Hope Cambrue - LEADERLOUIS
    - Gereserveerd door iZiall






    ~ Start wanneer alle 16 rollen ingevuld zijn.
    ~ De jongeren kunnen van de camping af, maar het liefst niet te vaak.
    ~ 16+ mag.
    ~ OOC tussen ( ), [ ] of { }.
    ~ Reserveringen blijven 24 uur staan.
    ~ Meerdere rollen invullen mag.








    Updates komen later.


    *RPG rechten zijn van: @BIEBERCREW

    [ bericht aangepast op 4 juni 2012 - 22:49 ]


    We've lived in the shadows for far too long.

    Jasper:

    Ik laat me hoofdschuddend achterover op het zand vallen. "Ik wist het had niet moeten gaan." Mompel ik knikkend. Het zand lag niet zo heel lekker dus stond ik maar op. "Ik ben een sukkel." Gilde ik over het hele strand. Niemand verstond me toch. Ik Deed wat dans pasjes en begon ´Romour has it´ te zingen van Adele. Ik weet het, wat een timing. Maar dit soort dingen deed ik meestal als ik mezelf irriteerde. Na een tijdje knikte ik. "Dat was droog." Zuchtte ik en huppelde weg. "Dan vraag ik het aan Jane, love.."


    We've lived in the shadows for far too long.

    Jacky
    Op dit moment moet ik mezelf beheersen om het niet uit te schreeuwen. Hij noemt me love, maar gaat wel doodleuk terug naar Jane.
    'Tuurlijk,' mompel ik, maar hard genoeg om te verstaan voor Jasper. 'Misschien geeft ze je wel nog een kus. Of twee, drie als je haar prins blijft.' ik was kwaad op Jasper. Op Jane. Echt op iedereen van de wereld. Oke, nee, het bleef bij Jasper en Jane.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jasper:

    Ik topte en draaide me om. Ik begon keihard te lachen. "Ik een prins en een kus van Jane?" Ik keek even bang om me heen. "Wat als dit het einde is? Nee, serieus de dag dat ik en Vanilla iets krijgen is het afgelopen." Zeg ik nadenkend. "Maar vertel me dan wat er is gebeurt." Vraag/zeg ik en maak wat bewegingen met mijn armen. "Als ik niet weet wat er mis is hoe moet ik dan weten wat ik moet doen?"


    We've lived in the shadows for far too long.

