• Gryffindor.
    Lily Fay Granger - Jessiiicaa
    Alexander Lupin - xHogwarts
    Kendall Jenner - Eevee
    Nathan Sykes - Evee
    Anny-lean Marie Longbottom- AlimaWeasly
    Fred Weasley - xHogwarts
    Summer Liz Weasley - missespaynex
    Matthew Mcgonagall - xHogwarts
    Shenae Yue Witchsinner - Eevee
    Cathy Annabeth Snape - Aragog
    Brandon Dylan Von Monroe - Nidiot

    Slytherin.
    Sharone Lucia Malfoy - KaulitzGurl
    Elizabeth Serena Riddle - Aragog
    Alexys Chayenna Malfoy - CarrotCurls
    Carmen Savena Riddle - HurtedHeart

    Anthony Kilian Lestrange - Nidiot
    Jake Eduward Black - TheRumIsGone
    James Black - TheRumIsGone

    Sylver Athalia Ephyra Dark - DracoXApple
    Sharon Amarinte Lestrange - Tisiphone


    Ravenclaw.
    Rosalie Livingstone - Lifehouse
    Liam Hemsworth - Eevee
    Emeliana Selina Lovegood - Poeh
    Ryan Adam Dumbledore - missespaynex

    Hufflepuff.
    Cleopatra Weasley - Lollylover
    Sebastian Jason Carter - Poeh
    Justin Drace - KaulitzGurl

    Jennifer Amy Smalbridge - Liesje4ever

    Regels;

    • ALTIJD de naam bovenaan van het character waar je vanuit schrijft.
    • Graag niet al te korte stukjes
    • Alleen mensen die familie zijn van al bestaande personen mogen
    schrijven vanuit die persoon
    • Docenten worden vanuit de ogen van je eigen personage bestuurd
    • OOC met [ ], ( ), { } enz.
    • Schelden mag IC niet OOC

    Let's start (:

    [ bericht aangepast op 8 juni 2012 - 20:47 ]


    how dare you speak of grace

    Elisabeth
    ''Hmm..'' mompelde hij nadenkelijk, en ik leunde met mijn hoofd op zijn schouder. ''Daar zal ik het wel voor doen.'' zei hij, en ik grinnikte. ''Mooi zo. Daar hou ik je aan.'' grijnsde ik.
    Uiteindelijk waren we uit het verboden bos, en het verschil in licht was overduidelijk.
    In het verboden bos was bijna niks te zien van de zonnestralen, waardoor mijn ogen weer moesten wennen aan het felle licht.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    James Black

    'En dat had ik graag zo gehouden.' Mompelde Cathy terwijl ze over haar hoofd wreef, waarschijnlijk had ze nu al hooftpijn van ons gekregen, naast me zag ik aan Jake's gezicht dat hij hetzelfde dacht. 'Sorry voor het verstoren van je rust dan' Zei ik tegen haar terwijl ik van het broodje dat ik in mijn hand had seen stukje af scheurde en dat in mijn mond deed.


    Don't be like the rest of them, darling

    Anthony 'Antz'
    'Mooi zo. Daar hou ik je aan.' Zei Lizz en ze liet haar hoofd op mijn schouder rusten. ondertussen waren we bij de bosrandgekomen en meteen werden we verwelkomt door zonnenstralen. Ik knipperde even met mijn ogen om aan het plots felle licht te wennen maar liep gewoon door.
    Ik vroeg me af of het eerste lesuur al was afgelopen, maar om het zeker voor het onzekeren te nemen liep ik toch weer langs Hagrids huisje inplaats van de kassen.
    Eenmaal binnen snelde ik de trappen af naar de kelders en momeplde het wachtwoord.
    De plaatsen voor het haartvuur waren bezet door wat eerste klassers en ik zuchte. 'Opflikkeren.' Siste ik en dat was genoeg voor hun om snel weg te komen. Ik liet Lizz op de bank zitten en nam naast haar plaats.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Cathy Snape
    Ik wierp de jongen een dodelijke blik toe, en negeerde zijn knapheid. Ik vouwde mijn armen over elkaar die ik op de tafel neerlegde, en rustte er met mijn hoofd op.
    Ik gaapte ongestoord, en zuchtte diep. Verdomde wekker.

