• Gryffindor.
    Lily Fay Granger - Jessiiicaa
    Alexander Lupin - xHogwarts
    Kendall Jenner - Eevee
    Nathan Sykes - Evee
    Anny-lean Marie Longbottom- AlimaWeasly
    Fred Weasley - xHogwarts
    Summer Liz Weasley - missespaynex
    Matthew Mcgonagall - xHogwarts
    Shenae Yue Witchsinner - Eevee
    Cathy Annabeth Snape - Aragog
    Brandon Dylan Von Monroe - Nidiot

    Slytherin.
    Sharone Lucia Malfoy - KaulitzGurl
    Elizabeth Serena Riddle - Aragog
    Alexys Chayenna Malfoy - CarrotCurls
    Carmen Savena Riddle - HurtedHeart

    Anthony Kilian Lestrange - Nidiot
    Jake Eduward Black - TheRumIsGone
    James Black - TheRumIsGone

    Sylver Athalia Ephyra Dark - DracoXApple
    Sharon Amarinte Lestrange - Tisiphone


    Ravenclaw.
    Rosalie Livingstone - Lifehouse
    Liam Hemsworth - Eevee
    Emeliana Selina Lovegood - Poeh
    Ryan Adam Dumbledore - missespaynex

    Hufflepuff.
    Cleopatra Weasley - Lollylover
    Sebastian Jason Carter - Poeh
    Justin Drace - KaulitzGurl

    Jennifer Amy Smalbridge - Liesje4ever

    Regels;

    • ALTIJD de naam bovenaan van het character waar je vanuit schrijft.
    • Graag niet al te korte stukjes
    • Alleen mensen die familie zijn van al bestaande personen mogen
    schrijven vanuit die persoon
    • Docenten worden vanuit de ogen van je eigen personage bestuurd
    • OOC met [ ], ( ), { } enz.
    • Schelden mag IC niet OOC

    Let's start (:

    [ bericht aangepast op 8 juni 2012 - 20:47 ]


    how dare you speak of grace

    Elisabeth
    Ik kon een zacht kreuntje toen hij op mijn onderlip beet niet onderdrukken, en ik kantelde iets mijn hoofd.
    De hand in zijn nek dwaalde af naar zijn sleutelbeen.

    [Sorry, meer komt er even niet uit nu :c]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Anthony 'Antz'
    Toen Lizz een zachte kreun over haar lippen liet glijden kon ik de opkomende grijns niet onderdukken. Voorzichtig duwde ik haar naar achter en legde ik haar tegen de leuning aan. Mijn hand wreef zachtje over haar middel terwijl de ander weer afdwaalde naar haar nek.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Elisabeth
    Ik voelde hoe hij me naar achteren duwde, zodat ik tegen de leuning aanlag. Ik sloeg mijn benen rond zijn middel, en de kus werd steeds ruwer terwijl ik mijn beiden handen in zijn nek legde. De huid waar zijn handen overheen gleden had een tintelend gevoel.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    [ Nidiot, reageer je nog op m'n post? ^^ ]


    ' Nyctophilia '

    Eevee schreef:
    Shenae Yue Witchsinner
    'Ik was het Profesor.' Gaf een bekende stem toe. Ik keek op en keek naar de jongen die het gezegt had. Brandon, ik had nooit verwacht dat hij ooit eens de schuld op zich zou nemen.
    "O, en waar had jij die vreugde aan verdiend? Heb je - je huiswerk al af?"
    Ik beet op mijn lip en keek Bam afwachtend aan. Plotseling voelde ik een paar ogen branden en ik keek snel weg. Hopelijk waren het niet de ogen van Brandon!


    ' Nyctophilia '

    Brandon 'Bam'
    Ik viel stil en keek even naar Shenae die zich had omgedraaid. 'nee nog niet, ik ben bezig meneer.' ik hield mijn gezicht zo strak mogelijk en richte mijn blik op mijn dichte boek. De professor liet me voor wat ik was ik keek weer richting mijn tafel ik boog eroverheen en tikte Shenae op haar schouder. 'heb jij wat perkament voor me?' ik was nog wel zo slim om inkt en een veer meegenomen maar de rest was ik vergeten.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    [sorry had eroverheen gelezen. ]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    (We wl alex (slytherin) meeten?)


    I'm finally back, Finally after a Year break

    [Jennifer wil hem wel ontmoeten maar ze zit in hufflepuf dus kweeni of dat da een slim idee is xd PS: ze zit in het lokaal vn Potions waar alleen zij en Sub zijn]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Shenae Yue Witchsinner
    Professor Slughorn draaide zich ongeïnteresseerd weer terug naar zijn boekenkast en ook de rest ging weer werden met zijn werk. Ik draaide me naar mijn boek, maar na veel gestommel voelde ik een tik op mijn schouder. Ik wende mijn hoofd een stukje opzij, waar de grijze ogen van Brandon opvielen. "Heb jij wat perkament voor me?" ik knikte en greep naar mijn tas die onder de houten bank lag.
    "Alsjeblieft, Brandon." Glimlachte ik gemeend.


    ' Nyctophilia '

    [ er klopt hier even iets niet O.o dus Potions is zowel vol als leeg? oeps]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    fail.. Er moet echt een rooster komen x)


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Liesje4ever schreef:
    [ er klopt hier even iets niet O.o dus Potions is zowel vol als leeg? oeps]


    [Brandon/Bam van Nidiot, Sub & Nathan & Shenae zitten bij Potions dus ik snap het ook even niet..?]


    ' Nyctophilia '

    [ja eh!]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Brandon 'Bam'
    D'Haene gaf me het perkament 'alsjeblieft, brandon' glimlachte ze. Ik gaf haar een liefdevolle glimlach. 'dankjewel.' ik pakte het aan en ging weer recht zitten. Ik opende mijn boek maar inplaats van dat ik aantekeningen begon te maken begon ik tekeningetje in de kantlijn te tekenden. Schreef in kleine lettertje onderaan. -bedankt voor het lenen. Kus Bam. Ik was van plan genoeg ruimte over te laten zodat ze et verder gewoon nog kon gebruiken en aan het einde van de les zou ik het teruggeven.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''