    Jacky
    Ik snapte Jasper niet. Hij leek het echt vergeten.
    'Oke,' begon ik, lichtelijk kwaad. 'We gingen naar de club. Ik zorgde dat we naar binnen konden gratis, en zonder in de rij te staan. We gingen even naar de bar, ik ging dansen met Felies. En jou zag ik niet meer. Toen had ik een dancebattle tegen Patch. Waar Austin me uiteindelijk bij hielp, door mee te battelen met me. Het was afgelopen, wij hadden gewonnen. En dan kom jij naar me toe met een blond meisje. Dianta. Je was al aardig dronken. En drukte een briefje in mijn hand waarop stond dat je eerst ging lachen. Dan ging flirten. En daarna diepzinnige gesprekken of wat dan ook.' ik haalde even adem. Ik begon steeds kwader te worden, maar liet niets merken.
    'Allemaal leuk en aardig, dat was nog niet zo erg. Toen wilde je dansen met een of ander onbekend meisje. En je zei dat Dianta op Mary leek.' ik keek hem even aan toen ik dat zei. 'Toen ben ik weg gegaan. Naar de toiletten.' ik liet weg dat ik aan het huilen was. 'Daar kwam ik Patch weer tegen. Die verdomme nog bezorgder was dan jij. Toen kwam Felies. Ik was op de toiletten.' mezelf opgesloten. 'En ineens was jij er, je riep mijn naam. Maar was ook ineens weer weg.' en toen, toen kwam het ergste. 'Ik wilde terug naar de camping. En toen ik de toiletten uit liep zag ik je doodleuk geilen op Jane die hoerig stond te dansen op de bar bij de paal. Ik ben naar buiten gerend.' gekwetst. 'En daar was Patch weer. Hij zei dat je me niet waard was. En toen, toen heb ik iets ergs gedaan.' ik dacht eraan terug. 'Ik heb hém gekwetst, hij was aardig en lief voor me. Maar ik was boos, gekwetst. Ik heb verdomme iemand toegelaten in mijn hart. En een olifant met obesitas stampt dan ineens op mijn hart.' en ik adem diep in en uit om niet weer te huilen. 'Ik kwam terug op de camping. Jij en Jane ook. Lachend samen, hartjes en kroontjes tekenend bij elkaar op de wangen. Knuffelend. Prins en prinses, zeiden jullie. En toen gingen jullie weg naar de douches. Ik moest erheen, naar het toilet. En hoorde Jane dingen zeggen, over lief en Nederlandse meisjes die lekker zijn. Ik ben weggerend. En jullie kwamen naar buiten. In ondergoed.' het was verschrikkelijk om eraan terug te denken. 'Jullie gingen naar onze tent. Maar het is ook mijn tent. Ik heb jullie eruit gegooid toen je niet weg wilde toen ik het zei. Daarna noemde je me ook nog arrogant kut wijf.' en bij het laatste stierf mijn stem weg. Dat was alles eigenlijk. Daarna heb ik mezelf in slaap gehuild, gestaard, gedachteloos. 'Ik heb de grootste fout in mijn leven gemaakt.' zeg ik zacht. En ik loop een stuk van Jasper vandaan. Ik kon hem niet meer aankijken zonder te huilen, en ik wilde niet huilen. Niet weer.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jasper:

    Ik hoorde het hele verhaal aan. En eerlijk gezegd; het klonk wel als een dronken mij. ik knikte en schudde soms. Ze was klaar en liep een stukje bij me vandaan. "Dat klinkt als Jasper." Mompelde ik en zuchtte. Niet te geloven, ik was gewoon weer is dom geweest. Uitgerekend samen met Jane, waarom met Jane? Ik slikte even moeilijk en krabde aan mijn neus. "Ik weet niet zo goed wat ik moet zeggen." Beken ik en kijk even naar het water. Het was hier prachtig, Het leven was prachtig, Jacky was prachtig, maar mijn leven was all fucked up. Ik wist dat ik zo was, ik wist hoe ik gereageerd had op de dood van Mary en toch. Toch deed ik het elke keer weer. Elke keer ging ik ervandoor of deed ik iets stoms. Nooit had het me uitgemaakt, nooit gaf ik er ook maar iets om. Maar dit vond ik wel erg. "Ik. Ik weet niet wat ik moet zeggen." Ik leg mijn handen in mijn nek en sluit mijn ogen even. Kon ik nu niet gewoon door de grond zakken? Kon ik niet zoals altijd wegrennen en alles achter me laten, zoals ik al tientallen keren eerder had gedaan. Elke keer weer kon ik wegrennen. Niet alleen omdat ik gewoon goed kon rennen, maar vooral omdat ik het mezelf toestond om weg te rennen. Hoe graag ik het ook ik kon het niet. Tweestrijd, daar ging het nu om "You want the truth, I tell you right know, I´m a mess. I know it´s bad in comparison to you, Driving me crzy, being flawless." mompelde ik en liep weg, weg van hier, weg van mezelf. Al wist ik, ik zou nooit van mezelf afkomen.


    We've lived in the shadows for far too long.

    [Finnie is back!]


    The truth may be orange!