    Elisabeth
    Ik lachte toen de eerstejaars met een hoog tempo wegrenden, en zodra we op de bank zaten schopten ik mijn hakken uit en legde mijn voeten op zijn schoot, terwijl ik languit ging liggen en het me comfortabel maakte. ''Je kusje krijg je na afloop wel.'' mompelde ik, met een grijns rond mijn lippen.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Anthony 'Antz'
    ''Je kusje krijg je na afloop wel.'' Momeplde ze terwijl ze het zich confortabel maakte door languit te gaan liggen. ik keek van haar voeten op mijn schoot naar haar gezicht en schudden mijn hoofd. 'HIer trap ik niet in dametje.' zei ik grijnzend en kietelde haar speels onder haar voeten.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Elisabeth
    Ik schoot in de lach.
    ''N-niet.. Doe-hoen!'' hikte ik van het lachen, en trok mijn voeten weg.
    ''Vooruit, eigenwijs joch.'' grinnikte ik. Ik ging op mijn knieën zitten, boog me voorover en drukte mijn lippen zachtjes op de zijne.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Anthony 'Antz'
    Ik kon enkel grijnzen toen ik erachterkwam dat ze hier niet tegenkon en al snel trok ze haar voeten weg. ''Vooruit, eigenwijs joch.'' Grinnikte ze en ze ging op haar knieen zitten. Ze boog zich naar me toen en drukte vervolgens haar lippen zachtjes op de mijne. Automatisch bracht ik mijn hand naar haar kaak en kuste ik haar zachtjes terug.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Jake Eduward Black

    'Je vader is snape toch?' Vroeg ik haar, al had ik een bevestiging niet nodig, waarschijnlijk wisten James en ik meer dan de meeste leerlingen hier op school, waarschijnlijk ook meer dan een aantal leraren.


    Don't be like the rest of them, darling

    Elisabeth
    Ik was van plan om mijn lippen weer van de zijne halen, maar ik kon het niet. Dit voelde goed.
    Toen ik zijn hand op mijn kaak voelde, beet ik zachtjes in zijn onderlip en liet ik één hand in zijn nek rusten.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    [haha, volgens mij had ik bij de rollenbeschrijving gezet dat bijna niemand dit wist :3]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    {Dat dacht ik al, daarom had ik er ook bij gezet dat ze bijna overal achter komen :3 Muhaha}

    [ bericht aangepast op 9 juni 2012 - 17:35 ]


    Don't be like the rest of them, darling

    {Als je niet wilt dat ze het weten wil ik het ook wel veranderen? (bloos)}


    Don't be like the rest of them, darling

    TheRumIsGone schreef:
    Jake Eduward Black

    'Je vader is Snape toch?' Vroeg ik haar, al had ik een bevestiging niet nodig, waarschijnlijk wisten James en ik meer dan de meeste leerlingen hier op school, waarschijnlijk ook meer dan een aantal leraren.


    Lily Fay Granger

    Ik sloeg mijn donkere wimpers onmiddellijk naar Jake op bij die vraag. Ik kende Cathy nog niet heel goed, maar wist wel dat ze deze vraag niet leuk vond.
    Even liet ik mijn chocoladebruine ogen op Cathy vallen, om ze vervolgens weer naar Jake te laten glijden.
    Hij was uitzonderlijk knap. Ik legde mijn toast neer en nam een slok van mijn pompoensap, terwijl ik mijn ogen nog steeds bedenkelijk op hem liet rusten.
    Hij was een Zwadderaar. Volgens een oud gebruik behoorde ik de Zwadderaars te haten, maar ik wist niet of me dat wel kon lukken. Niet bij de tweeling, in ieder geval.

    Anthony 'Antz'
    Zachtjes beet ze op mijn lip en lechde ze haar hand in mijn nek. Ik draaide me wat meer naar haar toen en ging op mijn rechterbeen zitten. en glimlach vormde op mijn lippen en ging ik dieper op de kus in. mijn andere hand lechde ik op haar heup voorzichtig trok ik haar ietsje naar me toe. Bang dat ik te ver ging.

    [ bericht aangepast op 9 juni 2012 - 17:40 ]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    [ik ga nu trouwens voetbal kijken bij wat vrienden en daarna stappen. Niet teveel posten he! ;-)]