    Jacky
    Jasper liep weg. Het deed me pijn, de tranen stroomde over mijn wangen. Volgens mij wist ik hoe hij zich voelde toen hij zei: 'You want the truth, I tell you tight know. I'm a mess. I know it's bad in comparison to you, driving me crazy, being flawless.' Ik was niet perfect. Jasper ook niet. We hadden beide meegemaakt hoe iemand gestorven is van wie we hielden. En net zoals ik, liep Jasper ook weg. Ik had dagen niets gezegd, of geschreeuwd, nadat mama als een ster boven aan de lucht kwam te staan.
    'Wacht,' zei ik tegen Jasper. Ik wist niet wat ik deed, maar het voelde verkeerd aan als hij weg liep. 'Ik ben niet perfect.' ik ben eerder gebroken. 'Dat is niemand.' en toen kwam er iets in me op. Ik moest het vragen:
    'Waarom zeg je dat je van me houdt, als je zo makkelijk met andere flirt wanneer je een beetje gedronken hebt?' want zo simpel is het. Houd je dan wel van diegene?


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Een samenvatting voor Finnie. Er is niet freaking veel gebeurt. Jane voelde zich alleen, want Jasper en Jacky waren samen. Megan en Lars waren samen. Felicia en Austin waren samen. Jasper en Jacky zaten samen in hun tent, en Jacky wilde Jasper vertellen dat ze haar moeder heeft zien sterven. Omdat ze weet dat Mary ook dood is. Jane komt binnenvallen. Jacky vraagt of Jane weg wilt gaan, i.v.m dat ze over de bruiloft aan het praten waren. Dat jane dat nog niet mocht horen. Jane ging boos weg, Jacky ging achter haar aan. Jacky vertelde Jane wat ze Jasper wilde vertellen. Jacky ging er vandoor. Jasper bezorgt en boos op Jane. Uiteindelijk komt dat weer goed. Felicia en Austin hebben ondertussen heel wat af zitten kleffen xD. Jasper en Jacky gaan picknicken. jane voelt zich weer alleen, gaat drinken. blaast de bruiloft af, omdat Finn er niet is. En dan komt dat ook weer goed. Behalve over de bruiloft, die ging niet meer door. Daarna besloten ze naar de club te gaan, en te dansen. En vanaf daar kun je het lezen in de laatste reacties :3]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Dankjewel voor de samenvatting! En sorry, ik was echt heel erg druk; maar het was nooit mijn bedoeling de bruiloft in het honderd te laten lopen. Hm, misschien moet ik op zoek naar Jane om mijn excuses aan te bieden (: ]


    The truth may be orange!

    Jasper:


    Ik slikte even moeilijk. "Omdat ´ik hou van jou´ en ´I love you´ twee verschillende dingen zijn." Zei ik en beet even op mijn lip. Zo simpel was het, het was niet hetzelfde. "Ik hou van je is gewoon, niemand geeft er meer mening aan en zegt het tegen iedereen." Zucht ik en kijk naar mijn voeten. Zo simpel en toch bracht he zoveel problemen. Ik had altijd geleerd om alleen ´Í love you´ te zeggen tegen mensen die ik nooit los wou laten. En ´ik hou van jou´? Dat mocht ik zeggen tegen iedereen. "Ik ben alleen niet zo slim geweest. Ik heb tegen jou nooit ´I love you´ gezegt." Zei ik. ik was begonnen met het masseren van mijn slaap. Liefde was voor mij iets geworden wat niks met gevoel te maken had. Liefde was uitgegroeid tot iets lichaamelijks. "Ik weet niet meer wat liefde betekent en ik weet niet of ik het ooit wel weer zal weten. Maar tot die tijd, is this my goodbye." Ik glilachte nog even en begon zachtjes ´Empty´ van the click five te zingen. En liep ptoch echt weg.


    We've lived in the shadows for far too long.

    Jacky
    En uiteindelijk liep Jasper toch weg. Hij hield niet echt van me. Ik was dom geweest. Stom geweest. En ik haatte mezelf. En Jasper. Hij zong zachtjes empty van the click five toen hij weg liep. Het liefst wilde ik het uitschreeuwen. Maar in plaats daarvan zakte ik snikkend in elkaar. Het had helemaal niets betekent. Verdomme. Het was ook te shit. Ik kende hem amper, ik was dom geweest. Ik stond op, ik wist niet waar ik de kracht vandaan haalde, en veegde mijn tranen weg.
    'Gewoon net zoals altijd Jacky,' zeg ik tegen mezelf. Ik loop naar de tent, en begin daar mijn spullen op te ruimen. Het waren er niet veel, ik was hier pas amper. Ik trok andere kleren aan. En pakte toen mijn gitaartas en koffer op. Ik had een briefje geschreven, en legde die op het kussen van Jasper neer, die zou hij vanzelf wel lezen... Of niet.

    Lieve Jasper,

    het was knap stom van me. Ik weet het. Ik heb de grootste fout van mijn leven gemaakt, door iemand waar ik me veilig bij voelde en vertrouwd gelijk in mijn hart te sluiten. Je bent niet over Mary heen, denk ik. En als je met iedereen flirt zodra je gedronken hebt, dan snap ik het niet. Ik kan je vertellen, ik hou van je, dat heeft voor sommige mensen wel betekenis. Maar voor mij nu ook niet, niet meer. Door wat er gebeurt is, ik ga gewoon een tijd ergens anders heen. Ik ga naar Patch toe of wat dan ook. En ik verschijn wel weer.. of niet.

    Adios, Jasperos.

    Ik houd van je.


    Tranen stonden in mijn ogen. Maar die veegde ik weg. Ik ging niet gelijk richting Patch. Ik had niet eens een idee waar ik hem moest zoeken. En het klonk misschien allemaal dramatisch, maar ik moest tijd hebben voor mezelf. Ik moest Jasper uit mijn hart werken, die te diep in mijn hart zit. Ik pakte mijn gitaartas, mijn koffer, en liep over de camping. Ik ging eerst nog het bos in, ik wilde mijn besluit overdenken.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Finn
    Ik loop over de donkere camping, op zoek naar Jane. Ze zou wel kwaad op me zijn, nu ik twee dagen asociaal in mijn bed had gelegen. Kon ik het helpen dat ik weer zo'n verdomde migraineaanval had? Ik hoop zo dat ik Jane vind, want ik wil haar zo snel mogelijk mijn excuses aanbieden. Hopelijk accepteert ze die ook...


    The truth may be orange!

    [weet je, ik kreeg gewoon zelfs tranen in me ogen, toen ik mijn stukje typte. Ik ben een emotioneel wrak wat betreft boeken of zulke zielige dingen lezen xD epic fail xd *facepalm*]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jasper:

    Ik zucht en kijk even naar de bomen. "Wat de...." Ik keek even naar het open plekje hier was het mooi. Er stond een bankje en een korf voor een kampvuur. Ik glimlachte tervreden en liep terug naar de camping. Ik pakte al mijn spullen en stopte ze terug. Jacky´s spullen waren al weg, waar ik momenteel geen problemen mee had. Ik nam de tent ook mee, gewoon omdat ik geen zin had om me te verantwoorden tegenover andere. Toen ik mijn spullen had liep ik terug naar de open plek en zette ik de tent weer op. Dit keer duurde het langer, omdat ik op niemand indruk hoefde te maken. Ik pakte mijn spullen uit, dit keer haalde ik alles er in 1 keer uit en lag alles nietjes neer. "Alone again." Mompelde ik en ging op het bankje zitten. Na een tijdje vooruit gestaard te hebben kom ik overeind en pak mijn gitaar. Zacht begin ik een liedje te spelen. ´´Closer to the edge´ van 30 seconds to mars klonk in mijn oren en mijn stem klonk naar mijn mening voor geen meter. Ondanks dat zong ik vrolijk door. Of nou ja, vrolijk. Zo vrolijk mogelijk. Dat was alles wat ik op dit moment kon doen, niks meer.


    We've lived in the shadows for far too long.

    (Ik zit hier ook heel droevig te zijn hoor XD Dit kan niet goed zijn.)


    We've lived in the shadows for far too long.